BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Spaar Fonds.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RuudN
 RuudN - woensdag 25 maart 2009 - 17:41   quote  deeplink  
suporters sparen voor feyenoord maar voor hoelang en hoeveel? daar is waar het om draait,

ik heb zo mijn idee daar over,als je nou is een oud hollandse spaar rekening opent waar iedereen van lid kan worden en steld dat elk lid verplicht minimaal 50 euro betaald,

als je er bv. dan 10.000 heeft is dit 500.000 euro per jaar plus de 5 % rente elk jaar kan het aardig oplopen.

als we nou de rente gebruiken voor de jeugd opleiding en dit verhaal min. 5 jaar volhouden dan kan er uiteindelijk een aardig bedrag van komen dat in de miljoenen loopt. natuurlijk mag elk lid ook meer als 50euro betalen!!!

ik heb het ook maar over 10.000 leden aangezien er wel wat meer clubcard houders zijn moeten we dit makkelijk kunnen halen.

tegelijker tijd moeten de leden wel online kunnen zien wat het saldo is en hoeveel leden er zijn en wat er met het geld gebeurt.

belangrijkste is dat het geld een paar jaar vast staat zodat dit lekker kan aan groeien want hoe meer miljoenen we hebben hoe meer macht de gewone suporter kan krijgen tenopzicht van ONZE club.

stel er staat 8 miljoen euro we willen feyenoord steunen op een goed moment en 2 miljoen uitgeven ,

dan volgd er een stemming bij een meerderheid word uitgegeven anders niet. je begrijpt het is maar een idee maar met duizende euro's komen we er nie dit moeten wel miljoentjes zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door RuudN --
derq
 derq - woensdag 25 maart 2009 - 17:57   quote  deeplink  
yup
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 17:59   quote  deeplink  
Bedankt hoor!!! Stort alleeen niets zo lang dit bestuur er zit!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 07:38   quote  deeplink  
aardig plan, maar zie de reactie van FTID
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 26 maart 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Zoiets bestaat al lang bij Feyenoord
Voor 40 Euro per jaar kun je lid worden van de club
Daar krijg je allerlei voordelen mee
Dat is afgekeken van dit systeem
Het zelfde systeem als Barcelona gebruikt
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 11:04 schreef Phyxsius het volgende:
Zoiets bestaat al lang bij Feyenoord
Voor 40 Euro per jaar kun je lid worden van de club
Daar krijg je allerlei voordelen mee
Dat is afgekeken van dit systeem
Het zelfde systeem als Barcelona gebruikt
het legioen. ben ik ook nog lid van. lijkt me echter geen zoden aan de dijk te zetten.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 26 maart 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 12:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

het legioen. ben ik ook nog lid van. lijkt me echter geen zoden aan de dijk te zetten.
Op heden valt het inderdaad flink tegen
Ik denk dat Feyenoord gewoon een succesje nodig heeft
Toen Feyenoord de beker won groeide het legioen
Ik denk dat het legioen naar dit seizoen weer wat kleiner is
Als de club een keer lang mee doet om de titel, ver komt in Europa of zich plaats voor de champioens leauge dan zal het weer groeien
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 26 maart 2009 - 12:33   quote  deeplink  
En met Europa bedoel ik de de UEFA cup
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 13:27   quote  deeplink  
ik bedoel meer of het Feyenoord wat opleverd: voor 40 euro krijg je dat blad, 1x per jaar een geschenk (overigens niet gekregen dit jaar) enz. enz. dan blijft er volgens mij niet veel over van die 40 euro
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 maart 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Was dat blik niet dit jaar?
vakkie ssss
 vakkie ssss - donderdag 26 maart 2009 - 15:16   quote  deeplink  
maar met het legioen weet je niet waar het geld heen gaat en wat het opleverd,als je na een paar jaar sparen een paar miljoenen hebt en daar tonnen rente over vangt dan is het best interesant.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 26 maart 2009 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:16 schreef vakkie ssss het volgende:
maar met het legioen weet je niet waar het geld heen gaat en wat het opleverd,als je na een paar jaar sparen een paar miljoenen hebt en daar tonnen rente over vangt dan is het best interesant.
Het geld van het legioen gat rechtstreeks naar de selectie
En dan bedoel ik nieuwe aankopen
Dat is één van de regels van dit project
Volgens mij wordt dat ook aangegeven als je lid wordt
RuudN
 RuudN - donderdag 26 maart 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Dathoop je dat het naar de selectie gaat!!

ik ben er van overtuigd, dat als je deze fonds opstart heel veel profeit hebt de komende JAREN,

en je bent er zelfde baas over!.. je kan zien waarje het aan uit geeft en dergelijke

met een poll ga je stemmen waar het geld aan uitgegeven word als er een leuk gespaard bedrag opstaat!

Geld maak Geld!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2009 door RuudN --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Als wij echt kunnen bepalen waar het aan word besteed is het een goede!!! Vraag me alleen af of dat in de realiteit ook gaat werken.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 19:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als wij echt kunnen bepalen waar het aan word besteed is het een goede!!! Vraag me alleen af of dat in de realiteit ook gaat werken.
precies, want nog niet zolang geleden was de FSV 1 van de grootste lobbyisten voor de komst van co adriaanse. Heb ik toen bijna mn lidmaatschap om opgezegd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 20:01   quote  deeplink  
En terecht!!!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 26 maart 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 17:25 schreef RuudN het volgende:
Dathoop je dat het naar de selectie gaat!!
Nee, dat is een feit!!

Anders heet het contract breuk

En komt er gezeur over valse voorwendselen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 20:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Nee, dat is een feit!!

Anders heet het contract breuk

En komt er gezeur over valse voorwendselen
precies.
vakkie ssss
 vakkie ssss - vrijdag 27 maart 2009 - 14:08   quote  deeplink  
maar weet je ook hoeveel er van dat geld overblijft met al die administratieve romslom en hoeveel er naar versterkingen gaat rechtstreeks ,in mijn ogen kun je geld beter effe vast zette en rente van trekken dan dat je het geld alsmaar uitgeeft,als er bij het legioen nou elk jaar miljoenen binnen komen dan is het een ander verhaal!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 maart 2009 - 17:14   quote  deeplink  
100% eens!!! kan dit klote bestuur er ook geen domme dingen van doen.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Ik vind het geen eens zo'n slecht idee, ik zou er zo aan mee willen doen maar ik vertouw het bestuur niet en zolang die er nog zit doe ik niet mee.
Dan hou ik het bij een seizoenskaart en een clubkaart en wat Feyenoord artikelen want ik wil niet dat ik niets doe voor mijn cluppie, maar voor acties zoals hier boven of andere moet er eerst een frisse wind waaien door de club.
RuudN
 RuudN - vrijdag 27 maart 2009 - 18:02   quote  deeplink  
ik hoor iedereen zeggen als het bestuur erzit doe niet mee..

KIJK.. deze fonds zal niks met het bestuur van feyenoord temaken krijgen! Wij zijn de baas over dat geld en voor de rest niemand WIJ bepalen! wat er mee gebeurd niet het bestuur en zeker de komende 3 jaar niet !
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 27 maart 2009 - 18:04   quote  deeplink  
Niet lullen maar doneren als de ... €uro ... het toe laat. Duidelijk is er kenbaar gemaakt dat het op een goede manier zal worden besteed, als je niemand meer vertrouwd kan Feyenoord de poort wel sluiten
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 maart 2009 - 18:10   quote  deeplink  
las net dat er niet bijster veel bijgekomen is (47.000 ofzo), maar dat kwam wel neer op gemiddeld €2300 per dag......

komen we niet veel verder als 150.000........schiet dus lekker op:(
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 18:02 schreef RuudN het volgende:
ik hoor iedereen zeggen als het bestuur erzit doe niet mee..

KIJK.. deze fonds zal niks met het bestuur van feyenoord temaken krijgen! Wij zijn de baas over dat geld en voor de rest niemand WIJ bepalen! wat er mee gebeurd niet het bestuur en zeker de komende 3 jaar niet !
maar ik vertrouw de fsv ook niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Vertrouw op dit moment niemand binnen Feyenoord!!! Vertrouwen is door de jaren heen flink geschaad.
vakkie ssss
 vakkie ssss - zaterdag 28 maart 2009 - 12:35   quote  deeplink  
fsv moet van dat geld dat ze nu hebben een spaarrekening maken en 5 of 6% rente trekken en alle clubcard houders een brief sturen of ze min. 50euro willen machtigen tot weder opzegging en als na een paar jaar de miljoenen er zijn hebbe we als supporter meer macht dan nu, want met 50.000euro doe je niet zoveel.mocht dit verhaal niet lukken dan bouwen we er wel een feest van voor alle donateurs met gratis drank en muziek.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Als Paul en Rob komen als DJ ben ik ineens meer geneigd om te doneren.
RuudN
 RuudN - zondag 29 maart 2009 - 12:53   quote  deeplink  
ik ook hahah
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 29 maart 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Goed idee

Ik steun dit initiatief. Moet gewoon een goede accountent komen die het vrijwillig wil beheren. Iedereen die meedoet moet d.m.v. een automatische machtiging en inlog code inzage in de financieen tussenstand krijgen. Geen beleggingen gewoon tegen een vaste rente vastzetten
RuudN
 RuudN - maandag 30 maart 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Juist dat is de bedoeling!!
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 30 maart 2009 - 16:18   quote  deeplink  
5 miljoen euro tegen 5% = wel 250.000 euro rente dat is beter dan elke keer 50 ruggen met moeite bij elkaar krijgen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 30 maart 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2009 - 16:18 schreef vakkie ssss het volgende:
5 miljoen euro tegen 5% = wel 250.000 euro rente dat is beter dan elke keer 50 ruggen met moeite bij elkaar krijgen.
vertel mij is waar je 5% rente krijgt voor 5miljoen??? bij mij (SNS bank en RABO) staat altijd iets van 1,5% boven 1miljoen....

leuke redenatie......maar gaat volgens mij niet op;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2009 - 16:37 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

vertel mij is waar je 5% rente krijgt voor 5miljoen??? bij mij (SNS bank en RABO) staat altijd iets van 1,5% boven 1miljoen....

leuke redenatie......maar gaat volgens mij niet op;)
dat werkt als je het vervolgens weer uitleent, je kan dan een soort fsv-bank worden. Kijk maar naar die kaasjood van een scheringa die pakt wel meer dan 5%. Als je het aan Feyenoord uitleent schijn je zelf 12% te kunnen vangen.
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 30 maart 2009 - 18:07   quote  deeplink  
denk dat elke bank wel zo'n rekening zou willen beheren en er zijn wel degelijk banken die 5% rente bieden hoor, maar goed dat zou dan uitgezocht moeten worden,bij de rabo krijg je met geluk 3,5%.
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 30 maart 2009 - 18:09   quote  deeplink  
in ieder geval probeer maar is van geld meer geld te maken is misschien interresant?
Kadaver
 Kadaver - maandag 30 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2009 - 17:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat werkt als je het vervolgens weer uitleent, je kan dan een soort fsv-bank worden. Kijk maar naar die kaasjood van een scheringa die pakt wel meer dan 5%. Als je het aan Feyenoord uitleent schijn je zelf 12% te kunnen vangen.
Haha hoe onaantrekkelijk kan je het dan nog voor een investeerder maken?
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 maart 2009 - 20:34   quote  deeplink  
precies
vakkie ssss
 vakkie ssss - dinsdag 31 maart 2009 - 15:10   quote  deeplink  
sparen motten we met z'n alle 100.000 man allemaal 50eu dan hebben we meteen al 5 miljoen!!!!! in kas.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 15:10 schreef vakkie ssss het volgende:
sparen motten we met z'n alle 100.000 man allemaal 50eu dan hebben we meteen al 5 miljoen!!!!! in kas.
welke 100.000 man? die zitten zeker in de kroeg met de havenbaronnen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Spaar Fonds.









0.0056009