|
|
frlegioen.nieuwslog.
|
|
|
www.frlegioen.nieuwslog.nl ----------------------------------------------------------- Feyenoord volgt ten slotte met meer dan gemiddelde belangstelling de verrichtingen van Charlison Benschop. De negentienjarige aanvaller van RKC Waalwijk heeft naar verluidt de interesse van diverse Eredivisieclubs gewekt. De op CuraƧao geboren aanvaller kwam tot dusver acht keer tot scoren en staat tot medio 2011 onder contract.
Bron: Voetbalzone
Wat vinden jullie er van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door frlegioen.nieuwslog. -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heeft dus nog minder gescoort dan Makaay en Charisteas. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: hahahaha dat is een goeie, trouwens, ik kijk ook wel eens naar een dure auto en dan koop ik deze niet omdat ik hem niet kan betalen. Laten eerst de investeerders maar over de brug komen, dan kunnen we pas gaan shoppen en niet naar spelers van RKC. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als investeerders investeren heb je nog niets uit te geven!!!! Bedrag is al zover omlaag!!! Is ook niet voor een jaar he!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gaan we nu ook al dubbele topics starten???? moet niet gekker worden..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dacht al dat ik al op deze topic gereageerd had!! klopt dus ook nog!!! Dacht al dat het aan mij lag. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 19:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:Dacht al dat ik al op deze topic gereageerd had!! klopt dus ook nog!!! Dacht al dat het aan mij lag. HAHAHA......ik had hetzelfde. kon me eigen reacties al niet meer terug vinden!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop dat ze op de achtergrond nog druk zaken aan het regelen zijn... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet je ze zijn zo bezig met transfervrije spelers dat ik begin te geloofen dat er geen investering komt,waar we toch een beetje op hopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
of het lek is boven... en presenteren ze scheitinga, raffie meis, schneier als aanwinsten.
komen spannende tijden aan. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet je ze zijn zo bezig met transfervrije spelers dat ik begin te geloofen dat er geen investering komt,waar we toch een beetje op hopen. De investeerders hebben een paar eisen gesteld De club kan daar op korte termijn niet aan voldoen Ze zijn er wel mee bezig
De bezuinigingen die aangekondigd zijn, zijn op initiatief van de investeerders
Het bestuur houd dus nog rekening met hun eisen Het bestuur ziet het blijkbaar nog gebeuren met deze investeerders Dat is een goed teken (al twijfel ik erg over de capaciteiten van dit bestuur) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 21:59 schreef Phyxsius het volgende:[..] De investeerders hebben een paar eisen gesteld De club kan daar op korte termijn niet aan voldoen Ze zijn er wel mee bezig De bezuinigingen die aangekondigd zijn, zijn op initiatief van de investeerders Het bestuur houd dus nog rekening met hun eisen Het bestuur ziet het blijkbaar nog gebeuren met deze investeerders Dat is een goed teken (al twijfel ik erg over de capaciteiten van dit bestuur) Daar is al mijn hoop op gevestigd,en tja het bestuur elk woord over hun is er 1 teveel. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
is een aardige vent, maar ik twijfel of hij ons kan helpen. |
|
|
|