|
|
Phyxsius
|
|
|
Hier heb ik wel een simpele oplossing voor Dan hoeft er verder heel weinig bezuinigd te worden
Jaag gewoon de spelers weg die alleen maar geblesseerd zijn We zullen ze dus niet missen
Landzaat weg is 1,7 miljoen minder op de begroting De Cler weg is 1,3 miljoen minder Lucius gaat kan gaan, is 750 duizend minder
Dan ben je al een kleine 4 miljoen kwijt op de begroting
Trouwens,
In de VI stond een stukje over de komende bezuinigingen
In de laatste zin zegt Salomon: "misschien gaan ze (de directie) wel in een kleiner formaat auto rijden"
Dat vind ik echt schandalig Dan moeten er misschien banen verdwijnen zodat de heren directie zelf geen auto hoeft aan te schaffen!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je vergeet timmer en greene nog, is weer een miljoen!!!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Klopt Maar daar komen weer een nieuwe keeper en (wsl) Fernandez voor terug Daarom heb ik ze niet genoemd |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja, oké das logisch dan..... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik denk niet dat een Fernandez meer gaat verdienen dan Timmer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
100% eens!!!! Alleen zeg ik nog dat Vincken, de Guzman sowieso ook mogen vertrekken. De Guzman omdat hij nu nog wat geld op levert en Vincken omdat hij aldoor geblesseerd is. Scheelt toch ook weer salaris. Andere spelers die mogen vertrekken hoef ik denk ik niet weer aan te halen. Vind overigens dat Gio (ondanks ik veel respect voor hem heb) ook wel 1.1 miljoen van salaris kan inleveren. Is allang binnen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik denk dat je beter timmer moet vergelijken met een dudek en fernandez met greene
dan zit idd qua loon ongeveer gelijk lijkt mij zo...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: maar idd de guzman weg doen, die verdiend ook iets van 7 á 8 ton meen ik + verkoop.....en je heb je 6 miljoen bezuiniging wel te pakken samen met de overige maatregelen die hierboven al zijn genoemd |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 20:00 schreef Phyxsius het volgende:In de VI stond een stukje over de komende bezuinigingen In de laatste zin zegt Salomon: "misschien gaan ze (de directie) wel in een kleiner formaat auto rijden" Dat vind ik echt schandalig Dan moeten er misschien banen verdwijnen zodat de heren directie zelf geen auto hoeft aan te schaffen!!!!! Wat vinden jullie hier dan van? |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Lease auto inleveren en oprotten. Lijkt me duidelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat jij best wel weet wat ik daar van denk. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Ik vind er van dat het me geen drol interesseert wat de begroting is van de club waarvan je supporter bent. Dit wordt alleen maar aangevoerd om een excuus te hebben dat de bedrijfsvoering dramatisch is en de verantwoordelijken niet in staat een goed beleid te voeren binnen de mogelijkheden. Als je terug kijkt hoeveel talent voor een appel en een ei is weggegaan dan had er een geweldige selectie kunnen staan. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 21:00 schreef Marioscenario het volgende:Ik vind er van dat het me geen drol interesseert wat de begroting is van de club waarvan je supporter bent. Dit wordt alleen maar aangevoerd om een excuus te hebben dat de bedrijfsvoering dramatisch is en de verantwoordelijken niet in staat een goed beleid te voeren binnen de mogelijkheden. Als je terug kijkt hoeveel talent voor een appel en een ei is weggegaan dan had er een geweldige selectie kunnen staan. En anders miljoenen aan transfergeld hadden kunnen worden binnengehaald. Zelfs met de verkoop van de Guzman dit seizoen was er geen tekort geweest. HET ZIJN GEWOON EEN STELLETJE INCOMPETENTE ZAKKEVULLERS DIE ZO SNEL MOGELIJK MOETEN OPZOUTEN. Maar ja dat heb ik al eerder aangegeven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind een oranje opel manta uit 79 wel passen bij de directie leden.Of gewoon een mini kever of eend.Wat maakt het uit in wat voor auto je rondrijd,als je maar droog zit niet.Als dat jaarlijks 3 ton scheelt en het klootjesvolk kan hun baan behouden.Oprotten met die audi`s A8. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ze rijden nu toch toojoodaas of lexussen? Maar volgens mij zijn die auto's gesponsort die kosten toch nix. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 21:58 schreef hotjumper het volgende:ze rijden nu toch toojoodaas of lexussen? Maar volgens mij zijn die auto's gesponsort die kosten toch nix. Iets met leasen Ze zullen ze wel goedkoper krijgen De club leased ze, de bestuurder rijden er in op de kosten van de club
Ik vind dat die eikels gewoon zelf een auto moeten aanschaffen Ik moet het doen met 1700 per maand En ik moet zelf een auto kopen Die eikels verdienen tonnen per jaar En zij moeten een auto krijgen?!?
Ik zeg al die auto's inleveren Als die auto fabrikanten autos willen sponsoren geven ze er maar een paar Kan de club die verkopen en komt er weer geld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dan zijn ze daar ook mooi ingetrapt. rijden ze reclame moeten ze nog betalen ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met een paar ton kan je makkelijk zelf een auto kopen.Ze allemaal een hart voor de club.Me reet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
verdien je een paar ton moet je nog toyota rijden hahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
misschien is de toyata IQ wel wat voor ze, steken ze misschien nog wat van op!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2009 - 21:04 schreef F.L.E het volgende:[..] En anders miljoenen aan transfergeld hadden kunnen worden binnengehaald. Zelfs met de verkoop van de Guzman dit seizoen was er geen tekort geweest. HET ZIJN GEWOON EEN STELLETJE INCOMPETENTE ZAKKEVULLERS DIE ZO SNEL MOGELIJK MOETEN OPZOUTEN. Maar ja dat heb ik al eerder aangegeven. Geen speld tussen te krijgen en zo is het. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ik vind dat Phyxsius gelijk heeft, wij moeten ook zelf een auto kopen. Met het geld wat zij verdienen kunnen ze zelfs contant betalen. Wij moeten nog een financiering afsluiten om een fatsoenlijke auto te rijden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat hebben we nog niet eerder meegemaakt :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 26 maart 2009 - 21:11 schreef Ronneke het volgende:Ik vind dat Phyxsius gelijk heeft, wij moeten ook zelf een auto kopen. Met het geld wat zij verdienen kunnen ze zelfs contant betalen. Wij moeten nog een financiering afsluiten om een fatsoenlijke auto te rijden. pfffff 1000 euro heb je een leuke wagen voor. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: Je hebt anders ook auto's van 3000 die klote zijn.........jammer genoeg;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY