BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GREENE EN LUCIUS WEG, VAN DIJK LANGER BIJ FEYENOORD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 26 maart 2009 - 15:21   quote  deeplink  
Feyenoord niet verder met Serginho Greene en Theo Lucius

Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Serginho Greene en Theo Lucius. De contracten van beide spelers lopen af. De clubleiding heeft besloten Serginho Greene geen nieuwe aanbieding te doen noch de optie in het contract van Theo Lucius te lichten. ‘Zowel Serginho als Theo zijn spelers met het hart op de goede plaats’, zegt algemeen directeur Eric Gudde. ‘Ze hebben de afgelopen jaren hun waarde getoond voor de club, die mede dankzij hen een prijs won in het jubileumjaar. Maar nu het water ons tot de lippen staat, hun contracten aflopen én de nieuwe technische leiding heeft laten weten een andere weg in te willen slaan, kunnen we niet anders dan afscheid van hen nemen zoals we eerder ook noodgedwongen afscheid namen van Henk Timmer. We zijn Serginho en Theo zeer erkentelijk voor hun inzet voor Feyenoord tot dusver en hopen het seizoen met hen op een waardige manier af te kunnen maken.’

Theo Lucius (32) kwam in de zomer van 2006 over van PSV. In zijn eerste seizoen werd hij dankzij zijn goede prestaties direct aanvoerder van Feyenoord. De veelzijdige Lucius bleek zowel op het middenveld als centraal of rechts in de verdediging een zeer nuttige speler. Ook afgelopen seizoen was de Brabander basisspeler, maar in de eerste helft van de huidige voetbaljaargang kwam hij door blessures minder vaak in actie.

Serginho Greene (26) kwam in de zomer van 2005 over van RKC Waalwijk en ontwikkelde zich in zijn eerste seizoen bij Feyenoord tot een vaste waarde in het centrum van de verdediging. Na zijn uitstekende debuutjaar verloor de op meerdere plaatsen inzetbare Greene mede door blessureleed zijn vaste stek. In het huidige seizoen kwam de verdediger nog maar tot 7 gespeelde duels.

Naast Greene, Lucius en Timmer zal ook Michael Mols de selectie van Feyenoord komende zomer verlaten. De spits kondigde eerder al aan komende zomer zijn actieve carrière te zullen beëindigen. Daarnaast wordt Chunsoo Lee dit gehele kalenderjaar verhuurd aan Chunnam Dragons in zijn vaderland Zuid-Korea en neemt Feyenoord afscheid van Timon van Leeuwen (momenteel spelend voor Go Ahead Eagles) en Jeffrey Altheer (verhuurd aan Excelsior).

-------------------------------------------------

Feyenoord biedt Rob van Dijk contractverlenging aan

Feyenoord heeft de intentie om Rob van Dijk nog een seizoen aan zich te binden. De club heeft de ervaren doelman een aanbieding gedaan om zijn contract met één seizoen te verlengen. ‘Rob van Dijk heeft een schat aan ervaring en heeft dit seizoen bij herhaling bewezen een zeer bruikbare keeper te zijn, op wie de trainer altijd een beroep kan doen. We hebben hem er graag nog een jaar bij’, aldus algemeen directeur Eric Gudde.

Ook Rob van Dijk zelf is content met zijn aanstaande contractverlenging: ‘Ik ben blij dat Feyenoord nog een jaar met mij door wil. Ik heb er zelf ook nog steeds veel zin in en kan het ook fysiek nog goed aan.’

Rob van Dijk begon zijn profcarrière in 1992 bij Feyenoord. Zijn carrière voerde hem vervolgens langs RKC Waalwijk, PSV, De Graafschap, opnieuw RKC en SC Heerenveen, voordat hij afgelopen zomer terugkeerde in De Kuip.

Bron: Feyenoord.nl

De schoonmaak is begonnen, ik herhaal: De schoonmaak is begonnen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2009 door Het-Legioen.nl --
Peer
 Peer - donderdag 26 maart 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Hoera, Hoera. Ik ga de vlag uithangen!!!!!!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 15:26   quote  deeplink  
dit is niet meer dan afstoffen, ga pas juichen als het puinruimen wordt!!!!!!!!
KKL
 KKL - donderdag 26 maart 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Wie ruimt Gudde, de RvC, Jacobs, Beukers, Lammers en Brard op???????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:31 schreef KKL het volgende:
Wie ruimt Gudde, de RvC, Jacobs, Beukers, Lammers en Brard op???????
precies, dat is puin ruimen!!!!!!!!!!!
qwerto
 qwerto - donderdag 26 maart 2009 - 15:35   quote  deeplink  
nu nog het bestuur en :
Vincken
Lamzaat
Makaay
slory

dat sceelt zo weer 4.0 milioen per jaar!!
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:26 schreef Jappie_FEY het volgende:
dit is niet meer dan afstoffen, ga pas juichen als het puinruimen wordt!!!!!!!!
YES !!! Je moet natuurlijk wel ergens mee beginnen, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2009 door sevillana --
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:35 schreef qwerto het volgende:
nu nog het bestuur en :
Vincken
Lamzaat
Makaay
slory

dat sceelt zo weer 4.0 milioen per jaar!!
ben het 25% met je eens, maar die 25% is ook wel zeker!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben het 25% met je eens, maar die 25% is ook wel zeker!
welke dan???
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:50 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

welke dan???
rara,'t begint met de L van L..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 15:53   quote  deeplink  
lamzaat:D......qua salaris toch wel minstens 35%!!!!!!HAHAHA
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben het 25% met je eens, maar die 25% is ook wel zeker!
hoezo is dat zeker, heb ik iets gemist ofzo????
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:54 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hoezo is dat zeker, heb ik iets gemist ofzo????
denk het niet, 25% zeker met je eens, overige 75% zie ik anders
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 16:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk het niet, 25% zeker met je eens, overige 75% zie ik anders
ik heb er eigenlijk nog geen mening over gegeven, dat was iemand anders;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 16:22   quote  deeplink  
hier mijn mening:

Lamzaat en vincken: EXIT
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 16:22 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ik heb er eigenlijk nog geen mening over gegeven, dat was iemand anders;)
stel ik ook niet, toch?
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 16:22 schreef Jappie_FEY het volgende:
hier mijn mening:

Lamzaat en vincken: EXIT
Oneens
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 maart 2009 - 16:28   quote  deeplink  
jij schrijft op een reactie van mij: 'denk het niet, 25% zeker met je eens, overige 75% zie ik anders'

Daaruit kun je toch wel opmaken dat ik een mening gegeven zou moeten hebben, anders kun je het ook niet eens of oneens zijn;)
sevillana
 sevillana - donderdag 26 maart 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 16:28 schreef Jappie_FEY het volgende:
jij schrijft op een reactie van mij: 'denk het niet, 25% zeker met je eens, overige 75% zie ik anders'

Daaruit kun je toch wel opmaken dat ik een mening gegeven zou moeten hebben, anders kun je het ook niet eens of oneens zijn;)
sorry dan, je = hem (of haar?), okay?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2009 door sevillana --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 16:39   quote  deeplink  
Hoera!!!!!! Nu Vincken, Lamzaad, Biseswar en het bestuur nog!!! De Guzman moeten ze ook proberen te verkopen nu het nog kan!!! Straks loopt hij gratis weg.
Ronneke
 Ronneke - donderdag 26 maart 2009 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 16:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hoera!!!!!! Nu Vincken, Lamzaad, Biseswar en het bestuur nog!!! De Guzman moeten ze ook proberen te verkopen nu het nog kan!!! Straks loopt hij gratis weg.
Nou, Vincken zou misschien nog een kansje moeten krijgen. mits hij fit is voor de laatste wedstrijden. Lamzaad, Makkevlaay, Biseswar (als hij niet wil tekenen deze maand)en ook de Cler als hij blijft sukkelen dit jaar. Scheelt een smak centen. Geef de jeugd de kans als er geen geld voor nieuwe spitsen is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 19:25   quote  deeplink  
je heb op zich gelijk Ronneke maar we moeten terug naar de top 5 en dat word erg lastig als je alleen de jeugd maar kansen gaat geven. Denk persoonlijk dat een jonge spits erg veel kan leren van Makaay. Ook al komt het er nu niet uit bij hem.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 19:29   quote  deeplink  
top 5 gaat denk ik nog wel ff duren. maar met de jeugd kan je tenminste bouwen. Nu Mulder nog ff terug halen
Ronneke
 Ronneke - donderdag 26 maart 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 19:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
je heb op zich gelijk Ronneke maar we moeten terug naar de top 5 en dat word erg lastig als je alleen de jeugd maar kansen gaat geven. Denk persoonlijk dat een jonge spits erg veel kan leren van Makaay. Ook al komt het er nu niet uit bij hem.
Zou ook graag willen dat Makaay er 25 in schoot, jaren doet ie dat en ineens niet meer, blijft natuurlijk een fenomeen en je hebt gelijk dat een spits veel kan leren van hem, maar vindt maar eens een goede spits als de centen niet komen. Blijf wel hopen natuurlijk.....
Ronneke
 Ronneke - donderdag 26 maart 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 19:29 schreef hotjumper het volgende:
top 5 gaat denk ik nog wel ff duren. maar met de jeugd kan je tenminste bouwen. Nu Mulder nog ff terug halen
Als de huidige clubs niet te veel versterkingen halen die wij niet kunnen halen dan kan top 5 best. Wat betreft Mulder, die moeten ze zeker halen anders loopt een andere club er dadelijk mee weg.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Mulder terug halen he!!! Is nog steeds van ons!!!
Kadaver
 Kadaver - donderdag 26 maart 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Niet zo kinderachtig, hun namen zijn Landzaat en Makaay. Beetje respect voor de spelers die voor onze club spelen. Daarnaast vind ik dat Landzaat het in zijn eerste half jaar het niet eens zo slecht heeft gedaan. Dat hij geveld is door zijn blessure kan hij weinig aan doen, dus geef hem wat krediet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 20:11   quote  deeplink  
Krediet heeft hij al verspeelt toen hij met de F-side op de foto ging. Hij moet zich nu juist nog meer bewijzen en dat gaat hem denk niet lukken. Wat Makaay betreft heb je gelijk.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 20:27   quote  deeplink  
wat hij zegt
Ronneke
 Ronneke - donderdag 26 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 20:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Mulder terug halen he!!! Is nog steeds van ons!!!
Das waar, maar als hij niet een keer aan het grote werk mag in de kuip en bij een andere grote club wel aan de bak kan, dan weet je wat er kan gebeuren. Dat moeten ze voorkomen en hem gewoon speelminuten geven.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 09:11   quote  deeplink  
In ieder geval zekerheid voor de toekomst geven. Hoe moeten ze maar even bekijken.
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Zie Landzaat best graag centraal in de verdediging staan, ging goed met Vlaar, geloof ik. Kan je nagaan hoe lang het geleden is, dat íe speelde.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Hoe kom je nu weer bij Landzaat???? Wel lezen waar we het inmiddels over hebben.
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 17:51   quote  deeplink  
Sorry, de helft van het gezeik gaat over Lamzaad. Heb in mijn naiviteit gedacht dat jullie Landzaat ermee bedoelen. Blijkbaar niet, licht me eens in, op wie heeft die fantastisch gevonden bijnaam dan betrekking?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Ging inmiddels over Mulder bedoelde ik eigenlijk!!! Lamzaad is inderdaad Landzaat!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 maart 2009 - 21:51   quote  deeplink  
lamzaad altijd een overgewaardeerde voetballer gevonden, ook al voor die bij ons kwam.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 10:42   quote  deeplink  
100% eens!!!
aadje2
 aadje2 - zondag 29 maart 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Iedereen behouden en betalen bij prestaties zijn we zo uit de rode cijfers op dit moment.
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 11:15 schreef aadje2 het volgende:
Iedereen behouden en betalen bij prestaties zijn we zo uit de rode cijfers op dit moment.
Leuk idee. Is in de tijd van Cruijff ook gedaan. Standaard een bepaald aantal toeschouwers, daar een bepaald percentage erbovenop, en bij alles wat er meer kwam, ging voor hem de teller lopen. Klassieke win-win, zeg maar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Hoeveel spelers denken jullie van dat ze hun contract laten open breken en dit systeem willen???? Ik denk geen van allen.
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 14:29   quote  deeplink  
Contract zal er niet voor open gebroken worden, maar het is een leuke constructie voor een komende speler die heel erg van zichzelf overtuigd is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 15:09   quote  deeplink  
dat wel ja!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 13:29 schreef Els het volgende:

[..]

Leuk idee. Is in de tijd van Cruijff ook gedaan. Standaard een bepaald aantal toeschouwers, daar een bepaald percentage erbovenop, en bij alles wat er meer kwam, ging voor hem de teller lopen. Klassieke win-win, zeg maar.
voor Cruijff was t toen geen win hoor , ondanks t kampioenschap zaten er maar 18.000 bij een thuiswedstrijd en hij had gerekend op 35.000!
En cruijff kreeg voor elke toeschouwer boven de 15.000 een gulden dus was niet echt vette hap! hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2009 door jantje 1974 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 21:24 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

voor Cruijff was t toen geen win hoor , ondanks t kampioenschap zaten er maar 18.000 bij een thuiswedstrijd en hij had gerekend op 35.000!
vind je het gek als er een über-snavel in je club speelt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 april 2009 - 11:55   quote  deeplink  
100% eens!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GREENE EN LUCIUS WEG, VAN DIJK LANGER BIJ FEYENOORD









0.0066211