BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders verhaal gaat als nachtkaars uit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ronnie 70
 ronnie 70 - donderdag 26 maart 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Ik denk dat het verhaal van de investeerders niet tot uitvoer komt. jammer maar helaas maar niet getreurd volgens mij komt het mede door het aanstormende talent wel goed... er is nog enorm veel potentie in de jeugd opleiding
Johnson
 Johnson - donderdag 26 maart 2009 - 19:39   quote  deeplink  
ik vrees dat je gelijk hebt..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 19:41   quote  deeplink  
en waar baseer je dat op?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 20:01   quote  deeplink  
vind het toch ook allemaal wel erg lang duren!!!
R()b
 R()b - donderdag 26 maart 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 19:26 schreef ronnie 70 het volgende:
Ik denk dat het verhaal van de investeerders niet tot uitvoer komt. jammer maar helaas maar niet getreurd volgens mij komt het mede door het aanstormende talent wel goed... er is nog enorm veel potentie in de jeugd opleiding
Ben je ook investeerder dan ?
Of steek je een natte vinger in de lucht?
Investeerders gaan pas in het nieuwe seizoen geld stoppen in Feyenoord.
En het lijkt me dat je zo mega deal niet sluit binnen paar weken , onder het genot van een bak koffie en een glacékoek.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 20:08   quote  deeplink  
In het nieuwe seizoen??? Is rijkelijk te laat denk ik. Moeten nu al weten wat we wel en niet kunnen. Is denk ook niet de bedoeling dat we ons kapot bezuinigen!!! Ook de supporters willen nou eindelijk wel eens duidelijkheid!!! Worden al jaren voorgelogen en in de wacht gezet. Ben het wachten zat!!! Duidelijkheid en het liefst nu!!!! Anders word straks je goede hoop in een keer de grond in geboord. Als we nu wat weten kunnen we er ons voor volgend seizoen op in stellen.
ronnie 70
 ronnie 70 - donderdag 26 maart 2009 - 20:12   quote  deeplink  
allemaal grootspraak let maar op mijn woorden hier komt geen ene touwtering van terecht........en maar dikke sigaren roken.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Dat denk ik dus ook!!! En wij zijn weer DE sigaar!!!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 26 maart 2009 - 20:15   quote  deeplink  
wat nou bezuiniging gaat speler weg
en kom er 1 terug
joepje3
 joepje3 - donderdag 26 maart 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Dit is weer zo'n typisch domme opmerking. Investeerders willen juist nu géén publiciteit. Daarnaast is er weinig te melden. Het geldbedrag is niet slim om te vermelden, evenals de precieze inhoud van de deal.

Het komt allemaal wel in orde.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 20:20   quote  deeplink  
is niks mis mee met sigaren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
Willem v Hanegem heeft tussen de supporters met geld gezegt dat ze wel gek zouden zijn om ook maar 1 euro te stoppen in Feyenoord.
Het is een beste man maar heb liever dat hij zich niet bezig houd met dit soort zaken.
Phyxie heeft mij gisteren overtuigd,die investeerders komen eraan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 21:29   quote  deeplink  
ik hoop het
fey21
 fey21 - vrijdag 27 maart 2009 - 00:35   quote  deeplink  
bron?

niet zomaar conclusies trekken.
zo'n investering regelen ze niet zomaar in een paar weken...

eind mei zal het wel bekend zijn
FRC
 FRC - vrijdag 27 maart 2009 - 12:08   quote  deeplink  
tja....
wat is waar....
ik hoop dat het goed komt!

maar ik vind wel jammer dat er nu spelers weg gaan/moeten die nog wel van toegevoegde waarde kunnen zijn.....

hoop op een mooi seizoen, of beter nog een mooie periode, van een jaar of 20..... elende hebben we al genoeg gekend....

dus inversteerders sta op en heer!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 maart 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:08 schreef FRC het volgende:
tja....
wat is waar....
ik hoop dat het goed komt!

maar ik vind wel jammer dat er nu spelers weg gaan/moeten die nog wel van toegevoegde waarde kunnen zijn.....

hoop op een mooi seizoen, of beter nog een mooie periode, van een jaar of 20..... elende hebben we al genoeg gekend....

dus inversteerders sta op en heer!
Welke toegevoegde waardes zijn er weg dan????............
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:35 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Welke toegevoegde waardes zijn er weg dan????............
kan ik ook ff niet opkomen
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kan ik ook ff niet opkomen
weet er wel een paar op te noemen, maar die zijn al wat langer weg. Swerts, Sprockel, en iets minder lang langer, Hofs?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 maart 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet er wel een paar op te noemen, maar die zijn al wat langer weg. Swerts, Sprockel, en iets minder lang langer, Hofs?
sprockel een toegevoegd waarde, KOM OP ZEG!!!!!!!!!!!!
Die andere 2 heb ik twijfels bij..............
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:55 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

sprockel een toegevoegd waarde, KOM OP ZEG!!!!!!!!!!!!
Die andere 2 heb ik twijfels bij..............
mag jij hebben hoor, 't is een vrij land
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 maart 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

mag jij hebben hoor, 't is een vrij land
gelukkig zijn er hier ook mensen waarmee je kunt discussieren..............
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet er wel een paar op te noemen, maar die zijn al wat langer weg. Swerts, Sprockel, en iets minder lang langer, Hofs?
ah oke ik dacht dat het over dit seioen ging.
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 15:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ah oke ik dacht dat het over dit seioen ging.
Tja, als het om spelers met toegevoegde waarde gaat die in, of aan het einde van, dit seizoen vertrekken dan is het idd een stuk minder simpel om met namen te komen.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 15:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

Tja, als het om spelers met toegevoegde waarde gaat die in, of aan het einde van, dit seizoen vertrekken dan is het idd een stuk minder simpel om met namen te komen.
Je vergeet er nog een paar Zuiverloon,Lovens die hadden wat mij betreft ook nog steeds zeer welkom geweest.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 16:00   quote  deeplink  
Ik denk dat de inversteerders een beetje geschrokken zijn dat de schuldenpost weer is gestegen naar de 21 miljoen, en voor volgend seizoen alweer 6 miljoen te kort komen. Ik zou als ik die inversteerders was ook niet 1,2,3 mijn geld toevertrouwen aan zo'n klungel beleid en iets anders meschien zijn ze wel bezig om het beleid er uit te krijgen. Toch denk ik dat de inversteerders over de brug gaan komen maar dat zal zijn met hele strenge voorwaarden zijn waar hun ook honderd procent gelijk in hebben.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 20:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:
In het nieuwe seizoen??? Is rijkelijk te laat denk ik. Moeten nu al weten wat we wel en niet kunnen. Is denk ook niet de bedoeling dat we ons kapot bezuinigen!!! Ook de supporters willen nou eindelijk wel eens duidelijkheid!!! Worden al jaren voorgelogen en in de wacht gezet. Ben het wachten zat!!! Duidelijkheid en het liefst nu!!!! Anders word straks je goede hoop in een keer de grond in geboord. Als we nu wat weten kunnen we er ons voor volgend seizoen op in stellen.
Dat de suporters jaren worden voorgelogen kunnen de inversteerders ook niets aan doen, daarom doen ze dus ook heel voorzichtig want dat wil hun namelijk niet overkomen.
Als de directie geen eens een beleidsplan kunnen maken waar de huur en salarissen in zitten en dan halverwegen moeten lenen om dat nog na te komen dan heb je er toch totaal geen brood van gegeten.
Als je ziet hoeveel salaris de spelers krijgen weet men toch dat dat ergens vandaan moet komen dan ga je toch niet gokken op tv rechten en eventueel een paar rondes verder in de uefa dat behoort juist de nettowinst te zijn.
Ik zou ook graag snel duidelijkheid willen hebben maar heb alle begrip voor de inversteerders.
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 15:48 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Je vergeet er nog een paar Zuiverloon,Lovens die hadden wat mij betreft ook nog steeds zeer welkom geweest.
Idd Danny, klopt als een zwerende vinger, bedankt voor de aanvulling!
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 27 maart 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Denk dat we gewoon moeten wachten tot deze zomer en hopen dat ze willen investeren. Dat weten we toch pas over een paar maanden. Zo niet, dan moet je toch met de jeugd verder en hopen dat ze het goed doen.
maart
 maart - vrijdag 27 maart 2009 - 17:04   quote  deeplink  
het als natuurlijk niet verstandig om van de daken te roepen dat bijv. 60 mil te besteden heb want dan stijgen alle prijzen natuurlijk voor feyenoord
we zien het wel deze zomer welke aankopen er komen;)
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 17:04 schreef maart het volgende:
het als natuurlijk niet verstandig om van de daken te roepen dat bijv. 60 mil te besteden heb want dan stijgen alle prijzen natuurlijk voor feyenoord
we zien het wel deze zomer welke aankopen er komen;)
Daar heb je zeker gelijk in.
don 42
 don 42 - vrijdag 27 maart 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Rust kan onze club redden.
Duurt nog tot de zomerstop maar dan mario time.
Niet in een jaar maar in drie jaar.
Let op alles komt goed, eerst nog een aantal finales te beginnen met Volendam.
Ik ben er wie ook?
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 27 maart 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Feyenoord moet gewoon mikken op de eigen jeugd. Het geldsmijten in de voetballerij gaat wel door maar de bedragen worden lager. Investeerders kijken wel uit geld in Feyenoord te steken want eerder geld, zoals in de talentpools, is als sneeuw voor de zon verdwenen (te hoge salarissen voor routiniers)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 31 maart 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 12:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet er wel een paar op te noemen, maar die zijn al wat langer weg. Swerts, Sprockel, en iets minder lang langer, Hofs?
Hofs komt toch terug..? Is alleen verhuurd en speelt volgens mij volgens seizoen gewoon weer in de kuip. Tenzij hij verkocht wordt...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 maart 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 11:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Hofs komt toch terug..? Is alleen verhuurd en speelt volgens mij volgens seizoen gewoon weer in de kuip. Tenzij hij verkocht wordt...
laten we hopen dat ze hem verkopen, middelvelders hebben we genoeg. En bovendien hebben we spelers nodig die minimaal 30 wedstrijden per seizoen kunnen spelen!!!!!!!!!!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 31 maart 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 11:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Hofs komt toch terug..? Is alleen verhuurd en speelt volgens mij volgens seizoen gewoon weer in de kuip. Tenzij hij verkocht wordt...
Kunnen ze Hofs niet ruilen of in een deal betrekken met Lasse Nielsen?
Daar zouden we meer aan hebben dan aan nog een middevelder.
derq
 derq - dinsdag 31 maart 2009 - 12:50   quote  deeplink  
we moeten concurrentie voor makaay halen
WilleM1000
 WilleM1000 - dinsdag 31 maart 2009 - 14:58   quote  deeplink  
We moeten van de gun of schöne halen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 maart 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 14:58 schreef WilleM1000 het volgende:
We moeten van de gun of schöne halen
heb je niks aan...............
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 17:56   quote  deeplink  
van der gun hahahahahahahahahaahahahahaha

ik dacht dat we vooruit wilde
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 01 april 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Ik ben bang dat ie de waarheid spreekt en dat de kaars allang uit is voor Feyenoord en dus geen investeerders en waarschijnlijk ook zo'n 20.000 minder seizoenkaart houders en dus weer minimaal zo'n € 3.000.000,= minder aan inkomsten en weer moet men bezuinigen of lenen .....................waardeloos dit bestuur samen met de RvC

Zo snel mogelijk moeten ze oprotten in het belang van Feyenoord.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 april 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 12:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Kunnen ze Hofs niet ruilen of in een deal betrekken met Lasse Nielsen?
Daar zouden we meer aan hebben dan aan nog een middevelder.
Aardig plan, maar denk niet dat het realiteit zal worden.
En eh, ............... back to topic, we kunnen natuurlijk allemaal onze meningen wel uiten op dit forum maar laten we het gewoon maar rustig afwachten. Ik heb niet het idee dat er ook maar iets van de tot nog toe gevoerde gesprekken naar buiten komt. Als er de komende zomer nog steeds niets bekend is dan moeten we ons pas zorgen gaan maken. Kunnen we altijd nog naar het Maasgebouw gaan om verhaal te halen etc.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 23:08   quote  deeplink  
lucius weg, timmer weg, greene weg. denk dat we op zich een aardige selectie hebben (als je kijkt naar de financiele mogelijkheden). nu ff kijken of mario er een echt team van kan maken.

vraag me echt af wat we met ons budget zouden kunnen halen wat we niet in eigen jeugd hebben lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door hotjumper --
sevillana
 sevillana - woensdag 01 april 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 23:08 schreef hotjumper het volgende:
lucius weg, timmer weg, greene weg. denk dat we op zich een aardige selectie hebben (als je kijkt naar de financiele mogelijkheden). nu ff kijken of mario er een echt team van kan maken.

vraag me echt af wat we met ons budget zouden kunnen halen wat we niet in eigen jeugd hebben lopen
kan me hier ook wel in vinden!
KKL
 KKL - donderdag 02 april 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 23:08 schreef hotjumper het volgende:
lucius weg, timmer weg, greene weg. denk dat we op zich een aardige selectie hebben (als je kijkt naar de financiele mogelijkheden). nu ff kijken of mario er een echt team van kan maken.

vraag me echt af wat we met ons budget zouden kunnen halen wat we niet in eigen jeugd hebben lopen
Als je kijkt waar we momenteel ECHT versterking nodig hebben dan moeten we als er toch een beetje geld beschikbaar is, voor een rechtsback en spits gaan.

Voor de rest hebben we een aardige selectie waar nog heel veel groei in zit en nog veel beter kan dan wat we nu zien.
danny four
 danny four - donderdag 02 april 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Kan me helemaal in jou visie vinden KKL,gewoon de jonkies voor de leeuwen want daar lopen een paar pareltjes tussen en je word alleen maar goed van veel en vaak.
danny four
 danny four - donderdag 02 april 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 13:22 schreef danny four het volgende:

je word alleen maar goed van veel en vaak.

Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk he (Johan The Krunk Derksen bv)
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 04 april 2009 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 13:22 schreef danny four het volgende:
Kan me helemaal in jou visie vinden KKL,gewoon de jonkies voor de leeuwen want daar lopen een paar pareltjes tussen en je word alleen maar goed van veel en vaak.
Makkelijk he dan kunnen jullie straks al die 'jonkies' gaan afzeiken.............
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 15:52   quote  deeplink  
on: Waarom heb ik het bruine vermoeden dat er dit jaar 3 a 4 leuke spelers bijkomen. De geldschieters komen wel, maar ze zijn druk aan het onderhandelen wat ze er voor terug krijgen, zeggenschap, aandelen Feyenoord, percentage doorverkoop nieuwe spelers, iets in die trent.

off: Ik persoonlijk zie Beerens, Douglas, Honda of Zuiverloon graag komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door johan mansveld --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 15:52   quote  deeplink  
lekker afzeiken van je medesupporters wwer Antonio!!! Kijk eens naar jezelf!!! heb van jou zelf ook uitspraken gezien die voor de gezonde supporter (zoals jij dat noemt) niet door de beugel gaan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 15:52 schreef johan mansveld het volgende:

Ik persoonlijk zie Beerens, Douglas, Honda of Zuiverloon graag komen.
heb jij zo ongeveer 25 miljoen klaar leggen dan????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders verhaal gaat als nachtkaars uit









0.0117061