BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders verhaal gaat als nachtkaars uit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 15:54 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

heb jij zo ongeveer 25 miljoen klaar leggen dan????
Lees jij het eerste gedeelte ook ffies maat....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 15:55   quote  deeplink  
komt ook eens op het forum kijken!!! Hij moet eerst alle topics maar eens door lezen voordat hij van die onzin uit kraamt!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 15:55   quote  deeplink  
idd
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 15:57   quote  deeplink  
heb jij iets beters te zeggen over investeerders dan.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 15:57   quote  deeplink  
zal het toch eerst moeten gebeuren dat ze komen en dat we dan inderdaad zo'n 25 miljoen te besteden hebben. Zie ik dus echt niet gebeuren. Als er al zoveel geld komt moet je er meerdere jaren mee doen.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Ik ben er heilig van overtuigt dat dat geld er komt, alleen willen de geldschieters er zeggenschap, % doorverkoop spelers of aandelen voor hebben. Deze onderhandelingen zijn in volle gang.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Ben benieuwt!!!
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:01   quote  deeplink  
p.s. ik denk niet dat ze anders Sjakie T, voor 5 maanden inhuren...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 15:57 schreef johan mansveld het volgende:
heb jij iets beters te zeggen over investeerders dan.....
ik zal effe wat beters zeggen:

In eerste instantie was het de bedoeling om 12 x 5 miljoen op te halen. En dit te investeren in spelers in de periode tot aan de opening van het nieuwe stadion....

Vervolgens is er gezegd dat men blij mocht zijn als dit een bedrag van rond de 25 รก 30 miljoen zou worden.....

Dus vertel mij nou maar waar jij die pak hem beet 25 miljoen vandaan wil halen voor die 4 spelers????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Ik denk dus hetzelfde!!
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:04   quote  deeplink  
met eenmalig 25 mil uitgeven heb je een kapitaalkrachtige selectie, dit dus incl de jeugd, Op deze manier heb je de komende 5 jaar genoeg inkomsten tot het nieuwe stadion er is, dus hoeft je per defenitie niet het geld te verspreiden over 5 jaar.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:06   quote  deeplink  
ik heb nog nooit zoiets doms/risicovols in mijn leven gelezen!!!!!!!!!
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:09   quote  deeplink  
Heb jij enig idee wat de marktwaarde is van Fer, Wijnaldum, deGuzman, Biseswar, de Cler, Vlaar, El Ahmadi, Bruins, en de nieuw te kopen spelers?

10 spelers op den duur en verspreid verkopen voor min 5 miljoen is meer dan 50 miljoen in 5 jaar dacht ik, dus is het investeren dubbel en dwars waard

En de spelers niet verkopen daar wordt de selectie niet miner van qua kwaliteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door johan mansveld --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:13   quote  deeplink  
Ik zal je standpunt nog even verder ontkrachten:

8,5 miljoen voor beerens lijkt mij onverandwoord voor een speler die 1 seizoen redelijk tot goed presteerd
Over Honda werd gezegd dat ie 10 mil. moest opbrengen, lijkt me helemaal zonde van je geld, aangezien je middelveld misschien wel het sterkste deel van het team is op het moment (en meest veelbelovende talenten)
Douglas: moet denk ik minimaal 6/7 miljoen opbrengen. Je heb vlaar daar nog rondlopen en lijkt mij van vergelijkbaar niveau mits fit
Zuiverloon: denk toch meer als 5 miljoen (is gekocht door WBA voor 3.5), leuke back meer niet.......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:09 schreef johan mansveld het volgende:
Heb jij enig idee wat de marktwaarde is van Fer, Wijnaldum, deGuzman, Biseswar, de Cler, Vlaar, El Ahmadi, Bruins, en de nieuw te kopen spelers?

Marktwaarde de guzman: 0 (geblesseerd + 1jarig contract)
Biseswar: 1 (net verlengt, matige speler)
De cler:0 (oud, matig seizoen, hoog salaris)
Vlaar: 0 (heel veel geblesseerd, groot risico)
El ahmadi: 3 (te duur gekocht, matig seizoen)
Bruins: 1 (matig seizoen)

Wijnladum en Fer natuurlijk wel veel......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Jappie_FEY --
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
Ik zal je standpunt nog even verder ontkrachten:

8,5 miljoen voor beerens lijkt mij onverandwoord voor een speler die 1 seizoen redelijk tot goed presteerd
Over Honda werd gezegd dat ie 10 mil. moest opbrengen, lijkt me helemaal zonde van je geld, aangezien je middelveld misschien wel het sterkste deel van het team is op het moment (en meest veelbelovende talenten)
Douglas: moet denk ik minimaal 6/7 miljoen opbrengen. Je heb vlaar daar nog rondlopen en lijkt mij van vergelijkbaar niveau mits fit
Zuiverloon: denk toch meer als 5 miljoen (is gekocht door WBA voor 3.5), leuke back meer niet.......
ben erg benieuwd hoe je aan die bedragen komt?

ps vvv kan honda niet verkopen voor meer dan hun eigen jaarbegroting (8 mil) dat zou erg arrogant zijn toch.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:16 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

ben erg benieuwd hoe je aan die bedragen komt?

ps vvv kan honda niet verkopen voor meer dan hun eigen jaarbegroting (8 mil) dat zou erg arrogant zijn toch.
Waarom zou dat niet kunnen??????
Beerens heeft clausule van 8.5
Honda is in media duidelijke naar voren gekomen
Munstermann kennende gaat douglas niet voor een appel en een ei weg
Zuiverloon, gekocht voor 3.5 dus zal altijd voor meer weggaan aangezien hij een basis klant is daarzo....
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Zuiverloon heeft een degradatieclausule. Niemand gaat Honda voor meer dan 8 mil kopen, dat doet niemand en hij wil weg, dus VVV heeft maar een optie, verkopen voor een redelijke en marktcomforme prijs. Hij speelt eerste divisie, geen serie A ofzo....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:23   quote  deeplink  
ooit gehoord van marketing waarde??? (lees: Ono)
Denk je nou dat zuiverloon terug wil naar feyenoord als ook engelse clubs van het hoogste niveau interesse hebben???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Jappie_FEY --
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Als honda 10 mil waard is, wat zijn bijv elia en biseswar dan?? 40??
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:23 schreef Jappie_FEY het volgende:
ooit gehoord van marketing waarde??? (lees: Ono)
Denk je nou dat zuiverloon terug wil naar feyenoord als ook engelse clubs van het hoogste niveau interesse hebben???
Ik zeg niet dat hij wil, ik zeg dat ik gecharmeerd van hem ben.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:28   quote  deeplink  
ook goed........en die zogenaamde degradatieclausule, wat moet daar voor bedrag in staan dan?????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:25 schreef johan mansveld het volgende:
Als honda 10 mil waard is, wat zijn bijv elia en biseswar dan?? 40??
elia 10-15
Biseswar 1-2

Als honda europeaan was geweest: 3-6
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Biseswar heeft een driejarig contract en toch mag hij weg voor max 2 miljoen. Met wat voor een niveau ben ik hier aan het praten joh.....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:34 schreef johan mansveld het volgende:
Biseswar heeft een driejarig contract en toch mag hij weg voor max 2 miljoen. Met wat voor een niveau ben ik hier aan het praten joh.....
waarschijnlijk het dubbele van dat van jou.......

Zal effe uitleggen waarom biseswar geen drol waard is:
Heeft nog niks gepresteerd behalve 6/7 zondagsschoten
Clubs wilde hem alleen maar hebben omdat ie niks koste voor dat hij aangaf zijn contract te verlengen en hierdoor 0,0% risico liepen......

(als je hier alleen maar komt om mensen te beledigen kun je beter weg blijven van het forum)
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Tsja sorry, je praat natuurlijk nadat je verstand hebt, mijn welgemeende excusses. Je bevestigd het natuurlijk zelf door te zeggen dat Biseswar geen drol waard is, omdat hij niets heeft gepresteerd.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:49   quote  deeplink  
wou je zeggen dan dat ie wel iets gepresteerd heeft???? (wat denk je zelf dan dat ie waard is??)
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Ik schat persoonlijk Biseswar op dezelfde waarde als Elia, miss na volgend jaar nog wel meer. Hij heeft goals gemaakt, heeft snelheid, heeft inzicht, een prima actie en een goeie voorzet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:56   quote  deeplink  
goed, hierbij eindig de discussie met jou. Want als iemand denkt dat biseswar minimaal gelijkwaardig is aan elia, ziet die gene door een hele grote feyenoord bril, of hij is zojuist door krunk genaaid of hij heeft geen verstand van voetbal..........

einde discussie
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Prima, hou jij het dan maar bij Elia, ben benieuwd of je medestanders krijgt....
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 04 april 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:57 schreef johan mansveld het volgende:
Prima, hou jij het dan maar bij Elia, ben benieuwd of je medestanders krijgt....
Ik ben bang dat hij meer medestanders zal krijgen dan jij...
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 04 april 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Iedereen is waard wat een gek er voor geeft, kijk naar b.v. Drente en Babel.
Clubs die zowel voor Elia of Biseswar meer dan 3 miljoen betalen zijn zowieso zo gek als een deur. Beide hebben nog niets gepresteerd en wat ze hebben laten zien is in een competitie die de vergelijking met de grote competitie's echt niet aan kan.
Laat beide eerst maar eens een paar seizoenen presteren, het lijkt wel of als je 3 keer een bal fatsoenlijk raakt je gelijk 10 miljoen moet opleveren. Op dit moment zijn er maar weinig spelers in de Nederlandse competitie die b.v. in Engeland bij een topclub zouden kunnen meekomen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 18:04 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik ben bang dat hij meer medestanders zal krijgen dan jij...
Phyxsius, ik aanbid je nu!!!!!!HAHAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:57 schreef johan mansveld het volgende:
Prima, hou jij het dan maar bij Elia, ben benieuwd of je medestanders krijgt....
En of hij medestanders krijgt!!!! Biseswar gelijk aan Elia?? Laat me niet lachen. Biseswar is een zwaar overschatte speler. En wat jij zegt met de waarde van onze spelers is nog steeds een grote gok. Als ze ineens ernstig geblesseerd raken en nooit meer kunnen voetballen? of via een ander ongeluk komen ze te overlijden?? (nooit te hopen) Is geen zekerheid. Is alleen maar semizekerheid. We moeten het nu van echte zekerheid hebben.
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 04 april 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 15:54 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

heb jij zo ongeveer 25 miljoen klaar leggen dan????
Johan is een van de investeerders denk ik. Ik hoop alleen dat hij het neit voor het zeggen krijgt, want vele kijk op goede versterkingen heeft hij niet. Zuiverloon komt nooit, is afgeserveerd en speelt nu in Engeland, dat is mega cashen. Honda moet zich eerst maar eens in de eredivisie of hoger bewijzen dat hij zoveel geld waard is als VVV er voor wil hebben.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:21 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Johan is een van de investeerders denk ik. Ik hoop alleen dat hij het neit voor het zeggen krijgt, want vele kijk op goede versterkingen heeft hij niet. Zuiverloon komt nooit, is afgeserveerd en speelt nu in Engeland, dat is mega cashen. Honda moet zich eerst maar eens in de eredivisie of hoger bewijzen dat hij zoveel geld waard is als VVV er voor wil hebben.
Dat van Honda roep ik de hele dag al!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 09:30   quote  deeplink  
ik krijg wel heel veel medestanders hierzo......dat bevalt me uitermate goed moet ik zeggen!!!!!HAHAHAHA
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 22:09 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Dat van Honda roep ik de hele dag al!!!
je heb mij ook niet horen zeggen dat ie 10 miljoen waard is, zou het er nooit voor geven, maar dat willen ze er wel voor hebben;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders verhaal gaat als nachtkaars uit









0.0080599