BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contractverlenging voor Pedro en Schet

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 27 maart 2009 - 12:42   quote  deeplink  
Feyenoord verlengt de contracten van de talenten Pedro en Schet... Zie: www.feyenoord.nl

Goede zaak!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 15:10   quote  deeplink  
hele goede zaak.
moa
 moa - vrijdag 27 maart 2009 - 15:35   quote  deeplink  
Hele goede zaak idd.
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 27 maart 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Zeker goed, je weet natuurlijk niet of ze het gaan redden, maar het wordt eens tijd dat feyenoord zulke spelers de tijd geven om te ontwikkelen, feyenoord weer te brengen waar we horen en niet meteen verkopen als ze effe goed voetballen zoals bij van Persie want daar zijn ze in rotterdam heel goed in. Wij lopen zo elke keer miljoenen mis. Wij hebben de jeugd, nu nog mensen die daar goed mee om kunnen gaan....
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 16:43   quote  deeplink  
tot en met 2011 niet echt lang om eerlijk te zijn.
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 27 maart 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 16:43 schreef Danny.K het volgende:
tot en met 2011 niet echt lang om eerlijk te zijn.
Dat wist ik niet, is inderdaad niet echt lang. Ze moeten zulke jonge gasten/talenten minimaal voor 4 jaar vast leggen...
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 16:52 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, is inderdaad niet echt lang. Ze moeten zulke jonge gasten/talenten minimaal voor 4 jaar vast leggen...
Dat vind ik ook, stel dat hij 1 seizoen uitblinkt wat hij nu al vaak doet bij de beloftes kan je niet meer de hoofdprijs vragen als hij nog maar 1 jaar doorlopent contract heeft. En ik vind Pedro zohiezo een vreselijk goed aanvaller die het volgend jaar wel eens kan maken in de hoofdmacht.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 maart 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Veel te kort!!! Zorg dan in ieder geval voor een eenzijdige optie voor veel langer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Ja dat snap ik dus ook niet.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 27 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Feyenoord heeft nauwelijks een (financiele) poot om op te staan in de onderhandelingen dus we mogen in onze handen knijpen dat het gelukt is deze talenten voor nog 2 jaar vast te leggen.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 17:22 schreef sportdwaas het volgende:
Feyenoord heeft nauwelijks een (financiele) poot om op te staan in de onderhandelingen dus we mogen in onze handen knijpen dat het gelukt is deze talenten voor nog 2 jaar vast te leggen.
Dat begrijp ik daarom had je er nog wel een optie uit kunnen slepen, zo maak je het namelijk we heel makkelijk voor de buitenlandse topploegen Feyenoord stoomt ze wel voor een appel en een peer klaar voor ze.
En wie zegt dat we over 2 jaar geen geld hebben, inversteer in de jeugt en niet in oude mannen met een topsalaris die afbouwen en waar we nooit meer geld voor vangen en dat zal waarschijnlijk ook 1 van de redenen zijn dat de inversteerders zo stropirig doen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Denk dat het niet zo dom is, mocht het namelijk niet lukken met ze dan heb je niet zo lang van die overbodige selectie spelers. Dan heb je straks weer een selectie van 116 man waarvan 3 kwart niet voetbalt maar wel betaald moet worden.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 27 maart 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 19:35 schreef hotjumper het volgende:
Denk dat het niet zo dom is, mocht het namelijk niet lukken met ze dan heb je niet zo lang van die overbodige selectie spelers. Dan heb je straks weer een selectie van 116 man waarvan 3 kwart niet voetbalt maar wel betaald moet worden.
Daarom zei ik probeer er een optie uit te slepen, die optie licht je of niet waardoor je meer grip hebt over salarissen kijk bijvoorbeel naar Lucius.
En bij een langer contract kun je ze ook verhuren dus dun je je selectie ook uit waardoor je geen salaris hoeft te betalen, en we hebben het nu ook over spelers met veel talent dus ik zie jou punt niet om eerlijk te zijn.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 19:52   quote  deeplink  
je kan natuurlijk ook tussentijds verlengen, is ook goed voor het vertrouwen van zo'n jongen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 09:01   quote  deeplink  
Had gewoon een optie voor langer bij moeten zitten. (alleen van Feyenoord kant) Is het niets kan je ze altijd nog laten lopen. nu vinden ze straks dat ze er niet genoeg in staan en willen ze niet verlengen. lopen ze tenminste weer gratis weg. Financiele zekerheid inbouwen als ze wel renderen noem ik dat!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contractverlenging voor Pedro en Schet









0.0072240