BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn ze nu???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rob
 rob - vrijdag 27 maart 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Nu het steeds slechter gaat financieel, hoor ik de geldschieters niet meer.

Volgens mij hebben ze allemaal een grote mond van we gaan Feyenoord helpen maar nu het steeds dichter bij komt hoor je niets meer van hen.

Ik hoop dat ik geen gelijk hen ,maar het wederom weer niets.
We hebben ze nu nodig maar er staat niemand op jammer hoor
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 19:47   quote  deeplink  
gun ze nu maar ff de tijd, paniek zaaien helpt ook niet...
R()b
 R()b - vrijdag 27 maart 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 19:47 schreef hotjumper het volgende:
gun ze nu maar ff de tijd, paniek zaaien helpt ook niet...
Nope
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 09:05   quote  deeplink  
Op zich gelijk hotjumper maar ben de onzekerheid nu ook wel zat. WIL NA JAREN ONDUIDELIJKHEID NU EINDELIJK EENS DUIDELIJKHEID!!!
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Begint zo langzamerhand toch weer te lijken op een publiciteitsstuntje
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Staan toch al genoeg in de publiciteit!!! Of bedoelde je voor die zogenaamde investeerders?
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Bedoel de investeerders
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 28 maart 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Hopelijk is het stille diplomatie.....ligt er straks een pakket van maatregelen om Feyenoord er weer bovenop te helpen. Positief is wel het niet verlengen van Lucius en Greene waardoor er qua salarissen ruimte is om de contracten van talentvolle jeugd te verlengen
danny four
 danny four - zaterdag 28 maart 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Ze zitten in de sanerings luwte (hoop ik) die deze directie zelf mag afwikkelen.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 28 maart 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Een van de eisen van de investeerders was dat feyenoord met een sluitende begroting komt voor het volgende seizoen. Aangezien er hier nog een gat in zat van 6 miljoen moet Feyenoord eerst intern zaken op orde brengen.
En dat dat niet binnen een week is gerealiseerd lijkt me ook duidelijk. een begin is echter gemaakt met het niet verlengen van de contracten van Greene en Lucius.
Ik denk dat we gewoon nog geduld moeten hebben.
fredje
 fredje - zaterdag 28 maart 2009 - 11:13   quote  deeplink  
Komt goed jongens!! Feyenoord en de geldschieters hebben er geen baat bij dat alles wat ze bespreken in de media terecht komt.
Het is de stilte voor de storm!
markw3
 markw3 - zaterdag 28 maart 2009 - 11:32   quote  deeplink  
ongelofelijk!!

moet er nou elke dag weer een nieuw topic aangemaakt worden, waarin iemand weer wil melden dat de geldschieters er niet meer zijn en dat het niet meer goed komt...

diegene die elke keer deze topics openen hebben volgens mij totaal geen inzicht in hoe je een bedrijf weer omhoog moet halen en vooral met hulp van investeerders.
denk je nou echt dat deze mensen over 1 nacht ijs gaan om vervolgens miljoenen in een club te steken waar op dit moment maar weinig bij klopt????

ga even bij jezelf te rade! als jij toch ergens geld in stopt, ook al is het maar 100 euro, wil je toch ook weten wat er mee gebeurt en wil je toch ook weten of de investering uiteindelijk wat gaat opleveren, of in ieder geval geen geld gaat kosten!!

ik zal het wel verkeerd zien maar ik snap niet dat mensen zich nou al druk gaan maken... ik begrijp ook wel dat je misschien achter het net vist met een aantal speler voor volgend seizoen, maar is er iemand die er vanuit gaat dat het volgend seizoen al direct weer top gaat???

dit is een meer jaren plan en ga er maar vanuit dat we rond de bouw van het nieuwe stadion pas weer aan de top van nederland mogen denken...

maar goed das mijn mening ;-)

groeten mark
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 11:32 schreef markw3 het volgende:
ongelofelijk!!

moet er nou elke dag weer een nieuw topic aangemaakt worden, waarin iemand weer wil melden dat de geldschieters er niet meer zijn en dat het niet meer goed komt...

diegene die elke keer deze topics openen hebben volgens mij totaal geen inzicht in hoe je een bedrijf weer omhoog moet halen en vooral met hulp van investeerders.
denk je nou echt dat deze mensen over 1 nacht ijs gaan om vervolgens miljoenen in een club te steken waar op dit moment maar weinig bij klopt????

ga even bij jezelf te rade! als jij toch ergens geld in stopt, ook al is het maar 100 euro, wil je toch ook weten wat er mee gebeurt en wil je toch ook weten of de investering uiteindelijk wat gaat opleveren, of in ieder geval geen geld gaat kosten!!

ik zal het wel verkeerd zien maar ik snap niet dat mensen zich nou al druk gaan maken... ik begrijp ook wel dat je misschien achter het net vist met een aantal speler voor volgend seizoen, maar is er iemand die er vanuit gaat dat het volgend seizoen al direct weer top gaat???

dit is een meer jaren plan en ga er maar vanuit dat we rond de bouw van het nieuwe stadion pas weer aan de top van nederland mogen denken...

maar goed das mijn mening ;-)

groeten mark
Deze mensen maken zich druk omdat ze al jaren belogen worden. Word tijd voor duidelijkheid en dat laat ook maar op zich wachten. Ik snap jou verhaal maar bekijk het ook van de andere kant!!!
markw3
 markw3 - zaterdag 28 maart 2009 - 17:53   quote  deeplink  
mee eens!!

dat is abslouut waar hoor, al jaren worden we voor de gek gehouden.

maar deze lui die er nu geld in willen steken willen eerst voorzichzelf duidelijkheid en daarna zullen ze echt wel openheid van zaken geven.

goed we wachten nog even af, maar ik zou wel willen vragen om op te houden met elke keer een nieuw topic te openen en gewoon even af te wachten (heb geduld!! :-D)

greetz mark
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Dat laatste ben ik zeker met je eens!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar zijn ze nu???









0.0057961