Op zaterdag 28 maart 2009 - 11:32 schreef markw3 het volgende:ongelofelijk!!
moet er nou elke dag weer een nieuw topic aangemaakt worden, waarin iemand weer wil melden dat de geldschieters er niet meer zijn en dat het niet meer goed komt...
diegene die elke keer deze topics openen hebben volgens mij totaal geen inzicht in hoe je een bedrijf weer omhoog moet halen en vooral met hulp van investeerders.
denk je nou echt dat deze mensen over 1 nacht ijs gaan om vervolgens miljoenen in een club te steken waar op dit moment maar weinig bij klopt????
ga even bij jezelf te rade! als jij toch ergens geld in stopt, ook al is het maar 100 euro, wil je toch ook weten wat er mee gebeurt en wil je toch ook weten of de investering uiteindelijk wat gaat opleveren, of in ieder geval geen geld gaat kosten!!
ik zal het wel verkeerd zien maar ik snap niet dat mensen zich nou al druk gaan maken... ik begrijp ook wel dat je misschien achter het net vist met een aantal speler voor volgend seizoen, maar is er iemand die er vanuit gaat dat het volgend seizoen al direct weer top gaat???
dit is een meer jaren plan en ga er maar vanuit dat we rond de bouw van het nieuwe stadion pas weer aan de top van nederland mogen denken...
maar goed das mijn mening ;-)
groeten mark