BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kan geen een speler betalen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 maart 2009 - 07:34   quote  deeplink  
Het blijft maar door gaan dit nieuws!!
Feyenoord kan geen speler kopen, waarom hebben ze dan interesse in een speler ?? Gewoon waardeloos ze moeten gauw een akkoord met de investeerders bereiken anders komt er volgend jaar een Jong Feyenoord in de eredivisie!
Kijk ik ben blij met de ontwilkkelingen van de jongere spelers maar er moet echt wel een paar spelers erbij komen
freek
 freek - zaterdag 28 maart 2009 - 08:08   quote  deeplink  
Ze mmoeten de club verkopen, zo zijn ze van al dat gezeik af
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 07:34 schreef antoniorijen het volgende:
Het blijft maar door gaan dit nieuws!!
Feyenoord kan geen speler kopen, waarom hebben ze dan interesse in een speler ?? Gewoon waardeloos ze moeten gauw een akkoord met de investeerders bereiken anders komt er volgend jaar een Jong Feyenoord in de eredivisie!
Kijk ik ben blij met de ontwilkkelingen van de jongere spelers maar er moet echt wel een paar spelers erbij komen
ben ik met je eens!!!! ALS er geld komt moeten ze nu al geld ter beschikking stellen om alvast spelers vast te leggen. Zijn straks allemaal weer voor de neus weg gekaapt. Ben het zo zat om als supporter aldoor maar in de wacht gezet te worden. Is al jaren geen duidelijkheid en is nu weer ver te zoeken.
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Brood heeft gezegd dat Feyenoord Benschop niet kan betalen, ik denk wel dat hij gelijk heeft, maar hij heeft vast het huishoudboekje van feyenoord niet in handen. Valt dus weer in de categorie 'gelul'
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 28 maart 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Is het niet al een tijdje zo? Wij maar hopen en op het laatst komt er niets of spelers die tranfervrij zijn en aan het afbouwen zijn bij onze club. Harde realiteit. Hoop altijd op goed nieuws maar hou rekening met slecht nieuws.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 28 maart 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Zowel Mario als Leo zullen echt wel een budget hebben om wat te kopen. Ze zijn op dit moment aan het inventariseren wat er bij Feyenoord in de jeugd rondloopt en zien hier blijkbaar potentie in gezien de contractverlenginen van een aantal jeugdspelers.
En laat iedereen maar denken dat er geen geld is want dat drijft de prijs ook niet op.
Komen er inderdaad investeerders met een zak geld dan willen de verkopende clubs uiteraard gelijk de hoofdprijs.
danny four
 danny four - zaterdag 28 maart 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 10:47 schreef F.L.E het volgende:
Zowel Mario als Leo zullen echt wel een budget hebben om wat te kopen. Ze zijn op dit moment aan het inventariseren wat er bij Feyenoord in de jeugd rondloopt en zien hier blijkbaar potentie in gezien de contractverlenginen van een aantal jeugdspelers.
En laat iedereen maar denken dat er geen geld is want dat drijft de prijs ook niet op.
Komen er inderdaad investeerders met een zak geld dan willen de verkopende clubs uiteraard gelijk de hoofdprijs.
Ik denk dat je de spijker hier precies op de kop slaat F.L.E
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 maart 2009 - 11:28   quote  deeplink  
99% van vermeende interesse in spelers komt niet van Feyenoord zelf maar uit andere bronnen.
moet je zelf maar bepalen hoe betrouwbaar het is. Veel goed nieuws overigens alle jonge spelers die worden vast gelegd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 11:28 schreef hotjumper het volgende:
99% van vermeende interesse in spelers komt niet van Feyenoord zelf maar uit andere bronnen.
moet je zelf maar bepalen hoe betrouwbaar het is. Veel goed nieuws overigens alle jonge spelers die worden vast gelegd
Klopt!!! Ik mis alleen die eenzijdige opties voor veel langere tijd. Breekt er straks echt weer een door en dan verlengt hij gewoon niet want dan zijn clubs eerder geneigd om zo'n jongen aan te trekken. Ze moeten zorgen voor meer financiele zekerheid en dat gebeurt niet met contracten van 2 jaar.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 28 maart 2009 - 13:48   quote  deeplink  
Het lijkt mij trouwens sterk dat mario been komt met beenhakker achter zich en dat er niets te besteden zou zijn. Zij weten waarschijnlijk meer dan wij, maar houden het bewust stil. Alleen liefde voor de club van mario zal niet alleen de reden zijn geweest voor te tekenen bij feyenoord, denk gerust dat hij en Leo zeker eisen hebben gesteld en derhalve moet er wel geld komen om aan iets te kunnen werken. Wij zijn jammer genoeg weer gedoemd om in de wachtkamer te zitten en af te wachten wat er gaat gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2009 door Ronneke --
R()b
 R()b - zaterdag 28 maart 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 13:48 schreef Ronneke het volgende:
Het lijkt mij trouwens sterk dat mario been komt met beenhakker achter zich en dat er niets te besteden zou zijn. Zij weten waarschijnlijk meer dan wij, maar houden het bewust stil. Alleen liefde voor de club van mario zal niet alleen de reden zijn geweest voor te tekenen bij feyenoord, denk gerust dat hij en Leo zeker eisen hebben gesteld en derhalve moet er wel geld komen om aan iets te kunnen werken. Wij zijn jammer genoeg weer gedoemd om in de wachtkamer te zitten en af te wachten wat er gaat gebeuren.
Ja idd Leo en Mario komen niet , als ze niet eens wat kunnen doen.
Er moet wel een beetje toekomst perspectief inzitten.
Zoals altijd : Het komt allemaal goed.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 28 maart 2009 - 15:17   quote  deeplink  
Op wiens uitspraken is dit gebaseerd?
Ik hoor ook allemaal mensen zeuren over Benschop
Dat we die niet kunnen betalen

Ik begin het idee te krijgen dat al deze berichten van de laatste dagen zijn gebaseerd op de uitspraak van Brood

Laten we wel wezen, Feyenoord heeft niet gesproken met RKC
Dus wij reageren allemaal op een uitspraak van een coach uit de jupiler league die bang is zijn talent te verliezen

Zullen we een topic als dit weer eens gaan openen als iemand van de club zo'n uitspraak doet?

Of gaan we ook allemaal als idioten reageren als de trainer van Eindhoven zegt dat we geen geld hebben?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 15:17 schreef Phyxsius het volgende:
Op wiens uitspraken is dit gebaseerd?
Ik hoor ook allemaal mensen zeuren over Benschop
Dat we die niet kunnen betalen

Ik begin het idee te krijgen dat al deze berichten van de laatste dagen zijn gebaseerd op de uitspraak van Brood

Laten we wel wezen, Feyenoord heeft niet gesproken met RKC
Dus wij reageren allemaal op een uitspraak van een coach uit de jupiler league die bang is zijn talent te verliezen

Zullen we een topic als dit weer eens gaan openen als iemand van de club zo'n uitspraak doet?

Of gaan we ook allemaal als idioten reageren als de trainer van Eindhoven zegt dat we geen geld hebben?
100% EENS!!!!!! gezwets in de ruimte.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 15:17 schreef Phyxsius het volgende:
Op wiens uitspraken is dit gebaseerd?
Ik hoor ook allemaal mensen zeuren over Benschop
Dat we die niet kunnen betalen

Ik begin het idee te krijgen dat al deze berichten van de laatste dagen zijn gebaseerd op de uitspraak van Brood

Laten we wel wezen, Feyenoord heeft niet gesproken met RKC
Dus wij reageren allemaal op een uitspraak van een coach uit de jupiler league die bang is zijn talent te verliezen

Zullen we een topic als dit weer eens gaan openen als iemand van de club zo'n uitspraak doet?

Of gaan we ook allemaal als idioten reageren als de trainer van Eindhoven zegt dat we geen geld hebben?
Dit is wat mij betreft gebaseerd op het feit dat we El Akchaoui op het moment niet eens kunnen halen. Een speler van 9 ton!!! Moet minimaal 60 miljoen komen anders heb je er nog geen reet aan!!!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 maart 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 10:47 schreef F.L.E het volgende:
Zowel Mario als Leo zullen echt wel een budget hebben om wat te kopen. Ze zijn op dit moment aan het inventariseren wat er bij Feyenoord in de jeugd rondloopt en zien hier blijkbaar potentie in gezien de contractverlenginen van een aantal jeugdspelers.
En laat iedereen maar denken dat er geen geld is want dat drijft de prijs ook niet op.
Komen er inderdaad investeerders met een zak geld dan willen de verkopende clubs uiteraard gelijk de hoofdprijs.
Ik hoop echt dat je gelijk heb maar toch denk ik dat er gewoon helemaal geen geld is in de kuip en dat daarom gewoon geen spelers gekocht kunnen worden en dat wij weer gewoon belazerd worden waardoor wij weer gewoon een seizoenskaart gaan kopen!!!!! Daar kan ik gewoon kwaad om worden , er is gewoon geen duidelijkheid en over prijzen voor spelers kan men onderhandelen .............
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 28 maart 2009 - 17:37   quote  deeplink  
zolang ik nog niks zie is het gewoon broodje aap verhaal
Ronneke
 Ronneke - zondag 29 maart 2009 - 19:23   quote  deeplink  
Gewoon afwachten, wij hebben geen andere keus, en niet reageren op uitspraken van bv Brood of andere figuren die iets denken te weten. Het heeft gewoon geen zin. Ik kan mij niet voorstellen dat Leo en Mario straks geen budget hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Ik aan de ene kant ook niet maar geef de supporters eens wat duidelijkheid. In ieder geval een klein beetje!!! We worden al jaren aan het lijntje gehouden!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kan geen een speler betalen









0.0052649