BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt constructie optie voor Biseswar????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 28 maart 2009 - 10:56   quote  deeplink  
Dirk Kuyt heeft destijds heel bewust zijn contract verlengd bij Feyenoord waardoor een andere club sowieso een aardig transferbedrag voor hem moest betalen. De zaakwaarnemer van Kuyt had met Feyenoord een transfersomplafond bedwongen waardoor een transfer nooit zou kunnen afketsen op een absurde vraagprijs door Feyenoord. Wat was het voordeel voor Kuyt: ten eerste kwam hij nu als een topaankoop bij Liverpool binnen waardoor hij automatisch meer kans had op een basisplaats en ten tweede ging hij met een goed gevoel weg bij Feyenoord dankzij de miljoenen die Feyenoord ontving en kan hij altijd terugkomen.

Nu Biseswar: Feyenoord heeft denk ik heel wat geduld met hem gehad en heeft netjes altijd de verplichtingen aan hem voldaan hetgeen andersom wel eens anders was. Nu heeft Biseswar het licht gezien en heeft hij mede door Verbeek en Vlemmings zijn kans gepakt. Nu loopt zijn contract af waardoor hij zeer interessant is voor andere clubs......maar als je bij je nw club transfervrij binnenkomt en ze halen bv nog een aanvaller waarvoor ze wel flink moesten betalen....wie krijgt in beginsel dan eerder een kans....juist die dure speler.
Dus mijn voorstel aan de zaakwaarnemer van Biseswar zou zijn: spreek met Feyenoord af dat het contract verlengd wordt maar dat bij een mooie aanbieding van een andere club Feyenoord de transfer gunt aan Biseswar....die club moet dan bv. anderhalf miljoen (mag ook meer zijn) aan Feyenoord betalen waarna Feyenoord een percentage van dat geld weer aan Biseswar overmaakt......
Biseswar heeft dan het voordeel dat hij sowieso bij een mooi club speelt volgend seizoen en bij een eventuele transfer bij zijn nw club niet als nobody binnenwandelt en en passant ook nog ff wat geld uit de transfer ontvangt!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 11:21   quote  deeplink  
denk dat die jongen alleen maar euro tekens voor zich ziet op het moment........
sevillana
 sevillana - zaterdag 28 maart 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 11:21 schreef Jappie_FEY het volgende:
denk dat die jongen alleen maar euro tekens voor zich ziet op het moment........
Tja, probeer het hem en z'n zaakwaarnemer maar eens duidelijk te maken
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 maart 2009 - 12:44   quote  deeplink  
ach Madhopfc , jij praat gewoon over een gelimiteerde transfersom wat zovaak gebeurt dus niks nieuws , ik zou hier niet aan beginnen want je moet WEL een topsalaris betalen maar zodra er dan een club komt met een paar tonnetjes is ie weg , nee hoor gewoon een contract aanbieden en dan take it or leave it!

ik heb t al vaker gezegd : t is Diego Biseswar 3 jr betaald voetbal waarvan 2,5 niets laten zien , nu doet hij t prima maar een vos verleert nooit zijn streken , soms denk ik dat we t over Diego Maradonna hebben al die drukte over hem.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Laat hem maar lekker vertrekken. Zwaar overschat!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 13:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laat hem maar lekker vertrekken. Zwaar overschat!!!
eens.....genoeg spelers die minimaal hetzelfde niveau hebben
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Denk dat we nog wel nuttigere spelers hebben voor die positie!! Pattinama bijvoorbeeld!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 14:44   quote  deeplink  
dat zou ik niet zo snel zeggen nu, nog veel te weinig van gezien. Maar belooft wel wat, dat zeker......
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 maart 2009 - 15:10   quote  deeplink  
Gewoon laten lopen deze eigenheimer , we hebben soms mogen genieten van zijn mooie toevalstreffers maar verder het is absoluut geen teamspeler meer eentje voor zijn eigen succes en die kunnen we nu zeker niet gebruiken en zoals hierboven vermeld is Jordao Pattinama ook een talentvolle flankspeler en misschien hebben Tomasson en Makaay of een andere spits daar veel meer aan!
agneovo
 agneovo - zaterdag 28 maart 2009 - 15:27   quote  deeplink  
volgens mij was van persie ook een eigenheimer en geen teamspeler en ook eentje die voor eigen succes ging..en die missen we tot op vandaag nog steeds..dus met andere woorden proberen voor langere vast te leggen..heb toch echt meer vertouwen in biseswar dan in pattinama..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2009 door agneovo --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 15:27 schreef agneovo het volgende:
volgens mij was van persie ook een eigenheimer en geen teamspeler en ook eentje die voor eigen succes ging..en die missen we tot op vandaag nog steeds..dus met andere woorden proberen voor langere vast te leggen..heb toch echt meer vertouwen in biseswar dan in pattinama..
bij van persie zag je vanaf de eerste dag dat het een groot talent was, bij biseswar heeft het 4 jaar geduurd voordat ie een par leuke wedstrijden ging spelen......

Hoezo appels met peren vergelijken!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 15:27 schreef agneovo het volgende:
volgens mij was van persie ook een eigenheimer en geen teamspeler en ook eentje die voor eigen succes ging..en die missen we tot op vandaag nog steeds..dus met andere woorden proberen voor langere vast te leggen..heb toch echt meer vertouwen in biseswar dan in pattinama..
Ik kan me van v. Persie zo al een assist voor me halen en bij Biseswar moet ik echt lang nadenken. Bij v. Persie was meteen al duidelijk dat het een grote zou worden. bij biseswar heeft het 4 jaar geduurd en word hij direct opgehemeld als een sterspeler. dit omdat hij zes leuke doelpunten heeft gescoord!!! Hoeveel heeft hij er gemist???? Hoeveel assists??? Zwaar overgewaardeerde voetballer. De toekomst zal het uitwijzen. Ik hoop alleen niet dat die toekomst bij Feyenoord ligt. Is weer weg gegooid geld!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 19:27   quote  deeplink  
helemaal mee eens!!!!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 28 maart 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 15:58 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

bij van persie zag je vanaf de eerste dag dat het een groot talent was, bij biseswar heeft het 4 jaar geduurd voordat ie een par leuke wedstrijden ging spelen......

Hoezo appels met peren vergelijken!!!!!!!!!
Tja, Robin van Persie was in de B-jeugd al een opvallende speler. Ik kan me nog herinneren dat Stafleu op een dag met een videoband in de Haan binnen kwam waar de nodige acties van Robin op te zien waren. Die acties heeft hij later ook in de A laten zien en vervolgens toch ook nog wel het nodige in het 1e elftal. Op de een of andere manier kwam het er bij Feyenoord verder niet helemaal uit maar later bij Arsenal dus duidelijk wel! Betreur het nog steeds dat hij weg is gegaan. Wat betreft Biseswar, van hem is mij weinig of niets bekend uit z'n B en A periode. Maar hij zal in die tijd toch ook wel de nodige leuke dingen hebben laten zien anders had hij toch geen contract(en) gekregen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 maart 2009 - 21:41   quote  deeplink  
is niet goed genoeg, was nuttig maar laat maar gaan...
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 28 maart 2009 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 12:44 schreef jantje 1974 het volgende:
ach Madhopfc , jij praat gewoon over een gelimiteerde transfersom wat zovaak gebeurt dus niks nieuws , ik zou hier niet aan beginnen want je moet WEL een topsalaris betalen maar zodra er dan een club komt met een paar tonnetjes is ie weg , nee hoor gewoon een contract aanbieden en dan take it or leave it!

ik heb t al vaker gezegd : t is Diego Biseswar 3 jr betaald voetbal waarvan 2,5 niets laten zien , nu doet hij t prima maar een vos verleert nooit zijn streken , soms denk ik dat we t over Diego Maradonna hebben al die drukte over hem.
Nee, dat bedoel ik niet echt......Als Biseswar zijn zinnen heeft gezet op een transfer dan hoop ik zo toch nog iets geld voor hem te vangen....een miljoen van een Engelse club is voor hen wel op te brengen......nu loopt Biseswar gratis de Kuip uit terwijl zijn opleiding meer heeft gekost dan dat de 6 doelpunten van dit seizoen hebben opgeleverd.
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 28 maart 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 22:56 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet echt......Als Biseswar zijn zinnen heeft gezet op een transfer dan hoop ik zo toch nog iets geld voor hem te vangen....een miljoen van een Engelse club is voor hen wel op te brengen......nu loopt Biseswar gratis de Kuip uit terwijl zijn opleiding meer heeft gekost dan dat de 6 doelpunten van dit seizoen hebben opgeleverd.
Ik vind dat jij wel een punt hebt. We hebben de centen hard nodig... als Valencia in hem geinteresseerd is dan zal hij toch wel verkocht worden. Trouwens ik zeg alleen naar het buitenland en niet naar Twente of 020 ofzoiets.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 15:27 schreef agneovo het volgende:
volgens mij was van persie ook een eigenheimer en geen teamspeler en ook eentje die voor eigen succes ging..en die missen we tot op vandaag nog steeds..dus met andere woorden proberen voor langere vast te leggen..heb toch echt meer vertouwen in biseswar dan in pattinama..
v Persie was nooit geworden wat hij nu is als hij bij Feyenoord was gebleven , Robin heeft een paar jaar les gehad van ene Bergkamp , en ene Henry en zo nog wel een paar van die mannen wat hem volwassen heeft gemaakt en dus de speler die hij nu is , onzin dus om zo een reactie te geven , Robin heeft gewoon de juiste weg gevolgd en dat was niet via Feyenoord voor hem. Biseswar heeft natuurlijk nog niet het talent wat vPersie al in 1 voet heeft!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 23:29 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik vind dat jij wel een punt hebt. We hebben de centen hard nodig... als Valencia in hem geinteresseerd is dan zal hij toch wel verkocht worden. Trouwens ik zeg alleen naar het buitenland en niet naar Twente of 020 ofzoiets.
deze constructie is zo oud als de weg naar Kralingen , dus wat is t nieuws hieraan?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 22:56 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet echt......Als Biseswar zijn zinnen heeft gezet op een transfer dan hoop ik zo toch nog iets geld voor hem te vangen....een miljoen van een Engelse club is voor hen wel op te brengen......nu loopt Biseswar gratis de Kuip uit terwijl zijn opleiding meer heeft gekost dan dat de 6 doelpunten van dit seizoen hebben opgeleverd.
vooral doen , dan wil straks iedereen het en anders tekenen ze niet meer , dat is dan t begin van het einde! Blijf baas in je eigen tent en laat de macht niet overnemen door je personeel en zeker niet door personeel waarvan er 13 in een dozijn zitten. Bij spelers die hun sporen al verdiend hebben kun je t weleens op de "Kuyt" manier doen maar vergeet niet dat je wel extra vette salarissen moet betalen anders tekenen ze natuurlijk niet bij als ze al weten dat ze eigenlijk toch weg willen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Dat bedoelde ik dus met jonge spelers een contract te geven met daaraan een een eenzijdige clausule voor veel langer. Lopen goede spelers ook niet meer weg voor niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 17:34   quote  deeplink  
gaan we misschien niet aan het feit voorbij dat de interesse voor Bieseswar voortkomt uit zijn transfervrije status? had begrepen dat Valencia ook nog al problemen op financieel gebied had.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Dat is ook zeker waar!!
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 01 april 2009 - 08:17   quote  deeplink  
Heeft Biseswar al besloten wat ie doet? Hij zou maart beslissen toch???
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Biseswar is goed maar helaas pindakaas is dat te laat ingezien. In de jeugd lopen spelers rond die hetzelfde niveau kunnen halen of beter zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 10:26   quote  deeplink  
precies!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 april 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 10:26 schreef sportdwaas het volgende:
Biseswar is goed maar helaas pindakaas is dat te laat ingezien. In de jeugd lopen spelers rond die hetzelfde niveau kunnen halen of beter zijn.
Niet goed genoeg!!! Wat je over de jeugd zegt is een feit!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt constructie optie voor Biseswar????









0.0065729