BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorzitter verkiezing

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
janH1908
 janH1908 - zondag 29 maart 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Waarom kunnen de supporters bij Feyenoord niet de nieuwe voorzitter kiezen uit een aantal kandidaten, zoals dat gebeurt bij Barcelona en Real Madrid.
derq
 derq - zondag 29 maart 2009 - 16:28   quote  deeplink  
omdat het gros wel een feyenoordhart heeft, maar helaas geen gezonde kijk op de zaken waar een voorzitter zich mee bezig moet houden.
wat wel een goed idee is, is de supporters kandidaten aan laten dragen, met de bijbehorende argumentatie waarom deze kandidaat geschikt zou zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 16:43   quote  deeplink  
eens Derq!!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 17:29   quote  deeplink  
ik ben voor een syndicalistisch anarchistisch bestuursmodel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 19:49   quote  deeplink  
Que????
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
De macht aan het volk en geen leiders.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 20:26   quote  deeplink  
omdat Feyenoord een hele andere constructie heeft , bij Real en Barca is de voorzitter ook de baas en neemt ook een zak geld mee , kun je dus niet vergelijken.

stukje van Derq is trouwens de rest van de reden!
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 20:26 schreef jantje 1974 het volgende:
....

stukje van Derq is trouwens de rest van de reden!
dat is onzin, ze mogen straks toch ook allemaal een regering kiezen.

is gewoon kwestie van organisatie vorm. De spaanse modellen zijn gewoon niet gangbaar in Nederland.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 29 maart 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Stel dat we mogen kiezen, wie zou het dan moeten worden?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 21:52   quote  deeplink  
haha das mooi uitgelokt : alvast NIET Gudde , ik denk aan Sjaak Troost
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Voor een 2 jarig voorzitterschap kun je je eigen inkopen voor 20 miljoen.Al zit je verstand in je linker teen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 21:54   quote  deeplink  
ik stem op Willem van Hanegem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Ik stem op de man van 20 miljoen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik stem op de man van 20 miljoen.
golddigger
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 29 maart 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Ik denk dat bestuurlijke kwaliteiten en daarna voetbalverstand veel belangrijker zijn dan geld. Met een goede/sterke voorzitter met visie komt het geld vanzelf en blijft het er ook. Maar wie kan dat?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 21:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

golddigger
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 22:03 schreef Dubbel V het volgende:
Ik denk dat bestuurlijke kwaliteiten en daarna voetbalverstand veel belangrijker zijn dan geld. Met een goede/sterke voorzitter met visie komt het geld vanzelf en blijft het er ook. Maar wie kan dat?
Niemand !!!!dus dan toch maar de man van 20 miljoen??
janH1908
 janH1908 - zondag 29 maart 2009 - 23:53   quote  deeplink  
ik denk aan een perridon of een poelman als voorzitter. Geld meebrengen en successen halen en anders bij de volgende verkiezingen eruit. Zo blijft de uiteindelijke beslissing altijd bij de supporters.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 30 maart 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Perridon??? Nee alsjeblieft niet zeg! Die man roept maar wil voor dubbeltje op 1e rij en alle4s wat die man in sport doet is fiasco geworden! Formule1 gevolgd??? En wil voor 2,5 milj alles te vertellen hebben , hou op zeg!!!!
Fonsie
 Fonsie - maandag 30 maart 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Derq !! heeft het goed , en? Gudde krijgt op eindelijk rust in de tent, even geduld wie weet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 30 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Gudde is knudde Fonsie!!! Macht aan het volk!!! Of in ieder geval aan iemand die weet wat clubliefde is!!!
sevillana
 sevillana - maandag 30 maart 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 20:26 schreef jantje 1974 het volgende:
omdat Feyenoord een hele andere constructie heeft , bij Real en Barca is de voorzitter ook de baas en neemt ook een zak geld mee , kun je dus niet vergelijken.

is volgens mij bij al de clubs in Spanje het geval
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 30 maart 2009 - 20:49   quote  deeplink  
Zou hier ook zo moeten zijn!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 maart 2009 - 21:01   quote  deeplink  
de nederlandse Gil Y Gil zit al in de rvc. onze eigen bouwfrauduleur vd Well, alleen neemt die geen zak geld mee.
sevillana
 sevillana - maandag 30 maart 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2009 - 20:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zou hier ook zo moeten zijn!!!
tja, . . . . . . . . . . . . . nou ja, misschien is met z'n allen (club + supporters) verhuizen een idee?
We hebben toch open grenzen in Europa, en wie weet, kunnen we gelijk wat talenten uitwisselen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 maart 2009 - 22:05   quote  deeplink  
weertechnisch zou dat een leuke verandering zijn, ben wel voor spaanse temperaturen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 maart 2009 - 08:13   quote  deeplink  
op naar spanje zou ik zeggen!!!!!HAHAHAHAHA
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 31 maart 2009 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niemand !!!!dus dan toch maar de man van 20 miljoen??
Munsterman...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 31 maart 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2009 - 19:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gudde is knudde Fonsie!!! Macht aan het volk!!! Of in ieder geval aan iemand die weet wat clubliefde is!!!
Ik denk dat we Gudde te kort doen hiermee, hij heeft een RvC boven zich die zich overal mee bemoeit. Hij wordt vaak overruled door de RvC, dat is geen werken voor een alg directeur. Je moet als RvC 100% vertrouwen hebben in je alg dir en dat ook uitstralen. Als de RvC zich koest houdt en doet wat ze moeten doen dan kan Gudde en straks Beenhakker bouwen aan een solide fundering en zo omhoog werken. Kijk maar naar Twente... zij balden een aantal jaren geleden ook rond de 13e plek en kijk maar eens waar ze nu staan.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 31 maart 2009 - 10:44   quote  deeplink  
en bij de weg, je moet er niet aan denken dat een miljoenen bedrijf gerund wordt een groep mongolen die keer op keer de boel verzieken met hun slooplust. Want dat zijn ook onze supporters, die zitten er ook tussen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 maart 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 08:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
op naar spanje zou ik zeggen!!!!!HAHAHAHAHA
Ik ben in principe van plan om in september naar zuid-Spanje te gaan maar ben ook ten alle tijde bereid om alvast wat eerder te vertrekken!
Lijkt me wel aardig, zo'n volksverhuizing. Zo iets als in de jaren 60 toen de fans naar Portugal afreisden, maar dan net ff anders! (zie hieronder)

De 8ste mei 1963 bracht dus de returnwedstrijd en was er voor de eerste wedstrijd reeds een reusachtig meeleven betoond, voor de uitwedstrijd komen slechts superlatieven in aanmer-king om kennis te geven van de beweging die gaande was. Kranten spanden zich in om voetbalsupporters op te wekken als toeschouwer naar Lissabon te gaan om Feyenoord tot steun te zijn in de strijd tegen het machtige Benfica. Baanbrekend werk werd in dit verband verricht door HET VRIJE VOLK, dat zelfs twee passagiersschepen charterde, t.w. de WATERMAN en de GROTE BEER om vele honderden Feyenoordfans tegen een bijzonder redelijke prijs naar Lissabon te laten varen en wat dit dagblad gepresteerd heeft is onvoorstelbaar. Speciale radio- en televisie-artiesten gingen mee aan boord van de schepen om de mensen bezig te houden en een naam zal voor altijd aan deze reis verbonden blijven, nI. die van radio-organist Cor Steyn die op lovenswaardige wijze op zijn orgel de mensen heeft vermaakt en wier GEEN WOORDEN MAAR DADEN meer dan duizend maal ten gehore werd gebracht. Ook Thom Kelling heeft zijn steentje daarin bijgedragen en laatstgenoemde vertelde mij een dezer dagen dat hij nog ontroerd wordt als hij denkt aan de enorme belangstelling der honderdduizenden, opgesteld langs de Nieuwe Waterweg, toen de beide schepen hun koers naar zee bepaalden.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 31 maart 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 10:43 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik denk dat we Gudde te kort doen hiermee, hij heeft een RvC boven zich die zich overal mee bemoeit. Hij wordt vaak overruled door de RvC, dat is geen werken voor een alg directeur. Je moet als RvC 100% vertrouwen hebben in je alg dir en dat ook uitstralen. Als de RvC zich koest houdt en doet wat ze moeten doen dan kan Gudde en straks Beenhakker bouwen aan een solide fundering en zo omhoog werken. Kijk maar naar Twente... zij balden een aantal jaren geleden ook rond de 13e plek en kijk maar eens waar ze nu staan.
Hij werd overruled omdat hij in de soap rond Verbeek niet ingreep toen uit allerlei signalen bleek dat de situatie onhoudbaar werd.
Ook valt hem te verwijten dat hij niet eerder ingreep toen een van zijn directeuren, vriend Bosz, de situatie duidelijk niet meester was.
Verder vind ik dat hij in de affaire met de belastingdienst veel te snel tot betaling cq een schikking is overgegaan.
Verder wacht ik nog steeds op de grote opruiming van alle Bosz vazallen.
Vorig seizoen vond dezelfde Gudde, Mario Been nog te onervaren als hoofdtrainer en een jaar later wordt hij als de redder van Feyenoord binnengehaald.
Ook heeft Feyenoord een explotatie tekort van 6 miljoen waar hij als hoofd van de directie mede verantwoordelijk voor is.
Dus waarom ik hem krediet zou moeten geven is mij niet duidelijk, ik heb liever dat ie zo snel mogelijk opzout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2009 door F.L.E --
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 31 maart 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Het blijven aannames, we zullen nooit weten wat er exact gebeurd is. volgens mij is Gudde aangesteld door de RvC zelf. Als je dan een jaar later hem doodleuk te pas en te onpas overruled dan moet je je eens afvragen waarom je iemand dan hebt aangesteld. Hij is inderdaad verantwoordelijk voor de club, maar je hebt niet voor niets directeuren onder je die zaken op meoten pakken. Niemand heeft overal verstand van. Als een Chris Woerts de commerciele zaken verkloot en Onno Jacons de financien verkloot dan is Gudde misschien uit hoofde van zijn functie verantwoordelijk, maar niet schuldig!! Trouwens is de RvC eindverantwoordelijk, zij moeten toezicht houden en Gudde sturen. Dat is iets anders dan overrulen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 10:52 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik ben in principe van plan om in september naar zuid-Spanje te gaan maar ben ook ten alle tijde bereid om alvast wat eerder te vertrekken!
Lijkt me wel aardig, zo'n volksverhuizing. Zo iets als in de jaren 60 toen de fans naar Portugal afreisden, maar dan net ff anders! (zie hieronder)

De 8ste mei 1963 bracht dus de returnwedstrijd en was er voor de eerste wedstrijd reeds een reusachtig meeleven betoond, voor de uitwedstrijd komen slechts superlatieven in aanmer-king om kennis te geven van de beweging die gaande was. Kranten spanden zich in om voetbalsupporters op te wekken als toeschouwer naar Lissabon te gaan om Feyenoord tot steun te zijn in de strijd tegen het machtige Benfica. Baanbrekend werk werd in dit verband verricht door HET VRIJE VOLK, dat zelfs twee passagiersschepen charterde, t.w. de WATERMAN en de GROTE BEER om vele honderden Feyenoordfans tegen een bijzonder redelijke prijs naar Lissabon te laten varen en wat dit dagblad gepresteerd heeft is onvoorstelbaar. Speciale radio- en televisie-artiesten gingen mee aan boord van de schepen om de mensen bezig te houden en een naam zal voor altijd aan deze reis verbonden blijven, nI. die van radio-organist Cor Steyn die op lovenswaardige wijze op zijn orgel de mensen heeft vermaakt en wier GEEN WOORDEN MAAR DADEN meer dan duizend maal ten gehore werd gebracht. Ook Thom Kelling heeft zijn steentje daarin bijgedragen en laatstgenoemde vertelde mij een dezer dagen dat hij nog ontroerd wordt als hij denkt aan de enorme belangstelling der honderdduizenden, opgesteld langs de Nieuwe Waterweg, toen de beide schepen hun koers naar zee bepaalden.
is mn vader mee geweest. Op de Waterman.
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 maart 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 17:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

is mn vader mee geweest. Op de Waterman.
Prima! Begrijp dat je uit een goed nest komt. Ik was toen nog wat te jong om mee te kunnen gaan, kwam wel in de Kuip maar naar Lissabon, dat ging m'n ouwelui toen net nog iets te ver. Maar dat waren natuurlijk wel heel mooie tijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorzitter verkiezing









0.0059599