BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het legioen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peer
 Peer - maandag 30 maart 2009 - 09:01   quote  deeplink  
N.a.v. het teleurstellende resultaat van de inzameling wil ik het volgende kwijt;

Vooraf wordt er een enquĂȘte gehouden, waarop 12.000 mensen reageren. Hiervan zijn er 10.000 bereid 10 euro of meer te storten. Dit is 83% van de mensen die hebben gereageerd. Momenteel loopt er een poll waarbij nog maar 22% zich bereid verklaard om geld te doneren en worden er op diverse forums allerlei voorwaarden gesteld als "ik ga pas geven als het bestuur weg is" of "laat de spelers eerst maar salaris inleveren". Ik vind dit erg jammer. Er worden toch geen honderden of duizenden euro's gevraagd. Het gaat hem juist om het collectief; iedereen 10 euro. Het uiteindelijke resultaat zal aangeven hoe groot het legioen nog is. Ik heb er ondertussen niet veel vertrouwen meer in. We hopen echter wel met zijn allen dat er investeerders komen die vele miljoenen in de club pompen. Rare vorm van solidariteit!!
G-child
 G-child - maandag 30 maart 2009 - 09:11   quote  deeplink  
Solidariteit ontstaan door een geven en nemen van twee kanten... wat heeft het legioen de laatste 5 jaar gekregen? Constante regen van blessures en tegenvallende prestaties... op den duur wordt elke 10 euro een last! Niet dat je het er niet voor over hebt, maar omdat je weet dat je inzet toch voor niks is... en Makaay van jou aandeel zijn kaas voor op zijn brood koopt. En je hebt gelijk, als mensen op een forum 10 euro willen betalen dan moeten ze woord bij daad voegen en storten.

Groet
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 30 maart 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Legioen steunt vanaf tribune en hoort dat niet door extra sponsoring te doen , daar zijn bedrijven voor en als dat niet genoeg is moeten de duurste spelers met minste rendement eruit!
F.L.E
 F.L.E - maandag 30 maart 2009 - 09:39   quote  deeplink  
En waarom zouden de mensen geen eisen mogen stellen voordat ze geld overmaken. Het huidige bestuur slaagt er in om een begroting te maken waarbij structureel meer geld wordt uitgegeven dan er aan inkomsten binnenkomt. En ff over die eventuele investeerders, deze hebben ook een aanzienlijk eisen pakket neergelegd voordat ze bereid zijn om geld in Feyenoord te stoppen.
En ik weet niet hoe het bij de overige legioen leden is maar op dit moment vallen de afrekeningen van de diverse energie nota's door de brievenbus, worden er aan de lopende band mensen ontslagen, horen we alleen maar van kabinetsplannen over bezuinigingen een geen loonsverhogingen de komende jaren.
Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat eerst de heren voetballers met jaarsalarissen die de gemiddelde suporter levenslang niet verdient eerst eens wat inleveren voordat er minderwaardig over het legioen gedaan wordt omdat deze niet als een stelletje blinden hun knip trekken en storten.
Alsof de steun en omvang van het legioen bepaald worden door de hoeveelheid geld dat er opgehaald wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 maart 2009 door F.L.E --
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 maart 2009 - 09:52   quote  deeplink  
na de poll zijn er weer meerdere lijken uit de kast gekomen (hogere schuld etc.) die duiden op stelsmatig wanbeleid van het huidige bestuur. ik begrijp dus wel dat mensen terugkrabbelen.
Ik vind de teleurstelling overigens een beetje naief, bij de talentpool inzameling hadden ze ook op een paar miljoen gerekend die ook niet los kwam. Daar heb ik nog wel voor gestort, maar voor deze actie heb ik meteen aangegeven dat ik ff een rondje oversla.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 31 maart 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Laat de spelers maar eens een deel van hun salaris storten. Ik zeg 1 maand salaris in de melkbus. zij zijn er mede schuldig aan dat we er zo kut voor staan!! Laat de spelers met hun grote bek ook maar eens hiermee voorop lopen en het goede voorbeeld geven.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 18:02   quote  deeplink  
net als wij moeten de spelers zelf bepalen of ze mee willen doen, ook zij dragen geen schuld aan de huidige malaise. Als je nou zou zeggen dat bosz (waarover ik me afvroeg of ik al gezegd heb dat het een lul is) 1 miljoen schadevergoeding zou storten, dan begrijp ik je.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 maart 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Een lulletje he!!!! Met zijn 1 meter vijftig!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het legioen?









0.0051341