|
|
frlegioen.nieuwslog.
|
|
|
----------------------------------------------------------- www.frlegioen.nieuwslog.nl
NEC heeft de pogingen moeten staken om Dani Fernandez langer in Nijmegen te houden. Het blijkt te duur voor NEC om de huurling van Arsenal Kiev vast te leggen. “We hebben er alles aan gedaan, maar er hangt een flink prijskaartje aan hem. Zowel de persoonlijke wensen van Dani als de transfersom passen niet in ons financiële plaatje”, aldus technisch directeur Carlos Aalbers.
Feyenoord heeft serieuze interesse in de Spanjaard, wiens transferrechten in bezit zijn van de Oekraïner Dmitri Selyuk, de voormalige vicevoorzitter van Metallurg Donetsk en internationaal voetbalmakelaar. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: iets teveel voor NEC:p Nee je heb wel gelijk want er werdt ons in de media wijs gemaakt dat hij niet veel zou moeten kosten.Dus wat mot tie kosten dan? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als die dude teveel loon vraagt dan lekker opbokken! We zijn Barcelona niet! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja eigenlijk zijn we wel barcelona.... maar met een iets kleiner budget. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: barcelona is een neuzenclub. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hoe dan ook, dan zal hij voor Feyenoord ook niet te betalen zijn. Einde verhaal dus! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik hoorde dat hij transfervrij was!! Weer een speler die we niet kunnen halen. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: op het moment is real madrid een neuzenclub |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
daarom ben ik ook voor atletico. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat doe je dan op dit forum!
;-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
gelul Stylzz!!!! Ik ben ook voor Liverpool maar dat wil niet zeggen dat ik ook niet voor Feyenoord ben. Is toch geen Nederland??? Feyenoord is mijn eerste club en in andere landen ben ik voor andere clubs. In Europacup word het een ander verhaal!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zat op atletico headliner maar daar begreep niemand me |
|
|
|