BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1 april grap? - Duo FC Utrecht vertrekt naar Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - woensdag 01 april 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Cedric van der Gun en Mihai Nesu zullen na het lopende seizoen de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord maken. Zowel Van der Gun als Nesu wordt al geruime tijd gevolgd door de Stadionclub, maar door de beperkte financiële middelen kon Feyenoord nooit een fatsoenlijk bod op het duo uitbrengen.

Door de komst van externe financiers is nu toch geld vrijgekomen voor de transfer van Nesu, terwijl Van der Gun aan het einde van dit seizoen transfervrij is. De transfersom die gemoeid is met de overgang van Nesu ligt rond de 3,5 miljoen euro en wordt door de externe financiers volledig op zich genomen.

Nesu verliet Steaua Boekarest afgelopen zomer voor een avontuur in de Domstad. In het lopende seizoen speelde de 26-jarige linksback 24 officiële duels voor Utrecht, waarin hij eenmaal tot scoren kwam. De Roemeen had nog een contract tot medio 2012.

Cedric van der Gun (29) is bezig aan zijn derde seizoen bij de Utrechtse club, waarvoor hij inmiddels 49 officiële duels heeft gespeeld. De spits kwam hierin tot zestien doelpunten. Onlangs liet hij FC Utrecht al weten niet open te staan voor contractverlening en komende zomer hogerop te willen.

De komst van het duo is gegaan op voorspraak van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been, die met het binnenhalen van beide spelers wil zorgen voor een uitbreiding van het aantal spelers tussen de 24 en 29 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door sevillana --
dennis
 dennis - woensdag 01 april 2009 - 16:53   quote  deeplink  
is een 1 april grap
nergens staat het behalve op een Neppe Feyenoord Site( FR-Fanatic)

Dus beetje raar ... dat het nergens anders staat.
?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door dennis --
MarkFR
 MarkFR - woensdag 01 april 2009 - 17:11   quote  deeplink  
klopt, overigens zie ik nesu best graag komen voor de bank.
van der gun is alleen maar geblesseerd en scoort veel te weinig, 16 in 49 duels voor FC utrecht is 1 op de 3, is niet veel vind ik voor een spits.
Al hebben wij er een rondlopen die het voor elkaar krijgt nog minder te scoren.
R()b
 R()b - woensdag 01 april 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 16:53
nergens staat het behalve op een Neppe Feyenoord Site( FR-Fanatic)
Woehahahahahaahahaha Dudeeee !!
fey21
 fey21 - woensdag 01 april 2009 - 17:41   quote  deeplink  
fr fanatic lijkt me een redelijk betrouwbare site.
maar of dit waar is...
derq
 derq - woensdag 01 april 2009 - 17:55   quote  deeplink  
WILT staat er ook
hahaha als je serieus genomen wil worden, zorg dan dat je geen spelfAuten maaktd
fey21
 fey21 - woensdag 01 april 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 17:55 schreef derq het volgende:
WILT staat er ook
hahaha als je serieus genomen wil worden, zorg dan dat je geen spelfAuten maaktd
idd ik wil, jij wilt, hij WIL
sevillana
 sevillana - woensdag 01 april 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 19:01 schreef fey21 het volgende:

[..]

idd ik wil, jij wilt, hij WIL
idd, en wij willen! (deze spelers niet?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1 april grap? - Duo FC Utrecht vertrekt naar Feyenoord









0.0061469