|
|
ariefr
|
|
|
Zondag doet el ahmadi niet mee, wie moet zijn positie overnemen nu? Ik ga voor gio en de cler maar linksback dan, want lamzaat hoef ik niet meer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Denny Landzaat als ie fit is ,
kan als volgt:
timmer tiendalli - lucius - bahia - gio (cler/leerdam)
wijnaldum - landzaat (gio) - fer - bruins
biseswar - makaay |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
timmer tiendalli - lucius - bahia - de cler
wijnaldum - landzaat - fer - gio - biseswar
makaay |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
AUB geen Bruins !!! Voor de rest vind ik alles goed |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ben benieuwd wat Vlemmings gaat doen |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Bruins lijkt mij in de plaats van tomasson spelen, daarachter ipv El Ahmadi lamzaad ;) maar dan wel gio ernaast voor meer voetballend vermogen, en de cler op links achter. Je zal om de muur van Volendam te kraken met maar 1 controlerende middenvelder moeten spelen (landzaat). Ok ok iets teveel naar het nederlands elftal gekeken met die controlerende middenvelders ;) Al is Gio de ultieme linksback als je het middenveld goed genoeg bezet hebt.
Groet |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
gio heb ik toch liever op het middenveld, hij is een goeie speler , ik wil hem op de plek van el ahmadi samen met fer erbij zien |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
geen bruins op de plaats van tomasson, kun je liever janota of pedro op zetten... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bij de keuze tussen Bruins en Lamzaad lijkt het me niet anders dan logisch dat Bruins verkozen wordt boven die f-sider... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als de Cler terug is kan Bronckhorst een linie naar voren. Bruins speelde tegen AZ goed. Nieveld kun je ook weer inzetten in de verdediging en daar dan wat schuiven. Komt wel goed ze moet alleen gaan scoren en dat wordt niet makkelijk tegen 'veel vierkante centimeters op doel' Verhoeven |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
-------------Timmer------------------
--Leerdam----Lucius--Bahia---Gio-----
---------Landzaat----Fer-------------
--Wijnaldum-----Bruins----Biseswar---
---------------Makaay----------------
Ik denk dat dit de opstelling wordt of Gio speelt op de plek van Landzaat en De Cler wordt linksback. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waarschijnlijk zal dit het wel gaan worden......... |
|
|
|
|
Richard
|
|
|
Een ding laten we wel de het team steunen,ook degene die we liever niet meer terug zien volgend jaar,ik durf te wedden als Landzaat zondag scoort dat de het Feyenoord vak aan de Dijk gewoon juicht,dus laten we nou iedereen met respect behandelen.Dat iemand lang geblesseerd is kan hij ook niets aan doen,als Feyenoord voetbalt zoals de laatste wedstrijden dan komt het wel goed en Makaay moet hopelijk weer het net kunnen vinden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik juich omdat Feyenoord scoort, niet voor degene die scoort. Hij kan er inderdaad niks aan doen dat ie geblesseerd is, maar ze hadden hem nooit moeten halen en al helemaal niet voor het geld dat hij verdient. Ik vind het een modale voetballer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
off topic; weet niet wat jullie er verder van denken, maar heb net begrepen dat Biseswar voorlopig nog even Feyenoorder blijft. Goede zaak naar mijn mening. |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
geen bruins iig, geef een andere jeugdvoetballer maar de kans, of probeer wijnaldum op tien en fer als controleur. Alsjeblieft niet Bruins want deze jongen is zwaar overschat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio, leerdam op de plek van Gio. Of de Cler indien fit. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Geen slecht plan!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lamzaad gaat iig starten, dus dan zal Gio wel links achterin gaan spelen. We zulle het gaan zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb af en toe een helder moment! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Gio moet gewoon linksback blijven , is stabiele factor en goed in opbou vindt Gio op LB echt een belangrijke speler maar op t middenveld vindt ik hem niets méér brengen dan wie ook , Landzaat is mijns insziens WEL een goede voetballer ondanks dat t een halve neus is. Logisch dus als de verdediging zoveel mogelijk intact blijft en je dus alleen een vervanger neerzet op de plek van el Ahmadi en verder niet wéér gaat schuiven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY