BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar wil bijtekenen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
G-child
 G-child - vrijdag 03 april 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Diego Biseswar blijft bij Feyenoord. De 21-jarige aanvaller, die bij de Rotterdamse club een aflopende verbintenis heeft, tekent op korte termijn een nieuw contract. Dat meldt AD Sportwereld.

Biseswar is dit seizoen bezig aan zijn grote doorbraak. Onder de inmiddels ontslagen trainer Gertjan Verbeek leefde de op een zijspoor geraakte vleugelspeler weer helemaal op. Dat leverde hem veel belangstelling op van clubs uit binnen- en buitenland. Ondanks die interesse heeft Biseswar nu toch besloten in de Kuip te blijven.

Dus voor alle mensen die hem maar een matige, eenzijdige en ontspoorde voetballer vonden de afgelopen tijd op de diverse forums... start dan nu ook een actie om hem buiten de basiself te houden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2009 door G-child --
G-child
 G-child - vrijdag 03 april 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Ben zelf heel blij met dit nieuws!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 april 2009 - 13:18   quote  deeplink  
Goed nieuws! Met posthuum dank aan GJ Verbeek die deze jongen gewoon een kans gaf
R()b
 R()b - vrijdag 03 april 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Alrightyyy then!
Goed gekozen!
Alleen tjah... je kan iemand niet behouden als hij niet wilt.
Maar goed nieuws voor op de Vrijdag!!!
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 03 april 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Al gehoord voor tv, al gelezen op de sup. site , DIT IS FANTASTIES NIEUWS , Wat een geweldige set van DIEGO. Weer een talent die FEYENOORD weer op poten wil zetten, hè dit maakt iedereen warm, Bedankt BISISWAR .
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 03 april 2009 - 13:37   quote  deeplink  
ik ben niet zo'n fan van hem, maar waarschijnlijk zal het wel goed zijn voor feyenoord. Dit omdat je nu niet voor een vervanger hoeft te kijke die weer geld kost. En je heb eventueel nog inkomsten als ie vertrekt over 1 of 2 jaar............
MarkFR
 MarkFR - vrijdag 03 april 2009 - 13:42   quote  deeplink  
zo dacht ik ook maar net. een jongen met een echt Feyenoordhart zie ik wel. Hij kiest voor Feyenoord maar als dadelijk in de zomerstop iemand voor hem komt kan hij al tegen een bepaald bedrag verkocht worden ipv transfervrij wegwandelen. Bedankt al ben ik ook niet zo'n fan van hem, hij heeft dit jaar een aantal mooie goals gemaakt maar voor de rest..
moa
 moa - vrijdag 03 april 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Super goed nieuws! :)
Als Diego zich blijft ontwikkelen zoals hij dit seizoen heeft gedaan kan hij gewoon heel erg belangrijk worden (of blijven) voor Feyenoord.
Martijn
 Martijn - vrijdag 03 april 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Goed nieuws zeg. Ik had het niet meer verwacht dat hij zou blijven, het duurde zo lang... Hopelijk kan hij nog verder doorgroeien onder Been. Dat zal voor Feyenoord en Biseswar een goede zaak zijn.
danny four
 danny four - vrijdag 03 april 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Hele goede keus van biseswar,en onder mario kan hij indien hij het koppie erbij houd wel eens een hele mooie speler...net zo,n rebel als van persie...heb wel vertrouwen
in biseswar.
Klasse dat hij Nu de club niet laat stikken en indien hij later vertrek hij toch ons mee uit de shit helpt...moeten we hem maar even laten horen vind ik.
mdr8
 mdr8 - vrijdag 03 april 2009 - 14:29   quote  deeplink  
heel mooi! hij is een bruikbare speler en hij loopt iig niet gratis weg :)
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 03 april 2009 - 15:41   quote  deeplink  
al onze zorgen en meningen waren dus wat voorbarig , denk wel dat we dank zijn verschuldigd aan Wijnaldum en Fer want die 2 zijn erg belangrijk geweest in zijn keuze , ik hoop dat Diego t pad blijft volgen wat ie dit jaar is ingeslagen en niet vervalt in oude fouten , leuke speler maar moet nog veel aan geschaafd worden.

verder over de mening van mensen die hem niet bijzonder ed vonden : daar ben ik er 1 van , die mening houd ik , vond ook niet Feyenoord hem een megacontract moest aanbieden want zo bijzonder is hij gewoon niet , leuke speler die nog héél veel moet leren en t is te hopen dat ie dat wil aannemen.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 03 april 2009 - 15:41   quote  deeplink  
al onze zorgen en meningen waren dus wat voorbarig , denk wel dat we dank zijn verschuldigd aan Wijnaldum en Fer want die 2 zijn erg belangrijk geweest in zijn keuze , ik hoop dat Diego t pad blijft volgen wat ie dit jaar is ingeslagen en niet vervalt in oude fouten , leuke speler maar moet nog veel aan geschaafd worden.

verder over de mening van mensen die hem niet bijzonder ed vonden : daar ben ik er 1 van , die mening houd ik , vond ook niet Feyenoord hem een megacontract moest aanbieden want zo bijzonder is hij gewoon niet , leuke speler die nog héél veel moet leren en t is te hopen dat ie dat wil aannemen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 03 april 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2009 - 15:41 schreef jantje 1974 het volgende:
al onze zorgen en meningen waren dus wat voorbarig , denk wel dat we dank zijn verschuldigd aan Wijnaldum en Fer want die 2 zijn erg belangrijk geweest in zijn keuze , ik hoop dat Diego t pad blijft volgen wat ie dit jaar is ingeslagen en niet vervalt in oude fouten , leuke speler maar moet nog veel aan geschaafd worden.

verder over de mening van mensen die hem niet bijzonder ed vonden : daar ben ik er 1 van , die mening houd ik , vond ook niet Feyenoord hem een megacontract moest aanbieden want zo bijzonder is hij gewoon niet , leuke speler die nog héél veel moet leren en t is te hopen dat ie dat wil aannemen.
Roerend mee eens!!!!!!!!!!!
derq
 derq - vrijdag 03 april 2009 - 15:49   quote  deeplink  
ik ook.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2009 - 16:56   quote  deeplink  
hulde voor t bijtekenen.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 03 april 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Nu nog zorgen dat ie meer een teamspeler wordt dan zo'n egoist zoals ie nu geregeld is. Wat dat betreft heb ik vertrouwen in
Been en Beenhakker en anders gaat ie maar op de bank zitten of hij wordt weg gestuurd iets wat Mario bij NEC ook geregeld doe met Bouaouzan
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 03 april 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Zie hem liever vertrekken die ego!!! Geloof nooit dat hij het waar maakt de komende seizoenen. hoop wel dat ik er naast zit.
danny four
 danny four - vrijdag 03 april 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2009 - 19:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zie hem liever vertrekken die ego!!! Geloof nooit dat hij het waar maakt de komende seizoenen. hoop wel dat ik er naast zit.
Je moet zomaar denken dan produceert hij onder mario vast wel een paar afzwaaiertjes die de hoek in vliegen en als wij dan in koor roepen wat een kanjer zeg....komt MvB wel met een tas dropveters en kassa...zijn we 2x blij van hem
A:kassa en B:kan hij daar mooi rond schutteren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 03 april 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Daar zit ook wel wat in!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 03 april 2009 - 20:22   quote  deeplink  
daar zit zeker wat in!!!!HAHAHAHA
G-child
 G-child - vrijdag 03 april 2009 - 20:31   quote  deeplink  
Hoor jullie volgend seizoen wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2009 door G-child --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 03 april 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2009 - 20:31 schreef G-child het volgende:
Hoor jullie volgend seizoen wel...
denk je nu echt dat ie volgend seizoen wel goed gaat voetballen.........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 april 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2009 - 15:41 schreef jantje 1974 het volgende:
al onze zorgen en meningen waren dus wat voorbarig , denk wel dat we dank zijn verschuldigd aan Wijnaldum en Fer want die 2 zijn erg belangrijk geweest in zijn keuze , ik hoop dat Diego t pad blijft volgen wat ie dit jaar is ingeslagen en niet vervalt in oude fouten , leuke speler maar moet nog veel aan geschaafd worden.

verder over de mening van mensen die hem niet bijzonder ed vonden : daar ben ik er 1 van , die mening houd ik , vond ook niet Feyenoord hem een megacontract moest aanbieden want zo bijzonder is hij gewoon niet , leuke speler die nog héél veel moet leren en t is te hopen dat ie dat wil aannemen.
Hij was ook nog niet bijzonder alleen je gaat er wel aan voorbij dat dit eigenlijk ook pas echt zijn eerste seizoen is op het hoogste niveau.Die paar wedstrijdjes bij de Graafschap en Almelo wil je toch niet meerekenen.Onder Mario zal hij verder groeien.PSV en AZ wilden hem hebben maar heeft toch mooi voor ons gekozen.Dan ben je voor mij vanaf nu een echte Feyenoorder.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 03 april 2009 - 20:45   quote  deeplink  
dat wel, maar ik heb zo mijn twijfels bij zijn kwaliteiten............
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 april 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Maar eens kijken wat hij vanaf nu gaat laten zien, te beginnen met a.s. zondag. Misschien heeft hij nu wat rust in z'n kop. Afbranden kunnen we hem altijd later nog.
puffin
 puffin - vrijdag 03 april 2009 - 21:36   quote  deeplink  
niet blij zijn met een dode mus, eerst tekenen en dan geloven. Kan allemaal horen in het spel van geld en nog meer geld verdienen. Een langer verblijf in de kuip staat me wel aan, enige speler met dreiging naar voren en verrassing in het spel. Dit i.t.t Slory die alleen op medespelers loopt te letten en te hoofdschudden als ze hem, jawel HEM, weer eens niet begrijpen. Gaan voor Biseswar, laten lopen van Slory, Let's do it!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 april 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2009 - 21:36 schreef puffin het volgende:
niet blij zijn met een dode mus, eerst tekenen en dan geloven. Kan allemaal horen in het spel van geld en nog meer geld verdienen. Een langer verblijf in de kuip staat me wel aan, enige speler met dreiging naar voren en verrassing in het spel. Dit i.t.t Slory die alleen op medespelers loopt te letten en te hoofdschudden als ze hem, jawel HEM, weer eens niet begrijpen. Gaan voor Biseswar, laten lopen van Slory, Let's do it!
Zit wat in ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 april 2009 - 22:14   quote  deeplink  
Nee ik ben er devinitief uit Diego Biseswar is een held.....
Nop
 Nop - zaterdag 04 april 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Super dat hij heeft bijgetekend, nu hopen dat er een club komt deze zomer,
lekker geld vangen voor die gozert en elders lekker voetballen, we kunnen het geld goed gebruiken. hij blij wij blij!
puffin
 puffin - zaterdag 04 april 2009 - 10:56   quote  deeplink  
juist want het zou zo maar kunnen zijn dat het met contract alsnog weggaat maar dan voor geld...zou niet zo'n slechte handelsgeest zijn. In het verleden heeft de club nooit uitgeblonken in handelsgeest, verwacht het ook eigenlijk niet van voormalig ambtenaar Gudde maar wellicht vergissen we ons?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 04 april 2009 - 11:01   quote  deeplink  
denk niet dat dat de bedoeling is hoor , hij heeft getekend om ook echt te blijven want anders had ie wel transfervrij vertrokken wat voor hem natuurlijk véél interessanter was , beetje domme gedachte ook , verder zal de interesse nu wel tot nulpunt dalen want die was natuurlijk zo groot vanwege zijn transfervrije status en die is nu eg.

Diego blijft bij Feyenoord en we zullen achter hem moeten gaan staan , (al mogen we hem best s aanpakken als ie weer s egoistisch loopt te pielen).
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 04 april 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2009 - 19:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zie hem liever vertrekken die ego!!! Geloof nooit dat hij het waar maakt de komende seizoenen. hoop wel dat ik er naast zit.
Hier herken de echte Richard in ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Hoezo dat????? Zijn er nog velen die zo denken. Hoe weet jij trouwens wie de echte Richard is??? Persoonlijke kennis ofzo???
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 04 april 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Ik hoop dat het nog goed kan komen met Diego Biseswar ,ik moet het nog maar zien!! Hij is niet mijn favoriete speler al heeft ie dit seizoen een paar mooie toevalstreffers gescoord
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 15:32   quote  deeplink  
mag ie volgend jaar ook doen van mij....als invaller ofzo
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Als invaller als hij daar uberhaupt goed genoeg voor is. Hangt er toch van af wie we halen. Als we al iemand halen. En of been het niet meer ziet zitten in verschillende ECHT talentvolle spelers.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 15:55   quote  deeplink  
die meer kunnen als alleen schieten dus........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 16:00   quote  deeplink  
Bedoel maar!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar wil bijtekenen









0.0092267