BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONZE HELD KUYT IN 2012 TERUG IN DE KUIP!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. En hier zou hij het ook nog wel redden denk ik.
dat weet ik wel zeker...
Is ook de reden waarom ik kijk eigenlijk hahaha ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Ik ook, wat een kutweer ook daar zeg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Das lekker kuyt eruit d:-(
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Vind t leuk dat we Guidetti mogen huren van City maar de uitslag had wat mij betreft andersom mogen zijn...
MMM
 MMM - dinsdag 03 januari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vind t leuk dat we Guidetti mogen huren van City maar de uitslag had wat mij betreft andersom mogen zijn...
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
maxi roderiqez mogen ze ook wel verhuren aan vvv...
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vind t leuk dat we Guidetti mogen huren van City maar de uitslag had wat mij betreft andersom mogen zijn...
-1 Alles liever dan dat enge zootje bij man u. met die misselijke ferguson (sorry voor de kleine letters, zodra ze tegen 020 moeten worden 't allemaal hoofdletters).
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 04 januari 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:14 schreef RenatoBos het volgende:
Das lekker kuyt eruit d:-(
Ik denk niet dat onze Dirk daar nog lang speelt.Dit was (weer) niet goed.

Als hij ooit terug naar Feyenoord wil moet het nu snel gebeuren anders is ie domweg niet goed genoeg meer.
Ik vraag me echt af of hij nu zelfs nog goed genoeg is. Spelers die op oudere leeftijd terugkomen gaan onbewust toch op 75% spelen. Kijk maar naar Gio: hij was de laatste jaren bij ons een van de betere, maar niet super. Lang niet zo goed als tijdens de WK bijvoorbeeld. Want hij speelde bij ons op 75%.

Onbewust zal ook Dirk toch denken dat hij het iets rustiger aan kan doen. Zo gaat dat gewoon.Laat Dirk het kunnen opbrengen om op 85% te spelen, dan twijfel ik echt of dat goed genoeg is. Juist hij moet het hebben van inzet.

Gelukkig hebben we Martin van Geel. Die mag dit soort afwegingen maken en in die gozert heb ik het volste vertrouwen.
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
Toch een opmerkelijk bericht - ALS het waar is - dat Dirk wel oren heeft naar Galatasaray ... http://www.fr-fanatic.com/39956-dirk-kuyt-ziet-turkije-wel-zitten/
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie dat doet.. Weer wat geld voor ons. :)
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:22 schreef kuipje het volgende:
Ik hoop dat ie dat doet.. Weer wat geld voor ons. :)
Hoezo? Wij hebben hem niet opgeleid hè!
plannetje
 plannetje - woensdag 04 januari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:18 schreef JanM het volgende:
Toch een opmerkelijk bericht - ALS het waar is - dat Dirk wel oren heeft naar Galatasaray ... http://www.fr-fanatic.com/39956-dirk-kuyt-ziet-turkije-wel-zitten/
ja ik vind het niet raar dikke bak met geld...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:22 schreef kuipje het volgende:
Ik hoop dat ie dat doet.. Weer wat geld voor ons. :)
Het is het juiste moment voor Dirk om terug te komen naar Feyenoord en jij denkt aan geld?
En wat JanM zegt,een leuk centje voor Quickboys..
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Zonde,denk niet dat hij ooit nog in een Feyenoord shirt te bewonderen zal zijn dan.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 04 januari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
Nostalgische gevoelens? Tijden van vroeger komen niet terug. Heb dat meerdere malen aan den lijve ondervonden. En nu de realiteit....heeft Feijenoord Dirk Kuyt nog wel nodig? Ik heb het idee dat van Geel iets heel goeds aan het opzetten is. En daar passen echt geen oudere spelers in. Die spelers komen meestal alleen maar terug om nog even hun zakken te vullen. Dacht dat we daar voorbeelden (en ellende) genoeg van hebben ondervonden door de rare escapades van ene Peter Bos.
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 13:29 schreef tomson het volgende:
Zonde,denk niet dat hij ooit nog in een Feyenoord shirt te bewonderen zal zijn dan.
Als hij een contract tekent bij Galatasaray wordt de kans wel kleiner. Maar hij is nu 31, dus als hij daar bijvoorbeeld maar voor 1½ jaar tekent kan hij op net 33-jarige leeftijd (wordt hij op 7 juli 2013) nog wel 2 of 3 jaar bij ons ballen vanaf seizoen 2013/2014. Verdient hij in 1½ jaar nog even een paar miljoen om daarna voor een vriendelijke vergoeding kampioen te worden met Feyenoord!
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 13:51 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Nostalgische gevoelens? Tijden van vroeger komen niet terug. Heb dat meerdere malen aan den lijve ondervonden. En nu de realiteit....heeft Feijenoord Dirk Kuyt nog wel nodig? Ik heb het idee dat van Geel iets heel goeds aan het opzetten is. En daar passen echt geen oudere spelers in. Die spelers komen meestal alleen maar terug om nog even hun zakken te vullen. Dacht dat we daar voorbeelden (en ellende) genoeg van hebben ondervonden door de rare escapades van ene Peter Bos.
Gio en Makaay vergeten? Zijn en blijven, los van de fout om ze te hoge salarissen te geven, voorbeelden van oudere spelers die weldegelijk veel hebben toegevoegd (jammer genoeg is Makaay onvoldoende / niet goed gebruikt). Daarnaast zou een beetje ervaring erg welkom zijn binnen onze wel erg jonge selectie zonder echte leiders. Dirk zou heel het team op sleeptouw kunnen nemen en in de Nederlandse competitie gewoon topscorer kunnen worden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 13:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Gio en Makaay vergeten? Zijn en blijven, los van de fout om ze te hoge salarissen te geven, voorbeelden van oudere spelers die weldegelijk veel hebben toegevoegd (jammer genoeg is Makaay onvoldoende / niet goed gebruikt). Daarnaast zou een beetje ervaring erg welkom zijn binnen onze wel erg jonge selectie zonder echte leiders. Dirk zou heel het team op sleeptouw kunnen nemen en in de Nederlandse competitie gewoon topscorer kunnen worden!
Met dit bericht ben ik het wel eens,met je vorige minder Jan haha
Het moet na Liverpool (deze zomer) nu of nooit meer zijn...
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Met dit bericht ben ik het wel eens,met je vorige minder Jan haha
Het moet na Liverpool (deze zomer) nu of nooit meer zijn...
Je vergeet dat hij daar ook nog tot de zomer van 2013 onder contract staat! Als ze nu 10 miljoen voor hem kunnen krijgen van Galatasaray laten ze hem komende zomer echt niet voor niets naar R'dam vertrekken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij daar ook nog tot de zomer van 2013 onder contract staat! Als ze nu 10 miljoen voor hem kunnen krijgen van Galatasaray laten ze hem komende zomer echt niet voor niets naar R'dam vertrekken!
Is een jaar,en als hij niet had gewild hadden ze graag van zijn salaris af geweest..
Maar ik denk wel dat je gelijk heb...
Wat mij betreft hoeft hij na Galatasaray niet meer terug te komen..
Ik zou diep terleurgesteld zijn als hij nu nog naar Turkije zou gaan..
Dan hebben veel mensen gelijk gehad dat Dirk niet zo terug komen..
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 16:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is een jaar,en als hij niet had gewild hadden ze graag van zijn salaris af geweest..
Maar ik denk wel dat je gelijk heb...
Wat mij betreft hoeft hij na Galatasaray niet meer terug te komen..
Ik zou diep terleurgesteld zijn als hij nu nog naar Turkije zou gaan..
Dan hebben veel mensen gelijk gehad dat Dirk niet zo terug komen..
Nogmaals, medio 2013 transfervrij naar ons tegen een redelijk salaris door nu een lucratief contract voor 1½ jaar bij Galatasaray te tekenen is wat mij betreft nog steeds prima!
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 04 januari 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 17:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Nogmaals, medio 2013 transfervrij naar ons tegen een redelijk salaris door nu een lucratief contract voor 1½ jaar bij Galatasaray te tekenen is wat mij betreft nog steeds prima!
Ik denk dat midden 2013 echt te laat is. Dan is hij niet goed genoeg meer.
Ik twijfel zelfs of hij nu nog goed genoeg is, zeker als hij geen 110% meer kan brengen (waar juist hij het van moet hebben).
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:00 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik denk dat midden 2013 echt te laat is. Dan is hij niet goed genoeg meer.
Ik twijfel zelfs of hij nu nog goed genoeg is, zeker als hij geen 110% meer kan brengen (waar juist hij het van moet hebben).
Dan is hij net 33 geworden (juli 2013) ... kan hij in de NL competitie nog gewoon 2 of 3 jaar topscorer worden!
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 04 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
33 is voor een middenvelder of verdediger prima, maar voor een aanvaller - en zeker iemand wiens spel juist zo afhangt van inzet en meters maken - denk ik te oud.
Ik denk echt dat ie dan niet goed genoeg meer is. Maar ik kan het mis hebben.
En vergis je niet: ik ben een ongelooflijke fan van hem. Vind het een geweldige gozert en heb altijd van hem genoten bij Feyenoord en NL elftal. Ik denk dat hij blij mag zijn als hij vd zomer nog in de basis van Oranje staat.
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:14 schreef de kromme2 het volgende:
33 is voor een middenvelder of verdediger prima, maar voor een aanvaller - en zeker iemand wiens spel juist zo afhangt van inzet en meters maken - denk ik te oud.
Ik denk echt dat ie dan niet goed genoeg meer is. Maar ik kan het mis hebben.
En vergis je niet: ik ben een ongelooflijke fan van hem. Vind het een geweldige gozert en heb altijd van hem genoten bij Feyenoord en NL elftal. Ik denk dat hij blij mag zijn als hij vd zomer nog in de basis van Oranje staat.
Hij heeft de pech dat hij Van Persie en Stuntelaar in de spits voor zich moet dulden en dus op allerlei andere posities wordt ingezet. Posities waar hij ook veel harder moet werken dan als pure spits. Vergelijk hem bijvoorbeeld met een werker als Tomasson die bijna 32 was toen hij terugkwam bij Feyenoord. Als hij niet vanwege blessures gestopt zou zijn, had hij nu nog meegekund! Of verwacht jij misschien dat Dirk ook met dergelijke blessures te maken gaat krijgen juist omdat het zo'n werker is? In dat geval zou je (maar dat kun je alleen achteraf beoordelen) natuurlijk gelijk krijgen!
MMM
 MMM - donderdag 05 januari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:14 schreef de kromme2 het volgende:
33 is voor een middenvelder of verdediger prima, maar voor een aanvaller - en zeker iemand wiens spel juist zo afhangt van inzet en meters maken - denk ik te oud.
Ik denk echt dat ie dan niet goed genoeg meer is. Maar ik kan het mis hebben.
En vergis je niet: ik ben een ongelooflijke fan van hem. Vind het een geweldige gozert en heb altijd van hem genoten bij Feyenoord en NL elftal. Ik denk dat hij blij mag zijn als hij vd zomer nog in de basis van Oranje staat.
Het zou belachelijk zijn als hij nog in de basis staat komende zomer.. Je hebt helemaal niks aan hem als buitenspeler.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 januari 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Deadline voor Dirk: uiterlijk juli 2013 naar Feyenoord komen. Anders niet geloofwaardig meer.
Daarna is een type speler als hij is, idd opgebrand.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 januari 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 11:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Het zou belachelijk zijn als hij nog in de basis staat komende zomer.. Je hebt helemaal niks aan hem als buitenspeler.
niet als vleugelspeler.
Wel in een vrijere rol.
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 11:49 schreef FR-Henk het volgende:
Deadline voor Dirk: uiterlijk juli 2013 naar Feyenoord komen. Anders niet geloofwaardig meer.
Daarna is een type speler als hij is, idd opgebrand.
Eens! Kan hij nog 2 seizoenen kampioen worden met Feyenoord en als pure spits er 2 keer 30 inschieten. Dus nu naar Galatasaray waar hij in 1½ jaar zijn zakken nog even flink kan vullen en dan transfervrij naar Feyenoord om zijn carrière waardig af te sluiten. Mooier kan het toch niet?
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 06 januari 2012 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij heeft de pech dat hij Van Persie en Stuntelaar in de spits voor zich moet dulden en dus op allerlei andere posities wordt ingezet. Posities waar hij ook veel harder moet werken dan als pure spits. Vergelijk hem bijvoorbeeld met een werker als Tomasson die bijna 32 was toen hij terugkwam bij Feyenoord. Als hij niet vanwege blessures gestopt zou zijn, had hij nu nog meegekund! Of verwacht jij misschien dat Dirk ook met dergelijke blessures te maken gaat krijgen juist omdat het zo'n werker is? In dat geval zou je (maar dat kun je alleen achteraf beoordelen) natuurlijk gelijk krijgen!
dat weet ik niet. hij is wel ongelooflijk sterk en blessure on-gevoelig. ik dacht dat Tomasson wat dat betreft altijd iets gevoeliger is geweest, maar dat weet ik niet zeker.

ik baseer me bij Dirk meer op hoe zijn spel al wat begint af te nemen. Zowel in NL elftal als bij Liverpool. En ik geloof niet dat dat nou is omdat de rest zoveel beter is geworden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 07:21   quote  deeplink  
Jdt was altijd al om de 5 wedstrijden stuk.
de flh
 de flh - vrijdag 06 januari 2012 - 12:32   quote  deeplink  
Als Kuyt eerst nog naar Turkije gaat, dan mag hij daar meteen blijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 12:32 schreef de flh het volgende:
Als Kuyt eerst nog naar Turkije gaat, dan mag hij daar meteen blijven.
ik ben 1 van de allergrootste kuijt fan,maar je heb gelijk als hij daar naar toe gaat mag hij er wat mij betreft ook blijven..
het wonder van ..
 het wonder van .. - vrijdag 06 januari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
inderdaad. volgend jaar bij ons zou nog prima zijn.. daarna wordt het waarschijnlijk snel minder
JanM
 JanM - vrijdag 06 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Wat een onzin! Er zijn genoeg voorbeelden van spitsen die op 33-jarige leeftijd nog op topniveau spelen en nog enkele jaren meekunnen. Voorbeelden? Henry is 34 en gaat tijdelijk terug naar Arsenal, Raúl is 34, Makaay speelde op zijn 35e zijn laatste wedstrijd maar had ook nog makkelijk een jaar doorgekund maar had geen perspectief onder Been en is daardoor waarschijnlijk de lol in het spelletje kwijtgeraakt, etc.

Nogmaals, Dirk is nu en komende zomer niet haalbaar vanwege zijn contract bij Liverpool, maar daarna - al dan niet na een tijdelijk uitstapje naar Galatasaray, mogen we superblij zijn als hij zijn kunsten nog 2 seizoenen bij ons wil vertonen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 14:26 schreef JanM het volgende:
Wat een onzin! Er zijn genoeg voorbeelden van spitsen die op 33-jarige leeftijd nog op topniveau spelen en nog enkele jaren meekunnen. Voorbeelden? Henry is 34 en gaat tijdelijk terug naar Arsenal, Raúl is 34, Makaay speelde op zijn 35e zijn laatste wedstrijd maar had ook nog makkelijk een jaar doorgekund maar had geen perspectief onder Been en is daardoor waarschijnlijk de lol in het spelletje kwijtgeraakt, etc.

Nogmaals, Dirk is nu en komende zomer niet haalbaar vanwege zijn contract bij Liverpool, maar daarna - al dan niet na een tijdelijk uitstapje naar Galatasaray, mogen we superblij zijn als hij zijn kunsten nog 2 seizoenen bij ons wil vertonen!
oke!
JanM
 JanM - vrijdag 06 januari 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke!
Je bedoelt neem ik aan: "Je hebt gelijk Jan"? ;-P
ar
 ar - vrijdag 06 januari 2012 - 16:21   quote  deeplink  
nu of nooit Dirk!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Vind ik leuk.
ar
 ar - vrijdag 06 januari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 17:52 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik leuk.
wat vind je leuk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Je bedoelt neem ik aan: "Je hebt gelijk Jan"? ;-P
Nee maar ik leg me er maar bij neer ;)
MMM
 MMM - vrijdag 06 januari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 14:26 schreef JanM het volgende:
Wat een onzin! Er zijn genoeg voorbeelden van spitsen die op 33-jarige leeftijd nog op topniveau spelen en nog enkele jaren meekunnen. Voorbeelden? Henry is 34 en gaat tijdelijk terug naar Arsenal, Raúl is 34, Makaay speelde op zijn 35e zijn laatste wedstrijd maar had ook nog makkelijk een jaar doorgekund maar had geen perspectief onder Been en is daardoor waarschijnlijk de lol in het spelletje kwijtgeraakt, etc.

Nogmaals, Dirk is nu en komende zomer niet haalbaar vanwege zijn contract bij Liverpool, maar daarna - al dan niet na een tijdelijk uitstapje naar Galatasaray, mogen we superblij zijn als hij zijn kunsten nog 2 seizoenen bij ons wil vertonen!
Ik wil klasse spelers als Henry en Raúl nou niet vergeleken met Kuyt. Makaay was ook al op..

En spelers als Kuyt die het vooral van hun werklust moeten hebben, zijn sneller opgebrand. In 2013 loopt zijn contract pas af, ik begin steeds meer te twijfelen of we 'm wel nodig hebben tegen die tijd.
ar
 ar - vrijdag 06 januari 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik wil klasse spelers als Henry en Raúl nou niet vergeleken met Kuyt. Makaay was ook al op..

En spelers als Kuyt die het vooral van hun werklust moeten hebben, zijn sneller opgebrand. In 2013 loopt zijn contract pas af, ik begin steeds meer te twijfelen of we 'm wel nodig hebben tegen die tijd.
Denk ik ook niet,feyenoord zal aan het einde van het seizoen waarschijnlijk wel een aardige spits kunnen kopen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 06 januari 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:28 schreef ar het volgende:

[..]

Denk ik ook niet,feyenoord zal aan het einde van het seizoen waarschijnlijk wel een aardige spits kunnen kopen.
waarop baseer je dat dan? ik vraag me toch echt af waarom iedereen nu zo positief is over de financiën.....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Onwetendheid
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 06 januari 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:31 schreef Stylzz het volgende:
Onwetendheid
vind ik leuk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:34 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vind ik leuk.
Vind ik leuk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 06 januari 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind ik leuk.
lul
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:41 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

lul
Vind ik leuk.
ar
 ar - vrijdag 06 januari 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:29 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

waarop baseer je dat dan? ik vraag me toch echt af waarom iedereen nu zo positief is over de financiën.....
Als feyenoord definitief in cat.2 komt is er wat lucht.Ook dan zal er niet veel kunnen worden uitgegeven.Maar ze zullen heus wel een potje hebben voor een spits.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONZE HELD KUYT IN 2012 TERUG IN DE KUIP!?









0.0076408