BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONZE HELD KUYT IN 2012 TERUG IN DE KUIP!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 januari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:29 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

waarop baseer je dat dan? ik vraag me toch echt af waarom iedereen nu zo positief is over de financiën.....
Iedereen? Wie zijn dat nou weer!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Iedereen? Wie zijn dat nou weer!
bestuurd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 januari 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 14:26 schreef JanM het volgende:
Wat een onzin! Er zijn genoeg voorbeelden van spitsen die op 33-jarige leeftijd nog op topniveau spelen en nog enkele jaren meekunnen. Voorbeelden? Henry is 34 en gaat tijdelijk terug naar Arsenal, Raúl is 34, Makaay speelde op zijn 35e zijn laatste wedstrijd maar had ook nog makkelijk een jaar doorgekund maar had geen perspectief onder Been en is daardoor waarschijnlijk de lol in het spelletje kwijtgeraakt, etc.

Nogmaals, Dirk is nu en komende zomer niet haalbaar vanwege zijn contract bij Liverpool, maar daarna - al dan niet na een tijdelijk uitstapje naar Galatasaray, mogen we superblij zijn als hij zijn kunsten nog 2 seizoenen bij ons wil vertonen!
Maar weet je wat Henry zegt? Die zegt ook dat hij geen 25 meer is. Hij kan de rol van diepe spits niet meer belopen en gaat als een soort Bergkamp spelen. Kuyt met alle respect moet het vooral van zijn loopvermogen hebben. Dan kan hij voor iedereen van waarde zijn. Heeft hij in het verleden bij Feyenoord, Liverpool en het NL's elftal laten zien. Valt dat weg, dan (lullig om zo te stellen) blijft er heel weinig over. Ik hoop dat deze zomer er iets bedacht kan worden. 10 miljoen is trouwens een absurd hoog bedrag voor een 32 jarige speler. Zeker als het een type wat Kuyt betreft.

Komt hij deze zomer terug, dan kan hij nog bij ons 1-2 jaar spelen. En nog naar Utreg voor 1-2 seizoenen en daarna terug naar Quick Boys.
tomson
 tomson - zaterdag 07 januari 2012 - 09:01   quote  deeplink  
Hoe goed hij dan nog is,gaat hij zelf bewijzen.Maar hij kan de jongere spelers enorm op sleeptouw nemen en wat bij brengen over echte werklust,Denk dat ie dan gewoon nog ouderwets voorop gaat in de strijd. Gaat volgens mij nog voor vuurwerk zorgen als hij zou komen.Is en blijft een bikkel....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 januari 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Over twee jaar is Achabar onze onbetwiste eerste keus in de spits.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 10:14   quote  deeplink  
zou idd mooi zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde --
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 07 januari 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 09:44 schreef hotjumper het volgende:
Over twee jaar is Achabar onze onbetwiste eerste keus in de spits.
Ik zet mn geld op Elvis.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Hehehehe....1 jaar terug waren er nog posters blij met Jhon van Beukering...Times are changing.
MMM
 MMM - zaterdag 07 januari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Kuyt: 'Feyenoord komt er ooit wel van, maar nu nog niet'

Een open deur, maar zaakwaarnemer Rob Jansen sprak tegenover ELF voetbal klaarblijkelijk 'hardnekkige geruchten' tegen dat Dirk Kuyt snel zou terugkeren naar Feyenoord. "Dat hij teruggaat naar Feyenoord in deze winterstop, is volstrekt niet waar. Het klopt wel dat hij niet blij is met de mindere speelminuten die hij krijgt bij Liverpool, maar dat is elke prof. Want die willen alles spelen. Maar Feyenoord is voor dit seizoen uitgesloten. Zij hebben niet eens geïnformeerd."

Jansen wil of kan niet bevestigen of andere clubs dat wel hebben gedaan. "Dat is niet aan de orde. Hij blijft gewoon bij Liverpool. Ik zie een transfer momenteel niet gebeuren. Dat van Feyenoord is een oud verhaal. Dat komt er ooit wel van, maar nu nog niet."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door MMM --
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 januari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
"Zij hebben niet eens geinformeerd" zegt die Rob Jansen.. Moet Feyenoord dan op de knieen voor Dirk? Hij wilt toch zelf terug ooit?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 07 januari 2012 - 13:05   quote  deeplink  
hij heeft het over een overgang in de winterstop.....
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 januari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Dan nog... Dirk mag blij zijn dat ie terug mag komen.. Hoe langer hij dat zelf uitstelt, hoe kleiner de kans, dat we hem straks uberhaubt nog moeten willen..
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Nope kuyt niet in de winterstop weg..

http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/3109612/2012/01/07/TransferTalk-Kuyt-Feyenoord-El-Hamdaoui-en-Viola.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 januari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Als die dan van de zomer maar komt...
Als Guidetti vertrekt hebben we gelijk weer een waardige spits...
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als die dan van de zomer maar komt...
Als Guidetti vertrekt hebben we gelijk weer een waardige spits...
nou als ie bij turkije tekent..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
dat zit er wel in idd hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 januari 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als die dan van de zomer maar komt...
Als Guidetti vertrekt hebben we gelijk weer een waardige spits...
Precies!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
.
JanM
 JanM - zondag 08 januari 2012 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:39 schreef albert ten vrijde het volgende:
.
Eindelijk een post van je waar ik het mee eens ben (waarschijnljk ook de laatste) ...
de kromme2
 de kromme2 - zondag 08 januari 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik wil klasse spelers als Henry en Raúl nou niet vergeleken met Kuyt. Makaay was ook al op..

En spelers als Kuyt die het vooral van hun werklust moeten hebben, zijn sneller opgebrand. In 2013 loopt zijn contract pas af, ik begin steeds meer te twijfelen of we 'm wel nodig hebben tegen die tijd.
Dat denk ik dus ook. Deze zomer voor 2 jaar (3 vind ik al teveel, maar misschien zit je daar wel aan vast om hem over de streep te trekken) en anders hoeft het niet meer. Dat denk ik echt.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 08 januari 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:
Hehehehe....1 jaar terug waren er nog posters blij met Jhon van Beukering...Times are changing.
tja inderdaad. Gelukkig gaat het een stuk beter met ons cluppie. De lat ligt al weer zo hoog dat we zelfs over Dirkie beginnen te twijfelen haha
el triste
 el triste - zondag 08 januari 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 10:47 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

tja inderdaad. Gelukkig gaat het een stuk beter met ons cluppie. De lat ligt al weer zo hoog dat we zelfs over Dirkie beginnen te twijfelen haha
Ik zal nooit over Dirk twijfelen! Speelde nog geen jaar geleden zijn beste wedstrijden op een niveau veel hoger dan hier.
Dirk// held & altijd welkom
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 januari 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 10:50 schreef el triste het volgende:

[..]

Ik zal nooit over Dirk twijfelen! Speelde nog geen jaar geleden zijn beste wedstrijden op een niveau veel hoger dan hier.
Dirk// held & altijd welkom
Sluit ik me volledig bij aan el triste.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 08 januari 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 10:50 schreef el triste het volgende:

[..]

Ik zal nooit over Dirk twijfelen! Speelde nog geen jaar geleden zijn beste wedstrijden op een niveau veel hoger dan hier.
Dirk// held & altijd welkom
+1
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 11:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

+1
+2 Ik blijf hopen dat hij volgend jaar zomer voor 2 jaar bij ons tekent!
MMM
 MMM - maandag 09 januari 2012 - 18:16   quote  deeplink  
Misschien voor de breedte tegen die tijd? Vind 2013 te laat om terug te keren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door MMM --
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 18:16 schreef MMM het volgende:
Misschien voor de breedte tegen die tijd? Vind 2013 te laat om terug te keren..
Ik hoop dat

1) hij überhaupt naar R'dam komt in 2013
2) hij jouw ongelijk dan zal bewijzen

Maar we moeten het afwachten ... eerst maar eens kijken of hij naar Galatasaray verkast en zo ja voor hoe lang!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Kan me niet voorstellen dat hij oor Turkije verkiest. Lijkt me niet de persoon voor
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 18:37 schreef RenatoBos het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij oor Turkije verkiest. Lijkt me niet de persoon voor
Nog ff anderhalf jaar basisspeler zijn voor veel geld in een warm land lijkt me zelfs voor Dirk toch wel verleidelijk, maar we moeten afwachten ... Liverpool zal er in ieder geval alles aan doen om hem voor de genoemde € 10 miljoen te verkopen deze transferperiode lijkt mij!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 18:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Nog ff anderhalf jaar basisspeler zijn voor veel geld in een warm land lijkt me zelfs voor Dirk toch wel verleidelijk, maar we moeten afwachten ... Liverpool zal er in ieder geval alles aan doen om hem voor de genoemde € 10 miljoen te verkopen deze transferperiode lijkt mij!
Dat kan ik begrijpen van Liverpool, maar Dirk moet ook willen en tuurlijk is een zak geld interessant maar het is ver weg van Katwijk en de Kuip, dus inderdaad afwachten.....
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
eenmaal kom jij terug.........................
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 20:08 schreef van geil het volgende:
eenmaal kom jij terug.........................
....en zullen wij weer om jouw juichen......
bjorn
 bjorn - maandag 09 januari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Eigenlijk zou het mooiste zijn dat Kuijt gewoon na het EK komt. Dan hebben we gelijk de leegte opgelopst die Guidetti achter laat en kunnen we Achahbar rustig brengen. Alleen het probleem is hij heeft na het EK nog een contract voor een jaar.
Wie weet is Liverpool ons gustig gezint en laten zei Kuijt voor bewezen diensten transfervrij, al is dat laatste niet waarschijnlijk.
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 20:26 schreef bjorn het volgende:
Eigenlijk zou het mooiste zijn dat Kuijt gewoon na het EK komt. Dan hebben we gelijk de leegte opgelopst die Guidetti achter laat en kunnen we Achahbar rustig brengen. Alleen het probleem is hij heeft na het EK nog een contract voor een jaar.
Wie weet is Liverpool ons gustig gezint en laten zei Kuijt voor bewezen diensten transfervrij, al is dat laatste niet waarschijnlijk.
Zou het allermooiste zijn, maar Sinterklaas is net het land weer uit ...
bjorn
 bjorn - maandag 09 januari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 20:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou het allermooiste zijn, maar Sinterklaas is net het land weer uit ...
jep, maar zo ging het bij Van Bronckhorst toch wel ofniet?
AlexisDaSilva
 AlexisDaSilva - donderdag 12 januari 2012 - 16:00   quote  deeplink  
1. in 2012 gaan we toch allemaal de pijp uit roept iedereen??
2. wie gaat zijn salaris betalen?
3. vind kuyt een held en denk dat hij de jonge jongens veel kan leren

maar zie hem niet zo snel snel komen ivm salaris
MMM
 MMM - zaterdag 14 januari 2012 - 17:45   quote  deeplink  
Wat een drama weer... Aardige missers vandaag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2012 door MMM --
van geil
 van geil - dinsdag 17 januari 2012 - 22:43   quote  deeplink  
kuyt kan zo maar ns komen van de zomer...
maar zal niet zo groots zijn als voorheen...
wel n aanwinst,mits hij deze zomer komt
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 22:43 schreef van geil het volgende:
kuyt kan zo maar ns komen van de zomer...
maar zal niet zo groots zijn als voorheen...
wel n aanwinst,mits hij deze zomer komt
Precies, kan nog goed mee in onze competitie.
kuipje
 kuipje - dinsdag 20 maart 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Bij zijn afscheid als speler van Feyenoord zei Dirk Kuyt dat hij dolgraag terug zou willen keren in De Kuip. Inmiddels is de hardwerkende aanvaller daar anders over gaan denken
Kuyt (31) heeft dit seizoen tot zijn teleurstelling geen vaste basisplaats bij Liverpool. 'Ik wil elke wedstrijd spelen. Als ik op de bank zit, zoals bijvoorbeeld in de finale van de Carling Cup, ben ik teleurgesteld', zegt Kuyt in de Daily Mirror.

'Ik voel me fysiek uitstekend. Ik heb me nog nooit zo sterk gevoeld als nu. Ik ben er klaar voor om elke wedstrijd van het seizoen te spelen. Het is aan mij om de manager te overtuigen om me vaker op te stellen dan hij momenteel doet.'

Kuyt verloor zijn plek als rechtermiddenvelder aan zomeraankoop Jordan Henderson. Manager Kenny Dalglish laat de Nederlander vaak in belangrijke wedstrijden op de bank beginnen.

'Ik zie mezelf wel de rest van mijn carrière op Anfield Road spelen', zegt Kuyt desondanks. 'Zo lang ik veel aan spelen toe kom en het niveau haal dat ik wil halen. Als er een moment komt waarop ik niet meer elke wedstrijd in actie kom, dan zal ik een andere keuze moeten maken. Maar op dit moment wil ik daar helemaal niet over nadenken.'

Verassend
King - 010
 King - 010 - dinsdag 20 maart 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Hebben we niet nodig. We moeten een killer spits hebben die elke bal erin prikt. En niet iemand die al op retour is.
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 10:22 schreef kuipje het volgende:
Bij zijn afscheid als speler van Feyenoord zei Dirk Kuyt dat hij dolgraag terug zou willen keren in De Kuip. Inmiddels is de hardwerkende aanvaller daar anders over gaan denken
Kuyt (31) heeft dit seizoen tot zijn teleurstelling geen vaste basisplaats bij Liverpool. 'Ik wil elke wedstrijd spelen. Als ik op de bank zit, zoals bijvoorbeeld in de finale van de Carling Cup, ben ik teleurgesteld', zegt Kuyt in de Daily Mirror.

'Ik voel me fysiek uitstekend. Ik heb me nog nooit zo sterk gevoeld als nu. Ik ben er klaar voor om elke wedstrijd van het seizoen te spelen. Het is aan mij om de manager te overtuigen om me vaker op te stellen dan hij momenteel doet.'

Kuyt verloor zijn plek als rechtermiddenvelder aan zomeraankoop Jordan Henderson. Manager Kenny Dalglish laat de Nederlander vaak in belangrijke wedstrijden op de bank beginnen.

'Ik zie mezelf wel de rest van mijn carrière op Anfield Road spelen', zegt Kuyt desondanks. 'Zo lang ik veel aan spelen toe kom en het niveau haal dat ik wil halen. Als er een moment komt waarop ik niet meer elke wedstrijd in actie kom, dan zal ik een andere keuze moeten maken. Maar op dit moment wil ik daar helemaal niet over nadenken.'

Verassend
Hij zegt: ik zie mezelf al de rest van me loopbaan op anfield spelen: oke, dan vindt ik dat geen "gebaar"naar feyenoord, m.a.w. als liverpool me niet goed genoeg vindt dan kom ik misschien weer terug....dagggggggggggggg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 maart 2012 - 11:14   quote  deeplink  
K2 was mooi, maar is geweest.
Verder kijken. Bedankt voor je inzet Kuyt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 maart 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Even goed lezen hé. Hij blijft daar zolang hij veel aan spelen toekomt. Nou, dan zou het zomaar kunnen zijn dat hij zijn conclusies trekt en graag naar Feyenoord gaat... Ik hoop het. En even voor KING010: hij scoort ook gemakkelijk hoor. Dat zien we regelmatig. Hij mag van mij terugkomen!! Guidetti raken we toch kwijt. Dus we hebben een andere spits nodig. Immers, de talentvolle jonkies zijn er nog niet klaar voor. Nou, met hem haal je er ook nog eens één op die zijn ervaring kan overbrengen... Ik vind het niet zo moeilijk hoor. (is wel afhankelijk van zijn salariseisen, want we moeten wel een hand op de knip houden)
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 11:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Even goed lezen hé. Hij blijft daar zolang hij veel aan spelen toekomt. Nou, dan zou het zomaar kunnen zijn dat hij zijn conclusies trekt en graag naar Feyenoord gaat... Ik hoop het. En even voor KING010: hij scoort ook gemakkelijk hoor. Dat zien we regelmatig. Hij mag van mij terugkomen!! Guidetti raken we toch kwijt. Dus we hebben een andere spits nodig. Immers, de talentvolle jonkies zijn er nog niet klaar voor. Nou, met hem haal je er ook nog eens één op die zijn ervaring kan overbrengen... Ik vind het niet zo moeilijk hoor. (is wel afhankelijk van zijn salariseisen, want we moeten wel een hand op de knip houden)
ik lees prima pik, waar zeg ik iets wat niet klopt... En Kuijt is echt geen goalgetter bij liverpool, zo makkelijk scoort hij niet
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 maart 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 22:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, kan nog goed mee in onze competitie.
wel met je eens, maar heb toch ook wel sterke twijfels of het nog gaat gebeuren . .
pat
 pat - dinsdag 20 maart 2012 - 12:49   quote  deeplink  
raar dat mensen nu zeggen dag tegen kuijt. Als de media elke dag weer hetzelfde vraagt antwoordt ie. dit zogenaamde gevoel dat dirk terug zou komen is wel heel erg belangrijk gemaakt door de media. Ik snap best dat ie bij liverpool blijft tot ie niet meer kan, geld en de competitie en een zekere selectie voor oranje. Daarna kan ie uitlopen in de ere divisie en uitlopen met dirk kuijt is anders dan uitlopen met bijvoorbeeld van nistelrooi haha
KKL
 KKL - dinsdag 20 maart 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Waarom gelooft iedereen maar weer de media op haar woord?

Dom schapenvolk!
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 12:52 schreef KKL het volgende:
Waarom gelooft iedereen maar weer de media op haar woord?

Dom schapenvolk!
behhhhhhhhh
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 maart 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 12:52 schreef KKL het volgende:
Waarom gelooft iedereen maar weer de media op haar woord?

Dom schapenvolk!
Dordrecht de gekste!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONZE HELD KUYT IN 2012 TERUG IN DE KUIP!?









0.0091211