BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONZE HELD KUYT IN 2012 TERUG IN DE KUIP!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 20 maart 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Graag of niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 maart 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 12:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

wel met je eens, maar heb toch ook wel sterke twijfels of het nog gaat gebeuren . .
Ik ook ..
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 20 maart 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Aan een fitte Kuyt hebben we wat, niet om af te bouwen........
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 maart 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 11:26 schreef craven het volgende:

[..]

ik lees prima pik, waar zeg ik iets wat niet klopt... En Kuijt is echt geen goalgetter bij liverpool, zo makkelijk scoort hij niet
'Ik zie mezelf wel de rest van mijn carrière op Anfield Road spelen', zegt Kuyt desondanks. 'Zo lang ik veel aan spelen toe kom ...

Als je dit direct achter elkaar leest, klinkt het al anders... oké, zijn woordkeuze was misschien wat ongelukkig, maar ik neem toch aan dat hij bij Liverpool wil blijven, zolang dat Liverpool bij de europese (sub-)top hoort. Aangezien Feyenoord dat niet is snap ik zijn beredenering wel. Hij heeft groot gelijk. Ik hoop wel dat hij komende zomer al naar Rotterdam komt!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 maart 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 15:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

'Ik zie mezelf wel de rest van mijn carrière op Anfield Road spelen', zegt Kuyt desondanks. 'Zo lang ik veel aan spelen toe kom ...

Als je dit direct achter elkaar leest, klinkt het al anders... oké, zijn woordkeuze was misschien wat ongelukkig, maar ik neem toch aan dat hij bij Liverpool wil blijven, zolang dat Liverpool bij de europese (sub-)top hoort. Aangezien Feyenoord dat niet is snap ik zijn beredenering wel. Hij heeft groot gelijk. Ik hoop wel dat hij komende zomer al naar Rotterdam komt!!
Liverpool moet elk jaar enorm strijden om uberhaupt al europees te halen. Laat staan mee doen om prijzen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 maart 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Ja, en? Je hebt het wel over een competitie met hoger niveau die wat meer aanspreekt hè... Maar wie weet, is een Championsleague-plaats voor Feyenoord (blijven dromen hè) wel genoeg om hem een overstap te doen maken....
bode
 bode - dinsdag 20 maart 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Ja als de uitspraak van hem klopt en hij komt weinig aan het spelen
dan moet van Geel snel met hem gaan praten
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 maart 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Ja, Liverpool of niet... ik heb hem er heel graag bij... Liever nog dan Guidetti! Want hij kan nog wat aan de jonkies leren. (Zou trouwens ook wel een superkoppel zijn!)
Guidetti heeft natuurlijk ook de nodige input, maar ervaring kan hij nog niet overbrengen en hij ziet Feyenoord ook maar als tussenstation, Dirk daarentegen is een echte Feyenoordfan... is toch wel een pré!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door Arie.Klooster --
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 20 maart 2012 - 16:22   quote  deeplink  
kut is net zo een homo als de rest.Mooie praatjess maar ik hoop dat niemand er voor gevallen is voor die prietpraat van hem???Het zijn allemaal gloriehunterss

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 maart 2012 door TheMenace --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 maart 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Misschien wel, misschien niet... Ik geloof van niet. Die jongen is oprecht en ik geloof nooit dat hij zomaar iets roept..., wat ik bij een Guidetti wel denk.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 20 maart 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 16:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien wel, misschien niet... Ik geloof van niet. Die jongen is oprecht en ik geloof nooit dat hij zomaar iets roept..., wat ik bij een Guidetti wel denk.
Guidetti mag van mij alles doen en roepen als die maar zijn shirt aan houdt!P:
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 20 maart 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Ik snap niet wat iedereen loopt te mekkere?
Maar dit was toch allang bekend dat hij niet wil afsluiten bij Feyenoord?
Nu niet.
Dan niet.
Nooit niet! Weetje waarom niet? Als hij dat wou, dan had hij dat allang gedaan. Allang.
Die knakker heeft met 10tale journaliste het hier over gehad.
Altijd was het antwoord, ik weet het niet dit dat.
Schij toch uit.
Ik zie al maanden dat dit helemaal niets word.
En in 2013 Hoeftie al helemaal niet aan te komen, want dan is Anachabar al de baas, en Kuyt te oud.
Wordt nu al gebruikt al Wissel, dus da wordt helemaal niks gewoon.
AL zeg ik er wel eerlijk bij dat ik het jammer vind dat hij niet meer komt.
Want ik dacht namelijk dat hij dat juist wel zou doen bij ons afsluiten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 maart 2012 - 16:40   quote  deeplink  
Negatief, negatief, negatief.

Die jongen heeft toch groot gelijk dat hij niets roept als het er (nog) niet toe doet. Hij geeft ook maar aan wat hij graag zou willen. Maar als iemand denkt nog wel vier of vijf jaar top te kunnen zijn, dan roep hij nog niet dat hij nu al gaat. Hij ziet ook wel dat hij dat pas echt roept, (en doet) als hij nog een jaar of twee wil ballen voor hij de schoentjes aan de bekende wilgen hangt. Het verschil tussen Liverpool en Feyenoord is dat hij bij Liverpool gigaconcurrentie heeft en dan is het maar net in wie een trainert het ziet zitten. Bij Feyenoord stelt elke trainer hem op...

Maar goed, misschien dat hij nu zo langzamerhand zover is... Ik zeg, bellen!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 20 maart 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Bellen? Lees dit eerstff

http://www.soccernews.nl/news/150202/Kuyt_keert_niet_meer_terug_naar_Feyenoord_en_ziet_zijn_carri%E8re_bij_Liverpool_eindigen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 20 maart 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Mogelijk dat Martin van Geel Kuyt niet meer als (dure) optie ziet?
Is dan wel realistisch bekeken door van geel.
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 16:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien wel, misschien niet... Ik geloof van niet. Die jongen is oprecht en ik geloof nooit dat hij zomaar iets roept..., wat ik bij een Guidetti wel denk.
maar wel juichen als hij scoort, beetje hypocriet..Maar aGuidetti is een jong ventje van 19 die zijn hart op zijn tong heeft, veel bravoure , maar sleept op zijn jonge leeftijd wel half het elftal mee, hulde dus!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ONZE HELD KUYT IN 2012 TERUG IN DE KUIP!?









0.0097360