|
|
moa
|
|
|
Nadat bekend werd dat Biseswar bijtekend, nog meer goed nieuws vandaag: Het wordt eindelijk weer leuk om Feyenoord te volgen.
quote:De bedrijven Embregts, Promad, Mangrove en het havenbedrijf ECT dragen ieder €1000 bij. Deze bedrijven staan vermeld, met bedrijfsnaam en website, in de speciale partnerpagina Voor Feyenoord Van Ons, links op de hoofdpagina van deze website, www.FeyenoordNet.nl.Als uw bedrijf de actie steunt door een €1000 bijdrage te doen? Krijgt u van de FSV, net als genoemde bedrijven, een bedrijfsvermelding gratis. Interesse, belt u met ons kantoor of stuur een mail. Wij zijn te bereiken op werkdagen via telefoonnummer 010-4325126 of via info@FeyenoordNet.nl Natuurlijk zijn kleinere bedrijfsdonaties, ten bate de actie, ook van harte welkom. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
het is een begin zullen we maar zeggen......... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Word het eindelijk eens positief bij ons cluppie!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weer een paar druppeltjes op die gloeiende plaat.Maar als het door druppelt komt die emmer vanzelf vol. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het ging me er meer om dat er eindelijk weer wat goed nieuws te melden valt. Eigenlijk is het sinds de start van dit seizoen, elke dag kommer en kwel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2009 - 22:09 schreef moa het volgende:Het ging me er meer om dat er eindelijk weer wat goed nieuws te melden valt. Eigenlijk is het sinds de start van dit seizoen, elke dag kommer en kwel. De haat van het verliezen is soms mooier dan de liefde van het winnen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Toch ga ik liever op een roze wolk naar het werk nadat we 0-3 van Amsterdam hebben gewonnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2009 - 23:14 schreef moa het volgende:[..] Toch ga ik liever op een roze wolk naar het werk nadat we 0-3 van Amsterdam hebben gewonnen. '????? is toch in 82 opgedoekt? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Alles helpt. Het is toch weer 4 ruggen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nou nog een fatsoenlijk bestuur!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Kunnen zij namens Feyenoor Headliner geen actie beginnen? Iedereen kan geld storten, alles wat ze kunnen missen En van dat geld kopen we het bestuur uit Denk dat dan de investeerders ook wel zullen storten En dan zal Poelman ook wel een miljoentje kunnen missen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kunnen ze ook gewoon weg pesten. Slechter besturen dan nu kunnen ze toch niet. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2009 - 16:27 schreef Phyxsius het volgende:[..] Kunnen zij namens Feyenoor Headliner geen actie beginnen? Iedereen kan geld storten, alles wat ze kunnen missen En van dat geld kopen we het bestuur uit Denk dat dan de investeerders ook wel zullen storten En dan zal Poelman ook wel een miljoentje kunnen missen... He rot eens op met je geld!! Ben al uitgekleed door Feyenoord. Ik zal ze wel bloed geven dan... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2009 - 21:05 schreef Pietje1 het volgende:[..] He rot eens op met je geld!! Ben al uitgekleed door Feyenoord. Ik zal ze wel bloed geven dan... Liever hun bloed... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|