BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dani Fernandez

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Onderstaande klinkt goed.

quote:
Dani Fernández heeft lucratieve aanbiedingen gekregen uit het buitenland, maar de rechtsback van Nec gaat het liefst naar Feyenoord. Dat zegt makelaar Dmitri Selyuk, die de transferrechten bezit.

"Er is ook concrete interesse vanuit Frankrijk en Spanje, maar Feyenoord is optie nummer één", zo vertelt Selyuk. "Die andere aanbiedingen zijn financieel weliswaar interessanter, maar het sportieve verhaal van Feyenoord spreekt hem meer aan. Hij wil graag langer samenwerken met Mario Been."

De Rotterdammers zullen wel een goed bedrag op tafel moeten leggen, zo laat de eigenaar weten. "Feyenoord moet niet denken dat het mogelijk is om een goede speler als Dani voor niets te krijgen. Dat is niet reëel. Binnenkort moet er duidelijkheid komen", aldus Selyuk.

Vorige week werd al bekend dat Nec deze zomer noodgedwongen afscheid neemt van hun rechtsback. "We hebben er alles aan gedaan, maar er hangt een flink prijskaartje aan hem. Zowel de persoonlijke wensen van Dani als de transfersom passen niet in ons financiële plaatje", vertelde technisch directeur Carlos Aalbers.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 04 april 2009 - 10:55   quote  deeplink  
wat klinkt goed? dat Feyenoord flink in de buidel moet gaan tasten?
of heb je deze regels niet gelezen???

De Rotterdammers zullen wel een goed bedrag op tafel moeten leggen, zo laat de eigenaar weten. "Feyenoord moet niet denken dat het mogelijk is om een goede speler als Dani voor niets te krijgen. Dat is niet reëel. Binnenkort moet er duidelijkheid komen", aldus Selyuk.

het is natuurlijk slim om te zeggen dat Feyenoord voorkeur nr1 is , maar dat van die lucratieve aanbiedingen uit Spanje en Frankrijk weet ik nog zo net niet , zullen die in de rij staan voor Dani Fernandez van NEC die t aardig doet maar ook niet bijzonder opvalt? Ik denk dat t beetje blufpoker is van zijn manager.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door jantje 1974 --
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 04 april 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Tja, misschien weten wij de nieuwste ontwikkelingen niet. Misschien heeft een investeerder wel gezegd: Zorg dat je Dani laat tekenen, dan regel ik de transferkosten wel. Het zou kunnen.... niet echt geloofwaardig, maar het zou kunnen....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 11:26 schreef Pietje1 het volgende:
Tja, misschien weten wij de nieuwste ontwikkelingen niet. Misschien heeft een investeerder wel gezegd: Zorg dat je Dani laat tekenen, dan regel ik de transferkosten wel. Het zou kunnen.... niet echt geloofwaardig, maar het zou kunnen....
totaal niet geloofwaardig..........
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 10:55 schreef jantje 1974 het volgende:
wat klinkt goed? dat Feyenoord flink in de buidel moet gaan tasten?
of heb je deze regels niet gelezen???

De Rotterdammers zullen wel een goed bedrag op tafel moeten leggen, zo laat de eigenaar weten. "Feyenoord moet niet denken dat het mogelijk is om een goede speler als Dani voor niets te krijgen. Dat is niet reëel. Binnenkort moet er duidelijkheid komen", aldus Selyuk.

het is natuurlijk slim om te zeggen dat Feyenoord voorkeur nr1 is , maar dat van die lucratieve aanbiedingen uit Spanje en Frankrijk weet ik nog zo net niet , zullen die in de rij staan voor Dani Fernandez van NEC die t aardig doet maar ook niet bijzonder opvalt? Ik denk dat t beetje blufpoker is van zijn manager.
Natuurlijk is de reactie van Selyuk puur om de prijs wat op te drijven, dat snapt mijn aars ook.
Het klinkt goed dat Fernandez een stap naar Feyenoord verkiest boven een avontuur in Spanje,
Dat Selyuk hier vervolgens op reageert door te stellen dat er wel betaald moet worden is alleen maar logisch, dat gebeurt bij iedere transfer,
Het is gewoon positief dat zowel Fernandez als zijn werkgever (niet manager) Feyenoord als eerste optie zien.

Dat betekend dat een transfer op handen is.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 april 2009 - 12:32   quote  deeplink  
jij denkt dus met je kont?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door hotjumper --
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 12:32 schreef hotjumper het volgende:
jij denkt dus met je kont?
Hoe oud ben jij?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 12:35 schreef moa het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
die vraag kun je beter aan jezelf stellen.......
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 april 2009 - 12:39   quote  deeplink  
jij geeft aan dat je aars het wel snapt wat lul je dus. ben 12 by the way
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 12:37 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

die vraag kun je beter aan jezelf stellen.......
Triest geval.
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 12:39 schreef hotjumper het volgende:
jij geeft aan dat je aars het wel snapt wat lul je dus. ben 12 by the way
Je leeftijd verklaart waarom jij er geen reet van begrijpt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 13:40 schreef moa het volgende:

[..]

Triest geval.
volgens mij zijn hier maar 2 trieste gevallen..........en dat ben jij uiteraard............en die andere kun je zelf wel raden
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Ik weet het ,ik weet het!!! Neneneneneeee!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 15:25   quote  deeplink  
HAHAHAHA............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 16:02   quote  deeplink  
En hotjumper heeft gelijk!!! Neneneenene!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 16:02   quote  deeplink  
En hotjumper heeft gelijk!!! Neneneenene!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 april 2009 - 16:02   quote  deeplink  
volgens mij heb ik zoveel op dat ik dubbel ga zien!!!!!HAHAHAHA
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Ging het hier nou om Dani of om de kont van een puber???
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 april 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 13:40 schreef moa het volgende:

[..]

Je leeftijd verklaart waarom jij er geen reet van begrijpt.
gelukkig heb ik jou als lichtend voorbeeld.
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 04 april 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 13:40 schreef moa het volgende:

[..]

Je leeftijd verklaart waarom jij er geen reet van begrijpt.
Je bent wel erg anaal gefixeerd... verborgen verlangens??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:19 schreef johan mansveld het volgende:
Ging het hier nou om Dani of om de kont van een puber???
Over Dani maar MOA denkt dat hij het tegen een puber heeft. Ten eerste is diegene waar hij dat over heeft niet en ten tweede moet MOA eerst de hand eens in eigen boezem steken. Dus daar word onze vriend even over aangevallen. is niet alleen maar discusierren hier hoor. Vaak ook een hoop lol en afzeiken. Hoort er allebei nou eenmaal bij.
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Over Dani maar MOA denkt dat hij het tegen een puber heeft. Ten eerste is diegene waar hij dat over heeft niet en ten tweede moet MOA eerst de hand eens in eigen boezem steken. Dus daar word onze vriend even over aangevallen. is niet alleen maar discusierren hier hoor. Vaak ook een hoop lol en afzeiken. Hoort er allebei nou eenmaal bij.
Tja.. je kan ook gewoon niet reageren als je niks te melden hebt.
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Dat geldt trouwens voor zo'n beetje iedere reactie in dit topic.
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:19 schreef johan mansveld het volgende:
Ging het hier nou om Dani of om de kont van een puber???
Het ging hier over Dani maar dat snappen de pubers niet.
moa
 moa - zaterdag 04 april 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Over Dani maar MOA denkt dat hij het tegen een puber heeft. Ten eerste is diegene waar hij dat over heeft niet en ten tweede moet MOA eerst de hand eens in eigen boezem steken. Dus daar word onze vriend even over aangevallen. is niet alleen maar discusierren hier hoor. Vaak ook een hoop lol en afzeiken. Hoort er allebei nou eenmaal bij.
Leg uit flapdrol.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 22:37 schreef moa het volgende:
Dat geldt trouwens voor zo'n beetje iedere reactie in dit topic.
waarom staat er van jou dan ook geen één reactie in die maar ergens op slaat????
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 12:31 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk is de reactie van Selyuk puur om de prijs wat op te drijven, dat snapt mijn aars ook.
Het klinkt goed dat Fernandez een stap naar Feyenoord verkiest boven een avontuur in Spanje,
Dat Selyuk hier vervolgens op reageert door te stellen dat er wel betaald moet worden is alleen maar logisch, dat gebeurt bij iedere transfer,
Het is gewoon positief dat zowel Fernandez als zijn werkgever (niet manager) Feyenoord als eerste optie zien.

Dat betekend dat een transfer op handen is.
je AARS snapt t blijkbaar niet , ik bedoelde juist dat ik niet geloof dat er spaanse interesse is voor een RB van NEC die t aardig doet in deze competitie maar ook al een paar keer op de bank heeft gezeten , en dat DAT dus de bluf is om de prijs op te voeren en dat Feyenoord niet zijn 1e maar wel enige optie is !

verder ben je een raar mannetje , je loopt te zeiken als wij beetje "bekvechten" met stinkjood Krunk en nu die weg is ga je zelf tegen iedereen lopen schoppen , jij bent echt ook een halve stinkjood , in ieder geval kom je niet uit de buurt van Rdam want hier maken we zulke mannetjes gauw een koppie kleiner!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door jantje 1974 --
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 09:32 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

waarom staat er van jou dan ook geen één reactie in die maar ergens op slaat????
Op welke reactie kan ik iets zinnigs zeggen???
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 09:33 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

je AARS snapt t blijkbaar niet , ik bedoelde juist dat ik niet geloof dat er spaanse interesse is voor een RB van NEC die t aardig doet in deze competitie maar ook al een paar keer op de bank heeft gezeten , en dat DAT dus de bluf is om de prijs op te voeren en dat Feyenoord niet zijn 1e maar wel enige optie is !

verder ben je een raar mannetje , je loopt te zeiken als wij beetje "bekvechten" met stinkjood Krunk en nu die weg is ga je zelf tegen iedereen lopen schoppen , jij bent echt ook een halve stinkjood , in ieder geval kom je niet uit de buurt van Rdam want hier maken we zulke mannetjes gauw een koppie kleiner!
Internet hooligan, =D

Ontopic: Niemand weet of er wel of geen interesse is uit Spanje/Frankrijk, lijkt me ook niet relevant want daar gaan we toch niet achter komen. Bovenstaande artikel wijst er alleen op dat er waarschijnlijk snel een transfer gaat komen, en of we dan te veel of te weinig betalen weten we pas achteraf,
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 12:30   quote  deeplink  
moa, hoe oud ben je zelf??
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 12:43   quote  deeplink  
zijn hersens zijn niet ouder dan 4.

Internet Hooligan=D : weet jij waar t op slaat? nou ik niet iig!
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 12:45   quote  deeplink  
nee
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:43 schreef jantje 1974 het volgende:
zijn hersens zijn niet ouder dan 4.

Internet Hooligan=D : weet jij waar t op slaat? nou ik niet iig!
Grote bek online, klein hartje.
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 13:31   quote  deeplink  
je hebt zelf een grote bek.
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:31 schreef bjorn het volgende:
je hebt zelf een grote bek.
Als je niks inhoudelijks hebt te melden hoef je niet te reageren.
Jantje maakt mij veelvuldig uit voor Jood, mag ik daar op zn minst wat van zeggen?
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 13:35   quote  deeplink  
zoveel inhoudelijks heb jij zelf ook niet te melden.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 13:35   quote  deeplink  
omdat je opmerkingen plaatst die je normaal als Feyenoorder niet plaatst maar van een jood verwacht , je voelt je zo aangevallen dus er zal idd wel een kern van waarheid inzitten.
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:35 schreef bjorn het volgende:
zoveel inhoudelijks heb jij zelf ook niet te melden.
Scroll-up, deze topic gaat over Dani,
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:35 schreef jantje 1974 het volgende:
omdat je opmerkingen plaatst die je normaal als Feyenoorder niet plaatst maar van een jood verwacht , je voelt je zo aangevallen dus er zal idd wel een kern van waarheid inzitten.
Zoals welke opmerking.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 13:40   quote  deeplink  
t is t niet waard ook , Hand in Hand Kameraden , Hand in Hand voor Feyenoord 1 , geen woorden maar daden , leve Feyenoord 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door jantje 1974 --
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:40 schreef jantje 1974 het volgende:
moa - zaterdag 04 april 2009 - 22:51 quote deeplink

Jammer dat we dat niet van de kwaliteit kunnen zeggen.
Van de kwaliteit van de posts ja, of vind jij van wel?
Bij 90% van de topics (zoals deze) gaat het binnen 5 berichten al helemaal nergens meer over.
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 20:00   quote  deeplink  


Ga het niet uitleggen, misschien dat je plaatjes beter begrijpt. een grap is aan jou duidelijk niet besteed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 22:47 schreef moa het volgende:

[..]

Leg uit flapdrol.
zijn hier op het moment twee flapdrollen op het forum en dat zijn Krunk en ene Moa!!!! Zouden eigenlijk allebei op hun eigen neuzen forum moeten zitten. moa beweert dat hij geen neus is maar dat is aan zijn reacties niet af te lezen.
1. Je lijkt op en neus
2. Als je dat niet bent heb je een bunker om je taas!!!

Over je dreigementen gesproken naar mensen gesproken. ( moet je in mijn gezicht zeggen opmerkingen ) Zeg maar waar ik je kan vinden in het stadion dan kijken we wie hier de flapdrol is!!! Word doodziek van je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dani Fernandez









0.0114941