|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mensen die bieseswar een beperkte voetballer vinden moesten een topic starten dat ie uit de basis moest blijven. dus bij deze, omdat ie heeft bijgetekend betekend niet dat ie opeens heel rg goed is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat klopt zeker.....maar wie dan erin????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ferry2107
|
|
|
ik zou wel is meer van Jordao Pattinama willen zien op de plek van bieseswar....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door ferry2107 -- |
|
|
|
|
ferry2107
|
|
|
maar ik denk wel dat mario been er voor gaat zorgen dat bieseswar meer overzicht gaat krijgen en veel beter gaat laten voetballen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: net of je iets aan slory heb......volgens mij nog minder |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is nu niet in vorm, maar hij is in ieder geval een stuk sneller |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij doet er alleen nooit wat mee........dat is zijn probleem voornamelijk |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Biseswar hoort natuurlijk wel in de basis , Slory is geen optie hij heeft vorig jaar paar wedstrijden redelijk gedaan maar kan echt alleen maar hard rennen (ook niet te hard want dan scheurt ie weer een hamstring) Diego moet wel idd een beter overzicht krijgen maar met de middelen die we nu hebben is hij gewoon basisspeler.
Pattinama kan wel af en toe een kwartiertje maar is nog wel paar nivo'tjes verwijderd van echt eredivisie nivo , begin vh seizoen schreeuwde ook iedereen over Janota,Schet,Pedro en Erasmus maar vergis je niet : van jong Feyenoord naar eredivisie is een hele grote stap! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Geef dan alsjeblieft de jeugd een kans. wil die ego niet meer in de basis zien. Janota, Pedro, Slory, Pattinama, zeker de eerste drie zijn samengevat toch gelijkwaardige spelers. Biseswar heeft een beter schot maar die andere drie zijn meer teamspelers. Pattinama heb ik nog te weinig van gezien. Wat ik wel van hem gezien heb stemde me wel tevreden. Snap echt niet dat ze die Biseswar verlengt hebben. Overschatte voetballer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|