|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Headliner hyves stand per 4 April 2009.
Ajax verrassend bovenaan met 1610 leden, en wordt op de voetgevolgd door FC Groningen. De Rotterdammers zijn terug te vinden op de 3 plaats, met 305 leden minder dan de koploper ajax. De koploper van de eredivisie is terug te vinden op plek 14 met 1527 leden achterstand. De hekkensluiter van de eredvisie FC Volendam staat verassend op de 8e plaats met 231 leden. De hekken sluiter van de Headliner Hyves Stand is NAC Breda met maar 22 leden, net boven de hekkensluiter staat Willem II met 1 lid meer.
1. Ajax: 1610 2. FC Groningen: 1552 3. Feyenoord: 1305 4. FC Twente: 831 5. PSV: 598 6. SC Heerenveen: 468 7. FC Utrecht: 447 8. FC Volendam: 231 9. Heracles Almelo: 179 10. Sparta: 154 11. Vitesse: 147 12. ADO Den Haag: 134 13. Roda JC: 122 14. AZ: 83 15. NEC Nijmegen: 80 16. De Graafschap: 26 17. Willem II: 23 18. NAC Breda: 22
Kom op, wordt lid en help je team hoger te komen.
Edit Boudewijn: vergeet niet de link: http://feyenoord-hl.hyves.nl ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
uhm......dit zegt mij niet zo veel eerlijk gezegd
Maak dan een wedstrijdje waar de meeste topics + reacties geplaatst worden........dan hebben we maar iets van 8x zoveel als Ajax!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT Thomas: Gebruik gewoon de naam van de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2009 - 19:23 schreef Jappie_FEY het volgende:uhm......dit zegt mij niet zo veel eerlijk gezegd Maak dan een wedstrijdje waar de meeste topics + reacties geplaatst worden........dan hebben we maar iets van 8x zoveel als 020!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga er eentje maken met de meeste geopende topics |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doe maar niet eigenlijk.......krijg je weer zoveel van die onzin topics!!!!!!HAHAHAHA |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
hahaha, de topic is al gemaakt:P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zijn er nog transfers? mensen die van de ene hyve naar de andere zijn gegaan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: ik weet niet,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Hoppers voornamelijk Ajax dan weer omniworld en dan weer terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je vergeet haarlem nog, gevaarlijke outsider!!!!HAHAHAHA |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
om telstar nog maar buiten beschouwing te laten, want dan wordt het echt gevaarlijk!!!!!!!!!!hahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zit op drie verschillende Feyenoord hyves dus dit zegt helemaal niets!!! |
|
|
|
|
www.fr-legioen.nl
|
|
|
Feyenoord heeft inmiddels 1317 leden en Ajax: 1627
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben je lid dan????........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
weet ik geeneens ff checken... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
blijkbaar niet dus hahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker niet.........meest nutteloze dingen dit.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik ben nummer 1330 wie o wie wordt 1333?? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
of 1331 is ook een leuk getal |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
schrijf me pas in als ik nummer 4045 krijg. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is met deze topic het zelfde als met die 020 (supporters)ze zijn allemaal lid van de headliner forum maar ze reageren nooit. Ze zijn allemaal voor 020 maar als je s`maandags vraagt wat heeft 020 gedaan gisteren dan weten 7 van de 10 het antwoord niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 30 april 2009 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is met deze topic het zelfde als met die 020 (supporters)ze zijn allemaal lid van de headliner forum maar ze reageren nooit. Ze zijn allemaal voor 020 maar als je s`maandags vraagt wat heeft 020 gedaan gisteren dan weten 7 van de 10 het antwoord niet. ik zou me ook rot schamen als ik voor ajax zou zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knap dat je t wel volledig uitschrijft. |
|
|
|