BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trots op Diego..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 20:47   quote  deeplink  
Iedereen was boos op Drenthe dat hij koos voor de miljoenen van Madrid.
Diego geeft aan alle talenten in Nederland het voorbeeld hoe het wel moet.Kiezen voor zijn ontwikkeling bij voor hem de mooiste club van Nederland.Hij heeft gesproken met clubs als Twente en PSV de clubs waar talenten tegenwoordig sneller voor kiezen dan voor Feyenoord.Dat iemand het nog niet helemaal ziet zitten in deze jongen dat begrijp ik.Maar ik lees in berichten dat mensen het fijn vinden dat hij heeft getekend en hopen dat deze zomer een club komt met een zak geld.Ik vraag mij dan af waar je verstand zit???Het maakt mij woedend dat je bij jezelf niet het gevoel van trots voelt als een jochie zoals Biseswar kiest voor Feyenoord en niet voor een zak geld die in zijn eigen zak verdwijnt of een andere club.Als supporter wens je toch dat zo`n ventje voor je club blijft spelen.Want ondanks dat hij nog niet weet wat overspelen inhoud het is wel het spelertje waar ik het meeste van genoten heeft.En niet elk doelpunt was een toevals treffer.
Wees eerlijk tegen jezelf en wees trots op Diego Biseswar.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 april 2009 - 21:03   quote  deeplink  
ik had het niet verwacht dat ie nog zou bijtekenen, ook als je zag hoe hij aan het begin van het seizoen behandeld was. Hij heeft wel gezegd dat Feyenoord de enige club in nederland voor hem was. ik hoop dat ie onder Mario zich verder ontwikkeld. vind hem nu eigenlijk niet goed genoeg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:03 schreef hotjumper het volgende:
ik had het niet verwacht dat ie nog zou bijtekenen, ook als je zag hoe hij aan het begin van het seizoen behandeld was. Hij heeft wel gezegd dat Feyenoord de enige club in nederland voor hem was. ik hoop dat ie onder Mario zich verder ontwikkeld. vind hem nu eigenlijk niet goed genoeg.
Klopt vind ik ook Jumper,maar hij is nog jong .Als hij het inzicht krijgt dat er ook medespelers zijn dan is hij zeer bruikbaar.Ik heb ook gescholden op hem maar kom er nu niet meer onderuit dat ik trots ben dat hij heeft bijgetekend.Wie heeft dit seizoen de Kuip versteld doen staan met zijn spel,ik vind Diego ook al moet het nog veel beter.Voor Leon en straks Mario om van Diego een parel te maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 april 2009 - 21:10   quote  deeplink  
weet niet of het wel zo'n goed idee is geweest om zijn contract te verlengen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
weet niet of het wel zo'n goed idee is geweest om zijn contract te verlengen.
Tuurlijk Till I DIE kijk om je heen over het veld Diego is een lichtpuntje.
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 04 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
weet niet of het wel zo'n goed idee is geweest om zijn contract te verlengen.
tuurlijk wel, hij is jong, heeft talent en is onberekenbaar. Hier kunnen we veel geld aan verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Pietje1 --
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 04 april 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Ik sluit mij aan bij de eerste twee sprekers aan, wat Diego heeft gedaan is fantasties net als Wijnaldum en Fer en er zijn nog een paar. Die jonkies blijfen het goede voorbeeld maar geven. En ik kan me ook heel goed in de blijdschap van z'n Vader verplaatsen, trots als ie is, zo iets maakt iedereen blij de positiv bij de club betrokken is en dan N E C gelijk Utrecht verloren als Feyenoord morgen wint dan is dit oh oh oh wat een week, Ik zie Men. Gudde stralen van geluk en dat gun ik hem ook een keer.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 04 april 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Diego hoeft niet verheerlijkt te worden , hij heeft gedaan wat t beste voor hem was.

Bij PSV of Tente kreeg ie ook geen garanties en gelukkig is hij niet vergeten dat ie 9 mnd geleden nog op de bank zat bij GRAAFSCHAP!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:22 schreef jantje 1974 het volgende:
Diego hoeft niet verheerlijkt te worden , hij heeft gedaan wat t beste voor hem was.

Bij PSV of Tente kreeg ie ook geen garanties en gelukkig is hij niet vergeten dat ie 9 mnd geleden nog op de bank zat bij GRAAFSCHAP!
Precies en dat siert hem dus verheerlijk hem iig dan een beetje.Wij zoeken (of willen)spelers die voor Feyenoord kiezen.En nu doet hij dat wat ik en velen nooit hadden verwacht Jantje 1974 en nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Leon FR1908 --
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
weet niet of het wel zo'n goed idee is geweest om zijn contract te verlengen.
Wij hebben deze discussie deze middag op een ander forum ook al gehad till I die, zie je nou wel dat je de enige bent die Biseswar niet goed vind. Je schatte hem tussen de 1 en 2 miljoen euro, wat vind de rest ervan??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Voorlopig tussen de 1 en 2 miljoen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 04 april 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies en dat siert hem dus verheerlijk hem iig dan een beetje.Wij zoeken (of willen)spelers die voor Feyenoord kiezen.En nu doet hij dat wat ik en velen nooit hadden verwacht Jantje 1974 en nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld :P
dat is t toch ook eigenlijk? en als hij dat niet vond had hij mogen gaan! Spelers van 21 die denken dat Feyenoord te min is zonder zelf echt veel te hebben laten zien mogen gaan , maar beter als ze niet zo denken wat dus nu t geval is !
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Buijs, Derijck en Hofs zitten op deze bedragen, ik schat diego toch wel hoger in.....
Wat kost een plaatsvervanger wel niet, die dezelfde kwaliteiten heeft als hij, een actie, een voorzet en scorend vermogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door johan mansveld --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:30 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat is t toch ook eigenlijk? en als hij dat niet vond had hij mogen gaan! Spelers van 21 die denken dat Feyenoord te min is zonder zelf echt veel te hebben laten zien mogen gaan , maar beter als ze niet zo denken wat dus nu t geval is !
Ik hoop dat hij de ogen van de Guzman heeft geopend en hem op deze manier ook over de streep trekt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:30 schreef johan mansveld het volgende:
Buijs, Derijck en Hofs zitten op deze bedragen, ik schat diego toch wel hoger in.....
Wat kost een plaatsvervanger wel niet, die dezelfde kwaliteiten heeft als hij, een actie, een voorzet en scorend vermogen.
Diego was intressant voor bepaalde clubs vanwegen zijn transfervrije status.Diego zelf heeft heel goed in de gaten dat hij er nog lang niet is.Het is heel leuk om te zien hoe hij scoort,maar voor een buitenspeler is de assist de hoofdzaak.Hij moet dus een team speler worden.Clubs haken af als er geld betaald moet worden voor Diego.Het kan snel gaan in het voetbal als hij die medespelers op het veld gaat vinden en assist gaat geven stijgt zijn transferwaarde naar de 10 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door Leon FR1908 --
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij de ogen van de Guzman heeft geopend en hem op deze manier ook over de streep trekt.
Leon, heel goed opgemerkt, een top-statement van je!! Stel je voor. Biseswar op links, makaay in de spits, wijnaldum op rechts en deguzman op 10.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Diego was intressant voor bepaalde clubs vanwegen zijn transfervrije status.Diego zelf heeft heel goed in de gaten dat hij er nog lang niet is.Het is heel leuk om te zien hoe hij scoort,maar voor een buitenspeler is de assist de hoofdzaak.Hij moet dus een team speler worden.Clubs haken af als er geld betaald moet worden voor Diego.Het kan snel gaan in het voetbal als hij die medespelers op het veld gaat vinden en assist gaat geven stijgt zijn transferwaarde naar de 10 miljoen.
Klopt, dit ben ik geheel met je eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:40 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Klopt, dit ben ik geheel met je eens.
Dat neem niet weg dat wij best trots mogen zijn op Diego,en dat is waar mijn topic over gaat .En jij heeft daar de zelfde mening over als mij.En voor een beetje begrip ben ik altijd te porren.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Ik ben superblij dan hij blijft, als je namelijk een nieuwe linksvoor moet kopen, dan kost dat altijd een boel geld, want goeie wingers zijn schaars en dus duur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 april 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:44 schreef johan mansveld het volgende:
Ik ben superblij dan hij blijft, als je namelijk een nieuwe linksvoor moet kopen, dan kost dat altijd een boel geld, want goeie wingers zijn schaars en dus duur.
Ja en dat is hij nog niet en vandaar het wantrouwen van TILL I DIE ,dus zijn reactie begrijp ik ook wel.De vraag is wordt Diego een goede winger?????Nobody no`s maar we gaan er wel vanuit,hij heeft lef en doorzettingsvermogen zat igg.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Voorlopig tussen de 1 en 2 miljoen.
HAHAHA......yes, ik heb nog een aanhanger erbij gekregen voor zijn marktwaarde!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 09:27 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

HAHAHA......yes, ik heb nog een aanhanger erbij gekregen voor zijn marktwaarde!!!!
Op het moment wel ja maar zoals ik eerder aangaf .Als Diego zijn medespelers beter weet te vinden vanaf de vleugel dan kan het snel gaan.Meer actie`s in en rondom de 16 en zijn marktwaarde stijgt.Alleen de waarde van een speler intresseert mij niet zoveel,de strijd passie en techniek destemeer :)
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Tja nu moet ie weer geld kosten en dan staan de clubs NIET meer in de rij voor deze overgewaardeerde speler!!
Ik had liever gezien dat ie was vertrokken maar helaas hij gaat of heeft al bijgetekend R.I.P. Feyenoord
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:09 schreef antoniorijen het volgende:
Tja nu moet ie weer geld kosten en dan staan de clubs NIET meer in de rij voor deze overgewaardeerde speler!!
Ik had liever gezien dat ie was vertrokken maar helaas hij gaat of heeft al bijgetekend R.I.P. Feyenoord
Whahaha die Antonio toch.......
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 05 april 2009 - 12:31   quote  deeplink  
diego gefeliciteerd zorg jij maar voor wat goals en vuurwerk!!! 1-3 zeg ik..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:39 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Leon, heel goed opgemerkt, een top-statement van je!! Stel je voor. Biseswar op links, makaay in de spits, wijnaldum op rechts en deguzman op 10.
en dan ? denk je dat alles dan anders wordt?

ik zie niet in dat dat beter is dan met Tomasson op 10 hoor! Verder vind ik persoonlijk Wijnaldum vanaf t middenveld veel beter vind hem niet echt een rechtsbuiten.

Ik zou el Ahmadi bij een goed bod (vanaf 7 milj.) verkopen en daar Wijnaldum laten spelen , ook Guzman zou dat kunnen al kan ook hij wel verkocht worden als er interesse is en hij niet bijtekend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:37 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

en dan ? denk je dat alles dan anders wordt?

ik zie niet in dat dat beter is dan met Tomasson op 10 hoor! Verder vind ik persoonlijk Wijnaldum vanaf t middenveld veel beter vind hem niet echt een rechtsbuiten.

Ik zou el Ahmadi bij een goed bod (vanaf 7 milj.) verkopen en daar Wijnaldum laten spelen , ook Guzman zou dat kunnen al kan ook hij wel verkocht worden als er interesse is en hij niet bijtekend.
De Guzman mag ook van mij vertrekken als hij niet bijtekend.Graag of niet zou ik zeggen .Wat dat betreft gaf Diego het goede voorbeeld.
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Voorlopig tussen de 1 en 2 miljoen.
ik denk zon 12/13 miljoen over 3 jaar
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:44 schreef johan mansveld het volgende:
Ik ben superblij dan hij blijft, als je namelijk een nieuwe linksvoor moet kopen, dan kost dat altijd een boel geld, want goeie wingers zijn schaars en dus duur.
en tegenwoordig zijn er niet veel echte links of rechts buiten meer,dus het is zeker goed voor ons feyenoord,dat hij is gebleven,met onze tactiek,opstelling etc nu alleen nog een echte spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door E. FR1908 --
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Guzman mag ook van mij vertrekken als hij niet bijtekend.Graag of niet zou ik zeggen .Wat dat betreft gaf Diego het goede voorbeeld.
de guzman moet je zsm wegdoen..eigenlijk vorig seizoen al,want dat bod krijg je binnen nu en 2 jaar echt niet meer..maar goed ik ben wel benieuwd naar zijn ontwikkeling ivm zn blessure,want ik hoor er echt helemaal nikssssss meer van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door E. FR1908 --
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 11:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op het moment wel ja maar zoals ik eerder aangaf .Als Diego zijn medespelers beter weet te vinden vanaf de vleugel dan kan het snel gaan.Meer actie`s in en rondom de 16 en zijn marktwaarde stijgt.Alleen de waarde van een speler intresseert mij niet zoveel,de strijd passie en techniek destemeer :)
helemaal met je eens
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:09 schreef antoniorijen het volgende:
Tja nu moet ie weer geld kosten en dan staan de clubs NIET meer in de rij voor deze overgewaardeerde speler!!
Ik had liever gezien dat ie was vertrokken maar helaas hij gaat of heeft al bijgetekend R.I.P. Feyenoord
HAHAHAHA
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Hij heeft nog een jaartje contract, openbreken en met 2/3 jaartjes verlengen. Hij zal het voetballen vast niet verleerd zijn, en kan dan weer heel waardevol zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:28 schreef moa het volgende:
Hij heeft nog een jaartje contract, openbreken en met 2/3 jaartjes verlengen. Hij zal het voetballen vast niet verleerd zijn, en kan dan weer heel waardevol zijn.
Ja dat is leuk maar de Guzman wil toch zelf al 2 jaar lang niet bijtekenen??Hij had allang naar Man City moeten gaan voor die geboden 14 miljoen.We gaan goed het schip in in de het gevoerde beleid en clubliefde van deze jongen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:24 schreef E. FR1908 het volgende:

[..]

ik denk zon 12/13 miljoen over 3 jaar
dat denk ik niet ten 1e is hij dan weer transfervrij en ten 2e is Diego volgens mij niet van het Kaliber Kuyt/Kalou hoor , mogen blij zijn als we over 2 jaar nog 2 of 3 miljoen voor m krijgen denk ik............
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:39   quote  deeplink  
jantje?het was maar een grapje..
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat is leuk maar de Guzman wil toch zelf al 2 jaar lang niet bijtekenen??Hij had allang naar Man City moeten gaan voor die geboden 14 miljoen.We gaan goed het schip in in de het gevoerde beleid en clubliefde van deze jongen.
Klopt, dat was beter geweest, maar nu hij al bijna een jaar geblesseerd is weet hij dat de clubs niet meer voor hem in de rij staan. Wellicht dat een kleine Duitse/Engelse ploeg hem nog wil overnemen voor een klein bedragje, maar daar wordt hij zelf niet beter van.
Ik denk dat hij liever eerst weer op niveau komt bij Feyenoord en dan direct de sprong maakt naar een grotere ploeg. Ik heb dan ook nog steeds goede hoop dat hij bijtekent.
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:42   quote  deeplink  
nee eens..bt dat hij weg had moette gaan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:38 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat denk ik niet ten 1e is hij dan weer transfervrij en ten 2e is Diego volgens mij niet van het Kaliber Kuyt/Kalou hoor , mogen blij zijn als we over 2 jaar nog 2 of 3 miljoen voor m krijgen denk ik............
Alleen bij een topclub in credietcrisis Jantje....
We weten het niet ,het kan alle kanten op.Volgend jaar speeld hij misschien wel bij NAC ofzo maar het kan ook zomaar een grotere europese club zijn.We lopen ver op de zaken vooruit.Kijk naar zijn potentie en talent en wat er nog uitgehaald kan worden.Met steun vanuit het legioen kan je daar aan bijdragen.Steun van het legioen kan helpen in de ontwikkeling van jonge spelers.Vanaf volgend jaar is er geen reden meer voor het legioen om te mopperen tegen staf en spelers.Dan wordt het weer borst vooruit en kin omhoog wij zijn Feyenoord wij zijn het legioen wij zijn de trots van ZUID.Dat helpt ook geloof me
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 13:53   quote  deeplink  
sorry Leon maar snap effe niet wat jouw reactie met mijn reactie heeft te maken , ik geef aan dat ik in Diego geen speler nivo Kuyt/Kalou zie en dat ik niet verwacht dat we voor hem ooit 12/13 milj krijgen en dan geef jij bovenstaande reactie die ik niet begrijp want volgens mij is dat geen reactie op wat ik zeg..................
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 14:05   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahha

ja helaas we moeten het met dit ding doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door Boudewijn --
fr2
 fr2 - zondag 05 april 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Toen Kuyt 18 was, speelde hij nog bij Katwijk, op zijn 23ste pas bij Feyenoord en moest zich toen nog bewijzen bij ons. Nu is Dirk wel een speciaal geval, maar wil aangeven dat Diego pas begonnen is en ook laat zie dat ie ballen heeft.

Diego is zo slim geweest om in te zien dat hij er nog lang niet is, dus denk ik ook dat ie ook zo slim is om zich te realiseren dat hij alles moet geven en volgend jaar de adviezen van Been op te volgen.

Al met al mooi dat hij bijgetekend heeft en toch laat zien dat hij een Feyenoordhart heeft.

Ik kan ook geen zinnig woord zeggen hoeveel hij waard is over een tijdje, alleen weet ik dat ik wil genieten van zijn onvoorspelbaarheid en acties.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 13:53 schreef jantje 1974 het volgende:
sorry Leon maar snap effe niet wat jouw reactie met mijn reactie heeft te maken , ik geef aan dat ik in Diego geen speler nivo Kuyt/Kalou zie en dat ik niet verwacht dat we voor hem ooit 12/13 milj krijgen en dan geef jij bovenstaande reactie die ik niet begrijp want volgens mij is dat geen reactie op wat ik zeg..................
Soms ben ik vaag ja hahaha vraag maar aan mijn vrouw.Ik ben het met jou eens dat hij niet van het nivo is zoals Kuijt en Kalou.Maar niemand kan zeggen waar het eindigt met Diego en dat is wat ik bedoel.Het zou zo maar NAC kunnen worden maar ook bv HSV of Middlesbrough ofzo.En als je dan het verschil in munten zie dan is dat toch miljoenen.Maar vooralsnog is het die bekende koe in zijn reet kijken toch??
Ik hoop dat wij wat meer redenen hebben volgend seizoen zodat we wat positiever tegenover het elftal komen te staan.En een goede sfeer draagt ook bij aan wederopstanding van Feyenoord.En deze laatste zinnetjes heeft niks met jou te maken Jantje .Dat is meer een wens van mij
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 14:08   quote  deeplink  
ik wens met je mee!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 14:05 schreef antoniorijen het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahha

ja helaas we moeten het met dit ding doen
Een lul in je kont?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door Boudewijn --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 21:30 schreef johan mansveld het volgende:
Buijs, Derijck en Hofs zitten op deze bedragen, ik schat diego toch wel hoger in.....
Wat kost een plaatsvervanger wel niet, die dezelfde kwaliteiten heeft als hij, een actie, een voorzet en scorend vermogen.
Buijs 350.000 Derijck 300.000 of bedoel je die 3 tesamen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 14:08 schreef jantje 1974 het volgende:
ik wens met je mee!
Dank je Jantje...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 11:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op het moment wel ja maar zoals ik eerder aangaf .Als Diego zijn medespelers beter weet te vinden vanaf de vleugel dan kan het snel gaan.Meer actie`s in en rondom de 16 en zijn marktwaarde stijgt.Alleen de waarde van een speler intresseert mij niet zoveel,de strijd passie en techniek destemeer :)
daar heb je helemaal gelijk in!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 14:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Buijs 350.000 Derijck 300.000 of bedoel je die 3 tesamen?
onze nieuwste aanwinst heeft niet zo'n goed gevoel voor bedragen krijg ik het akelige idee........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 14:34 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

onze nieuwste aanwinst heeft niet zo'n goed gevoel voor bedragen krijg ik het akelige idee........
Ik ben er ook bang voor maar iedereen moet de kans krijgen om te groeien toch:)
Eigenlijk hetzelfde verhaal als met Diego.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trots op Diego..









0.0076689