BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Feyenoord moet zich versterken voor het komend seizoen. De prioriteit ligt bij een rechtsback, een centrale verdediger en een vervanger voor Mols. Wie zien jullie het liefst komen (ook rekening houdend met de financiele situatie)?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 09:38   quote  deeplink  
nu opeens wel rekening houden met de financiele situatie???? Sorry hoor, maar je loopt hierzo nu misschein 2 dagen rond en je komt nu al totaal ongeloofwaardig over........

(bovendien kun je ook wel effe rustig instromen op het forum ipv als een olifant overal boven op te gaan zitten, is maar een tip, maar anders ga je denk ik een hoop mensen irriteren)

(je snapt vast wel dat ik me ook dood irriteerde gisteren......:D)
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 10:14   quote  deeplink  
ze hebben geen geld dus kunnen ze alleen spelers uit de jupiler leage halen dan hoop ik dat ze botthegin,plet,benschop en bokila halen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 10:14 schreef bjorn het volgende:
ze hebben geen geld dus kunnen ze alleen spelers uit de jupiler leage halen dan hoop ik dat ze botthegin,plet,benschop en bokila halen.
BOKITO, waar speelt die joh???HAHAHAHA
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 april 2009 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 10:14 schreef bjorn het volgende:
ze hebben geen geld dus kunnen ze alleen spelers uit de jupiler leage halen dan hoop ik dat ze botthegin,plet,benschop en bokila halen.
pff... heeft geen meerwaarde, jeugd is net zo goed.

alleen die botte van zwolle misschien.
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
bij agovv apeldoorn maakte 13 goals in 29 wedstrijden.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 05 april 2009 - 10:28   quote  deeplink  
Benschop of PLet is ook een leuke voor in de aanval
Nu Mols weggaat hebben we een nieuwe nodig, waarom dan geen leuk talentje?
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 10:31   quote  deeplink  
gelijk heb je phyxsius.straks gaat ajax,az,heereveen,twente of groningen ermee vandoor en verkopen ze die als ze slagen weer voor veel geld.
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 09:38 schreef Jappie_FEY het volgende:
nu opeens wel rekening houden met de financiele situatie???? Sorry hoor, maar je loopt hierzo nu misschein 2 dagen rond en je komt nu al totaal ongeloofwaardig over........

(bovendien kun je ook wel effe rustig instromen op het forum ipv als een olifant overal boven op te gaan zitten, is maar een tip, maar anders ga je denk ik een hoop mensen irriteren)

(je snapt vast wel dat ik me ook dood irriteerde gisteren......:D)
En jij denkt dat je eigen reacties niet irritant zijn?
Hij heeft het over Bokila, niet Bokito
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 10:28 schreef Phyxsius het volgende:
Benschop of PLet is ook een leuke voor in de aanval
Nu Mols weggaat hebben we een nieuwe nodig, waarom dan geen leuk talentje?
Er komt een leuk spitsje uit zuid-afrika,
Is gelijktijdig met Erasmus gekocht, komt er deze zomer aan. "Philani Khwela"
Dus dan hebben we met die twee + Pedro en Janota wel genoeg jeugd in de voorhoede denk ik.
Benschop is wel een leuk spelertje voor de toekomst, maar dan eerst een jaartje verhuren.
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 10:53   quote  deeplink  
als ze geld hebben moeten ze ari van az halen van gaal ziet het niet echt zitten in ari denk ik.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 11:13   quote  deeplink  
Botthegin van FC Zwolle,Mertens van AGOVV(is door FC Utrecht gehaald),Honda van VVV,Loovens van Celtic FC en zo kan ik wel een heel waslijst noemen. Maar Mario en Leo zullen zelf toch wel weten welke type spelers ze moeten halen voor Feyenoord
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 05 april 2009 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 10:50 schreef moa het volgende:

[..]

En jij denkt dat je eigen reacties niet irritant zijn?
Hij heeft het over Bokila, niet Bokito
off: Ik mag je nu al haha, mijn dank is groot.
Marciano
 Marciano - zondag 05 april 2009 - 11:46   quote  deeplink  
we moeten weer gaan kijken naar een hard werkende speler op het veld Mols was daar 1 van en dus niet zo'n bruins of slory!!
peertje93
 peertje93 - zondag 05 april 2009 - 11:58   quote  deeplink  
Dani Fernandez als rechtsback, centrale verdediger wordt wel moeilijk maar dat moet wel een langere jongen zijn want we hebben een veel te kleine(in de lengte) selecie Voorin hebben we in de jeugd heel wat vervangers lopen voor Mols: Pedro,Janota,Erasmus en Kwela dus ik denk dat het zonde is miljoenen daaraan te besteden.

Verder MOETEN we een echte leider hebben want die hebben we gemist dit seizoen. Want de balans is gewoon niet goed in de selectie. En die moet ook wel lang zijn. Maar wie..
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 11:58   quote  deeplink  
slory kan een goeie hardwerkende speler zijn alleen doet hij dat niet sinds hij bij feyenoord zit en is hij te vaak gebleseerd.
peertje93
 peertje93 - zondag 05 april 2009 - 11:59   quote  deeplink  
@ Bjorn, ik hoop dat mario weer het beste uit hem kan halen want zoals hij nu presteerd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 12:14   quote  deeplink  
De gevestigde ouwe orde op de bank op Tomasson en Gio na dan .Voor de rest alleeeeeeeeeeeeen maar jeugdspelers.We zullen niet meedoen om het kampioenschap,de waarde van dat elftal komt later wel.
We doen toch al jaren niet meer mee om het kampioenschap.

Met vriendelijke groet een :realist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Leon FR1908 --
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 12:21   quote  deeplink  
dat hoop ik ook peertje93 want bij excelsior presteerde hij naar behoore erg goed met 12 in de eredevisie en veel assist,nu bij feyenoord maakte hij in 33 wedstrijden 3 goals.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 april 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
De gevestigde ouwe orde op de bank op Tomasson en Gio na dan .Voor de rest alleeeeeeeeeeeeen maar jeugdspelers.We zullen niet meedoen om het kampioenschap,de waarde van dat elftal komt later wel.
We doen toch al jaren niet meer mee om het kampioenschap.

Met vriendelijke groet een :realist
sorry Leon maar nu sla je toch echt ff door , met 9 jeugdspelers ga je t niet halen , dan zou jong Feyenoord dus in de eredivisie met top5 mee moeten kunnen? denk dat dat een illusie is hoor! Denk dat jongens als Janota , Erasmus , Schet , Pedro nog niet klaar zijn om echt basis te worden , ik zie dit meer als nrs 12,13,14,15.

Vind t vertrek van Lucius,Mols,Timmer en Greene al een goede stap maar denk dat bijv. Cler,Makaay,El Ahmadi,Landzaat nog wel van waarde kunnen zijn.
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 12:36   quote  deeplink  
landzaat niet en als makaay zo door gaat ook niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:31 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry Leon maar nu sla je toch echt ff door , met 9 jeugdspelers ga je t niet halen , dan zou jong Feyenoord dus in de eredivisie met top5 mee moeten kunnen? denk dat dat een illusie is hoor! Denk dat jongens als Janota , Erasmus , Schet , Pedro nog niet klaar zijn om echt basis te worden , ik zie dit meer als nrs 12,13,14,15.

Vind t vertrek van Lucius,Mols,Timmer en Greene al een goede stap maar denk dat bijv. Cler,Makaay,El Ahmadi,Landzaat nog wel van waarde kunnen zijn.
Behalve vandaag dan zekers????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 12:31 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry Leon maar nu sla je toch echt ff door , met 9 jeugdspelers ga je t niet halen , dan zou jong Feyenoord dus in de eredivisie met top5 mee moeten kunnen? denk dat dat een illusie is hoor! Denk dat jongens als Janota , Erasmus , Schet , Pedro nog niet klaar zijn om echt basis te worden , ik zie dit meer als nrs 12,13,14,15.

Vind t vertrek van Lucius,Mols,Timmer en Greene al een goede stap maar denk dat bijv. Cler,Makaay,El Ahmadi,Landzaat nog wel van waarde kunnen zijn.
De spelers die er nu in staan zijn goed genoeg voor de basis??? Laat de jeugd dan maar leren van hun fouten!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

De spelers die er nu in staan zijn goed genoeg voor de basis??? Laat de jeugd dan maar leren van hun fouten!!!
precies, dan nog maar een paar jaar wachten voor we om de prijzen mee doen. Hoewel met deze gasten haal je ook niks. Gewoon proberen een hecht team te smeden dat je een paar jaar bij elkaar houdt en zo proberen er het beste van te maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Jammer dat wij dat zien en die kansloze figuren in het maasgebouw niet!!!
walnoot
 walnoot - zondag 05 april 2009 - 20:27   quote  deeplink  
de spelers die we nu hebben zijn de totodivisie nog niet waardig oprotten die zooi
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Idd zie liever de jeugd eens naast een bal trappen ,dan timmer en lamzaadje die de hele aan hun fluit lopen friemelen
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 05 april 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Makaay, Lamzaad, Hofland en de Cler mogen van mij opzouten!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 22:23   quote  deeplink  
Hele selectie behalve spelers onder 21 en de drie uitzonderingen. Gio, Tomasson en v. Dijk!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spelers









0.0059039