BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Morgen word het een lastig potje tegen volendam

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 04 april 2009 - 22:57   quote  deeplink  
denk niet dat feyenoord volendam hun afslacht. en zeker dat we spelers missen tomasson el ahmadi hofland en misschien makaay goed nieuws is dan de cler en landzaar er weer bij zijn.
King Yvo
 King Yvo - zaterdag 04 april 2009 - 23:41   quote  deeplink  
normaal is het een makkie maar je weet het nooit ze spelen aardig volendam en voor ons is elke wedstrijd nu een hele opgave
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 08:43   quote  deeplink  
We ( Feyenoord ) zullen Volendam wel weer gaan onderschatten en dan is een verlies niet ver vandaan, al hoop ik dat we de volle winst gaan pakken zodat we naar de 8ste plaats kunnen oprukken en we weer vol op de europese koers zitten. De play offs bedoel ik dan

Op 1 punt van FC Utrecht moet het zijn als we vandaag winnen in palingdorp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door antoniorijen --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 09:33   quote  deeplink  
1 doelpunt verschil wedstrijdje gok ik (in het voordeel voor feyenoord uiteraard)
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 08:43 schreef antoniorijen het volgende:
We ( Feyenoord ) zullen Volendam wel weer gaan onderschatten en dan is een verlies niet ver vandaan, al hoop ik dat we de volle winst gaan pakken zodat we naar de 8ste plaats kunnen oprukken en we weer vol op de europese koers zitten. De play offs bedoel ik dan

Op 1 punt van FC Utrecht moet het zijn als we vandaag winnen in palingdorp
R()b
 R()b - zondag 05 april 2009 - 10:12   quote  deeplink  
4-1 makkie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 april 2009 - 10:15   quote  deeplink  
wordt best lastig... 1-2 denk ik.. met moeite.
puffin
 puffin - zondag 05 april 2009 - 10:17   quote  deeplink  
kunstgras (hoe liep het bij Heracles af? eerste wedstrijd van het seizoen toen alles nog voor de plaatsen 1, 2 of 3 zou gaan) en opnieuw veel afvallers. Blijft me opvallen en irriteren dat spelers als Tomasson (hoe vaak meegedaan?), El Almadi (ook al weer de vierde verzuimperiode), Hofland (speelt ook 1 op 3, lekker zuinig...) maar nog onlangs ook Lucius (ook erg zunnig), de Cler (idem) en dan nog maar niet te spreken over Landzaat (hummmmm, hoe zuinig kan je zijn)zo vaak absent zijn. Wellicht al vergeten, maar de schuldige was volgens deze verzuimers dhr. G.J.V maar nu hij weg is, gaat het afhaken gewoon door. Beetje meer in spiegel kijken, aub. Volendam moet gewonnen worden, natuurlijk!, met of zonder verzuimers maar onderschatting is in de positie waar onze club in zit echt het laatste dat aan de orde zou moeten zijn.
bjorn
 bjorn - zondag 05 april 2009 - 12:25   quote  deeplink  
ik denk 1-3
goals:wijnaldum-makaay(als hij mee doet)biseswar
tegengoal:platje
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 05 april 2009 - 19:08   quote  deeplink  
wat zij ik jullie echt lastig en nog drama ook pffff stelletjes idioten
puffin
 puffin - zondag 05 april 2009 - 20:09   quote  deeplink  
vanmorgen volgens mij niet te veel gezegd... de jongens hebben weer lekker achteruit geleund, dank Vlemmings!, en dachten met weinig inzet wel thuis te kunnen komen. Het IJsselmeer in met de verzakers en verzuimers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 22:24   quote  deeplink  
met deze selectie is gelijk een groot gedeelte van het IJsselmeer gedempt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Morgen word het een lastig potje tegen volendam









0.0055148