|
|
scf-rotterdam
|
|
|
denk niet dat feyenoord volendam hun afslacht. en zeker dat we spelers missen tomasson el ahmadi hofland en misschien makaay goed nieuws is dan de cler en landzaar er weer bij zijn. |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
normaal is het een makkie maar je weet het nooit ze spelen aardig volendam en voor ons is elke wedstrijd nu een hele opgave |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
We ( Feyenoord ) zullen Volendam wel weer gaan onderschatten en dan is een verlies niet ver vandaan, al hoop ik dat we de volle winst gaan pakken zodat we naar de 8ste plaats kunnen oprukken en we weer vol op de europese koers zitten. De play offs bedoel ik dan
Op 1 punt van FC Utrecht moet het zijn als we vandaag winnen in palingdorp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door antoniorijen -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
1 doelpunt verschil wedstrijdje gok ik (in het voordeel voor feyenoord uiteraard) |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2009 - 08:43 schreef antoniorijen het volgende:We ( Feyenoord ) zullen Volendam wel weer gaan onderschatten en dan is een verlies niet ver vandaan, al hoop ik dat we de volle winst gaan pakken zodat we naar de 8ste plaats kunnen oprukken en we weer vol op de europese koers zitten. De play offs bedoel ik dan Op 1 punt van FC Utrecht moet het zijn als we vandaag winnen in palingdorp |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wordt best lastig... 1-2 denk ik.. met moeite. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
kunstgras (hoe liep het bij Heracles af? eerste wedstrijd van het seizoen toen alles nog voor de plaatsen 1, 2 of 3 zou gaan) en opnieuw veel afvallers. Blijft me opvallen en irriteren dat spelers als Tomasson (hoe vaak meegedaan?), El Almadi (ook al weer de vierde verzuimperiode), Hofland (speelt ook 1 op 3, lekker zuinig...) maar nog onlangs ook Lucius (ook erg zunnig), de Cler (idem) en dan nog maar niet te spreken over Landzaat (hummmmm, hoe zuinig kan je zijn)zo vaak absent zijn. Wellicht al vergeten, maar de schuldige was volgens deze verzuimers dhr. G.J.V maar nu hij weg is, gaat het afhaken gewoon door. Beetje meer in spiegel kijken, aub. Volendam moet gewonnen worden, natuurlijk!, met of zonder verzuimers maar onderschatting is in de positie waar onze club in zit echt het laatste dat aan de orde zou moeten zijn. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ik denk 1-3 goals:wijnaldum-makaay(als hij mee doet)biseswar tegengoal:platje |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
wat zij ik jullie echt lastig en nog drama ook pffff stelletjes idioten |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
vanmorgen volgens mij niet te veel gezegd... de jongens hebben weer lekker achteruit geleund, dank Vlemmings!, en dachten met weinig inzet wel thuis te kunnen komen. Het IJsselmeer in met de verzakers en verzuimers. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
met deze selectie is gelijk een groot gedeelte van het IJsselmeer gedempt!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|