|
|
E. FR1908
|
|
|
ik zit nu de 1e 30 minuten te kijken van roda jc-neusjes het enige dat me echt opvalt is vormer,hij valt me nu eigenlijk pas op,die jongen kan echt wel wat,zou dat eventueel geen goeie voor ons kunnen zijn?
en hebben meerdere mensen hem zien voetballen de laatste tijd?zo ja..wat vinden jullie van hem in het algemeen? |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ik vind hem op dit moment nog niet echt een goeie speler,maar hij is jong dus hij moet zich nog ontwikkelen. hij is wel mislukt bij az en die hebben het dit jaar niet vaak fout. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
is volgens mij eigendom van AZ |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
nee, ik dacht dat hij definietief overgenomen was door roda jc voor 4 jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vormer ik weet het niet, bepaalde uitstraling heb ik het niet zo op.Vormer is daar in het bezit van.Luikx van AZ heeft ook die uitstraling.Het heeft niks met hun voetbal kwaliteit te maken.Deze spelers doen gemaakt stoer en daar hou ik niet van. Het zijn eigenlijk pannekoeken zeg maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
en E.FR1908 op welke positie zou jij hem willen zien spelen bij feyenoord. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
mhoa we hebben helaas al posities die druk bezet zijn,maar zoals ik hem zag zowel verdedigen als aanvallen,pases,sliding's etc...denk ik dat hij best goed uit te voeten kan op midd positie..maar goed zoals ik al zei,we hebben al genoeg mensen lopen,maar ik hou hem eens een tijdje in de gaten ben benieuwd,deze wedstrijd maakt hij veel indruk op me,qua voetbal stijl;) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ik heb liever pattinama of manteiga op het middeveld dan hoef je ook geen afkoopsom te betalen en ze lijken me technisch beter. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
pattinama lijkt me meer een aanvaller,maar goed wie weet manteigna ofso,,over hem ben ik zo bekend..maar als je intern wat hebt lopen moet je er zeker gebruik van maken |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
vind niet dat we een speler moeten gaan beoordelen op 30minuten , vergeet niet dat hij volgens mij al weken op de bank zit............bij Roda JC , verder krijgt hij ook alle ruimte van Aissatti........... vind niet dat we nu elke speler die 30 min aardig speelt direct maar met Feyenoord in verband moeten brengen vind t trouwens een diskwalificatie naar Feyenoord toe! |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
haha oke oke ieder zijn mening ik zeg ook niet dat hij MOET komen,ik vroeg me af wat anderen van hem vonden op langere periode,dat is alles. ik vond hem namelijk opvallen na 30 minuten |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Henk Vos is ook weleens 30 minuten aan t schitteren geweest........... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
middelvelder hebben we zat, verdedigers en aanvallers zijn eerder nodig..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
die speelt volgend jaar jupiler league |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Cruz, Glaucio, Biseswar (zijn zes doelpunten zijn enk net 30 minuten bij mekaar), Bruins, Makaay, Landzaat enz. met andere woorden hebben we er daar genoeg van gehad en nog in de selectie!! |
|
|
|