|
|
bjorn
|
|
|
zou paulo henrique niks voor feyenoord zijn. hij is nog maar 20 jaar en maakte dit seizoen 7 goals in de knvb beker 2 en in de uefa cup 1. hij heeft nog geen echte vaste basisplaats bij sc-heereveen dus zal hij niet super duur zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar is volgens mij al een topic over geweest.Weet het bijna wel zeker.Mijn antwoord toen moet zijn geweest ,als hij haalbaar is dan is hij voor mij welkom.Alleen voor alsnog niet haalbaar denk. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik wou het al niet zeggen, maar lijkt me een goeie stand-in voor Makaay en eventueel bij goed functioneren zijn vervanger. Ik denk persoonlijk dat er heel veel potentie in die jongen zit. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker een goeie speler, nu het prijskaartje nog....... (heereveen kennende zal dat niet weinig zijn)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Te duur!!! Net als elke speler op het moment!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Denk ik ook. Lijkt mij verstandig als het Feyenoord scouting team zich voorlopig met name op de amateurs richt. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
heerenveen vraagt altijd hoofdprijzen en feyenoord kan benschop van rkc niet eens betalen. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Leuke speler met karakter. Ik zie hem graag komen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lijkt me een goede speler voor Feyenoord. Alleen aan Brazilianen hangt altijd een duurder prijskaartje. Dan heb je idd ook nog het grootste probleem. Heerenveen vraagt lachwekkende absurde bedragen voor hun spelers. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hele leuke speler maar geen geld!!! |
|
|
|