|
|
Krunk
|
|
|
i hope so. sprak hem een week geleden voor het laatst. maar hij heeft wel zin om een nieuw seizoen aan te gaan. lijkt erop dat hij wel gaat blijven ja. ligt aan de trainer. en begreep ook dat de clubcultuur binnen ajax een beetje te complex is. wellicht ook dat Leonardo hier last van heeft.
weet je wat het is.... ik ben niet zo erg onder de indruk van Vermeer. hij heeft zeker talent. maar of hij nu al echt ineens onder de lat kan bij ajax betwijfel ik. op belangrijke momenten heeft hij onlangs niet thuis gegeven. hij zou wel een goede doelman bij heerenveen twente groningen etc kunnen worden.
indien deze situatie zo blijft tussen de keepers, en silva/vd wiel en nog enkele spelers... dan ziet het er echt naar uit dat je kapitaal weggooit! |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
Mijn opstelling:
Vermeer
v/d Wiel Wielaert(C) Oleguer Vermaelen
Vertonghen Aissati Enoh
Suarez Sulejmani Sarpong
Uitleg: Keuze keeper: Ja moeilijke keuze, dus dan kies je voor de keeper die nu in vorm is. Hopelijk worden ze beide sterker door de onderlinge concurrentie.
Keuze verdediging: Weinig uitleg nodig, en vd wiel heeft voorsprong op Silva omdat v/d wiel meer toekomst heeft. En ik ben voorstander van meer eigen jeugd.
Middenveld: Enoh als harde werker (Gabri kan ook, maar Enoh heeft meer toekomst) Vertonghen heeft afgelopen zomer aangetoond op het middenveld heel goed te kunnen voetballen. Aissati heeft geen uitleg nodig.
Voorhoude: Suarez Sulejmani Sarpong - drie jonge spelers, die wanneer ze vrij van positie kunnen wisselen (en dat kunnen ze!)en verdediging helemaal gek kunnen maken. Een vaste spits is niet nodig als je Suarez nu ziet. Sulejmani kan het zelfde, heeft hij bij Heerenveen laten zien. Sarpong is iets moeilijker te zeggen, anders moet er een ander gevonden worden die dat wel kan.
Maar zowieso meer eigen jeugd, en 2 a 3 ervarenkrachten (niet meer dan 3) |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
4-3-3 ik denk moussa denbele halen en el akchauoi halen
steklemburg
v/d wiel alderweireld vertongen el akchauoi
de zeeuw aisatti emanuelson
suarez pantelic denbélé
moussa kan je voor weinig halen is een top speler heeft heeft snelheid, heeft veel techniek en heeft een verassend schot en is een goede speler voor het team! el-akchoui is gewoon een zekerheidje en met anita was dat niet altijd zo |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
moussa voor weinig halen? ik denk het niet hoor.. Aan wat voor een prijs denk jij dan? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 13:46 schreef MikeT het volgende:Mijn opstelling: Vermeer v/d Wiel Wielaert(C) Oleguer Vermaelen Vertonghen Aissati Enoh Suarez Sulejmani Sarpong Uitleg: Keuze keeper: Ja moeilijke keuze, dus dan kies je voor de keeper die nu in vorm is. Hopelijk worden ze beide sterker door de onderlinge concurrentie. Keuze verdediging: Weinig uitleg nodig, en vd wiel heeft voorsprong op Silva omdat v/d wiel meer toekomst heeft. En ik ben voorstander van meer eigen jeugd. Middenveld: Enoh als harde werker (Gabri kan ook, maar Enoh heeft meer toekomst) Vertonghen heeft afgelopen zomer aangetoond op het middenveld heel goed te kunnen voetballen. Aissati heeft geen uitleg nodig. Voorhoude: Suarez Sulejmani Sarpong - drie jonge spelers, die wanneer ze vrij van positie kunnen wisselen (en dat kunnen ze!)en verdediging helemaal gek kunnen maken. Een vaste spits is niet nodig als je Suarez nu ziet. Sulejmani kan het zelfde, heeft hij bij Heerenveen laten zien. Sarpong is iets moeilijker te zeggen, anders moet er een ander gevonden worden die dat wel kan. Maar zowieso meer eigen jeugd, en 2 a 3 ervarenkrachten (niet meer dan 3) mafkees. Oleguer, Wielaert, Oleguer xD Sulejmani in de spits. Aisatti zuigt. De zeeuw en Urby er niet in? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 13:46 schreef MikeT het volgende:Mijn opstelling: Vermeer v/d Wiel Wielaert(C) Oleguer Vermaelen Vertonghen Aissati Enoh Suarez Sulejmani Sarpong Uitleg: Keuze keeper: Ja moeilijke keuze, dus dan kies je voor de keeper die nu in vorm is. Hopelijk worden ze beide sterker door de onderlinge concurrentie. Keuze verdediging: Weinig uitleg nodig, en vd wiel heeft voorsprong op Silva omdat v/d wiel meer toekomst heeft. En ik ben voorstander van meer eigen jeugd. Middenveld: Enoh als harde werker (Gabri kan ook, maar Enoh heeft meer toekomst) Vertonghen heeft afgelopen zomer aangetoond op het middenveld heel goed te kunnen voetballen. Aissati heeft geen uitleg nodig. Voorhoude: Suarez Sulejmani Sarpong - drie jonge spelers, die wanneer ze vrij van positie kunnen wisselen (en dat kunnen ze!)en verdediging helemaal gek kunnen maken. Een vaste spits is niet nodig als je Suarez nu ziet. Sulejmani kan het zelfde, heeft hij bij Heerenveen laten zien. Sarpong is iets moeilijker te zeggen, anders moet er een ander gevonden worden die dat wel kan. Maar zowieso meer eigen jeugd, en 2 a 3 ervarenkrachten (niet meer dan 3) en vermaelen??????? onder een steen geleeft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 17:31 schreef luis_suarez 16 het volgende:4-3-3 ik denk moussa denbele halen en el akchauoi halen steklemburg v/d wiel alderweireld vertongen el akchauoi de zeeuw aisatti emanuelson suarez pantelic denbélé moussa kan je voor weinig halen is een top speler heeft heeft snelheid, heeft veel techniek en heeft een verassend schot en is een goede speler voor het team! el-akchoui is gewoon een zekerheidje en met anita was dat niet altijd zo voor weinig halen?? het mag wel slecht gaan met Az maar die gaan dembele niet voor 2 of 3 miljoen verkopen ofzo! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 21:06 schreef remco k het volgende:[..] voor weinig halen?? het mag wel slecht gaan met Az maar die gaan dembele niet voor 2 of 3 miljoen verkopen ofzo! wat heb jij voor hem over? 8 mil? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het gaat er niet om wat wij voor hem over hebben, maar wat wil AZ voor hem hebben, ik denk niet dat AZ hem voor minder dan 10 miljoen laat gaan. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 januari 2010 - 14:10 schreef remco k het volgende:Het gaat er niet om wat wij voor hem over hebben, maar wat wil AZ voor hem hebben, ik denk niet dat AZ hem voor minder dan 10 miljoen laat gaan. Ik denk dat AZ niks te zeggen heeft;). De curatoren willen geld zien en snel ook, dus AZ zal hem voor veel minder moeten laten gaan... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Denk ook dat ieder redelijk bod in overweging genomen word! En daar komt nog eens bij dat ie zelf een vertrek aan het forceren is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 januari 2010 - 14:32 schreef Pim het volgende:[..] Ik denk dat AZ niks te zeggen heeft;). De curatoren willen geld zien en snel ook, dus AZ zal hem voor veel minder moeten laten gaan... De curatoren kunnen zeggen dat er binnen een afzienbare tijd verkocht moet gaan worden, maar de curatoren bepalen niet dat dembele wegmoet voor 1 of 2 miljoen. En het is ook helemaal niet zo dat het geld voor dsb allemaal bij de spelers van az weg moet komen, voor hetzelfde geld wordt de club in zijn geheel dus met spelers verkocht, dus alles wat hier geroepen wordt is gewoon speculeren.. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Nee, maar AZ gaat dan ook niet de hoofdprijs krijgen. Een bedrag durf ik niet te noemen en dat is ook afhankelijk van of er andere spelers bij AZ vertrekken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2010 - 01:25 schreef Pim het volgende:Nee, maar AZ gaat dan ook niet de hoofdprijs krijgen. Een bedrag durf ik niet te noemen en dat is ook afhankelijk van of er andere spelers bij AZ vertrekken. Ajax krijgt Dembélé echt niet voor 8 miljoen, Dembélé is een fantastische voetballer en hem verkopen kost een vermogen. |
|
|
|