|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2009 - 19:17 schreef freakie het volgende:oke fijn dat je dan wel op de zelfde lijn zit dan.. alleen dat er dan punten verlies is hoef dan niet persee door stekel of vermeer te komen er moet namelijk ook gescoord worden dat is een aantal wedstrijden ook niet egt heel goed gegaan.. nummer10.. Ik snap niet waarom je zo aanvalt.. Ik zeg niet dat stekel geen fouten heeft gemaakt maar hij staat dan wel langer op doel dan vermeer.. T is namelijk bekent als een speler als wissel is en normaal gesproken niet speeld hij beter speeld dan normaal.. want hij wil laten zien wat hij allemaal kan(de dood of de gladiolen zou je het kunnen noemen) in uitzondering sno.. En geen tegen doelpunt heeeft ook te maken met de verdediging die ik eigenlijk sterk vindt.. idd jij snapt meer van het spelletje. zie mijn post hiervoor over Suarez. geheel ajax heeft gefaalt. en dat vermeer overeind blijft zo hier en daar is een verdienste van Vermaelen, Oleguer en Wielaert!!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2009 - 19:37 schreef Thomas het volgende:[..] Wat valt bij jou precies onder puntverlies? Kijk je daarbij alleen naar de competitie? Of ook naar UEFA-cup en de beker? haha idd. puntenverlies betekent echt niet alleen dat je 3 punten meepakt. door de ijzersterke CV duo van ajax staat vermeer overeind. hahah patrick je verhaal rommelt aan meerdere kanten. steeds meer kritische mensen. los van mijn reactie op jouw post. daar kun je niks meer op in brengen. vervang iedereen maar die het slecht doet of uit vorm is. kijken wat er over blijft. vervang trouwens ook de technische staf even door jezelf op de Audi stoelen te plaatsen. lol |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2009 - 20:25 schreef Patrick Buisman het volgende:In basis gaat puntverlies uiteraard om de competitie maar wil deze discussie best oprekken naar de beker of/en de UEFA cup als daar tastbare voorbeelden uit naar voren komen.... Om even te reageren op freakie...volgens mij heeft de termijn dat een keeper op doel staat feitelijk niet zo heel veel te maken met capaciteiten...want dat zou betekenen dat iedere oudere keeper in basis beter is dan een jongere en aan die stelling wil ik echt niet... Wel ben ik met je eens dat als je de tweede keeper bent die eerste wil worden je meer gebrand bent....en uiteraard heeft het aantal tegengoals ook te maken met de verdediging.. Wat ik hier eigenlijk alleen maar wil zeggen is dat Maarten een redelijk tot goede keeper was die door omstandigheden werd vervangen door Kenneth...vervolgens is Maarten naar mijn bescheiden mening te snel weer in Ajax 1 geplaatst en daar heeft hij toch echt aantoonbaar fouten gemaakt die direct tot puntverlies hebben geleid... Aan dit gegeven kan Kenneth helemaal niets doen...deze heeft slechts gedaan wat iedere tweede keeper zou doen en dat is zijn stinkende best....dat dit momenteel keepers/voetbaltechnisch beter is dan wat Maarten kan brengen is voor mij duidelijk maar ieder mag daar uiteraard zijn eigen mening over hebben... tastbaar voorbeeld is OM! einde verhaal door Vermeer. Steek had tegen Fiorentina ajax ook op de been gehouden. dus kom niet weerspreken dat ajax verder is door Kenneth Vermeer!
Oh... nu vindt je het ineens toch een aardige keeper, alleen heeft zijn vorm het verprutst. je was anders in een andere topic wel angstvallig anders! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2009 - 21:23 schreef Thomas het volgende:[..] Dit soort berichten zijn natuurlijk leuk voor de statistieken, maar verder niets. Het is natuurlijk mooi dat ze niet zoveel tegendoelpunten meer krijgen, maar vergeet niet dat een grote rol is weggelegd voor de verdediging en zelfs het middenveld. Stabieler middenveld resulteert in een minder hectische verdediging, wat het voor de keeper weer gemakkelijker maakt, ongeacht wie er in doel staat. Daarnaast, in de competitie maakt Vermeer natuurlijk ook wat fouten, maar ze kosten niet direct punten. In de UEFA cup heb ik hem echter wel aantal fouten zien maken, die Ajax een volgende ronde hebben gekost. In Marseille kwam hij uit, alleen was hij te laat, met een doelpunt als gevolg. De thuiswedstrijd, 109e minuut, daar ziet Vermeer er ook niet al te best uit. Ik zeg niet dat het met Stekelenburg beter of slechter zou zijn gegaan, want daar komen we nooit achter + dat ze beide een wedstrijd tegen Fiorentina hebben gekeept en daar beide uitstekend hebben gepresteerd. Maar er zijn bij Vermeer ook momenten te vinden dat het team niet altijd het vertrouwen zal geven. idd thomas. hiermee is het verhaal van patrick al voor de 4e keer ten val gekomen. sjees man.. een artikel van ajax club erbij halen om je gelijk te moeten halen. met je OEPSS.... hahah.
directe punten in de UEFA, en verder een ijzersterke oleguer/wielaert, verder anita en enoh erbij. nou dat verklaart een hele hoop over vermeer! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Hoi Thomas,
nu we de discussie oprekken naar UEFA cup en beker zijn er natuurlijk voorbeelden te noemen en wellicht zelfs ook te vinden waarbij Kenneth niet geheel vrijuit ging...het gaat mij alleen maar om aan te geven dat ieder zijn voorkeur heeft en mag hebben mits je de realiteit niet uit het oog verliest....ik zit al een aantal jaren in vak 115 direct achter het doel...in het vak waar ik zit zitten nog een heleboel mensen die het simpelweg een beetje hebben gehad met de soms vreemde manier van doen van Maarten...als totaal lijkt Kenneth meer een Ajax keeper...beter meevoetballend, beter op tempo spelend, katachtige reflexen...bravour....indien iemand die al jaren het doel verdedigd gevoelsmatig niet beter en zelfs in een bepaalde fase alleen maar slechter wordt lijkt het bij een club die het hoogste nastreeft een logisch gevolg dat een ander het stokje overneemt.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 02:48 schreef Krunk het volgende:[..] haha idd. puntenverlies betekent echt niet alleen dat je 3 punten meepakt. door de ijzersterke CV duo van ajax staat vermeer overeind. hahah patrick je verhaal rommelt aan meerdere kanten. steeds meer kritische mensen. los van mijn reactie op jouw post. daar kun je niks meer op in brengen. vervang iedereen maar die het slecht doet of uit vorm is. kijken wat er over blijft. vervang trouwens ook de technische staf even door jezelf op de Audi stoelen te plaatsen. lol Nee inderdaad...puntverlies betekent NIET dat je de 3 punten niet meepakt....hoe noem jij het dan als je maar 1 punt meepakt???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2009 - 16:14 schreef Krunk het volgende:Even een aantal dingen op een rijtje voor het komende seizoen: Hopend dat we 2e worden in het huidige seizoen. Met slechts 1 punt achterstand op een Twente, dat steeds meer een slechtere indruk begint te maken. Indien Ajax consequent blijft spelen, en met enige continuïteit de goede reeks doordrukt. Dan hebben we in het onderlinge duel met Twente nog wat goed te maken;) Bestuur: Ben blij dat een Coronel de hamer onder zijn duim heeft. Deze man kent de club goed, en brengt gewoon rust in de tent. Verder zitten er rondom hem gewoon mensen met verstand van hoe je een bedrijf moet runnen. Pak bijvoorbeeld eens even de Directeur dagelijks bestuur. Deze van den Boog weet wat de ingrediënten moeten zijn om een technische staf te ondersteunen van Aegon1, vooral op de achtergrond te werk gaan met het inplannen en regelen van nieuwe contacten. Nu is het jammer dat Ajax als beursgenoteerde bedrijf nou net ook een voetbalclub is!Alles draait om commercie, maar ik vindt het sportieve aspect wel belangrijker in dit spelletje dan alleen de aandeelhouders tevreden moeten gaan houden. Marco van Basten is samen met Rob en John verantwoordelijk voor de resultaten van Aegon1. Hierdoor is het ook logisch dat deze nieuwbakken coach zo hier en daar wel verbuigingen heeft laten plaatsvinden in de huidige spelersgroep.Ik erken ook dat MvB met zijn tacktische en technische werkwijze van voetballen meer uit dit team moet halen! Verder is het een aderlating dat Maarten Fontein bij een concurrerende club zit. Deze man staat nog synoniem voor de huidige sponsorcontracten van Ajax. En dit zijn niet de eerste de beste. Een opschuiving van een van Geel is zeer positief gevallen bij de aanhang. Het lijkt er dus sterk op dat de AFC het komende seizoen zal gaan stralen in zowel bestuurlijk als sportief punt. Selectie: Het huidige materiaal van Ajax voldoet naar mijn idee aan alle criteria die er kunnen worden gesteld aan een topclub in Nederland! Regelmatig hebben diverse spelers onder vuur gestaan bij de aanhang, media en intern in de groep. Eventuele versterkingen voor komend seizoen zouden dus niet nodig zijn, daar waar ik denk dat Suarez inderdaad nog een seizoen blijft plakken. Hij steekt veel op van MvB en wordt per week volwassener, sterker, slimmer, behendiger en doelgericht. Verder zijn de aankopen Wielaert, Aissati, Sulejmani, Cvitanich en de doorstroming van de eigen opleiding uitstekend samen gegaan. Een Beerens/Elia wordt regelmatig overschat, en voornamelijk alleen goed tegen middenmotors en laag geklasseerde teams.Pranjic is ook niet nodig. De ideale opstelling voor het komende seizoen, met hieronder mijn uitwerking en motivatie. Stekelenburg Silva Wielaert(C) Oleguer Vermaelen Gabri Aissati Emanuelson Suarez Bodul Sulejmani Motivatie: Met Stekelenburg op doel is Ajax in ieder geval voorzien van een ervaren keeper op het hoogste niveau, en tevens international van Oranje. Deze doelman keept inmiddels al enkele jaren in het eerste. Ondanks de hevige discussies de laatste tijd heeft ook Vermeer in crusiale wedstrijden zowel in Europa als in de Eredivise laten zien dat hij potentie heeft, maar nog niet de nr1 is. Met Silva heb je een speler die beter kan opbouwen en verdedigen in plaats van van der Wiel. Gregory is vaak te slordig en onzorgvuldig in het verdedigende opzicht. En met een Wielaert en Oleguer heb je een betrouwbaar en zeer goed staande verdediging met de nodige ervaring en expertise. Nu Wielaert al een tijdje meespeelt lijkt het mij logisch de aanvoerdersband door te schuiven naar hem, en met zijn goede visie van het opbouwen van het spel van achter uit. Oleguer heeft zijn draai inmiddels ook gevonden. Blijft toch veruit de beste verdediger van Ajax.Vermaelen is een betrouwbare linksback. Hij doet het beter dan verwacht op deze positie, en is een betere in de opbouw dan een Vertonghen. Het middenveld bestaat met Gabri, Emanuelson en Aissati uit een zeer geconcentreerd trio. Gabri als type Davids. Hij is sterk in het verdedigen, storen, opbouwen, controleren, afpakken van de bal en heeft een goede pass. Emanuelson idem dito, deze speler doet het beter dan menig supporter eerst dacht. Erg goed schot en zeer flexibel inzetbaar. Aissati is de man die moet zorgen voor creativiteit rondom de 16, en mooie steekballen naar de spitsen toe. De aanvoer zou vanaf een centraal punt dus kunnen verlopen van Aissati naar Sulejmani/Suarez. Hij is technisch erg ver, balvast, wendbaar, goed overzicht en een goed loopvermogen. De concurrentie met spelers als Anita, Lindgren, Vertonghen en Enoh zal dus alleen maar zorgen dat iedereen scherp blijft. Daar waar de meeste van deze spelers op de linie op scherp staan met gele/rode kaarten, is back-up van een A-kwaliteit niet misplaatst. Met Suarez heb je een Aissati/Emanuelson in 1 speler. Gewoon erg compleet. Hij zal zijn laatste seizoen afsluiten met een landstitel en een derde ster op zijn shirt. De weg naar FC Barcelona zal daarmee een goed vervolg zijn voor zijn prestaties. Met Bodul kies ik voor een spits die eigenlijk gewoon wekelijks goed voetbalt op de maandagavond. Alleen zou hij vaker de kans moeten krijgen te spelen inplaats van een Cvitanich. Cvitanich is ook erg goed en technisch. Maar zit niet in een juist team. Bodul is balvast, kopsterk, hard schot, kan goed van afstand schiet, zeer goede pass.. en niet te vergeten dat deze Darko Bodul met een Aissati, Sulejmani en Suarez kan uitgroeien tot een topspits. Gewoon de basis in plaatsen en hem laten ontwikkelen. MvB zal dit met meerdere spelers ook gaan doen op een gegeven moment. Bodul moet je nu laten spelen, en niet rijpen in Ajax2 of bij een subtopper! Wissels die betrouwbaar en sterk genoeg zijn voor Ajax1: Alderweireld, Vermeer, Anita, Cvitanich, de Jong, Enoh, Gentenaar, Lindgren, Leonardo, Sarpong, van der Wiel. De overige spelers zijn net niet/of komen tekort voor het komend seizoen, en de ambities die Ajax heeft. Ambities: Met alles wat hierboven staat vermeld, en met het huidige team + begroting, zou MvB het volgend seizoen de schaal omhoog moeten gaan houden! Ajax zal de voorronde CL dit seizoen behalen, volgend jaar kwalificeren hiervoor en dan de groepsfase proberen te overleven. MvB is tacktisch dan ook meer ontwikkeld, en heeft zijn team dan bij elkaar. Doelstellingen: -Kampioen van Nederland -Winst Nederlandse Beker -Behalen groepsfase CL -Zorgen voor nieuwe lichting spelers uit de jeugd. Ajax moet een beter scoutingsapparaat installeren. En eventuele oud-Ajacieden terughalen in diverse functies. Deze mensen kennen Ajax, leven voor Ajax en zullen alles geven. Opzicht stuk voor stuk te behalen en te belopen voor de AFC. Nu afwachten dat er niemand wordt weggekocht, anders kunnen we weer opnieuw gaan bouwen zoals ieder jaar! Toon daadkracht en stel het sportieve aspect nou eens een keer voorop inplaats van de kas te spekken! Verder mogen ook de toegangskaarten niet worden verhoogd om andere gaten te lichten. Prestaties vinden plaats op het veld, en niet door het uit te buiten van de trouwe aanhang. Ik hoop dat jullie mijn visie begrijpen. Indien er menigsverschillen of andere suggesties zijn dan lees ik deze wel op het forum of PM. Wellicht krijgen we nu wel normale reactie's en gaat het kinderlijke eruit. Greets Krunk. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
zoals iedereen kan lezen schrijf je zelf het volgende:
De overige spelers zijn net niet/of komen tekort voor het komend seizoen, en de ambities die Ajax heeft.
En nu ga jij met je betweterige smoeltje proberen te vertellen dat Vertonghen bij vertrek van anderen opeens in de basis moet staan???!!!
Ik weet 1 ding zeker....voetbal zal wellicht je passie zijn maar inhoudelijk reageren op berichten danwel weten wat je zelf hebt geschreven danwel vasthouden aan je eerdere eigen berichten danwel.......ach KRUNK.....zoals iedereen nu simpelweg kan zien maak je jezelf volkomen belachelijk!!! Leuk geprobeert maar oprecht en zelfs direct aantoonbaar ben je gewoon een directe failure!! Jammer dat het simpele zielen als jij ook mogelijk wordt gemaakt mee te praten....SUKKEL!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ajax beter met Vermeer dan met Stekelenburg Kenneth Vermeer heeft dit seizoen vaker de nul gehouden dan Maarten Stekelenburg. Laatstgenoemde kreeg gemiddeld 1,23 doelpunt tegen per wedstrijd van de in totaal dertien gespeelde wedstrijden. Het gemiddelde van Vermeer bedraagt 0,70. Hij stond 24 keer onder de lat en kreeg elf keer geen tegendoelpunt.
Een andere opvallende statistiek is dat Ajax met Vermeer meer doelpunten scoort dan zonder hem. In de wedstrijden waarin Vermeer onder de lat staat, scoort Ajax 2,04 doelpunten. Met Stekelenburg in het doel scoren de Amsterdammers slechts 1,23 doelpunt per wedstrijd
hierom is Vermeer een Betere Keeper.. meer wedstrijden minder tegendoelpunten en meer voor.. kortom de selectie heeft meer vertrouwen in Vermeer..
www.ajaxclub.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2009 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 08:00 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] Nee inderdaad...puntverlies betekent NIET dat je de 3 punten niet meepakt....hoe noem jij het dan als je maar 1 punt meepakt??? Allemachtig KRUNK.....wat kan jij slap lullen zeg!!! nee, jij claimt altijd dat ajax geen 3 punten heeft verloren door fouten van vermeer! nou.... als er tegendoelpunten vallen en suarez plots scoort is dat ECHT NIET DE VERDIENSTE van vermeer. maar van ajax als collectief team. de keeper gaat dus alsnog niet vrijuit. je kunt de fouten van hem niet coveren door een goal van een van onze spitsen/medespelers! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 07:58 schreef Patrick Buisman het volgende:Hoi Thomas, nu we de discussie oprekken naar UEFA cup en beker zijn er natuurlijk voorbeelden te noemen en wellicht zelfs ook te vinden waarbij Kenneth niet geheel vrijuit ging...het gaat mij alleen maar om aan te geven dat ieder zijn voorkeur heeft en mag hebben mits je de realiteit niet uit het oog verliest....ik zit al een aantal jaren in vak 115 direct achter het doel...in het vak waar ik zit zitten nog een heleboel mensen die het simpelweg een beetje hebben gehad met de soms vreemde manier van doen van Maarten...als totaal lijkt Kenneth meer een Ajax keeper...beter meevoetballend, beter op tempo spelend, katachtige reflexen...bravour....indien iemand die al jaren het doel verdedigd gevoelsmatig niet beter en zelfs in een bepaalde fase alleen maar slechter wordt lijkt het bij een club die het hoogste nastreeft een logisch gevolg dat een ander het stokje overneemt.. tja... onder andere een van de wedstrijden waar het er niet goed uitzag. ik ben realistisch. jij niet, want alleen vermeer is in jouw ogen goed. indien een ander een eigen mening heeft op een FORUM dan wil jij dat met de grond gelijk maken. verder is vermeer goed, maar niet beter als steek. ik heb niet gezegd dat hij slecht is. maar voor ajax is het wel beter dan je eerste doelman die al jaren keept gewoon speelt. en dat is finacieel en sportief aantrekkelijk. jij ziet dat anders, prima. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 08:05 schreef Patrick Buisman het volgende:zoals iedereen kan lezen schrijf je zelf het volgende: De overige spelers zijn net niet/of komen tekort voor het komend seizoen, en de ambities die Ajax heeft. En nu ga jij met je betweterige smoeltje proberen te vertellen dat Vertonghen bij vertrek van anderen opeens in de basis moet staan???!!! Ik weet 1 ding zeker....voetbal zal wellicht je passie zijn maar inhoudelijk reageren op berichten danwel weten wat je zelf hebt geschreven danwel vasthouden aan je eerdere eigen berichten danwel.......ach KRUNK.....zoals iedereen nu simpelweg kan zien maak je jezelf volkomen belachelijk!!! Leuk geprobeert maar oprecht en zelfs direct aantoonbaar ben je gewoon een directe failure!! Jammer dat het simpele zielen als jij ook mogelijk wordt gemaakt mee te praten....SUKKEL!!! je hebt iets anders aangehaald waar mijn reactie NIET OP SLOEG. waarom reageer je even niet op mijn kritiek hierboven?! haha... vrij lastig he. heb aangegeven dat als een Emanuelson wegvalt er pas een andere LM mag komen. dus ik spreek mezelf geheel NIET tegen kneus! lezen is al meerdere weken plots jouw grootste probleem geworden merk ik. indien urby blijft hoef ik geen andere LM. staat er ook bij. en op een reactie van een bezoeker hierboven heb ik gemeld dat er dan best een vertonghen of anita mag spelen indien urby AFWEZIG/VERKOCHT is! dus eerst lezen, weet je we begrijpend.. en dan reageren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nogmaals KRUNK de cijfers liegen niet... meer wedstrijden minder tegendoelpunten.. en jawel voordoelpunten tellen ook mee omdat Vermeer beter mee voetbalt..
Ajax beter met Vermeer dan met Stekelenburg Kenneth Vermeer heeft dit seizoen vaker de nul gehouden dan Maarten Stekelenburg. Laatstgenoemde kreeg gemiddeld 1,23 doelpunt tegen per wedstrijd van de in totaal dertien gespeelde wedstrijden. Het gemiddelde van Vermeer bedraagt 0,70. Hij stond 24 keer onder de lat en kreeg elf keer geen tegendoelpunt.
Een andere opvallende statistiek is dat Ajax met Vermeer meer doelpunten scoort dan zonder hem. In de wedstrijden waarin Vermeer onder de lat staat, scoort Ajax 2,04 doelpunten. Met Stekelenburg in het doel scoren de Amsterdammers slechts 1,23 doelpunt per wedstrijd
hierom is Vermeer een Betere Keeper.. meer wedstrijden minder tegendoelpunten en meer voor.. kortom de selectie heeft meer vertrouwen in Vermeer..
www.ajaxclub.nl |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
mijn quotes naar patrick toe spreken voor zich. los van de discussie over de doelman. gaat meer over zijn wijze van het altijd gelijk willen hebben. dus heb ik mijn teksten,reactie's en van anderen even nagelezen. en dan kun je gemakkelijk concluderen dat ik heb gereageerd op een ander. vertonghen is goed. maar een emanuelson is flexibeler in het veld. en ook een aardig schot in de benen.
discussie vermeer en steek is niet zo aan de orde hier. zal altijd blijven doorlopen. de ijzersterke verdediging heeft vermeer goed geholpen. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
jouwe quotes naar patrick toe spreken idd de taal die jij graag bezigt....WARTAAL....is werkelijk geen touw aan vast te knopen...ik heb al een aantal keren aangegeven dat ieder zijn mening vrijstaat...zoals jij vasthoudt aan Maarten ben ik blij dat ie er niet meer instaat...ieder argument dat wordt aangehaald wordt door jou als onwaarheid oid betitelt....heb helemaal geen zin om met een verbale onbenul als jij in verdere discussue te gaan....jij weet uberhaupt zelf niet waar je wel en niet op reageert....haalt verscheidene keren verkeerde quotes aan waar je vervolgens met iets heel anders op reageert....als jij nou in je beginstukje de naam Vertonghen niet noemt en zelfs aangeeft dat degene die je niet noemt het Ajaxniveau net niet of niet aankunnen voor de ambities van volgend seizoen mag en kan iedereen dus concluderen dat je die er ook mee bedoelt...dat je deze speler vervolgens opeens wel goed genoeg vindt als Emanuelson wegvalt is simpelweg belachelijk...dat zou impliceren dat jij met spelers wilt gaan werken die volgens je eigen woorden niet binnen het ambitieniveau vallen...kan ik helaas alleen maar concluderen dat je uit je nek kletst!!
Dat jij het daar vervolgens niet mee eens bent en je in allerlei bochten wringt om jezelf eruit te kletsen is leuk geprobeerd maar volstrekt kansloos... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
hier nog een quote van jezelf om je eigen wartaal en zoals de wind waait gespreksopbouw te bevestigen...
"Krunk - donderdag 19 maart 2009 - 14:58 quote deeplink
CJ?
Ajax miste: Vertonghen, Vermaelen, Stekelenburg (beter dan Vermeer in ieder geval), Gabri en Lindgren. Dan praten we hier toch over een 5 bepalende en dragende spelers!!!! SUKKEL. Je kent de kwaliteiten van deze spelers dus niet eens. Die maken Europees zeker wel het verschil. Is geen Jupiler competitie zoals bij jullie met Ekramy enzo. Prima resultaat in de UEFA. Ik ben meer dan tevreden. 1/4 was ook geen enkel probleem geweest."
Daar is Verthongen opeens een bepalende en dragende speler.....oeioeioei....de waarheid achterhaalt je wel KRUNK....maar ben er zeker van dat je hier ook welweer een loszand uitleg aan kan geven.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 13:13 schreef Krunk het volgende:[..] nee, jij claimt altijd dat ajax geen 3 punten heeft verloren door fouten van vermeer! nou.... als er tegendoelpunten vallen en suarez plots scoort is dat ECHT NIET DE VERDIENSTE van vermeer. maar van ajax als collectief team. de keeper gaat dus alsnog niet vrijuit. je kunt de fouten van hem niet coveren door een goal van een van onze spitsen/medespelers! Dat claim ik inderdaad.....en ik claim ook dat de ballen die Maarten heeft doorgelaten ballen zijn die in keeper in goede doen gewoon had gehad.....en verder claim ik ook nog dat voetbal een teamsport is waarbij iedere schakel belangrijk is en zijn bijdrage aan het resultaat heeft....en verder claim ik ook nog dat een echte blunder van een keeper vaak een doelpunt oplevert...en verder spreek ik uit dat het erop lijkt dat sinds de komst van Kenneth er in de gehele achterhoede meer rust heerst en dat dat er vervolgens toe bijdraagt dat Kenneth minder tegendoelpunten heeft gekregen dan Maarten.... |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 13:34 schreef Patrick Buisman het volgende:jouwe quotes naar patrick toe spreken idd de taal die jij graag bezigt....WARTAAL....is werkelijk geen touw aan vast te knopen...ik heb al een aantal keren aangegeven dat ieder zijn mening vrijstaat...zoals jij vasthoudt aan Maarten ben ik blij dat ie er niet meer instaat...ieder argument dat wordt aangehaald wordt door jou als onwaarheid oid betitelt....heb helemaal geen zin om met een verbale onbenul als jij in verdere discussue te gaan....jij weet uberhaupt zelf niet waar je wel en niet op reageert....haalt verscheidene keren verkeerde quotes aan waar je vervolgens met iets heel anders op reageert....als jij nou in je beginstukje de naam Vertonghen niet noemt en zelfs aangeeft dat degene die je niet noemt het Ajaxniveau net niet of niet aankunnen voor de ambities van volgend seizoen mag en kan iedereen dus concluderen dat je die er ook mee bedoelt...dat je deze speler vervolgens opeens wel goed genoeg vindt als Emanuelson wegvalt is simpelweg belachelijk...dat zou impliceren dat jij met spelers wilt gaan werken die volgens je eigen woorden niet binnen het ambitieniveau vallen...kan ik helaas alleen maar concluderen dat je uit je nek kletst!! Dat jij het daar vervolgens niet mee eens bent en je in allerlei bochten wringt om jezelf eruit te kletsen is leuk geprobeerd maar volstrekt kansloos... is iets wat jij de gehele tijd al loopt te doen. niks nieuws, en ook niks onbekends voor jou! verder staat steek er volgend seizoen weer in! let maar op.. ik weet net iets meer over ajax dan jij!!!
spelers die te blessure gevoelig zijn of teveel kaarten pakken of die weggaan vallen bij mij niet in de selectie van 2009-2010. dus vrij logisch. dan kies ik voor een urby die wel blijft. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 13:42 schreef Patrick Buisman het volgende:hier nog een quote van jezelf om je eigen wartaal en zoals de wind waait gespreksopbouw te bevestigen... "Krunk - donderdag 19 maart 2009 - 14:58 quote deeplink CJ? Ajax miste: Vertonghen, Vermaelen, Stekelenburg (beter dan Vermeer in ieder geval), Gabri en Lindgren. Dan praten we hier toch over een 5 bepalende en dragende spelers!!!! SUKKEL. Je kent de kwaliteiten van deze spelers dus niet eens. Die maken Europees zeker wel het verschil. Is geen Jupiler competitie zoals bij jullie met Ekramy enzo. Prima resultaat in de UEFA. Ik ben meer dan tevreden. 1/4 was ook geen enkel probleem geweest." Daar is Verthongen opeens een bepalende en dragende speler.....oeioeioei....de waarheid achterhaalt je wel KRUNK....maar ben er zeker van dat je hier ook welweer een loszand uitleg aan kan geven.... nee hoor. vertonghen staat wekelijks in ajax 1 te spelen.dus wat heeft dat ermee te maken? ik heb aangegeven dat ik hem niet zou opstellen in mijn team voor 2009-2010. het team staat prima zo, en er is geen plek voor vertonghen gezien deze weg zal gaan en anders teveel concurrentie voor zich heeft op dit moment.
dus oei.. wat een kneus ben jij toch ook. TOPIC= ajax 2009-2010!! en mijn 11 spelers. niet de jouwe! en BASISSPELERS! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 13:47 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] Dat claim ik inderdaad.....en ik claim ook dat de ballen die Maarten heeft doorgelaten ballen zijn die in keeper in goede doen gewoon had gehad.....en verder claim ik ook nog dat voetbal een teamsport is waarbij iedere schakel belangrijk is en zijn bijdrage aan het resultaat heeft....en verder claim ik ook nog dat een echte blunder van een keeper vaak een doelpunt oplevert...en verder spreek ik uit dat het erop lijkt dat sinds de komst van Kenneth er in de gehele achterhoede meer rust heerst en dat dat er vervolgens toe bijdraagt dat Kenneth minder tegendoelpunten heeft gekregen dan Maarten.... dus ajax is geen kampioen geworden door missers van sulejmani,suarez en het gemis van aissati. simpelweg gezegd. team heeft gefaald. en als collectief groepje ga je ten onder. je hebt het al aangegeven. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
een collectief groepje dat beter presteerd met vermeer op doel.. denk ook wel dat de groep is betrokken bij de keus Vermeer.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
eenheid is de basis voor goed functioneren....1 rotte appel kan de gehele sfeer verzieken....alle neuzen 1 richting op...allemaal dezelfde ambities en gedrevenheid waarbij afvallers zich niet als slachtoffer dienen te gedragen maar als uitdager van de bestaande hierarchische verhoudingen...mensen die dat niet op kunnen brengen kunnen beter vertrekken....Ajax onwaardig om bij enige teleurstelling direct zaakwaarnemers in te schakelen en motivatieproblemen over jezelf af te roepen...BLOED ZWEET en TRANEN.....niet meer en niet minder!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
denk niet dat MvB Vermeer laat gaan hoor.. zoals je weet en wat Rik vd Boog heeft gezegt MvB gaat over de aan en verkopen samen met Danny Blind.. MvB heeft Maarten met het nederlands elftal al gezegt wat hij moest verbeteren en dat heeft Maarten niet gedaan.. dus grote kans dat Vermeer de n1 possitie volgend jaar gewoon krijgt van MvB en dat Steek Verkocht word... |
|
|
|
|
tim140684
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 07:58 schreef Patrick Buisman het volgende:Hoi Thomas, nu we de discussie oprekken naar UEFA cup en beker zijn er natuurlijk voorbeelden te noemen en wellicht zelfs ook te vinden waarbij Kenneth niet geheel vrijuit ging...het gaat mij alleen maar om aan te geven dat ieder zijn voorkeur heeft en mag hebben mits je de realiteit niet uit het oog verliest....ik zit al een aantal jaren in vak 115 direct achter het doel...in het vak waar ik zit zitten nog een heleboel mensen die het simpelweg een beetje hebben gehad met de soms vreemde manier van doen van Maarten...als totaal lijkt Kenneth meer een Ajax keeper...beter meevoetballend, beter op tempo spelend, katachtige reflexen...bravour....indien iemand die al jaren het doel verdedigd gevoelsmatig niet beter en zelfs in een bepaalde fase alleen maar slechter wordt lijkt het bij een club die het hoogste nastreeft een logisch gevolg dat een ander het stokje overneemt.. Beide keepers hebben nou eenmaal hun eigenaardigheden. Vermeer vind ik bij corners niet altijd zeker ogen, waarbij hij misschien toch wat lengte mist. Daarnaast is de coaching niet op hetzelfde niveau als bij Stekelenburg. Dat heeft nou eenmaal met ervaring te maken. Daarentegen heeft Vermeer idd meet de katachtige reflexen, daar is zijn bouw ook meer voor. Het is dan ook moeilijk om beide keepers te vergelijken. Beiden zijn goede keepers en welke keeper je ook op doel hebt staan, dat zal uiteindelijk niet heel veel verschil uitmaken. Stekelenburg heeft een slechte fase doorgemaakt en daar heeft Vermeer handig gebruik van gemaakt.
Ik vergeet alleen niet dat Vermeer afgelopen jaar bij Willem II niet al te best heeft gekeept. En waar lag dat aan? Naar mijn idee voornamelijk doordat hij niet kon vertrouwen op zijn verdediging, waardoor hij zelf ook te onzeker werd. In de fase dat Stekelenburg de punten verloor, stond de verdediging behoorlijk te schutteren. Ik noem alleen maar een wedstrijd tegen Vitesse in Arnhem. Ik was bij die wedstrijd en het was gewoonweg beschamend om te zien hoe de verdediging de keeper in de steek liet. Dat soort wedstrijden kost je punten en dat is niet alleen de schuld van een keeper.
Wat ik dus wil zeggen, is dat een keeper voornamelijk zo goed is als zijn verdediging. Als Stekelenburg volgend jaar op doel staat, staat er echt geen verkeerde doelman, maar een doelman waar je best kampioen mee kunt worden. De prioriteiten liggen echt op een ander vlak dan de discussie hierover. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
euhm thomas.. Steek is juist al 5 jaar slecht met corners.. iets wat blijkbaar niet te verbeteren is bij hem.. bij Vermeer wel.. en over de coaching... als steekzoveel ervaring heeft waarom coach Vermeer dan Beter... ? met Vermeer opdoel staat de verdediging gewoon beter (coaching) en hebben ze meer voor mekaar over achterin.. Steek zeikt alleen op de verdediging ook al maakt hij zelf de fout.. nogmaal denk wel dat het in overleg is gegaan met de spelers groep anthans de verdedigers.. Steek verbeterd zich gewoon niet meer en is in al die tijd niet vooruit gegaan.. Vermeer daarin tegen wel... maar goed genoeg over de keepers kwestie.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:een collectief groepje dat beter presteerd met vermeer op doel.. denk ook wel dat de groep is betrokken bij de keus Vermeer.. ik kan je vertellen dat er wel enkele spelers zijn die het niet zien zitten in Vermeer. je hoeft mij niet te geloven ,maar ik weet dat het zo is. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: ja met MvB komt hij nooit.
ook de rede dat Davids is weg gegaan. balen |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 22:57 schreef Thomas het volgende:[..] Beide keepers hebben nou eenmaal hun eigenaardigheden. Vermeer vind ik bij corners niet altijd zeker ogen, waarbij hij misschien toch wat lengte mist. Daarnaast is de coaching niet op hetzelfde niveau als bij Stekelenburg. Dat heeft nou eenmaal met ervaring te maken. Daarentegen heeft Vermeer idd meet de katachtige reflexen, daar is zijn bouw ook meer voor. Het is dan ook moeilijk om beide keepers te vergelijken. Beiden zijn goede keepers en welke keeper je ook op doel hebt staan, dat zal uiteindelijk niet heel veel verschil uitmaken. Stekelenburg heeft een slechte fase doorgemaakt en daar heeft Vermeer handig gebruik van gemaakt. Ik vergeet alleen niet dat Vermeer afgelopen jaar bij Willem II niet al te best heeft gekeept. En waar lag dat aan? Naar mijn idee voornamelijk doordat hij niet kon vertrouwen op zijn verdediging, waardoor hij zelf ook te onzeker werd. In de fase dat Stekelenburg de punten verloor, stond de verdediging behoorlijk te schutteren. Ik noem alleen maar een wedstrijd tegen Vitesse in Arnhem. Ik was bij die wedstrijd en het was gewoonweg beschamend om te zien hoe de verdediging de keeper in de steek liet. Dat soort wedstrijden kost je punten en dat is niet alleen de schuld van een keeper. Wat ik dus wil zeggen, is dat een keeper voornamelijk zo goed is als zijn verdediging. Als Stekelenburg volgend jaar op doel staat, staat er echt geen verkeerde doelman, maar een doelman waar je best kampioen mee kunt worden. De prioriteiten liggen echt op een ander vlak dan de discussie hierover. @Thomas... kan het idd in grote lijnen vinden in jouw verhaal. Pas sinds de laatste 2 maanden is er vastigheid in de laatste linie. Daar waar Steek het moest doen met Schilder en overige spelers, heeft Kenneth nu een Wielaert/Oleguer voor zich wat fantastisch loopt. En daarnaast zit het gehele team in een flow up. Dat speelt een grote rol. Maar Patrick wil alleen zijn wil opleggen. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2009 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:euhm thomas.. Steek is juist al 5 jaar slecht met corners.. iets wat blijkbaar niet te verbeteren is bij hem.. bij Vermeer wel.. en over de coaching... als steekzoveel ervaring heeft waarom coach Vermeer dan Beter... ? met Vermeer opdoel staat de verdediging gewoon beter (coaching) en hebben ze meer voor mekaar over achterin.. Steek zeikt alleen op de verdediging ook al maakt hij zelf de fout.. nogmaal denk wel dat het in overleg is gegaan met de spelers groep anthans de verdedigers.. Steek verbeterd zich gewoon niet meer en is in al die tijd niet vooruit gegaan.. Vermeer daarin tegen wel... maar goed genoeg over de keepers kwestie.. in ieder geval niet met overleg met aanvoerder Vermaelen!!! haha.. maak het verhaal niet mooier dan het is. Marco heeft de keuze zelf gemaakt heb ik begrepen. Niet de spelersgroep. Evenals ook de keuze van enkele andere aankopen die weinig/niks zouden gaan toevoegen. |
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: En je onderbouwing daarvan is...... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach laat die man geoon zijn mening hebben zonder die te hoeven verantwoorden. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: Marco is slim en leert elke week |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Voordat je met zo'n absurd lang verhaal aan komt zetten moet je wel de selectie kennen. Ik zeg nl niet dat hij een basisplaats moet hebben maar onze Vlaamse vriend Vertonghen wordt helemaal niet genoemdin jouw stukje. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
whahahaha...zie je KRUNK...er zijn meer mensen die wel goed kunnen lezen....je verhaal rammellllltttt....... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
patrick...................... laat jezelf niet zover afzakken man. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
heeejjj Jantje,
tot hoever bedoel je precies? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2009 - 19:06 schreef baco74 het volgende:Voordat je met zo'n absurd lang verhaal aan komt zetten moet je wel de selectie kennen. Ik zeg nl niet dat hij een basisplaats moet hebben maar onze Vlaamse vriend Vertonghen wordt helemaal niet genoemdin jouw stukje. klopt. omdat ik hierboven elders al mijn uitleg daarover heb gepost.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
whahahaha...geef gewoon toe dat je die naam vergeten was KRUNK....kan je iets van je verloren geloofwaardigheid terugwinnen....een winnaar kan pas winnen als ie weet wat verliezen is.... |
|
|
|
|
Ajax 09/10
|
|
|
Vermeer vd wiel oleguer vermaelen vertongen pranjic aisatti engelaar suarez cvitanich elia
sulejmani enoh lindgren silva stekel kanu wielart |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2009 - 21:15 schreef Patrick Buisman het volgende:whahahaha...geef gewoon toe dat je die naam vergeten was KRUNK....kan je iets van je verloren geloofwaardigheid terugwinnen....een winnaar kan pas winnen als ie weet wat verliezen is.... nee patrick. echt niet. was zijn naam niet vergeten. heb elders in een topic gepost dat hij goed en zeer talentvol is. alleen voor het team 2010 zie ik hem niet in de basis staan. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
nee...en ook niet bij de reserves...en dus is ie volgens je eigen stukje niet goed genoeg voor ajax en het ajax ambitieniveau voor 2009/2010.......dus volgens jou zeer talentvol maar niet goed genoeg voor ajax....(of laat je in je stukje aan het begin ook ruimte voor misinterpretatie...??) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2009 - 09:21 schreef Patrick Buisman het volgende:nee...en ook niet bij de reserves...en dus is ie volgens je eigen stukje niet goed genoeg voor ajax en het ajax ambitieniveau voor 2009/2010.......dus volgens jou zeer talentvol maar niet goed genoeg voor ajax....(of laat je in je stukje aan het begin ook ruimte voor misinterpretatie...??) nee. heb aangegeven dat vertonghen toch wel zal verkassen naar een andere club. deze jongen is erg goed. en ik heb een team opgesteld waar vastigheid onder zit. een suarez gaat nog niet weg. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
YEESSS AZ HEEFT VERLOREN. FEYENOORD GEWONNEN ZOALS IK HOOPTE!!! NU HEEFT AZ NOG MOEILIJKE WEDSTRIJDEN VOOR DE BOEG: AJAX TWENTE HEERENVEEN ALS IK MIJ NIET VERGIS!!! LATEN ZE DAAR MAAR EERST PUNTEN UIT HALEN. ALS AJAX VANDAAG VAN PSV WINT IS AZ NOG LANG GEEN KAMPIOEN!:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
inderdaad krunk maar zowiets verwacht ik eerlijk gezegt niet.. az hoef maar 1 punt uit 3 wedstrijden te halen dan en denk dat hereveen dan de meest geschikte is maar die is wel op het laatst en az heeft dan wel wat zenuwen in de benen laten we ons eerst maar concentreren op de 2e plek en proberen te winnen vandaag en tegen az ook want dat zijn egt hele pittige en ook nog een tegen feyenoord en twente ik denk dat ajax daar ook een hele pittige in heeft |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ag krunk een beeetje voorbadig was je wel... 4-1 tering:S |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
5-1... helemaal niks met die vermeer.. godsamme zeg.. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
5-1 inmiddels , pfff dat had ik ook niet verwacht maar wat een afstraffing , hoe kan je zo afgaan terwijl je knokt voor je laatste kans.................. probleem van Ajax is echt taktisch en mentaal , als t allemaal loopt en ze krijgen ruimte lukt t allemaal wel maar zodra de tegenstander taktisch goed staat en er fel op zit en ook nog wat kwaliteit heeft komen de problemen, zal Marco dat nou ook snappen of kan ie t gewoon zijn spelers niet duidelijk maken??? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
idd die Vermeer is echt een waardeloze ballenvanger............. |
|
|
|