|
|
freakie
|
|
|
Jantje ik denk dat het tactisch wel goed zat, en mentaal ook, en dat het niet komt door een goede tegenstander maar ajax wou denk ik psv te snel afmaken en afdrogen 20 min psv laten spelen en het verdedigend goed neer had gezet in de 20 min dan had ajax met suarez(en/of leonardo) de winst wel kunnen pakken.. en alsjeblief stekel moet op doel!!!!!! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
pffff.......wat een wispelturigheid.....nu is het opeens de schuld van Vermeer....Az gewoon terecht kampioen...feli daar in Alkmaar!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 21:28 schreef Patrick Buisman het volgende:pffff.......wat een wispelturigheid.....nu is het opeens de schuld van Vermeer....Az gewoon terecht kampioen...feli daar in Alkmaar!! wie de schuld is maakt denk niet uit is ook nooit 1 speler maar het collectief[al zie ik ook liever stekelenburg ] maar das gewoon mijn mening en heefd ook niks temaken met deze afstraffing dat het gewoon nog steeds niet loopt is gewoon een feit al dachten enkelen na willem 2 van wel en ik moet het nu ook zeggen al heb ik er veel moeite mee gefeli alkmaar en terecht kampioen |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: sorry voor mijn taalgebruik: MAAR WELKE JOOD OF ANDERE NEPSUPPORTER NU NOG OVER VERMEER KOMT SPREKEN MOET ECHT EEN PAK PRODENT GAAN KOPEN!!! WAT EEN LUL!!! WAARDELOZE KEEPER, ONVERANTWOORDELIJK, KAN GEEN HOGE BALLEN PAKKEN, MAKKELIJK TE KLOPPEN VAN AFSTAND EN GA MAAR DOOR. ZIJN VOLDOENDE MENSEN OP DIVERSE FORUMS DIE ZICH DOOD ERGEREN AAN HEM. MAAR 2 MENSEN OP DIT FORUM WISTEN HET TOCH O ZO GOED. IK ZIE HET WEKELIJKS EN TREUR!!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: ben je het nu wel met mij eens! kijk elk forum of topic maar na nu. iedereen is tegen hem. sjees hij zag er bij 4 van de 6 doelpunten echt niet goed uit. dan vergeet ik nog even die ONNODIGE penalty die hij veroorzaakte. wat een baggergast. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 17:58 schreef jantje 1974 het volgende:5-1 inmiddels , pfff dat had ik ook niet verwacht maar wat een afstraffing , hoe kan je zo afgaan terwijl je knokt voor je laatste kans.................. probleem van Ajax is echt taktisch en mentaal , als t allemaal loopt en ze krijgen ruimte lukt t allemaal wel maar zodra de tegenstander taktisch goed staat en er fel op zit en ook nog wat kwaliteit heeft komen de problemen, zal Marco dat nou ook snappen of kan ie t gewoon zijn spelers niet duidelijk maken??? geen idee. 6-2 is echt een blamage! beetje te zacht uitgedrukt denk ik zelf. dit was ajax onwaardig. leek meer psv-top oss!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 21:28 schreef Patrick Buisman het volgende:pffff.......wat een wispelturigheid.....nu is het opeens de schuld van Vermeer....Az gewoon terecht kampioen...feli daar in Alkmaar!! het is al wekenlang vermeer. maar dat zie jij als enigste momenteel niet in. elke wedstrijd in en uit, check de laatste 6 wedstrijden maar.... sjees... echt niet normaal. baal als een stekker. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 22:21 schreef Krunk het volgende:[..] sorry voor mijn taalgebruik: MAAR WELKE JOOD OF ANDERE NEPSUPPORTER NU NOG OVER VERMEER KOMT SPREKEN MOET ECHT EEN PAK PRODENT GAAN KOPEN!!! WAT EEN LUL!!! WAARDELOZE KEEPER, ONVERANTWOORDELIJK, KAN GEEN HOGE BALLEN PAKKEN, MAKKELIJK TE KLOPPEN VAN AFSTAND EN GA MAAR DOOR. ZIJN VOLDOENDE MENSEN OP DIVERSE FORUMS DIE ZICH DOOD ERGEREN AAN HEM. MAAR 2 MENSEN OP DIT FORUM WISTEN HET TOCH O ZO GOED. IK ZIE HET WEKELIJKS EN TREUR!!! nepsupporter? dat woord gebruik je wel heel veel wie zegt dat je dat zelf niet bent? en over vermeer ook ik ben nooit voorstander van hem geweesd maar om hem nu van alles de schuld tegeven vind ik tever gaan naar mijn mening een collectief falen en feit dat lek nog steeds niet teboven is en dat 2 mensen hier op forum er tegen jou zo opdoor zeurde lag dat niet aan jou? en jou alles wetende mening? die andere meningen niet accepteerd en dan gelijk maar uitmaakt voor nepsupporter of teletekst supporter heb daar zelf ook niet meer aan meegedaan aan het topix over vermeer en stekelenburg want daarover heefd iedereen zijn eigen mening en die kan je mekaar niet opdringen respect krunk denk daar maar eens over na |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 22:56 schreef bully het volgende:[..] nepsupporter? dat woord gebruik je wel heel veel wie zegt dat je dat zelf niet bent? en over vermeer ook ik ben nooit voorstander van hem geweesd maar om hem nu van alles de schuld tegeven vind ik tever gaan naar mijn mening een collectief falen en feit dat lek nog steeds niet teboven is en dat 2 mensen hier op forum er tegen jou zo opdoor zeurde lag dat niet aan jou? en jou alles wetende mening? die andere meningen niet accepteerd en dan gelijk maar uitmaakt voor nepsupporter of teletekst supporter heb daar zelf ook niet meer aan meegedaan aan het topix over vermeer en stekelenburg want daarover heefd iedereen zijn eigen mening en die kan je mekaar niet opdringen respect krunk denk daar maar eens over na m.a.w. Vermeer is schuldig geweest aan de doelpunten tegen in de laatste 6 wedstrijden. wat een bagger keeper!! kan beter naar Jupiler toe... echt niets toevoegends aan ons team. snap niet waarom Steek niet gewoon speelt. heb tegen psv maar weer eens gezien dat vermeer nog lang niet toe is aan de nr 1 op zijn shirt;) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
je gaat alleen maar verder over vermeer de rest ontwijk je omdat je waarschijnlijk daar geen antwoord op weet en dat vermeer een bagger keeper is ben ik het echt niet mee eens heefd stekelenburg redelijk vervangen wat jezelf eerder in dit forum ook aangaf dat hij heelwat minder is dan stekelenburg kan ik me wel in vinden en dit verlies is echt niet alleen de schuld van vermeer |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 23:19 schreef bully het volgende:je gaat alleen maar verder over vermeer de rest ontwijk je omdat je waarschijnlijk daar geen antwoord op weet en dat vermeer een bagger keeper is ben ik het echt niet mee eens heefd stekelenburg redelijk vervangen wat jezelf eerder in dit forum ook aangaf dat hij heelwat minder is dan stekelenburg kan ik me wel in vinden en dit verlies is echt niet alleen de schuld van vermeer hij heeft hem aardig vervangen, dat wat hem nog geen nr1 maakt. en dat geef ik al wekenlang aan. hij laat echt elke week wel STEKEN vallen;) wel jammer. maar de coach bepaalt het. en niet wij. zou wel mooi zijn :D Steek is gewoon in alle punten verder, en dat heeft iedereen de afgelopen weken kunnen concluderen.
en over dat teletekst supporters gedoe slaat voor een groot deel op de keeperskwestie en over het gezeik over Marco en zijn beleid. want dat is lang zo slecht nog niet als de meesten hier denken. en het spel is ook niet zo slecht. zijn spelers laten hem regelmatig vallen! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dus omdat die anderen een andere mening als jou hebben zijn het nepsupporters of teletekst supporters? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 01:16 schreef bully het volgende:dus omdat die anderen een andere mening als jou hebben zijn het nepsupporters of teletekst supporters? nee omdat ze onjuiste en vaak onterechte kritiek hebben geleverd op ajax spelers of technische members. als iedereen het zo goed weet ga je toch een cursus bij de KNVB volgen. einde probleem. en anders moeten mensen Marco eens met rust laten joh. hij weet echt veel en veel meer af van het spelletje dan wij op het forum weten. immers is hij topspits geweest en kent hij alle kneepjes van het spel.
ik wil alleen maar duidelijk maken dat mensen ook eens wat positiever mogen zijn, en niet alleen de gehele tijd negatieve energie over ajax rondgooien. is toch echt niet nodig! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Krunk rot is op te janken vieze zielepoot... geen enkele goal was zijn schuld de verdediging was gewoon met 1 kort woord KUT zag wieleart balen dan van die domme fouten van Olequer.. en het middenveld was ook NIET om aan te zien.. Enoh Aissati en Vertonghen BAKTE ER GEWOON NIKS VAN.. dus kan je Vermeer wel de schuld geven maar hij heeft gister ook een aantal goeie reddingen gedaan die Stekel niet had gehad.. kortom had niks uitgemaakt.. Stekel heeft simpelere ballen door gelaten hoor vergeet dat niet.. maar goed zo gaat dat hier op forums bij onze nep supporters.. als ze winnen mogen ze blijven staan.. verliezen ze moeten ze oprotten naar de Jupiler etc etc.. kortom voor jullie jankerds.. 2 woorden.. NEP SUPPORTERS !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
met dat laatste ben ik het wel eens met je Krunk.. alleen je doet precies het zelfde over Vermeer. zoals de teletekst supporters doen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nummer 10.. daar maak je toch een grote fout.. vermeer kan een heel hoop doen.. aan de goals als hij vanaf het begin sf aan niet zo onzeker is bij hoge ballen, en afstandsshoten dan had je kunnen spreken dat hij niets aan had kunnen doen.. maar nu heeft hij zelf een penalty verorzaakt(wat geen goal oplevert) wat er ineens een hele felle strijd van maakt.. bij 3 gaosl had hij er niet veel an kunnen doen nou ja 4 dan.. maar als ik naar de radio luister en ik hoor en er is een corner voor psv zat ik al tegen de radio aan te bidden want hij heeft de bal zelden of nooit en daar heeft stekel wel zijn puntjes bij corners zijn niet goed bij stekel maar zeker wel beter.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dan mag je natuurlijk dat afstandsshot eerbij halen die stekel niet had toen bij nederland maar dat is ook 1 MOMENT |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
vermeer heeft geen zekerheidjes.. maar kan on verwachts ineens een goed geshoten bal houden.. stekel heeft wel zekerheidjes.. maar heeft minder momenten dat hij er egt uitspringt en moeilijke ballen houd |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 08:47 schreef nummer10 het volgende:Krunk rot is op te janken vieze zielepoot... geen enkele goal was zijn schuld de verdediging was gewoon met 1 kort woord KUT zag wieleart balen dan van die domme fouten van Olequer.. en het middenveld was ook NIET om aan te zien.. Enoh Aissati en Vertonghen BAKTE ER GEWOON NIKS VAN.. dus kan je Vermeer wel de schuld geven maar hij heeft gister ook een aantal goeie reddingen gedaan die Stekel niet had gehad.. kortom had niks uitgemaakt.. Stekel heeft simpelere ballen door gelaten hoor vergeet dat niet.. maar goed zo gaat dat hier op forums bij onze nep supporters.. als ze winnen mogen ze blijven staan.. verliezen ze moeten ze oprotten naar de Jupiler etc etc.. kortom voor jullie jankerds.. 2 woorden.. NEP SUPPORTERS !! doelman was de eerste veroorzaker van een strafschop. feit dat hij deze tegenhield betekent niet dat het een topprestatie was, maar eerder het goed maken van je eigen fout. daarna was ajax ontregelt en eigenlijk onnodig de kluts kwijt door doelpunten die gewoon onwaardig zijn. verder stond het team de eerste 15 min. psv met gemak en was ajax vrij sterk begonnen. de chaos begon na het voorval met vermeer. en ook daarna heeft iedereen kunnen zien dat vermeer bij 4 van de 6 doelpunten er totaal niet goed uit heeft gezien. tja... en dat van vertonghen neem ik hem niet eens kwalijk. wielaert stond trouwens bij de laatste 2 goals niet eens op zijn positie! kijk eens na wat van Halst liet zien op de PRO!!! 3 psv-ers vrij op de posities van wielaert en van der wiel. inmiddels weet geheel nederland dat Vermeer een prima stand-in is, netzoals Leonardo! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 15:33 schreef freakie het volgende:vermeer heeft geen zekerheidjes.. maar kan on verwachts ineens een goed geshoten bal houden.. stekel heeft wel zekerheidjes.. maar heeft minder momenten dat hij er egt uitspringt en moeilijke ballen houd het is precies zo dat Vermeer gewoon een topkeeper in wording zal zijn. maar op dit moment niet goed genoeg is om met de druk,leiding,kwaliteit,kwantiteit en inleefvermogen van een eerste doelman te kunnen omgaan. hij is erg onzeker, voornamelijk in de lucht. als die penalty er niet was dan had psv nog armzalig in de wedstrijd gezeten. daarna kwam er plots druk, na 15 minuten pas wel te verstaan. vermeer kan gewoon worden verhuurd aan Heerenveen bijv. en laten rijpen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja dat is inderdaad mijn idee ook ja.. vermeer super keeper maar alleen heel onzeker en stekel is dat niet.. ervaring inderdaad en verschil in leiderschap.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 20:18 schreef freakie het volgende:ja dat is inderdaad mijn idee ook ja.. vermeer super keeper maar alleen heel onzeker en stekel is dat niet.. ervaring inderdaad en verschil in leiderschap.. idd freakie. jij snapt het;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hahahaha Stekel niet onzeker dan ? ga toch fietsen gappen... nogmaals STEKEL IS NIET GEGROEIT IN AANTAL JAREN TIJD !!! zegt toch ook wat.. Stekel zit aan zijn MAX.. daarbij die penal kon hij niks aandoen hij wil de bal wegtikken en er komt een speler uit zijn rug die de bal net wegtikt.. en Vermeer tikt zijn voetje aan.. helaas.. je zegt het zelf 3 PSVers op de plek van wieleart.. waarom ? omdat niemand mee verdedigde.. wat ik nu wel grappig vind is dat je NU WEL vermeer op de schuld geeft.. maar als ik zeg Steek heeft ballen niet gepakt zoals tegen Heracles Herenveen en Groningen dan ligt het in 1 keer niet aan de keeper ? je bent toch echt wel een grappenmaker hoor.. maar goed oneidige discussie.. Vermeer is gewoon onzekerder omdat Steek ook achter hem staat en niet 100% 1ste keeper is en zich nog moet bewijzen.. volgend jaar is Steek weg en zul je zien dat Vermeer ook 100x beter is (zenuwen) je hebt zelf gezien toen Steek er niet was en op de OS hoe vermeer kan keepen.. valt wel op dat zins zijn aanstelling als 1ste keeper hij minder is geworden.. dus let nu maar op.. als Steek weggaat.. hoe Vermeer dan keept.. en daarbij Fred Grim was ook een kut keeper maar wel kampioen geworden.. iets wat met Steek op doel nog niet is gelukt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nummer10.. waarom krijgt een keeper de schuld van jou nummer10? bijvoorbeeld dat het tegen groningen en hereveen fout gaat en daar tegen verliezen met 1-0 of 0-1 dat is dan toch niet steeks schuld?.. je ziet gewoon de twijfeling bij vermeer bij het uitkomen.. moet ik wel of niet die bal gaan stompen.. En de zenuwen bij vermeer?? dan moet je vermeer toch juist NIET inzette? dan is hij toch ook minder.. en dan haal je fred grim erbij die dan kampioen wordt maar wat cruijf zegt om te winnen moet je er altijd 1 meer scoren dan de tegenstander en scoren is niet aan de keepers.. Bij de penalty die vermeer trouwens goed houd had vermeer zeker meer kunnen doen.. vermeer die hoeft die bal niet weg te tikkenals je als keeper op de grond ligt is dat al genoeg om iets van een rebound tegen te houden.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ooit gekeept ? het is gewoon pure reflex op dat moment.. en net wat je zegt freakie je moet er 1 meer scoren dan de tegenstander.. en dat gebeurde dus niet aangezien er geen INZET was bij de spelers.. en al helemaal op het middenveld niet.. dus met andere woorden je kan het Vermeer niet aanrekenen.. daarin tegen Groningen en Herenveen speelde Ajax wel goed en dan Verlies je nog door blunders van de keeper.. en ook al had Vermeer hier geen blunders gemaakt (wat hij overgens nie eens deed maar goed) had je nog verloren.. dus totaal verschillend.. Verliezen door een Keeper (groningen Herenveen Heracles) of Verliezen door Collectief Falen waarbij de Keeper erop aangekeken word wat dus ontrecht is
en jullie Vergeten even dat we ook 4-1 Thuis gewonnen hebben van PSV en hun hebben vernederd met 10x mooier voetbal dan wat PSV zondag deed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2009 door nummer10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee dat vergeten we niet want als we dat waren vergeten hadden we ook niet gedacht te kunnen winnen van psv.. bij groningen en hereveen vindt ik het geen blunder van de keeper.. als er geen goal was gevallen tegen stekel hadden we 2 punten extra gehad.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
en niet te vergeten de rode kaart bij die wedstrijd voor vermaelen.. tegen hereveen en de rode kaart van jan vertoghen tegen groningen.. en weet nog te herinderen dat in die wedstrijd dergelijke afdwalers waren van de arbiters.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klopt ook.. maar laten we wel wezen dat waren wel degelijk blunders.. maar goed laten we het hier bij laten ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
goed idee nummer10 schieten we allemaal niks mee op.. Over 2009/2010 kunnen we nog niet spreken want er staat nog een 3 wedstrijden op het programma en we moeten daar voorrondes champions league in te halen en dat is nu en dan pas kijken naar volgend seizoen het kan namelijk beter worden als we 2e worden met spelrs aantrekken en slechter als we 3e worden.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 08:38 schreef nummer10 het volgende:hahahaha Stekel niet onzeker dan ? ga toch fietsen gappen... nogmaals STEKEL IS NIET GEGROEIT IN AANTAL JAREN TIJD !!! zegt toch ook wat.. Stekel zit aan zijn MAX.. daarbij die penal kon hij niks aandoen hij wil de bal wegtikken en er komt een speler uit zijn rug die de bal net wegtikt.. en Vermeer tikt zijn voetje aan.. helaas.. je zegt het zelf 3 PSVers op de plek van wieleart.. waarom ? omdat niemand mee verdedigde.. wat ik nu wel grappig vind is dat je NU WEL vermeer op de schuld geeft.. maar als ik zeg Steek heeft ballen niet gepakt zoals tegen Heracles Herenveen en Groningen dan ligt het in 1 keer niet aan de keeper ? je bent toch echt wel een grappenmaker hoor.. maar goed oneidige discussie.. Vermeer is gewoon onzekerder omdat Steek ook achter hem staat en niet 100% 1ste keeper is en zich nog moet bewijzen.. volgend jaar is Steek weg en zul je zien dat Vermeer ook 100x beter is (zenuwen) je hebt zelf gezien toen Steek er niet was en op de OS hoe vermeer kan keepen.. valt wel op dat zins zijn aanstelling als 1ste keeper hij minder is geworden.. dus let nu maar op.. als Steek weggaat.. hoe Vermeer dan keept.. en daarbij Fred Grim was ook een kut keeper maar wel kampioen geworden.. iets wat met Steek op doel nog niet is gelukt.. ja schuif de tekortkomingen van Vermeer maar af op Steek. inmiddels weet geheel Nederland, van journalisten, analisten, sportmensen, spelers en inmiddels ook forumbezoekers dat Vermeer een verkeerde keuze was. jouw fantasie staat hier los van. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nog wel even reageren op dat van hereveen en groningen.. van groningen was het een afstandsshot dat was geen BLUNDER want werd goed binnen geshoten(alleen scoren was het grote probleem).. bij hereveen wat krunk al aangaf heb je emanuelson gezien? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 11:57 schreef freakie het volgende:nummer10.. waarom krijgt een keeper de schuld van jou nummer10? bijvoorbeeld dat het tegen groningen en hereveen fout gaat en daar tegen verliezen met 1-0 of 0-1 dat is dan toch niet steeks schuld?.. je ziet gewoon de twijfeling bij vermeer bij het uitkomen.. moet ik wel of niet die bal gaan stompen.. En de zenuwen bij vermeer?? dan moet je vermeer toch juist NIET inzette? dan is hij toch ook minder.. en dan haal je fred grim erbij die dan kampioen wordt maar wat cruijf zegt om te winnen moet je er altijd 1 meer scoren dan de tegenstander en scoren is niet aan de keepers.. Bij de penalty die vermeer trouwens goed houd had vermeer zeker meer kunnen doen.. vermeer die hoeft die bal niet weg te tikkenals je als keeper op de grond ligt is dat al genoeg om iets van een rebound tegen te houden.. geheel goed uitgelegd freakie. vergeet trouwens ook even niet te vermelden dat de goal van pranjic voortkwam uit een blunder van de verdediging. Schilder en Urby liepen weg uit de muur die de keeper had neergezet voor de korte hoek! getuigt weer van weinig verstand ook van nummer10. die analyseert niet maar pakt wedstrijden erbij, zonder te kijken naar de situaties en mankementen van de overige teamleden. lol |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
daarin tegen Groningen en Herenveen speelde Ajax wel goed ---> juist we hebben gezien hoe goed de voorhoede was. suarez die 5 meter naast het doel schoot. hij was de gehele maand uit vorm. was hij dan niet ineens slechter dan bodul bijv? nee... daar hoor je niemand over. zoals JC zegt: als suarez er eentje meer in had geknald en niet uit vorm was, dan was er ook geen probleem. check eens in die 3 wedstrijden hoeveel kansen hij om zeep had geholpen. en dan vergeet ik sulejmani en meer speler nog niet! steek heeft daar geen fout aan. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 13:23 schreef freakie het volgende:nee dat vergeten we niet want als we dat waren vergeten hadden we ook niet gedacht te kunnen winnen van psv.. bij groningen en hereveen vindt ik het geen blunder van de keeper.. als er geen goal was gevallen tegen stekel hadden we 2 punten extra gehad.. idd, schilder en urby liepen uit de muur zoals ik al zei. en verder FAALDE de gehele aanval. dus dan scoor je nooit 1 doelpunt meer dan je tegenstander. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 16:06 schreef freakie het volgende:Nog wel even reageren op dat van hereveen en groningen.. van groningen was het een afstandsshot dat was geen BLUNDER want werd goed binnen geshoten(alleen scoren was het grote probleem).. bij hereveen wat krunk al aangaf heb je emanuelson gezien? joh nummer10 leeft in een eigen wereld. getuigt ook van weinig inzicht. want als een keeper een muur neerzet ga je er ook vanuit dat een PROFvoetballer daar blijft staan/springt/licht/drinkt/eet en slaapt! simpel.. en niet dat schilder en urby eruit lopen en bang zijn voor een bal. kan me herinneren dat een Gabri een keer die bal had opgevangen, maar NIET uit de muur wegliep. zo verras je je eigen doelman namelijk niet. einde discussie! |
|
|
|
|
greenwood
|
|
|
het hele vervelende van die keeperskwestie is dat als je de 1 volgend seizoen in de basis zet, de andere sowieso voor een andere club kiest.. in mijn ogen kun je dan beter voor vermeer en dus voor de toekomst kiezen, want steek was voor deze hele kwestie toch al van plan na dit of na volgend seizoen te vertrekken denk ik.. die gast wil ook wel eens naar het buitenland lijkt me. waarschijnlijk vertrekt hij door deze kwestie komende zomer, en krijgt vermeer het volste vertrouwen, wat belangrijk is voor een keeper. afgelopen zondag vond ik het trouwens wel meevallen met die fouten, dat van die penalty is gewoon een ding dat jonge keepers nog moeten afleren, bovendien was het een perfect uitgevoerde schwalbe. het was meer dat het hele team het liet afweten en natuurlijk is het dan makkelijk om alles op de keeper af te schuiven. |
|
|
|
|
greenwood
|
|
|
oja, ajax 09/10: Vermeer v/d Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen Gabri, Aissati, Pranjic/Urby Suarez, Cvitanich, Sulejmani Verder moet er een sterke pinchhitter komen (kanu? of bodul een kans geven natuurlijk) en pranjic dus (als die niet kan gekocht worden urby linksmid). Stekelenburg gaat deze zomer weg denk ik (Anderlecht?), dus Vermeer gewoon op doel (zie vorige post). Je kan ook zoals Krunk al eerder heeft gezegd voor 442 kiezen, met ruit op het middenveld (gabri-lindgren-aissati-pranjic/urby)en suarez + sulejmani in de spits. dat is iets verdedigender, en wellicht handiger tegen sterkere tegenstanders en in de cl/uefa cup. Rest van de selectie: Gentenaar, Silva, Alderweireld, Wielaert, de Jong, Enoh, Emanuelson, Lindgren, Leonardo, Bodul, Sarpong. Blind, Anita, Donald en Martina verhuren (te jong en te weinig ervaring/kwaliteit, verhuren is beter voor hun ontwikkeling) en Steek, Schilder, Sno, Kennedy, Luque en Rommedahl proberen te verkopen/blijven verhuren. Ik geloof niet in de komst van Elia/Beerens, omdat je al echte buitenspelers heb die een doelpunt kunnen maken met Suarez, Sulejmani, Leo en in Sarpong zie ik ook wel toekomst. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 19:39 schreef greenwood het volgende:oja, ajax 09/10: Vermeer v/d Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen Gabri, Aissati, Pranjic/Urby Suarez, Cvitanich, Sulejmani Verder moet er een sterke pinchhitter komen (kanu? of bodul een kans geven natuurlijk) en pranjic dus (als die niet kan gekocht worden urby linksmid). Stekelenburg gaat deze zomer weg denk ik (Anderlecht?), dus Vermeer gewoon op doel (zie vorige post). Je kan ook zoals Krunk al eerder heeft gezegd voor 442 kiezen, met ruit op het middenveld (gabri-lindgren-aissati-pranjic/urby)en suarez + sulejmani in de spits. dat is iets verdedigender, en wellicht handiger tegen sterkere tegenstanders en in de cl/uefa cup. Rest van de selectie: Gentenaar, Silva, Alderweireld, Wielaert, de Jong, Enoh, Emanuelson, Lindgren, Leonardo, Bodul, Sarpong. Blind, Anita, Donald en Martina verhuren (te jong en te weinig ervaring/kwaliteit, verhuren is beter voor hun ontwikkeling) en Steek, Schilder, Sno, Kennedy, Luque en Rommedahl proberen te verkopen/blijven verhuren. Ik geloof niet in de komst van Elia/Beerens, omdat je al echte buitenspelers heb die een doelpunt kunnen maken met Suarez, Sulejmani, Leo en in Sarpong zie ik ook wel toekomst. ja zit voor een groot deel wel wat in. denk dat de 442 ook beter zal zijn. en gewoon vasthouden, en niet elke week wijzigen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Krunk.. het werd niet gewijzigd.. ja werd et wel maar door omstandigheden.. en ik leef niet in men eigen wereld.. jij kijkt alleen naar wat de Media zegt.. Media homotje ? je moet realistisch zijn.. je zegt zelf herenveen en groningen liet het team et afweten.. tegen PSV niet ? grappenmaker ben je.. OBJECTIEF BLIJVEN.. iets wat jij niet kan.. en net wat greenwood zegt. steek gaat weg Vermeer krijgt weer 100% vertrouwen zoals toen Steek geblesseerd was en je hebt de Top Vermeer er weer Staan.. je zegt zelf altijd geef de spelers vertrouwen. doe het dan ook bij de Keeper en niet de Media napraten.. je lijkt wel een kopieerapparaat.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
greenwood.. anita zou ik niet verhuren blind enzo wel.. en ik zou toch voor wieleart kiezen en die aanvoerder maken denk dat je dan een oudereleiders type hebt waar iedereen naar luisterd zoals bij twente.. alleen niemand luisterd naar hem aangezien hij 1. geen aanvoerder is 2. hij halverwege het seizoen is gekomen.. en toch zou ik aan 433 vasthouden want als dat goed loopt heb je het beste voetbal..
Vermeer
vdwiel wieleart olequer vermealen/vertonghen
Enoh Aissati Pranjic/Emanuelson
Suarez cvitanich/Bodul Sulejmani |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nummer10 tegen psv kon hij zeker wel genoeg doen.. natuurlijk was het geklungel in de verdediging een feit.. maar ajax scoord 2 goals tegen hereveen en groningen hebben ze niks gescoord.. ajax heeft inderdaad de meeste goals niet door vermeer geincaseert maar het optreden van hem wordt er niet beter op.. als ik naar de radio luister en toen ik de uefa cup zag tegen marseille toen waren er genoeg moeilijke of spannende momenten waarbij vermeer die bal niet goed weg kreeg of verkeert uitkwam.. Dat over dat vermeer voelt dat hij voelt dat hij eruit gehaalt kan worden voor steek maar er is gezegt door van basten dat vremeer nu gewoon eerste keeper is voor de rest van het jaar.. plus dat het volgend jaar beter gaat als hij die druk niet meer voelt vraag ik me af want dan staat hij er zowiezo elke wedstrijd in.. druk is goed voor een speler kan je dat niet aan ben je nog niet waard om 1ste keeper te zijn.. als dat wel zo is dan heeft steek ook die druk gevoelt toch?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie Stekel heb ik nooit een 100% zekere sluitpost gevonden.. ja hij was een talent maar zag hem niet verbeteren in al die jaren.. maar daarin tegen heeft Vermeer bewezen dat wel te zijn en daarmee doel ik op de OS en EK.. en de manier hoe hij steek verving.. iedereen heeft wel eens een mindere fase laten we eerlijk zijn.. vooral jonge spelers.. dus ook Vermeer.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 09:39 schreef nummer10 het volgende:Krunk.. het werd niet gewijzigd.. ja werd et wel maar door omstandigheden.. en ik leef niet in men eigen wereld.. jij kijkt alleen naar wat de Media zegt.. Media homotje ? je moet realistisch zijn.. je zegt zelf herenveen en groningen liet het team et afweten.. tegen PSV niet ? grappenmaker ben je.. OBJECTIEF BLIJVEN.. iets wat jij niet kan.. en net wat greenwood zegt. steek gaat weg Vermeer krijgt weer 100% vertrouwen zoals toen Steek geblesseerd was en je hebt de Top Vermeer er weer Staan.. je zegt zelf altijd geef de spelers vertrouwen. doe het dan ook bij de Keeper en niet de Media napraten.. je lijkt wel een kopieerapparaat.. zeg ook dat ajax niet thuis heeft gegeven tegen psv. en dat het team Marco in de steek heeft gelaten.zal ook niet de 1e keer zijn. blijf het jammer vinden dat we in 3 weken tijd een goed seizoen uit handen hebben gegeven. echt doodzonde! ik praat de media niet na. heb aangegeven dat deze wedstrijden cruciaal waren, en je hiermee alleen maar je concurrentie in het zadel helpt.
ongeacht wie er speelt, ik hoop echt op de 30ste overwinning! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:greenwood.. anita zou ik niet verhuren blind enzo wel.. en ik zou toch voor wieleart kiezen en die aanvoerder maken denk dat je dan een oudereleiders type hebt waar iedereen naar luisterd zoals bij twente.. alleen niemand luisterd naar hem aangezien hij 1. geen aanvoerder is 2. hij halverwege het seizoen is gekomen.. en toch zou ik aan 433 vasthouden want als dat goed loopt heb je het beste voetbal.. Vermeer vdwiel wieleart olequer vermealen/vertonghen Enoh Aissati Pranjic/Emanuelson Suarez cvitanich/Bodul Sulejmani we kunnen gemakkelijk stellen dat wielaert weinig heeft toegevoegd. ja extra tegendoelpunten. maar dat is een momentopname, kan volgend seizoen plots verdwenen zijn. hopelijk! denk dat een Vermaelen een goede aanvoerder is. en anders lindgren (als hij speelt dan) 442 is niet verkeerd voor ajax hoor. vooral als je pranjic erbij wilt, dan kun je ook nog eens een gabri opstellen. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 15:59 schreef freakie het volgende:nummer10 tegen psv kon hij zeker wel genoeg doen.. natuurlijk was het geklungel in de verdediging een feit.. maar ajax scoord 2 goals tegen hereveen en groningen hebben ze niks gescoord.. ajax heeft inderdaad de meeste goals niet door vermeer geincaseert maar het optreden van hem wordt er niet beter op.. als ik naar de radio luister en toen ik de uefa cup zag tegen marseille toen waren er genoeg moeilijke of spannende momenten waarbij vermeer die bal niet goed weg kreeg of verkeert uitkwam.. Dat over dat vermeer voelt dat hij voelt dat hij eruit gehaalt kan worden voor steek maar er is gezegt door van basten dat vremeer nu gewoon eerste keeper is voor de rest van het jaar.. plus dat het volgend jaar beter gaat als hij die druk niet meer voelt vraag ik me af want dan staat hij er zowiezo elke wedstrijd in.. druk is goed voor een speler kan je dat niet aan ben je nog niet waard om 1ste keeper te zijn.. als dat wel zo is dan heeft steek ook die druk gevoelt toch?? wederom gelijk freakie. nummer 10 mag en kan het niet afschuiven op een druk die er niet is. want dan kun je beter eieren voor je geld kiezen! ben je 1e doelman waardig ja of nee, en geen tussenoptie of dat de tram lekke banden ofzo heeft. gewoon simpelweg daar staan en je job uitoefenen. en indien het niet goed gaat evalueren. en dat gebeurd nu. met vermeer erbij is het er echt niet beter op geworden. inmiddels is elke kenner het hierover eens. gaf het vanaf het begin al aan. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:freakie Stekel heb ik nooit een 100% zekere sluitpost gevonden.. ja hij was een talent maar zag hem niet verbeteren in al die jaren.. maar daarin tegen heeft Vermeer bewezen dat wel te zijn en daarmee doel ik op de OS en EK.. en de manier hoe hij steek verving.. iedereen heeft wel eens een mindere fase laten we eerlijk zijn.. vooral jonge spelers.. dus ook Vermeer.. OS en EK zijn momentopnames. want indien dat daadwerkelijk zo was, dan was hij als nummer 1 begonnen. Marco is namelijk onwillekeurig in zijn keuzes! verder spreek jij over een talent, ja meer dan dat dus echt niet op het moment. want anders stonden er wel meerdere clubs in de rij na zijn prestaties op de OS. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
toch nog even op dat laatste wat krunk er nu bijhaalt.. steek verbetert wel degelijk maar leiderschap en positiespel en dat soort dingen vallen niet op.. even iets heel anders in vergelijking huntelaar die gaat weg voor 30 mil maar ik weet geen verdediger op te noemen die voor dat zelfde bedrag is verkocht.. daarmee wil ik zegge vermeer valt op.. en nog steeds hij heeft geweldige reflexen en laat daarmee zien ooit een lijkt mij veel betere keeper te worden dan steek.. maar steek valt niet op en heeft niet of weinig opvallende momenten.. steek vervangen is dan 1 ding maar constant blijve is een 2e maar toen steek terug kwam heeft hij op de uefa cup ook laten zien dat hij een geweldige keeper is.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
geweldig als 2e keerper ja....Kenneth rules..... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
keerper?? keerper?? bedoel vast en zeker keeper.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
:D Marco kiest voor de toekomst en dan ben je beter af met Vermeer.. simpel.. net zo als hij kiest voor vdwiel ipv Silva en Anita en Enoh boven Lindgren.. daar is lef voor nodig en zou zich uitbetalen in de toekomst.. iets wat het doel was van Ajax.. TOEKOMSTVISIE EN DAAR ZIJN KEUZES VOOR NODIG DIE ANDERE TRAINERS NIET DURFDE TE MAKEN ! |
|
|
|