|
|
Krunk
|
|
|
veranderd dus weinig aan de kwaliteit van vermeer op dit moment. hiermee heb je al inmiddels meerdere malen aangegeven dat Steek op dit moment beter is. en Vermeer teveel steken heeft laten vallen. de toekomst kan anders zijn. maar de discussie ging echt over de invalbeurten van vermeer! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat lul je nu krunk ? er is 1 iemand die ons het kampioenschap heeft gekost en dat is Steek.. en vorig jaar ook !! maar ik ga je gewoon compleet negeren want je lult alleen dikke onzin uit.. maar weet je wat ik hoop nu Krunk speciaaal voor jou ? dat Steek nu de laatste wedstrijd mag keepen voordat die oprot.. en dan zal je zien waarom hij geen 1 meer is.. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:wat lul je nu krunk ? er is 1 iemand die ons het kampioenschap heeft gekost en dat is Steek.. en vorig jaar ook !! maar ik ga je gewoon compleet negeren want je lult alleen dikke onzin uit.. maar weet je wat ik hoop nu Krunk speciaaal voor jou ? dat Steek nu de laatste wedstrijd mag keepen voordat die oprot.. en dan zal je zien waarom hij geen 1 meer is.. Sorry hoor nummer10 maar ik vind dat je nu wel heel gemakkelijk de schuld bij 1 iemand neerlegt. Volgens mij is voetbal nog altijd een teamsport, waarbij je de 11 veldspelers, de wissels en de trainer nodig hebt om te winnen. Om dan alleen Stekelenburg de schuld te geven gaat mij een stap te ver. Natuurlijk had Stekelnburg bepaalde ballen kunnen hebben, maar hij heeft voor ons ook vaak genoeg punten gewonnen. Of ben je dat even vergeten. En trouwens hebben Suarez, Sulejmani, Cvitanich e.d. ons dan ook punten gekost door een bal er niet in te schoppen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
makker.. het was een voorbeeld aangezien meneer KRUNKJE alleen Vermeer de schuld geeft en dan is dit mijn weer woord.. hij vergeet namelijk ook dat Vermeer voor ons ook PUNTEN heeft gepakt.. Fiorentina hield hij Ajax op de been waardoor wij in de wedstrijd kwamen en uit eindelijk Fiorentina uitschakelde.. en dat waren reddingen die ik Steek nooit heb zien maken.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nummer10 krunk vergeet dat helemaal niet maar ik vindt vermeer ook nu een net iets mindere keeper.. als steek zoon slechte speler is als jij zegt dat hij is speelt hij ook niet meer bij het nederlands elftal.. en je haalt fiorentina erbij maar dan heb jij steek die 2e wedstrijd niet gezien dan.. en daar weet ik nog met steek op doel 0-1 voor ajax en de andere wedstrijd met vermeer op doel 1-1.. dus dan is het steek geweest die de nul heeft gehouden toen hoor.. ben je nou zo dom nummer10? of lijkt dat maar zo? En dan ook zegge ja die reddigen heb ik hem nooit zien maken.. nee steek is geen keeper die de show steelt maar wel iemand die goed kan mee voetballen en je weet wat e aan hem heb.. Vermeer is ook een goede keeper maar niet zo zeker als steek.. Als ik dan jou tekst mag gebruiken.. HIJ KAN NIET EENS TEGEN EEN BEETJE GEZONDE DRUK!! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
volgend jaar oke je moet spelers kopen begin met pranjic maxwel chivu en als suares weg gaat dan kan je arnoutovic halen elia kan mar moet te veel kosten het zit hem meer in de verdedeging en het middenveld begin met VERMEER,VAN DE WIEL,WIELAERD,OLEGEOR,EN DAN LIEVER MAXWEL CHIVU, MIDDENVELD JA GABRI,OF ENHO,AISATIE,PRANJIC,VOOR IN NATUURLIJK SUARES,MIKCIE,DARIO OF TOCH ARNOUTOVIC ER BIJ EN BODUL ALS INVALLER ja dit heb je nodig net wat meer ervaring achterin en met pranjic en aisatie op het middenveld heb je veel creativietijd heeel veel plus mickie gaat weer beter spelen want die is een dual met pranjic dat zag je vorig jaar die hadden we er gelijk bij moeten hebben pranjic zo i zo hij wil wel nou waar wachten we nog op halen nu vandaag nog plus maxwel nou dan zijn we gelijk een stuk beter kijk na az die hebben een paar spelers verandert en gelijk kampieon dus koop deze jongens mar of vinden jullie van niet soms koop pranjic maxwel chivu en als het kan dan vooor in arnoutovic of niet soms |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
heeejjj makker....welke keren heeft Maarten dan punten voor ons gewonnen want dit seizoen heeft ie ons toch echt alleen maar punten gekost!!!! maar iok sta open voor iedereen die concrete voorbeelden van een puntenreddende Maarten kan aandragen.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Oeps....freakie....meevoetballen?? ik weet niet precies waar jij in het stadion zit maar vanaf mijn rijtje zie ik dat Maarten slechtsbij in inschieten voor de wedstrijd de ballen keurig legt waar ze horen...onder druk van de wedstrijd is dat juist 1 van zijn allerzwakste punten....maar wellicht zie jij het vanaf jouw plekkie in het staion beter en kan je het me uitleggen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
patrick eerst de eerste daar heb ik dan al een voorbeeld van gegeven.. dat was niet punten winnend maar dat was wel een winst voor ajax mede dankzij hem.. Wat je zag tegen psv is dat vermeer het mee voetballen daar bedoel ik mee dat hij goed comuniceert dus bij psv was het met die slechte passen door het midden enzo egt heel slecht van de veerdedigers maar steek zou gillen dat die bal weg gerost moet worden.. en hij LEID de verdedigers.. Wat je bij steek ziet is dat hij de bal laag houd en niet ver uitschiet.. dat heeft met de lengte van ajax niet handig.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
ik heb Maarten wereklijk nog nooit horen schreeuwen en ik kan je vertellen dat ik op rijtje 1 achter de goals zit dus denk dat ik enig recht van spreken heb....het coachen van Maarten is werkelijk bedroevend, maar zoals gezegd...ieder zijn mening... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T zou wat zijn als je maarten hoort schreeuwen he:P want lijkt mij toch dat suporters harder schreeuwen.. maar als je t zo ziet ik leg me er bij neer.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:wat lul je nu krunk ? er is 1 iemand die ons het kampioenschap heeft gekost en dat is Steek.. en vorig jaar ook !! maar ik ga je gewoon compleet negeren want je lult alleen dikke onzin uit.. maar weet je wat ik hoop nu Krunk speciaaal voor jou ? dat Steek nu de laatste wedstrijd mag keepen voordat die oprot.. en dan zal je zien waarom hij geen 1 meer is.. lol totaal niet inhoudelijk. hoe bedoel je een gebeten hond! haha.... kritiek op vermeer is inmiddels al meerdere malen aangekaart! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 14:32 schreef makker het volgende:[..] Sorry hoor nummer10 maar ik vind dat je nu wel heel gemakkelijk de schuld bij 1 iemand neerlegt. Volgens mij is voetbal nog altijd een teamsport, waarbij je de 11 veldspelers, de wissels en de trainer nodig hebt om te winnen. Om dan alleen Stekelenburg de schuld te geven gaat mij een stap te ver. Natuurlijk had Stekelnburg bepaalde ballen kunnen hebben, maar hij heeft voor ons ook vaak genoeg punten gewonnen. Of ben je dat even vergeten. En trouwens hebben Suarez, Sulejmani, Cvitanich e.d. ons dan ook punten gekost door een bal er niet in te schoppen? idd makker. en alsof een vermeer de afgelopen 2 maanden nou zoveel goeds heeft gedaan. redelijk wat blunders. er staat een gehele selectie elk jaar klaar om te spelen. je faalt als collectief. tot bestuurlijk als buschauffeur die ontslagen kan worden ;) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 17:43 schreef freakie het volgende:nummer10 krunk vergeet dat helemaal niet maar ik vindt vermeer ook nu een net iets mindere keeper.. als steek zoon slechte speler is als jij zegt dat hij is speelt hij ook niet meer bij het nederlands elftal.. en je haalt fiorentina erbij maar dan heb jij steek die 2e wedstrijd niet gezien dan.. en daar weet ik nog met steek op doel 0-1 voor ajax en de andere wedstrijd met vermeer op doel 1-1.. dus dan is het steek geweest die de nul heeft gehouden toen hoor.. ben je nou zo dom nummer10? of lijkt dat maar zo? En dan ook zegge ja die reddigen heb ik hem nooit zien maken.. nee steek is geen keeper die de show steelt maar wel iemand die goed kan mee voetballen en je weet wat e aan hem heb.. Vermeer is ook een goede keeper maar niet zo zeker als steek.. Als ik dan jou tekst mag gebruiken.. HIJ KAN NIET EENS TEGEN EEN BEETJE GEZONDE DRUK!! oei vooral die laatste citaat klaar nummer 10 geheel. zodra er druk of concurrentie achter vermeer staat geeft hij niet thuis. vrij vreemd als je bij ajax1 nr 1 wilt zijn. zal altijd concurrentie achter je staan. dan kan hij beter bij nac terecht. ;) hij spreekt zichzelf inmiddels al meerdere malen tegen, maar ziet het in en geeft het niet toe.wel jammer. nu zal hij wel gaan schelden. heb alleen gezegd dat vermeer niet vrijuit gaat zoals patrick en jij beweren. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 19:09 schreef Patrick Buisman het volgende:heeejjj makker....welke keren heeft Maarten dan punten voor ons gewonnen want dit seizoen heeft ie ons toch echt alleen maar punten gekost!!!! maar iok sta open voor iedereen die concrete voorbeelden van een puntenreddende Maarten kan aandragen.... kijk alleen maar naar de laatste 6 weken wat vermeer heeft gedaan. alle critisi hebben het erover. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 19:11 schreef Patrick Buisman het volgende:Oeps....freakie....meevoetballen?? ik weet niet precies waar jij in het stadion zit maar vanaf mijn rijtje zie ik dat Maarten slechtsbij in inschieten voor de wedstrijd de ballen keurig legt waar ze horen...onder druk van de wedstrijd is dat juist 1 van zijn allerzwakste punten....maar wellicht zie jij het vanaf jouw plekkie in het staion beter en kan je het me uitleggen... vermeer kan niet goed keepen toch als er een goede doelman als nr2 achter hem staat. vrij vreemd. en de uittrappen van steek komen goed aan hoor. jij zit zeker bij Timmer te kijken wekelijks. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: wat niet betekend dat freakie het met je eens is. hij geeft aan dat het wel zal kloppen ofzo. of dat jij het bij jouw mening kunt houden. Steek hoeft niet te gillen, hij geeft duidelijk aan zijn verdedigers door wat ze moeten doen in de 16 en daarbuiten. En geeft geen opdracht om spelers uit de muur te laten lopen, of om uit de eigen verdedigingszone te gaan lopen. bullshit. totaal geen kennis van voetbal dus. de laatste linie word aangesloten en gestuurd door de CV's! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
heejjjj KRUNK...je hebt bijzondere gave...moet je iets mee doen....afgezien van een structureel andere zienswijze over voetbal in zijn algemeenheid ben ik blij verrast te zien en te lezen dat jij weet wat freakie bedoelt....aan de andere kant val je je maatjer wel weer af door tegen te spreken dat Maarten zou gillen....freakie vindt van wel...KRUNK vindt van niet.....blijf elkaar nou wel trouw he..anders staan jullie zo helemaal alleen op dit forum.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie.. dan kon maarten dat ook niet alleen Vermeer heeft gevochten voor zijn plaats iets waar Maarten geen zin in had.. hij wou de concurentie niet aan met Vermeer.. over zwakte gesproken.. Steek zijn fout was om te zeggen dat hij graag naar een andere club wou.. dus heeft MvB voor de toekomst gekozen.. met Lef.. niks meer dan terecht ook.. als een speler bijvoorbaad al zegt ik wil graag weg.. uit het veld halen en iemand neer zetten waarmee je in de toekomst kan kijken.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
vind het overigens wel leuk dat je doorlopend verwijzingen maakt naar Timmer beste KRUNK....volgens mij ben je echt nog nooit in het stadion geweest.....als jij probeert te beweren dat zijn uittrappen goed zijn is mijn gevoel over je voetbaltechnische inzicht bij deze bevestigd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2009 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
inderdaad.. want als er iemand NIET kan uittrappen is het Steek.. en meevoetballen al helemaal niet.. tis een engelse keeper.. de bal komt ZO VER MOGELIJK WEG VAN HET DOEL SCHIETEN ! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
thnx nummer 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2009 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
denk dat je de verkeerde speler voor je ziet dan heb namelijk vermeer erg weinig ballen kort zien spelen.. wat vermeer trouwens goed doet want hij kan goed hoge ballen geven.. maar krunk om te reageren wat heeft vermeer de laatste 6 weken dan goed gedaan vindt ik wel aanvallend.. als je reageert op patrick doe ik dan met voorbeelde en dan niet hoe slecht vermeer het heeft gedaan maar wat steek goed heeft gedaan.. en nummer 10.. als je als keeper 2 keer gebleseert bent geweest dit seizoen is het niet lkkr voor je vooruit gang en ga je alleen mar achteruit.. En ik denk dat dan elke speler niet meer in de basis hoort.. welke speler wil er NIET weg naar een hogere competitie? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 10:21 schreef Patrick Buisman het volgende:heejjjj KRUNK...je hebt bijzondere gave...moet je iets mee doen....afgezien van een structureel andere zienswijze over voetbal in zijn algemeenheid ben ik blij verrast te zien en te lezen dat jij weet wat freakie bedoelt....aan de andere kant val je je maatjer wel weer af door tegen te spreken dat Maarten zou gillen....freakie vindt van wel...KRUNK vindt van niet.....blijf elkaar nou wel trouw he..anders staan jullie zo helemaal alleen op dit forum.... jij en een ander staan al wekenlang alleen. geen steun meer he! vrij opvallend. alleen jouw visie is wet toch Koning?!
dat ik het vrijwel vaak met freakie eens ben wil niet zeggen dat ik nog een eigen mening heb. sjees.... je bent echt stom. had je nog niet zo laag ingeschat. je kunt dus niet inhoudelijk reageren op de kwestie vermeer. dan maar andere dingen erbij halen. inmiddels weet ook jij gewoon dat hij niet voldoet aan de eisen die jij hem toejuigde! maar toegeven is ook een vak he... ach... |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 10:26 schreef nummer10 het volgende:freakie.. dan kon maarten dat ook niet alleen Vermeer heeft gevochten voor zijn plaats iets waar Maarten geen zin in had.. hij wou de concurentie niet aan met Vermeer.. over zwakte gesproken.. Steek zijn fout was om te zeggen dat hij graag naar een andere club wou.. dus heeft MvB voor de toekomst gekozen.. met Lef.. niks meer dan terecht ook.. als een speler bijvoorbaad al zegt ik wil graag weg.. uit het veld halen en iemand neer zetten waarmee je in de toekomst kan kijken.. nu kun je jezelf niet goed praten hoor. vermeer die niet onder druk kan presteren. haha doe f normaal joh. dus een doelman bij een andere subtopper in Europa denk ook van: shit ik ben nu zenuwwachtig want er staat een andere keeper te porren, en wellicht verlies ik mijn basisplek wel. vermeer kan dan beter geen contactsport beoefenen, en gewoon gaan schaken! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie.. meevoetballend doet Vermeer het veel beter hoor.. toch wat vaker live kijken of in het stadion en niet alleen de NOS |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: oh ja, nu jantje geen domme reactie's meer post heb je ineens hulp uit een onverwachte hoek. chapeau! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 14:26 schreef freakie het volgende:denk dat je de verkeerde speler voor je ziet dan heb namelijk vermeer erg weinig ballen kort zien spelen.. wat vermeer trouwens goed doet want hij kan goed hoge ballen geven.. maar krunk om te reageren wat heeft vermeer de laatste 6 weken dan goed gedaan vindt ik wel aanvallend.. als je reageert op patrick doe ik dan met voorbeelde en dan niet hoe slecht vermeer het heeft gedaan maar wat steek goed heeft gedaan.. en nummer 10.. als je als keeper 2 keer gebleseert bent geweest dit seizoen is het niet lkkr voor je vooruit gang en ga je alleen mar achteruit.. En ik denk dat dan elke speler niet meer in de basis hoort.. welke speler wil er NIET weg naar een hogere competitie? is in dezelfde topic al vaker aangegeven wat vermeer fout deed. ook in welke wedstrijd. zie pagina 3 en 4. patrick is alleen te blind en te stom om dat te begrijpen. hij heeft een voorliefde voor vermeer. alleen geeft hij het niet toe. en verder kan iedereen toch duidelijk zien op zowel professioneel als amateuristisch niveau dat Vermeer tekort komt voor het moment. dat is overal al aangekaart. de kwestie dat Steek zegt eventueel weg te willen en geen zin heeft om een discussie voor nr 1 aan te gaan is logisch. hij keept al jaren bij ajax, en wil nu gewoon naar een andere competitie toe. duuhh.... vrij logisch toch patrickje! anders kunnen we ook heitinga e.d. gaan uitfluiten nu, want waarom hebben ze ons zo lieve clubje verlaten?! duidelijk. en heitinga kon in de ogen van de fans ook weinig fouts doen, maar is toch weg en erg POPULAIR! verder liet ook hij regelmatig zijn blunders zien in de verdediging. er word gewoon met 2 maten gemeten, en daarom zijn mensen zoals patrick gewoon kortzichtig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha patrick je bent egt zoo verschrikkelijk dom.. krunk mag zun eigen zegje doen ik zeg gillen maar wil best onder uitlegge wat daar in die tekst meer bij past hoor.. vindt het dus dom dat je totaal een andere richtig opdraait.. heb namelijk krunk ook aantal keer gewezen op dingen waar ik het niet mee eens ben.. maar als je het zo wil zien zoals je het ziet over krunk en mij die het zelfde denken en nu ineens anders denken dan mag je dat zo denken maar als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat dat je met somige mensen op 1 punt wat minder eens ben wil niet zegge dat ik dan bij een andere mening er niet met die gene eens kan zijn.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
heeejjjj freakie.....indien je in staat blijkt op normaal nederlandse wijze je taal te gebruiken zou ik graag naar je willen luisteren....helaas weet ik op voorhand al dat je je in woord en geschrift niet fatsoenlijk kunt uitdrukken dus blijf jij maar lekker kansloos of dit forum zitten....ik begrijp werkelijk helemaal niets van je stukje namelijk.....maar wellicht dat er mensen zijn die zich hebben verdiept in mensen die alleen slap kunnen kletsen zich opwerpen om deze wartekst voor mij te vertalen....pffff |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Heeejjj KRUNK.....jij die zeker wist dat Maarten volgend jaar weer onder nummer 1 bij ajax zou keepen geeft nu aan dat het logisch is dat ie naar een andere competitie wil....nou vooralsnog was er al interesse voor deze topkeeper vanuit 2 clubs in Belgie.....lijkt me duidelijk op welk niveau hij door de voetbalwereld wordt ingeschaald....Heitinga rules.......(overigens samen met Kenneth!!!) |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
liever een freakie die liefhebber is van een andere club die het wel goed ziet dan 2 onbenullen die roepen voor ajax te zijn maar werkelijk in geen enkel opzicht aantonen enig verstand van zaken te hebben!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 14:37 schreef freakie het volgende:haha patrick je bent egt zoo verschrikkelijk dom.. krunk mag zun eigen zegje doen ik zeg gillen maar wil best onder uitlegge wat daar in die tekst meer bij past hoor.. vindt het dus dom dat je totaal een andere richtig opdraait.. heb namelijk krunk ook aantal keer gewezen op dingen waar ik het niet mee eens ben.. maar als je het zo wil zien zoals je het ziet over krunk en mij die het zelfde denken en nu ineens anders denken dan mag je dat zo denken maar als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat dat je met somige mensen op 1 punt wat minder eens ben wil niet zegge dat ik dan bij een andere mening er niet met die gene eens kan zijn.. HAHA PATRICK. Freakie en ik zijn het de laatste tijd alleen wat meer eens met elkaar. Maar beide hebben wij nog een eigen mening. En jij kunt daar dus niet tegen, dat blijkt hieruit. Want als iemand anders een andere feitenweerlegging plaatst dan is hij ineens dom. Zoals ik al eerder zei: "Dat is de Wet van Patrick"! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 14:47 schreef Patrick Buisman het volgende:heeejjjj freakie.....indien je in staat blijkt op normaal nederlandse wijze je taal te gebruiken zou ik graag naar je willen luisteren....helaas weet ik op voorhand al dat je je in woord en geschrift niet fatsoenlijk kunt uitdrukken dus blijf jij maar lekker kansloos of dit forum zitten....ik begrijp werkelijk helemaal niets van je stukje namelijk.....maar wellicht dat er mensen zijn die zich hebben verdiept in mensen die alleen slap kunnen kletsen zich opwerpen om deze wartekst voor mij te vertalen....pffff waar slaat dit nou weer op? je kunt jezelf dus niet revancheren op sportief gebied... en kom je maar wartaal uitkramen. zoals vaker de laatste weken zien en lezen we niks van je op posts die INHOUDELIJK ergens over gaan. en dat verschil zegt genoeg over jouw zogenaamde potentie! je word al een tijd niet meer serieus genomen. en dan alleen maar verwijzen naar anderen. jongen.... je ontloopt bijna elke discussie. en als je al IETS zegt wat ook in een democratie thuishoort krijg je ineens te maken met de Wet van Patrick. haha |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 14:50 schreef Patrick Buisman het volgende:Heeejjj KRUNK.....jij die zeker wist dat Maarten volgend jaar weer onder nummer 1 bij ajax zou keepen geeft nu aan dat het logisch is dat ie naar een andere competitie wil....nou vooralsnog was er al interesse voor deze topkeeper vanuit 2 clubs in Belgie.....lijkt me duidelijk op welk niveau hij door de voetbalwereld wordt ingeschaald....Heitinga rules.......(overigens samen met Kenneth!!!) ahha blinde gladiool. heitinga rules op de BANK bij Madrid ja. en bij Ajax ook wekelijks met zijn slippers in de verdediging. je moet wel echt een ajax bril ophebben om deze V&D Prijzencircus te missen. haha... je raakt nog geen pak boter man met jouw posts. ga maar lekker op het feyenoord forum posten. haha en overigens kan ik je uit persoonlijke informatie meedelen dat er interesse uit Italie, Engeland, Belgie, Nederland en Frankrijk is voor Steek. ik ben beter op de hoogte hiervan. dus nu blijkt maar weer dat je gewoon meer een hekse tegen Steek hebt, inplaats van een INHOUDELIJKE MENING met je Belgische Divisie enzo! sjees.... je bent echt uitgemolken nu. zeg niks meer! had je niet gedacht he. toegeven! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 14:51 schreef Patrick Buisman het volgende:liever een freakie die liefhebber is van een andere club die het wel goed ziet dan 2 onbenullen die roepen voor ajax te zijn maar werkelijk in geen enkel opzicht aantonen enig verstand van zaken te hebben!! de Wet van Patrick heeft gesproken. jammer dat jouw Vermeer dan niet zoveel interesse trekt van buitenlandse clubs terwijl hij zo goed was op het EK en OS. jongen.... iedereen in Europa ziet het en lacht ernaar. check trouwens even op de Duitse Bundes forum. Kom je iets verder denk ik;) Oh nee.... jij komt niet verder dan jouw hekse tegen Steek op Headliner! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
owww.....gelukkig...mijn best vriend KRUNK beroept zich weer eens op zijn uitstekende contacten bij Ajax...was al even bang dat je die relatie had verspeeld....maar even voor het overige lezers van dit forum....wat is de precieze betekenis van "een hekse tegen Steek"......whahahahahahahaha.....een hekse...laat me niet lachen!!!....Ik zou ook niet weten waarom Kenneth in de Belgische competitie zou gaan spelen als ie de komende jaren de onbetwiste nummer 1 van ons aller Ajax is.......en pas maar op met je hekse.....whahahahahahaha sukkel!!!
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
zolang jij maar je excuses aan me aanbiedt KRUNK mag je van mij zeggen wat je wilt.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kijk he patrick das nou precies waar ik jou op ga terug pakken.. heb je jou zin al gelezen.. domme domme patrick.. taal is dus ook niks voor jou.. Dat je niet normaal reageert op dinge klopt ook want je loopt ook egt dinge uit je nek te lullen.. HOE WEEET JIJ ALS GODSNAAM DAT ER VAN BELGISCHE CLUBS ALLEEN INTERESSE IS??.. en als steek egt zo slecht zou zijn als je beweert waarom is hij je onbetwiste nummer in het nederlands elftal? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
nog heeeel eventjes freakie.....nog heeeeeel eventjes....en dan staat er gewoon een ander....loyaliteit noemen ze dat....maar denk aan je taal he freakie....probeer het niveau een beetje op te krikken....wie weet word je dan nog eens serieus genomen... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
hoe weet jij "als godsnaam" dan dat het anders is freakie.....?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha nee niet een vraag met een vraag beantwoorden.. als je zo goed in nederlands ben weet je ook dat dat onbeleeft is he!!.. jij bent zoo konjoo dom he.. IK ZEG NAMELIJK NIET DAT IK HET ANDERS WEEET!! IK WEET NAMELIJK HELEMAAL NIKS VAN BELANGSTELLINGEN! steek is nu nog van ajax we zien wel waar hij dan heen gaat als hij weg gaat.. en bij het nederlands elftal staat hij en TIMMER zou dan denken doe dan vermeer en steek ofzo he? maar dat gebeurt ook niet.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
en zoals jij zegt loyaliteit tsjaa als voetbal daarom zou gaan.. Steek wordt niet zomaar uitgekozen.. jullie zette steek bijna neer alsof hij afgeschoten kan worden.. nou sorry hoor slaat er totaal nergens op.. als vermeer het beter doet komt hij er toch in? Het nederlands elftal moet bestaan uit DE BESTE van nederland niet uit de spelers met de meeste loyalitiet.. |
|
|
|
|
greenwood
|
|
|
Die hele discussie over Steek/Vermeer slaat eigenlijk helemaal nergens op jongens. Als van Basten nu Steek weer 1e doelman maakt, maakt hij zichzelf toch belachelijk? Op het moment dat beide fit waren, koos hij voor Vermeer, dat deed hij waarschijnlijk met de achterliggende reden dat Vermeer langer bij Ajax blijft gezien zijn komende contractverlenging en dus een keuze voor de toekomst. Misschien ging hij er in zijn achterhoofd ook al wel van uit dat Stekelenburg wel eens binnenkort zou vertrekken, dus dan geldt hetzelfde als hij laatst met Schilder deed, die hij niet opstelde omdat hij toch wegging. Deze redenering van v Basten maakt op mij een logische indruk, en daarom vind ik het goed dat Vermeer nu een kans krijgt en voor mijn part mag hij het volgend seizoen weer laten zien, en mag Steek weg in de zomer. En jullie kunnen wel doorgaan met zeuren over de fouten van Vermeer, maar echte blunders heb ik hem nooit zien maken, er was altijd wel een aanwijsbare fout van het team. Daarom geloof ik meer in versterkingen voor het middenveld deze zomer. Als je ook kijkt naar de aankopen die tot nu toe gedaan zijn, dat zijn bijna allemaal verdedigers en aanvallers, op enkele uitzondering na (Aissati en Enoh, van wie ik alleen Aissati tot nu toe een echte versterking voor het basiselftal vind. Over Sno hoeven we niet te praten want ik vraag me nog steeds af wat die man wél kan). |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
heeeejjjjjj........nou dat is dan eigenlijk heel simpel greenwood.....dit is precies hetgeen ik mijn beste vrienden KRUNK en FREAKIE al de hele tijd duidelijk probeer te maken....wellicht dat ze het wel begrijpen als het door een ander wordt gezegd....soms kan het allemaal toch zo simpel te beredeneren zijn..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahaha heb je vermeer geen fouten zien maken greenwood? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
patrick jij probeert ons duidelijk te maken dat steek een verschrikkelijke keeper is en greenwood zegt dat de reden is dat steek weg gaat en van basten zich voorschut zet dat is iets heel anders.. dus je kan krunk wel voor gek verklaren maar je spreek nu ook wartaal je gaat vanalles uit de kast halen om je gelijk te krijgen.. maar die heb je nu want je kan inderdaad ook alleen die reden hebben.. steek gaat weg omdat hij naar t buitenland kan en vermeer blijft en kan nog heel wat jaartje blijven! dus ben t nu dan wel met je eens patrick |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2009 - 15:15 schreef Patrick Buisman het volgende:owww.....gelukkig...mijn best vriend KRUNK beroept zich weer eens op zijn uitstekende contacten bij Ajax...was al even bang dat je die relatie had verspeeld....maar even voor het overige lezers van dit forum....wat is de precieze betekenis van "een hekse tegen Steek"......whahahahahahahaha.....een hekse...laat me niet lachen!!!....Ik zou ook niet weten waarom Kenneth in de Belgische competitie zou gaan spelen als ie de komende jaren de onbetwiste nummer 1 van ons aller Ajax is.......en pas maar op met je hekse.....whahahahahahaha sukkel!!! zoals gewend inmiddels kan patrick niks hard maken op bovenstaande posts. wel afwijken van onderwerp. daar ben je wel goed in. gewoon simpel en direct antwoorden, geen andere dingen erbij halen. vermeer is inmiddels al geheel met de grond gelijk gemaakt. begint op jou te lijken. |
|
|
|