BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX 2009/10

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 15:28 schreef freakie het volgende:
kijk he patrick das nou precies waar ik jou op ga terug pakken.. heb je jou zin al gelezen.. domme domme patrick.. taal is dus ook niks voor jou.. Dat je niet normaal reageert op dinge klopt ook want je loopt ook egt dinge uit je nek te lullen.. HOE WEEET JIJ ALS GODSNAAM DAT ER VAN BELGISCHE CLUBS ALLEEN INTERESSE IS??.. en als steek egt zo slecht zou zijn als je beweert waarom is hij je onbetwiste nummer in het nederlands elftal?
oei die zit wel aardig.
daarnaast heb ik Maarten zelf even gesproken over deze kwestie, zit niet de hele dag aan de telefoon ofzo met hem.
maar als ik patrick als leek zijnde iets aangeef, weet hij het altijd beter. net een betweter, alleen dan de slechte uitvoering van Sportdwaas. Die heeft tenminste wel verstand van voetbal.
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 15:36 schreef Patrick Buisman het volgende:
nog heeeel eventjes freakie.....nog heeeeeel eventjes....en dan staat er gewoon een ander....loyaliteit noemen ze dat....maar denk aan je taal he freakie....probeer het niveau een beetje op te krikken....wie weet word je dan nog eens serieus genomen...
en ook hier reageer je niet INHOUDELIJK terug op de post van Freakie. maar kom je weer met OFFtopic berichten. vrij lastig he als iemand anders gelijk heeft. al is het maar die ene procent. patrick is de Wet!
Freakie geeft gewoon even een par example aan, waar jij dus jezelf niet op kunt weren.
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 15:41 schreef freakie het volgende:
haha nee niet een vraag met een vraag beantwoorden.. als je zo goed in nederlands ben weet je ook dat dat onbeleeft is he!!.. jij bent zoo konjoo dom he.. IK ZEG NAMELIJK NIET DAT IK HET ANDERS WEEET!! IK WEET NAMELIJK HELEMAAL NIKS VAN BELANGSTELLINGEN! steek is nu nog van ajax we zien wel waar hij dan heen gaat als hij weg gaat.. en bij het nederlands elftal staat hij en TIMMER zou dan denken doe dan vermeer en steek ofzo he? maar dat gebeurt ook niet..
daarmee heb je nu inmiddels al teveel woorden besteed aan onze Patrick alias Karel de Grote.
zei het net al: hij beantwoord een vraag niet met een antwoord, maar direct met een aanval. alleen zo ben je een grote jongen die niet eens weet welke spelers onder de belangstelling staan van clubs. je hebt geruchten op internet waar hij van leeft. en als ik aangeef dat ik de persoon in kwestie heb gesproken is dat gewoon duidelijk. daarnaast is een Timmer meer een doelman voor de Jupiler. Vermeer voor een Twente, en Steek kan dus blijkbaar bij Europese subtoppers aan de slag.
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 15:47 schreef freakie het volgende:
en zoals jij zegt loyaliteit tsjaa als voetbal daarom zou gaan.. Steek wordt niet zomaar uitgekozen.. jullie zette steek bijna neer alsof hij afgeschoten kan worden.. nou sorry hoor slaat er totaal nergens op.. als vermeer het beter doet komt hij er toch in? Het nederlands elftal moet bestaan uit DE BESTE van nederland niet uit de spelers met de meeste loyalitiet..
daarop heeft ook Bert van Marwijk gereageerd.
zijn woorden waren: STEKELENBURG IS EEN COMPLETERE KEEPER, EN HEEFT MEER ERVARING EN TOEGEVOEGDE WAARDE VOOR HET TEAM VAN ORANJE. Oei.... of maak je hem nu ook ineens uit tot leugenaar, slapjanus, geen voetbalkenner, homo, vriendjespolitiek... hahahah.. man kijk f op google.. en tik even in: Stekelenburg nummer 1 van oranje. dan kom je een stuk verder;) Hans van Breukelen, Stenley Menzo en Johan Derksen hebben dit al beaamd. ONZE GOD EDWIN VAN DER SAR HEEFT STEKELENBURG NAAR VOREN GESCHOVEN ALS ZIJN OPVOLGER. Jonge..... patrick..... je bent totaal ongeloofwaardig, evenals jouw maatjes.

Freakie hoeft mijn antwoord niet eens meer aan te vullen. En o ja.. je hoeft hier geen vraag op te stellen;)
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 17:02 schreef greenwood het volgende:
Die hele discussie over Steek/Vermeer slaat eigenlijk helemaal nergens op jongens. Als van Basten nu Steek weer 1e doelman maakt, maakt hij zichzelf toch belachelijk? Op het moment dat beide fit waren, koos hij voor Vermeer, dat deed hij waarschijnlijk met de achterliggende reden dat Vermeer langer bij Ajax blijft gezien zijn komende contractverlenging en dus een keuze voor de toekomst. Misschien ging hij er in zijn achterhoofd ook al wel van uit dat Stekelenburg wel eens binnenkort zou vertrekken, dus dan geldt hetzelfde als hij laatst met Schilder deed, die hij niet opstelde omdat hij toch wegging. Deze redenering van v Basten maakt op mij een logische indruk, en daarom vind ik het goed dat Vermeer nu een kans krijgt en voor mijn part mag hij het volgend seizoen weer laten zien, en mag Steek weg in de zomer.

hieruit kun je dus ook opmaken dat Vermeer dus niet op kwaliteit is gekozen. maar wellicht op basis van keuzes voor de toekomst. daarom heeft Schilder ook niet gespeeld, ondanks dat de nood hoog was voor een LV. en verder ook met andere vleugelspelers enz. Vermeer zal hoe dan ook onder Steek blijven staan.
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 21:39 schreef Patrick Buisman het volgende:
heeeejjjjjj........nou dat is dan eigenlijk heel simpel greenwood.....dit is precies hetgeen ik mijn beste vrienden KRUNK en FREAKIE al de hele tijd duidelijk probeer te maken....wellicht dat ze het wel begrijpen als het door een ander wordt gezegd....soms kan het allemaal toch zo simpel te beredeneren zijn.....
die simpelheid hebben we al vaker aangegeven alleen dan niet in de Science Fiction wereld waar jij in leeft. en Freakie en ik zijn geen vrienden van jou. Gewoon forumbezoekers die redelijk willen zijn, en niet willen worden onderworpen aan jouw WET!
Krunk
 Krunk - zaterdag 25 april 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 22:10 schreef freakie het volgende:
patrick jij probeert ons duidelijk te maken dat steek een verschrikkelijke keeper is en greenwood zegt dat de reden is dat steek weg gaat en van basten zich voorschut zet dat is iets heel anders.. dus je kan krunk wel voor gek verklaren maar je spreek nu ook wartaal je gaat vanalles uit de kast halen om je gelijk te krijgen.. maar die heb je nu want je kan inderdaad ook alleen die reden hebben.. steek gaat weg omdat hij naar t buitenland kan en vermeer blijft en kan nog heel wat jaartje blijven! dus ben t nu dan wel met je eens patrick
haha patrick. MET ANDERE WOORDEN: indien Vermeer zo goed was op de OS en EK, dan was hij wel benaderd door een subtopper uit Europa. Blijkbaar is dat dus alleen zo bij onze beste vriend Steek. Zegt voldoende over zijn niveau. Vermeer kan nu rustig blijven keepen, maar let wel op... want Gentenaar is reserve, anders loopt de druk te snel op voor hem!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 25 april 2009 - 20:37   quote  deeplink  
heeejjj KRUNK....als je net zo spreekt als dat je schrijft zal je inderdaad vast een goed gesprek met Maarten hebben gehad....whahahaha maar fijn dat je eindelijk erkent dat je echt geen verstand van voetbal hebt want de enige die daadwerkelijk interesse in Maarten hebben getoond zijn 2 clubjes uit Belgie....whahahaha europese subtop....als je nou echt een topper bent in keepersland hoef je echt niet vereerd te zijn met wat interesse van dit soort clubs hoor....hij is simpelweg gepasseerd door Kenneth en daar valt simpelweg door jou KRUNK echt helemaal niets tegen in te brengen want anders had Maarten wel op goal gestaan....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2009 door Patrick Buisman --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 25 april 2009 - 20:38   quote  deeplink  
maar zou je ons ajacieden niet meer zo belachelijk willen maken op het forum van AZ alsjeblieft....dat je hier vrijwel alleen maar flauwekul schrijft is al erg genoeg....
freakie
 freakie - zondag 26 april 2009 - 12:18   quote  deeplink  
patrick jij reageert jammer genoeg ook niet op vragen naar jou toe.. en interesse die op internet staat hoeft niet alle interesse te zijn die steek heeft.. maar fijn dat je inhoudelijk reageerd! En lachen dat steek naar europese subtop gaat is niet egt logisch want dat gaat hij waarschijnlijk wel degelijk en nog wat 2 clubs uit belgie is toch ook niet verkeert??!
freakie
 freakie - zondag 26 april 2009 - 15:55   quote  deeplink  
pfoeeee nou vermeer deed het lkkr zeg!! en hoee goed van suarez om die penalty zo te nemen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2009 door freakie --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Denk dat alles wat we nu zeggen erg ongepast is , ik ben zéker geen Ajaxfan echter wel altijd van Suarez want ik hou van zulke spelers , wat er nu gebeurd met die penalty is natuurlijk belachelijk , eerst de bal nemen als een slappe zak om dan in de rebound als een gestoorde de keeper in twee-en te lopen, sorry maar dit kan echt niet! (al is t idd geen rood) schande , schande , schande zorg gewoon dat je die pingel er keihard inknalt man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2009 door jantje 1974 --
freakie
 freakie - zondag 26 april 2009 - 16:05   quote  deeplink  
zo is het!:P
freakie
 freakie - zondag 26 april 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Ik ben een ajax fan maar dat kan/kon niet en als je een penalty neemt SCHIET HEM ER GEWOON IN!:P
freakie
 freakie - zondag 26 april 2009 - 16:22   quote  deeplink  
nou dat doet hij dan nu wel maar als we punten gaan winnen is het niet dankzij vermeer en niet dankzij het spel van ajax.. T was DANKZIJ de scheids! 2 penalty's!, 1 rode kaart(onterecht) en geen rood voor suarez.. toch 3 punten is wat ik hoop!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 26 april 2009 - 20:12   quote  deeplink  
je weet dat als je Suarez een penalty laat nemen dat ie hem eventueel zo neemt...hoort bij het karakter van dit lekkere voetballertje...
freakie
 freakie - zondag 26 april 2009 - 20:37   quote  deeplink  
ja inderdaad patrick!:P
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 20:37 schreef Patrick Buisman het volgende:
heeejjj KRUNK....als je net zo spreekt als dat je schrijft zal je inderdaad vast een goed gesprek met Maarten hebben gehad....whahahaha maar fijn dat je eindelijk erkent dat je echt geen verstand van voetbal hebt want de enige die daadwerkelijk interesse in Maarten hebben getoond zijn 2 clubjes uit Belgie....whahahaha europese subtop....als je nou echt een topper bent in keepersland hoef je echt niet vereerd te zijn met wat interesse van dit soort clubs hoor....hij is simpelweg gepasseerd door Kenneth en daar valt simpelweg door jou KRUNK echt helemaal niets tegen in te brengen want anders had Maarten wel op goal gestaan....
ik erken geheel niets! er blijkt alleen maar keer op keer dat jij geen verstand van het spelletje hebt. en daarnaast ben je erg kortzichtig dat je alleen maar internet liners aanneemt die refereren naar 2 clubs. hahah.. hoe kort door de bocht kun je gaan;) jongen.... je bent inmiddels allang ongeloofwaardig. weet inmiddels dat er interesse uit de subtop van Europa is.
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 20:38 schreef Patrick Buisman het volgende:
maar zou je ons ajacieden niet meer zo belachelijk willen maken op het forum van AZ alsjeblieft....dat je hier vrijwel alleen maar flauwekul schrijft is al erg genoeg....
jouw aanwezigheid hier maakt meer slecht dan goed
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 12:18 schreef freakie het volgende:
patrick jij reageert jammer genoeg ook niet op vragen naar jou toe.. en interesse die op internet staat hoeft niet alle interesse te zijn die steek heeft.. maar fijn dat je inhoudelijk reageerd! En lachen dat steek naar europese subtop gaat is niet egt logisch want dat gaat hij waarschijnlijk wel degelijk en nog wat 2 clubs uit belgie is toch ook niet verkeert??!
daarom freakie. hij weet echt totaal niet wat hij zegt. zoals ik al zei: de Wet van Patrick is alleen geldig op dit forum. of hij dwingt het je wel op met: je hebt geen verstand van voetbal indien je mijn mening niet aanneemt. verder weet ik inmiddels welke clubs interesse hebben getoond in hem. en dat ga ik hier niet verkondigen. indien hij dat wil geeft hij dat zelf wel aan.
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 15:55 schreef freakie het volgende:
pfoeeee nou vermeer deed het lkkr zeg!! en hoee goed van suarez om die penalty zo te nemen!!
precies ja. vermeer zat er weer belabberd bij dat hij in de verre hoek vanuit die positie nog werd geklopt. wekelijkse blunders maar goed. verder weer een voorbeeld hoe suarez inmiddels ons weer punten heeft gekost. leek net of we met 7-0 voorstonden;) ongelooflijk stom. maar nee dat was zeker een fout van Steek.. die had Suarez geadviseerd... toch patrick!
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 16:05 schreef freakie het volgende:
zo is het!:P
idd
freakie
 freakie - maandag 27 april 2009 - 13:23   quote  deeplink  
haha krunk ik wil natuurlijk niet zegge dat suarez ons punten heeft gekost ik denk dat hij ons meer punten heeft laten winnen dan hij ons die punten heeft gekost.. ajax heeft verzuimt om nu 1 punt over twente heen te komen en miss wel vc te verzekere volgende week nu MOETEN ze 2 wedstrijden heell goed spelen..
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 13:23 schreef freakie het volgende:
haha krunk ik wil natuurlijk niet zegge dat suarez ons punten heeft gekost ik denk dat hij ons meer punten heeft laten winnen dan hij ons die punten heeft gekost.. ajax heeft verzuimt om nu 1 punt over twente heen te komen en miss wel vc te verzekere volgende week nu MOETEN ze 2 wedstrijden heell goed spelen..
er werd hier gezegd door ene patrick dat ajax door steek geen kampioen is geworden. en ik had aangegeven dat dit ook de schuld is van sulejmani suarez en dario! die hebben regelmatig de punten laten liggen. kijk maar hoe een dario een bal tegen az erin wilt schieten! leek net of je met 7-0 voorstond!
en suarez die nonchalant een penalty wilt nemen! nee... deze 3 spelers hebben ook tegen heerenveen groningen heracles utrecht niet thuisgegeven.... daar waar wij het kampioenschap hebben verspeeld. en niet Stekelenburg! en daar ligt mijn punt.
freakie
 freakie - maandag 27 april 2009 - 13:28   quote  deeplink  
nee dat is zeker zo.. suarez had al op 30 doelpunten moeten zitte en cvitanisch had er het gemiddelde van 2 per wedstrijd kunnen hebben..
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 13:28 schreef freakie het volgende:
nee dat is zeker zo.. suarez had al op 30 doelpunten moeten zitte en cvitanisch had er het gemiddelde van 2 per wedstrijd kunnen hebben..
daarom. zegt al genoeg over de instelling af en toe. heeft weinig met Steek te maken zoals patrick beweerde. de spitsen hebben te vaak verzuimd. en ook overige teamleden hebben niet thuis gegeven daar waar nodig was.
freakie
 freakie - maandag 27 april 2009 - 18:23   quote  deeplink  
maar dat geld voor steek maar ook voor vermeer..
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 18:23 schreef freakie het volgende:
maar dat geld voor steek maar ook voor vermeer..
ja en nu Patrickje laten inzien dat dingen ook van toepassing zijn op VERMEER!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 27 april 2009 - 20:27   quote  deeplink  
helaas heeft Kenneth nog steeds geen puntenkostende blunders gemaakt...dit nog steeds volstrekt in tegenstelling tot Maarten....ben trouwens wel blij dat je Maarten zelf de keuze laat om hem te laten vertellen welke clubs interesse in hem hebben....whahahahahaha....die KRUNK....zou een geheim kunnen verklappen maar zoalng Maarten dat nog niet wil houdt hij zijn mond.....whahahahaals je zegt "en niet Stekelenburg" laat je wederom zien dat je echt maar wat kletst...zou je nou zeggen en niet alleen Maarten zou je een puntje hebben....nu helaas door wederom slechte woordkeuze......geen!!!!...ben benieuwd of Maarten je uberhaupt wel kent....
Thomas
 Thomas - maandag 27 april 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 20:27 schreef Patrick Buisman het volgende:
helaas heeft Kenneth nog steeds geen puntenkostende blunders gemaakt...dit nog steeds volstrekt in tegenstelling tot Maarten....ben trouwens wel blij dat je Maarten zelf de keuze laat om hem te laten vertellen welke clubs interesse in hem hebben....whahahahahaha....die KRUNK....zou een geheim kunnen verklappen maar zoalng Maarten dat nog niet wil houdt hij zijn mond.....whahahahaals je zegt "en niet Stekelenburg" laat je wederom zien dat je echt maar wat kletst...zou je nou zeggen en niet alleen Maarten zou je een puntje hebben....nu helaas door wederom slechte woordkeuze......geen!!!!...ben benieuwd of Maarten je uberhaupt wel kent....
Mag ik je even wijzen op het tegendoelpunt van afgelopen zondag tegen AZ? Dat doelpunt mocht absoluut niet vallen vanaf die hoek. Kost ze uiteindelijk wel punten.

Moraal van dit verhaal is: beide keepers hebben zo hun sterke en zwakke momenten.
freakie
 freakie - maandag 27 april 2009 - 21:59   quote  deeplink  
patrick je lult nou ook maar een end weg vermeer heeft een tegen doelpunt gehad AFGELOPEN zondag wat thomas aangeeft.. uit een hoek waar die niet mocht vallen en laat het nou net een hand schelen en laat hem nou net niet goed staan.. en dan nog wat je kan weer inhoudelijk niet ingaan op de kwestie.. namelijk weer steek en krunk erbij halen.. we zijn nu namelijk WEL 2 punten verloren.. dan is het wel zo dat ajax er ook meer had kunnen scoren maar als dat doelpuntje niet had gevallen was het 1-0 voor ajax.. natuurlijk(voordat je me daarop gaat wijzen) hadden suarez, cvitanisch enzo gewoon meer moeten scoren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 20:27 schreef Patrick Buisman het volgende:
vermeer kost doelpunten, dus ook punten. de wedstrijden veranderen hierdoor. zie psv maar, na de blunder van de keeper (penalty) was het gehele spel omgezet. en ik ga niet eens over maarten praten met jou.

Edit Thomas:
Houd het nou eens netjes jongens! Ga de discussie met elkaar aan, maar speel niet op de man. Dit geldt voor iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas --
greenwood
 greenwood - dinsdag 28 april 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 15:55 schreef Krunk het volgende:

[..]

hieruit kun je dus ook opmaken dat Vermeer dus niet op kwaliteit is gekozen. maar wellicht op basis van keuzes voor de toekomst. daarom heeft Schilder ook niet gespeeld, ondanks dat de nood hoog was voor een LV. en verder ook met andere vleugelspelers enz. Vermeer zal hoe dan ook onder Steek blijven staan.
Wat bedoel je precies met de laatste zin?
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 17:58   quote  deeplink  
dat Marco steek uit de basis heeft gehaald doordat ze een woordenwisseling hebben gehad tijdens de middaglunch. zo luid de informatie van inside ajax. en Marco houd er niet van om zijn ego aan te laten tasten. zie maar met diverse spelers in de selectie in bij Nederland!
stekelenburg heeft ajax 1 inmiddels al verdedigd. het is tijd voor een nieuwe stap.

jammer want verder heeft hij wel de mogelijkheden en opties om een goede coach te worden.
freakie
 freakie - dinsdag 28 april 2009 - 18:58   quote  deeplink  
nee patrick.. steek voelt zich inderdaad te groot.. jou worden waren namelijk ook dat marco voor de toekomst kiest wat zegt dat steek wel degelijk meer kwaliteite heeft.. En dat steek zich geraakt voelt als hij 2 keer gebleseerd raak en even niet lekker speelt dat hij er uit wordt gehaald.. en dat hij zijn contract niet eerder verlengt kan krijgen dan kenneth is ook erg vaag..dus snap steek heeel en heel goed..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door freakie --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 28 april 2009 - 19:54   quote  deeplink  
mooi voor jou freakie dat je hem begrijpt...ik snap namelijk alleen dat als je simpelweg na een vervelende blessureperiode niet op niveau keept en daardoor een aantal wedstrijden achter elkaar puntenkostende blunders maakt je het veld dient te ruimen....dat Maarten dan direct zijn zaakwaarnemer op het bestuur afstuurt, en nu eigenlijk alles probeert om maar niet te hoeven keepen in Jong Ajax snap ik derhave volledig niet....Maarten verdient verreweg het meest van de hele selectie maar gedraagt zich als een verwende puber..
freakie
 freakie - woensdag 29 april 2009 - 00:46   quote  deeplink  
ja en marco die behandelt hem niet verkeerd? weet jij wat marco bij de training van steek deed? beter kijken en opletten steek is die dag van de wedstrijd van jong ajax niet ingelicht dat hij moest spelen en kwam op de training van ajax 1.. en kreeg toen te horen dat hij niet hoefde te trainen.. dat komt lkkr over zeg.. en dan met de dingen in je achterhooft dat bijvoorbeeld hij moet wachten op vermeer tot zijn contract verlengt wordt en er inderdaad.. dat hij daarvoor vreselijke blunders maakt is ook niet helemaal waar maar dat kan ik je nog wel een keer vertelle maar komt niet helemaal door bij jou.. we zijn 6 punten verloren door 2 keer 1-0 te verliezen van groningen en hereveen.. dat komt niet omdat er blunders waren van steek dat was 1 omdat er niet gescoort is(anders hadden we 2 punten inplaats van 0 schild niet echt veel toch?) en dat er bijvoorbeeld die vrije trap dat emanuelson zijn hoofd weg doet en de bal er ingaat dat had waarschijnlijk geen een keeper gehouden want je verwacht dat je muur blijft staan..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 29 april 2009 - 08:48   quote  deeplink  
"want je verwacht dat".....en volgens jou is hij zo een goede leider van de achterhoed....verteled hij iedereen wat hij moet doen...door zijn leidingevende capaciteiten stond de achterhoede zo goed...weet je freakie...Maarten heeft gewoon 3 wedstrijden acher elkaar vreselijk geblundert en het is fijn om te lezen dat je achter Maarten bent blijven staan maar daarom niet minder vreemd dat jij blijkbaar als enige niet heeft gezien dat ie deze 3 wedstrijden vreselijk tekort is geschoten...dat de voorhoede niet heeft gescoord heeft overigens niets te maken met het feit dat deze blunders door Maarten zijn gemaakt...de voorhoede heeft wellicht slecht geblundert door geen doelpunten te maken...realiteitszin is een schoon goed...En om even op je eerste deel te reageren...Marco is de trainer, dus Marco bepaalt...helaas dat ie het niet ziet zitten in Maarten, maar desondanks hoort Maarten gewoon zijn werk te doen!!
freakie
 freakie - woensdag 29 april 2009 - 11:13   quote  deeplink  
noem nou de 3 wedstrijden waar hij vreselijk heeft geblunderd.. en gelukkig zeg je dat hij zijn werk hoort te doen.. dat doet hij dus ook! maar wel na gezeur en dat is heel begrijpelijk want dat zeuren is door dat bovenstaande.. dan gaat het nu alleen over steek maar vermeer gaat nou ook niet zo lekker we hebben namelijk nu ook punten verloren door hem!
Thomas
 Thomas - woensdag 29 april 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 08:48 schreef Patrick Buisman het volgende:
dat de voorhoede niet heeft gescoord heeft overigens niets te maken met het feit dat deze blunders door Maarten zijn gemaakt.
Het heeft in zoverre wat met elkaar te maken dat wanneer de voorhoede niet scoort en een keeper een bal doorlaat die eigenlijk gepakt moet worden, er verloren wordt. Dan verlies je punten. Scoort de voorhoede wel, maar maakt een keeper een blunder, dan hoeft dat dus geen punten te schelen. Het een hangt gewoon van elkaar af. Een keeper wordt minder hard afgerekent op fouten wanneer er toch gewonnen wordt dan wanneer het punten kost.
leidijk
 leidijk - woensdag 29 april 2009 - 12:48   quote  deeplink  
okj jongens genoeg over dit zoveelste kolere seizoen. wat moet er nu volgens jullie gebeuren? en mn volgende vraag is as je mocht shoppen voor 10 miljoen wie zou je dan as versterking halen?
freakie
 freakie - woensdag 29 april 2009 - 12:51   quote  deeplink  
leidijk.. Is het een goed antwoord als ik zegt eerst de volgende 2 wedstrijden winnen?:P
t kan heel veel schelen.. kwa aankopen een speler komt liever naar een club die naar de champions league gaat.. dan een club in de uefa cub..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2009 door freakie --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 29 april 2009 - 14:11   quote  deeplink  
de 3 wedstrijden tussen zijn 2 blessures in vriendelijk vriend...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 29 april 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Tja Thomas...volgens mij ben jij wel bekend met het feit dat als de keeper en blunder maakt dit in vrijwel alle gevallen een doelpunt oplevert...dit is het risico van het keepersvak....uiteraard laat het zich makkelijker verbloemen indien de voorhoede er meer scoort dan dat de keeper blunders maakt, maar indien dit niet gebeurt is het toch de keeper aan te rekenen dat hij die blunder heeft gemaakt...
Thomas
 Thomas - woensdag 29 april 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 14:13 schreef Patrick Buisman het volgende:
Tja Thomas...volgens mij ben jij wel bekend met het feit dat als de keeper en blunder maakt dit in vrijwel alle gevallen een doelpunt oplevert...dit is het risico van het keepersvak....uiteraard laat het zich makkelijker verbloemen indien de voorhoede er meer scoort dan dat de keeper blunders maakt, maar indien dit niet gebeurt is het toch de keeper aan te rekenen dat hij die blunder heeft gemaakt...
Uiteraard, maar dat is mijn punt ook helemaal niet. Het gaat mij er juist om dat de blunders van een keeper minder snel onthouden worden wanneer er toch gewonnen wordt, dan wanneer het verloren wordt. Beide keepers (en zoveel in de wereld) maken fouten, net zoals spelers, scheidsrechters, trainers e.d. fouten maken. Om nu verloren punten voornamelijk bij de keepers te leggen, dat gaat gewoon te ver.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 29 april 2009 - 19:50   quote  deeplink  
dat mag natuurlijk jouw mening zijn....ik ben van mening dat als je je probeert te manifesteren als topkeeper je simpelweg afgerekend mag worden op blunders....
freakie
 freakie - woensdag 29 april 2009 - 20:17   quote  deeplink  
vindt ik ook patrick..
maar wat bij ajax is is dat ze of heel slecht zijn of heel goed..
dat is bij vermeer ook soms egt briljante keeper maar soms egt verschrikkelijk..
steek komt niet op die 2 genoemde dingen hij zit daar tussen in das ook t probleem bij het beoordelen bij het keepen..
ook nog eens heb een keeper eigenlijk echte BLUNDERS niet zien maken..
En hele goede dingen bij een keeper worden onthouden dat is dan met wat thomas zegt eigenlijk alle reden om steek af te rekenen op het verliezen want ze hebben 3 keer niet gewonnen en hij krijgt doelpunten tegen en heeft eigenlijk dit seizoen geen bijzondere dingen laten zien..
maar toch vindt ik hem een completere keeper dan vermeer..
doet er eigenlijk niet toe want steek gaat nu toch weg en dan hebben we vermeer dat wordt net zoon keeper maar dan met wel van die kippenvel momentjes..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 20:51   quote  deeplink  
jou worden waren namelijk ook dat marco voor de toekomst kiest wat zegt dat steek wel degelijk meer kwaliteite heeft..

--> precies zo ja....
vandaar dat Vermeer onder de druk bezwijkt.
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 19:54 schreef Patrick Buisman het volgende:
mooi voor jou freakie dat je hem begrijpt...ik snap namelijk alleen dat als je simpelweg na een vervelende blessureperiode niet op niveau keept en daardoor een aantal wedstrijden achter elkaar puntenkostende blunders maakt je het veld dient te ruimen....dat Maarten dan direct zijn zaakwaarnemer op het bestuur afstuurt, en nu eigenlijk alles probeert om maar niet te hoeven keepen in Jong Ajax snap ik derhave volledig niet....Maarten verdient verreweg het meest van de hele selectie maar gedraagt zich als een verwende puber..
Marco heeft hem totaal onwaardig behandeld. Zoals meerdere mensen dit seizoen zijn afgebrand door hem!
Verder wil hij de ontwikkeling van Padt niet in de weg staan bij Ajax2!
Blunders die punten kosten of blunders van Vermeer die doelpunten kosten, en het gehele spel een andere omwenteling geven zijn even erg. Fout van een doelman blijft een fout. En dan kun jij deze niet goedpraten!
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 08:48 schreef Patrick Buisman het volgende:
"want je verwacht dat".....en volgens jou is hij zo een goede leider van de achterhoed....verteled hij iedereen wat hij moet doen...door zijn leidingevende capaciteiten stond de achterhoede zo goed...weet je freakie...Maarten heeft gewoon 3 wedstrijden acher elkaar vreselijk geblundert en het is fijn om te lezen dat je achter Maarten bent blijven staan maar daarom niet minder vreemd dat jij blijkbaar als enige niet heeft gezien dat ie deze 3 wedstrijden vreselijk tekort is geschoten...dat de voorhoede niet heeft gescoord heeft overigens niets te maken met het feit dat deze blunders door Maarten zijn gemaakt...de voorhoede heeft wellicht slecht geblundert door geen doelpunten te maken...realiteitszin is een schoon goed...En om even op je eerste deel te reageren...Marco is de trainer, dus Marco bepaalt...helaas dat ie het niet ziet zitten in Maarten, maar desondanks hoort Maarten gewoon zijn werk te doen!!
je reageert weer totaal niet inhoudelijk terug.
verder nog even iets naar jou toe.
indien jouw werkgever je onacceptabel behandeld of asociaal benaderd... dan sta jij zo voor de FNV vakbond of iets anders. kom mij nou niks wijs maken jochie! dat is gewoon zo. en hoe kan hij zijn baan uitoefenen indien hij plotseling telkens andere afspraken aan zijn broek krijgt. het gaat totaal nergens over zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX 2009/10

0.0104141