|
|
Patrick Buisman
|
|
|
REALITEIT krunk...REALITEIT.......wordt wellicht tijd dat jij dat ook eens gaat inzien en alleen die je de afgelopen periode zo diep beledigd hebt je excuses aanbiedt!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:29 schreef Krunk het volgende:[..] 1 k*ankerzooi dit!! sorry voor mijn taalgebruik. maar ben er echt klaar mee. misschien worden we in de Eerste Divisie eens een keer kampioen. zou mooi zijn. kan ik na 5 jaar ook eens iets vieren! MARCO NEEM JE ROTZOOI MEE. WAT EEN TERINGZOOI IS DIT ging niet over het coke snuiven hoor krunk maar op jou steeds wijzende mening eerst hemel je marco op en daarna kraak je hem af ik blijf bij mijn mening ook al ben ik zoals jij steeds zegt negatief maar dat lijkt mij na zo`n seisoen wel gerechtvaardigt |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Krunkie is t spoor helemaal kwijt , al zijn meningen komt ie op terug : ZIJN ONGELIJK IS BEWEZEN! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: VERMEER STOND WEER EENS ECHT SLECHT TE KEEPEN. ballen die hij mist en dat er in de rebound word gescoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:31 schreef Krunk het volgende:[..] hij weet veel van voetbal af. dat hebben we kunnen zien toen hij als spits actief was. dat kun jij nu niet ineens ter discussie stellen. hij moet wel tacktischer gaan worden als coach. dit is kapot schaamteloos al 4 weken lang. hoe bedoel je UEFA CUP!! is van laag niveau dat is wat ik al eerder zei maar voetbal kennis zegt niet dat je ook goede trainer bent daar komt heel wat meer voor kijken |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: misschien klinkt 4-0 wel beter hopeloze situatie. sjees... draag het ajax shirt gewoon niet man. je zet mijn gehele club voor SCHUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
KRUNK mag ik je wat vragen? heb je nu zelf niet door dat dit forum alleen nog om jou draait? jou alleswetende de mening en een ieder voor alles en nog wat uitmaken[onderandere nepsupporter] en jou halve antwoorden die jij op meeste kritiek plaatst jou steeds wijzende mening volgens mij hoort het hier over voetbal te gaan! en niet over jou |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: AJAX KAMPIOEN 2010/2011 EERSTE DIVISIE! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:08 schreef jantje 1974 het volgende:rood oleguer , suarez ook geschorst volgende week.................t wordt met de minuut erger jongens , Marco vanavond op non-actief? marco geeft op eredivisie ook aan dat hij geen idee heeft waarom de Euroshopper selectie niet presteert daar waar nodig |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:17 schreef jantje 1974 het volgende:die rust was een onvoorwaardelijk vertrouwen in de technische staf , een staf die 100% door MvB is samengestelt , deze staf heeft gefaald , er waren al gesprekken om de staf te veranderen omdat er intern al bekend is dat t niet werkt met de 3 musketiers aan de leiding , Ajax moet echt een ervaren sterke man erbij halen want dit gaat mis zo! marco en john zijn nog niet zo ziek. rob is echt waardeloos. desnoods stellen we een staf samen met John de Wolf, Wilfred Genee en Geert den Ouden. Zelfs deze 3 scholieren kunnen een toko beter runnen! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:43 schreef bully het volgende:KRUNK mag ik je wat vragen? heb je nu zelf niet door dat dit forum alleen nog om jou draait? jou alleswetende de mening en een ieder voor alles en nog wat uitmaken[onderandere nepsupporter] en jou halve antwoorden die jij op meeste kritiek plaatst jou steeds wijzende mening volgens mij hoort het hier over voetbal te gaan! en niet over jou kan ie geen antwoord op geven bully.....hij blijkt toch keer op keer een verbale onbenul te zijn....tis toch schandalig hoe hij zich momenteel verwoord....is blijkbaar het niveau van deze alwetende....heb al eerder gesuggereerd om hem massaal te negeren!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:19 schreef Patrick Buisman het volgende:dit is al jaren het niveau van ajax....iemand interesse in seizoenkaart voor vakkie 114 rijtje 1?? ik ben er echt helemaal klaar mee!!! ik kan er ook eentje aanbieden. schuin tegenover jou zowat. misschien kunnen we bij 2 kaarten een betere prijs eruit halen. vergeet niet je AH Bonus pas mee te nemen he... dan zorg ik voor de Air Miles spaarkaart! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:24 schreef jantje 1974 het volgende:[..] ja dat vind ik ook hoor bully , ik zit al jaren in de kuip , word je hard van................... 5 jaar is best lang jantje. ben nu best ziek. met de vr CL was ik al blij |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:25 schreef freakie het volgende:neeeee teeee erggg!! wordt helemaal para hier! marco weg denk ik(hoop ik niet heeft namelijk geen zin want is het weer overgangs seizoen) suarez ongelovelijke kansen missen, cvitanisch totaal geen waardige spits!.. over vermeer ga ik niks zegge dit keer.. oleguer rood! t wordt egt steeds erger.. tegen SPARTAA COME ONNNN begrijp je nou waarom ik overspannen ben |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:47 schreef Krunk het volgende:[..] marco en john zijn nog niet zo ziek. rob is echt waardeloos. desnoods stellen we een staf samen met John de Wolf, Wilfred Genee en Geert den Ouden. Zelfs deze 3 scholieren kunnen een toko beter runnen! volgens mij maakte je mij het verwijt dat ik teveel van colums overnam het verhaal over witsche komt van de heer derksen dus waar jij dat dus allemaal op baseerd is voor mij en meerdere hier een raadsel |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:26 schreef bully het volgende:[..] we zijn weer allemaal ons humeur kwijt misschien dat die twijfels van ons morgen weer wat minder zijn nee bully. totdat de 3e ster er niet komt is dit gewoon hopeloos. als ajax zijnde hoef je volgende week niet eens af te trappen tegen twente. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: alsof suarez en dario een bal raken. enoh verliest de bal alleen maar. aissati (daar waar ik altijd vertrouwen in heb) speelde nog redelijk tot matig. beste speler aan ajax zijde. urby kon beter naast vertonghen gaan staan op de tribune. en tja.... mickey was eerste 15 min leuk.. maar daarna ver heen.... dus WIE ZOU ER MOETEN SCOREN? JA VERMEER IN EIGEN GOAL OFZO. HEB GEEN IDEE. VERMALEN? STOND OOK IN DE SPITS. geeft al aan hoe triest we zijn en dat we LUQUE BEST KUNNEN GEBRUIKEN
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:32 schreef Patrick Buisman het volgende:Dat is in volledige tegenspraak met je team voor 2009/2010 KRUNK...daar had je een belangrijke rol voor SUAREZ.....wel bij je standpunten blijven he... o denk dat iedereen wel positief is over suarez. maar als je niet thuis geeft op belangrijke momenten... dan is het ver te zoeken |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:50 schreef Krunk het volgende:[..] 5 jaar is best lang jantje. ben nu best ziek. met de vr CL was ik al blij maar is Ajax nou n topclub of een vergane topclub??? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:34 schreef jantje 1974 het volgende:Krunkie is t spoor helemaal kwijt , al zijn meningen komt ie op terug : ZIJN ONGELIJK IS BEWEZEN! situaties veranderen. zoals ook een selectie, TEAMVORM E.D. ik ben ajacied... maar dit kan niemand met een ajax hart laten staan. komop zeg! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:36 schreef bully het volgende:[..] dat is wat ik al eerder zei maar voetbal kennis zegt niet dat je ook goede trainer bent daar komt heel wat meer voor kijken er is nu geheel niks meer wat ons aller ajax kan helpen. zelfs de god AJAX zelf niet meer. met dit BONUS team kun je geen kant op |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:57 schreef Krunk het volgende:[..] situaties veranderen. zoals ook een selectie, TEAMVORM E.D. ik ben ajacied... maar dit kan niemand met een ajax hart laten staan. komop zeg! ik ben ajacied zeg je? dat blijkt niet uit jou opmerkingen die je vandaag hier plaatst en als elke ajacied zoiets hier zou neerzetten zou ik me schamen ajacied te zijn |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:38 schreef jantje 1974 het volgende:[..] nou nou krunkie , laat je niet gek maken , er zijn nog veel meer mooie clubs in Nederland en Europa! Marco heeft gefaald maar kan altijd nog terugkomen als ie groot is en t wel kan........................... helaas bleek jou visie ook niet de juiste , al je standpunten kunnen in t water want ze zijn niet uitgekomen , denk dat jij beter met MvB mee kan gaan of natuurlijk met Maarten! ik ben voor ajax. al vanaf mijn 5e! en vind dit echt triest. sorry hoor. je mag me in de zeik nemen nu... het boeid me niet eens meer. ben echt en echt teleurgesteld en gewoon gedemotiveerd in mijn team!
verder interesseert het me niet meer nu |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dus jij baseerd jou mening op drie weken? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:52 schreef bully het volgende:[..] volgens mij maakte je mij het verwijt dat ik teveel van colums overnam het verhaal over witsche komt van de heer derksen dus waar jij dat dus allemaal op baseerd is voor mij en meerdere hier een raadsel spelersgroep had aangegeven niet lekker te kunnen werken met Rob. met John hebben ze geen problemen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Krunk je bent egt te gaar nu hoor.. sorry ajax heeft met 4-0 verloren maar zelfs een broer van mij die voor psv is zei dat ajax ook wel erge pech had op het begin.. en ik denk dat suarez ons kansen op heeft geleverd en ook egt veeel kansen die we met sulejmani niet hadden gehad.. Suarez is een top voetballer.. maar wat er nu was was gewoon te erg! zwaar jammer.. haha nu eufa cup winnen volgend jaar?:P |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 16:52 schreef jantje 1974 het volgende:[..] dat probeer ik je al t hele jaar te vertellen maar JE LUISTERT NOOIT!!!!!!! ik houd altijd hoop. 5 jaren al. maar er is een grens. mensen die nu gaan zeggen: nee blijf achter je club staan.... maar waarom staan de mensen die het moeten doen: spelers en staf niet achter het publiek. de moeite, kosten clubcard, al die spandoeken enzo.... je krijgt er niks voor terug. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: vergaan of niet vergaan doet er niet toe. de status blijft alsnog TOPCLUB. begrijp je wat ik bedoel. dat probeer ik je al de gehele tijd uit te leggen. de prestaties van nu staan er los van. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
we zijn hier allemaal teleurgesteld maar dat zegt nog niet dat zoiets gerechtvaardigt is |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:00 schreef bully het volgende:[..] ik ben ajacied zeg je? dat blijkt niet uit jou opmerkingen die je vandaag hier plaatst en als elke ajacied zoiets hier zou neerzetten zou ik me schamen ajacied te zijn het feit dat je in het stadion van SPARTA al hoort van de AFCA: MARCO NEEM JE ROTZOOI MEE. EN WIJ KRIJGEN VOETBALLES VANDAAG. dan hoef ik er geen woorden meer aan vuil te maken |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:06 schreef jantje 1974 het volgende:[..] net als al die andere spelers , prima tegen de kleine clubs maar als t er echt om gaat is t niks , geen power !(slecht gescout) snap ook niet waar het scoutingsapparaat vandaan komt. want met van der zee en enkele anderen heb je toch goede mensen aan het roer
enoh en cvitanich komen er al weken niet uit ja tegen ADO!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:08 schreef freakie het volgende:Krunk je bent egt te gaar nu hoor.. sorry ajax heeft met 4-0 verloren maar zelfs een broer van mij die voor psv is zei dat ajax ook wel erge pech had op het begin.. en ik denk dat suarez ons kansen op heeft geleverd en ook egt veeel kansen die we met sulejmani niet hadden gehad.. Suarez is een top voetballer.. maar wat er nu was was gewoon te erg! zwaar jammer.. haha nu eufa cup winnen volgend jaar?:P hhmmm.. de Europe League winnen zou misschien wel een mooie droom zijn. wellicht dat ik dan vrolijker word. maar ook dat is een droom en zal voor altijd science fiction blijven. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:14 schreef bully het volgende:we zijn hier allemaal teleurgesteld maar dat zegt nog niet dat zoiets gerechtvaardigt is nee mensen als patrick enzo wisten een seizoen van te voren al dat we niks zouden winnen. hij is geheel niet teleurgesteld. zo wil hij zichzelf doen voorkomen hier |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:15 schreef jantje 1974 het volgende:[..] oh maar ik buk wel hoor! haha was ik maar een wijf , dan was ik nu rijk geweest! haha haha. nee maar f serieus jantje. als dit zo doorgaat, en de kans is supergroot dat twente uit de vr CL word gegooid (ajax overigens ook hoor)... dan heb je een probleem. want je verliest weer punten. en straks speelt de kampioen van NL gewoon vr CL 3e ronde ofzo |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:20 schreef Krunk het volgende:[..] nee mensen als patrick enzo wisten een seizoen van te voren al dat we niks zouden winnen. hij is geheel niet teleurgesteld. zo wil hij zichzelf doen voorkomen hier in begin van het seisoen zat jij hier nog niet op het forum en was het nog gezellig hier |
|
|
|
|
bully
|
|
|
als dit team ineens als een tierelier zou gaan zou draaien had ook ik mijn ongelijk moeten toegeven en had ik dan ook wel toegegeven maar dat is niet gebeurd maar bij jou verandert jou mening met de dag en als je daarop word aangesproken gebruik je woordkeuzes die ik niet normaal vind |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Ik heb hier veel en veel te veel berichten moeten verwijderen die offtopic zijn gegaan. De laatste waarschuwing is hier:
Blijf ontopic en laat je mede-forumbewoners in waarde. Gedraag je normaal en gebruik normaal taalgebruik (wat eigenlijk al vanzelfsprekend moet zijn). Iedereen die zich hier NIET aan houdt, heeft een (tijdelijke) ban te pakken. Dit geldt voor IEDEREEN. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
toch even over vermeer.. hij heeft bij goal 1 laten zien dat hij volledig verkeert uitkomt of niet verkeert uitkomt maar het uitkomen en het keepen niet samen kan doen! Goal 2 ja spreekt voorzich totaal verkeert gekeept.. DIE BAL MOET WEGG!.. Dan nog het verkeerde uitkomen op een hoge steekbal kom op dat is toch belagelijk!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ook ik ben geen liefhebber van vermeer freaky maar denk dat die discussie zijn waarde heefd verloren doordat hij al veel eerder uit dehand is gelopen en er ook een eigen topic van is die verdeeldheid zal altijd blijven we kunnen nu eenmaal niet mekaar onze mening opdringen en het is de trainer die de opstelling maakt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja inderdaad.. Ik zou der over op houden maar dit kon ik even niet houden want hoe het ging bij vermeer is niet egt fijn:S |
|
|
|
|
bully
|
|
|
klopt maar dat is onze mening |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 17:20 schreef Krunk het volgende:[..] nee mensen als patrick enzo wisten een seizoen van te voren al dat we niks zouden winnen. hij is geheel niet teleurgesteld. zo wil hij zichzelf doen voorkomen hier Patrick is wel degelijk heel erg teleurgesteld en verdrietig...helaas ben ik blijkbaar wel in staat het derhalve in de juiste context te zien en hoef ik me niet jouw gore en zeer kwetsende taalgebruik te bezigen om mezelf duidelijk te maken..zou het ontzettend op prijs stellen als jijvoortaan niet meer op mijn berichtjes reageert aangezien ik werkelijk walg van mensen als jij (en dan met name je woordgebruik) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 19:25 schreef freakie het volgende:toch even over vermeer.. hij heeft bij goal 1 laten zien dat hij volledig verkeert uitkomt of niet verkeert uitkomt maar het uitkomen en het keepen niet samen kan doen! Goal 2 ja spreekt voorzich totaal verkeert gekeept.. DIE BAL MOET WEGG!.. Dan nog het verkeerde uitkomen op een hoge steekbal kom op dat is toch belagelijk!! wat moet je nog meer meedelen over deze knakker. hij heeft ons de laatste 2 maanden ook plek 2 gekost. of jantje en patrick het nou gaan toegeven of niet! vermeer weg ermee! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2009 - 19:45 schreef bully het volgende:ook ik ben geen liefhebber van vermeer freaky maar denk dat die discussie zijn waarde heefd verloren doordat hij al veel eerder uit dehand is gelopen en er ook een eigen topic van is die verdeeldheid zal altijd blijven we kunnen nu eenmaal niet mekaar onze mening opdringen en het is de trainer die de opstelling maakt ja en ik maak me echt serieus zorgen indien er een nieuw mannetje bij de staf komt die ook eigenwijs gaat zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
krunk verwijzen naar andere vindt ik niet zo leuk discuseren.. patrick heeft ook een mening en jantje natuurlijk ook maar een feyenoord fan zit minder op ajax te lette en ziet alleen de wedstrijden die vermeer GOED keept helemaal niks mis mee natuurlijk.. patrick heeft een mening waar ik het(nu al helemaal) niet mee eens ben en wat bully dus zegt daar nu op verder gaan heeft geen zin dus ik volg daarop dus bully's advies en hou mij daar nu een beetje buiten.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 12:36 schreef freakie het volgende:krunk verwijzen naar andere vindt ik niet zo leuk discuseren.. patrick heeft ook een mening en jantje natuurlijk ook maar een feyenoord fan zit minder op ajax te lette en ziet alleen de wedstrijden die vermeer GOED keept helemaal niks mis mee natuurlijk.. patrick heeft een mening waar ik het(nu al helemaal) niet mee eens ben en wat bully dus zegt daar nu op verder gaan heeft geen zin dus ik volg daarop dus bully's advies en hou mij daar nu een beetje buiten.. idd. ze hebben vaak een afwijkende mening zonder enige onderbouwing op wedstrijd statisstieken. vaak zien ze ook een andere wedstrijd dan het spel waar vermeer onder de lat staat.
maar goed. het zal moeilijk worden om eens echt CL te gaan spelen. hunker er gewoon serieus naar!!! en zit nog steeds met ongeloof hoe je op het kasteel met 4-0 onderuit gaat. echt totaal geen inzet van de spelers. diep triest. staat los van de coach |
|
|
|
|
bully
|
|
|
volgens mij zijn hun onderbouwingen meer onderbouwt dan die van jou want kan bij jou geen lijn vinden ook jou steeds wijzende mening die jij op jou agresieve manier probeert ons optedringen en wat ik al eerder aangaf de trainer moet de spelers motiveren en die zet de poppetjes neer dus het staat zeker niet los van de coach |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
verhaal over de trainer is jou al vaak zat uitgelegd nu |
|
|
|