BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX 2009/10

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 04 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
laat die vent toch kletsen bully....voor dat soort mensen geldt dat negatieve aandacht ook aandacht is.....de wijze waarop hij zich afgelopen zondag heeft uitgedrukt hier is tekenend voor het niveau waarop deze jongen leeft....gewoon laten kletsen en volledig links laten liggen!!!
bully
 bully - maandag 04 mei 2009 - 23:18   quote  deeplink  
je heb volkomen gelijk patrick sorrie
maar ik kan het niet laten
want deze persoon bepaald hier nu wel het hele forum
met zijn alleswetende mening en zijn agressieve aanvallen op andersdenkenden
en daarbij het woordgebruik wat afgelopen zondag wel zijn toppunt bereikte
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 23:56   quote  deeplink  
nou heb vandaag anders wel duidelijke taal neergezet!
en daar kan ineens niemand inhoudelijk op terug reageren.
indien je spelletjes wilt spelen is dat goed, maar dan niet met mij.

verhaal over MvB en over het spel van Ajax is al zo vaak behandeld.
indien bully het niet begrijpt is dat zijn pakkie aan, maar dan moet je niet vragen of het weer kan worden neergezet.
bully
 bully - dinsdag 05 mei 2009 - 00:10   quote  deeplink  
jij heb duidelijke taal neergezet?
leer eerst maar eens een voledig antwoord tegeven
en niet het geen wat je niet aanstaat overslaan
wat jou al door meerdere mensen is gezegt krunk kijk eens in de spiegel
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 05 mei 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 14:35 schreef Krunk het volgende:

[..]

idd. ze hebben vaak een afwijkende mening zonder enige onderbouwing op wedstrijd statisstieken. vaak zien ze ook een andere wedstrijd dan het spel waar vermeer onder de lat staat.

maar goed.
het zal moeilijk worden om eens echt CL te gaan spelen.
hunker er gewoon serieus naar!!!
en zit nog steeds met ongeloof hoe je op het kasteel met 4-0 onderuit gaat.
echt totaal geen inzet van de spelers. diep triest. staat los van de coach
heeejjjjjj KRUNK...de enige die volgens mij met statistieken is gekomen aangaande het aantal tegengoals en het aantal gespeelde minuten voor Kenneth en Maarten ben ik.....helaas heb ik jou werkelijk nog nooit kunnen betrappen op enige concrete verwijzing naar de door jou zo belangrijk gevonden statistieken....het enige waar jij naar hebt verwezen is je kennelijke achtergrond met dat armoedige taalgebruik van je...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 05 mei 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 23:56 schreef Krunk het volgende:
nou heb vandaag anders wel duidelijke taal neergezet!
en daar kan ineens niemand inhoudelijk op terug reageren.
indien je spelletjes wilt spelen is dat goed, maar dan niet met mij.

verhaal over MvB en over het spel van Ajax is al zo vaak behandeld.
indien bully het niet begrijpt is dat zijn pakkie aan, maar dan moet je niet vragen of het weer kan worden neergezet.
het is geen kwestie van kunnen vuilspuiter...het is een kwestie van willen....ik heb al diverse malen gevraagd om jou definitief van dit forum te verwijderen op basis van je gebezigde taalgebruik....helaas wordt verondersteld dat een waarschuwing voor mensen als jij voldoende is....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 mei 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Krunk.. Vermeer heeft ons de 2de plek gekost JA HOOR.. eerst zeg je team heeft gefaald dan weer de keeper ? wtf lul je toch allemaal halve.. keeper kan het niet alleen doen he.. als ik zeg Steek heeft ons de Titel al gekost tegen herenveen en groningen en heracles.. dan zeg je dat lag aan het team.. en nu niet ? heb je ze zien lopen ? grappenmaker.. een bal die van richting veranderd en dan nog wel kunt halen waar vervolgens een spartaan volledig ongedekt staat MAG NIET GEBEUREN EN MAG JE VERMEER NIET KWALIJK NEMEN eerste doelpunt deed hij het ook goed dreef de speler naar een onmogelijke hoek maar schiet hem er toch in waar vervolgend geen verdediger staat om de bal bij de lijn weg te halen.. kortom 2 doelpunten voor de rust waar de keeper niks aan kan doen maar de verdediging en die 2 doelpunten zo voor rust heeft ons de wedstrijd gekost.. maar goed als je nooit gevoetbalt hebt en al helmaal niet gekeept snap je het ook niet he..

en vanaf nu negeer ik je compleet Krunk zoals Patrick al aangeeft

PS nog 1 ding Krunk.. je bent geen ajacied.. een echte ajacied draagt nog steeds voltrots zijn shirt en laat zijn Tattoos zien van Ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door Boudewijn --
Krunk
 Krunk - dinsdag 05 mei 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 00:10 schreef bully het volgende:
jij heb duidelijke taal neergezet?
leer eerst maar eens een voledig antwoord tegeven
en niet het geen wat je niet aanstaat overslaan
wat jou al door meerdere mensen is gezegt krunk kijk eens in de spiegel
uitspraak van den Boog:

Hij vervolgt tegenover De Telegraaf: ‘Je hoeft niet voor je trainer door het vuur te gaan, het moet in de eerste plaats vanuit jezelf komen als voetballer. Je moet als team het beste willen zijn én de beste speler willen zijn. Van een profvoetballer mag een bepaalde drive worden verwacht."
Krunk
 Krunk - dinsdag 05 mei 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 12:29 schreef nummer10 het volgende:
Krunk.. Vermeer heeft ons de 2de plek gekost JA HOOR.. eerst zeg je team heeft gefaald dan weer de keeper ? wtf lul je toch allemaal halve.. keeper kan het niet alleen doen he.. als ik zeg Steek heeft ons de Titel al gekost tegen herenveen en groningen en heracles.. dan zeg je dat lag aan het team.. en nu niet ? heb je ze zien lopen ? grappenmaker.. een bal die van richting veranderd en dan nog wel kunt halen waar vervolgens een spartaan volledig ongedekt staat MAG NIET GEBEUREN EN MAG JE VERMEER NIET KWALIJK NEMEN eerste doelpunt deed hij het ook goed dreef de speler naar een onmogelijke hoek maar schiet hem er toch in waar vervolgend geen verdediger staat om de bal bij de lijn weg te halen.. kortom 2 doelpunten voor de rust waar de keeper niks aan kan doen maar de verdediging en die 2 doelpunten zo voor rust heeft ons de wedstrijd gekost.. maar goed als je nooit gevoetbalt hebt en al helmaal niet gekeept snap je het ook niet he..

PS nog 1 ding Krunk.. je bent geen ajacied.. een echte ajacied draagt nog steeds voltrots zijn shirt en laat zijn Tattoos zien van Ajax..
ja en hetzelfde heeft steek het hele jaar door gehad.
maar alles werd wel op hem afgeschoven, terwijl vermeer zo word beschermd!
bully
 bully - dinsdag 05 mei 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 12:29 schreef nummer10 het volgende:

ook ik sluit me bij jou en patrick aan om de persoon krunk niet meer als serieuse forum bezoeker aan temerken
en negeer hem bij deze ook
Krunk
 Krunk - dinsdag 05 mei 2009 - 19:20   quote  deeplink  
haha lol. heb je eindelijk steun. gewoon vrij simpel dat steek zo ook is benadeeld.
en anderen en ook jij dat niet kunnen inzien
vermeer beschermen komt trouwens wel vaak voor
freakie
 freakie - dinsdag 05 mei 2009 - 20:03   quote  deeplink  
nummer 10 en patrick..
ik denk dat jullie er toch bijna de enige zijn die kenneth op doel zien! (En dat goed vinden)
ze hadden het nu bij 2 voetbal programma's over dat kenneth gewoon het nivo nog niet aankan..
Je zegt dat steek tegen groningen en hereveen de punten heeft gekost nou dat moet je toch egt je ogen gebruiken daar waren voledige afdwalingen van de scheitsrechters of speler(emanuelson)..
Daar bij de eerste 2 goals kon hij WEL wat aan doen..
heb je steek gezien tegen fiorentina? daar was bijna de zelfde kans..
Vermeer die had die bal gewoon moeten tegen houden!
En dat afstandsshot gaat uit zijn had maar zorg ervoor dat die bal over de achterlijn heen gaat!! En hij wordt helemaal niet aangeraaakt man waar heb je het over!?
Dan nog over hereveen als je goed hebt gezien had daar pranjic niet eens op doel kunnen schieten!!
dat krunk nou its te ver gaat vindt ik ook..
wat bully zegt is niet dat hij het eens is over vermeer en steek..
Hij zegt dat hij het eens is over dat je ongeloof waardig over komt..
En dat vindt ik nu ook want je heb helemaal niks duidelijk gemaakt de laatste 20 posts

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door freakie --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 05 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
hoi freakie,

je haalt een heel verhaal aan waar je ook mijn naam aan koppelt...helaas kan ik geen van mijn eerdere reacties (behalve dat ik liever Kenneth zie dan Maarten) plaatsen bij jouw opmerkingen...ik neem aan dat je hier dan ook hoofdzakelijk op meningen van anderen reageert...mocht je nou wel op mij doelen laat dan even weten op welke berichten want zo kan ik er helaas geen touw aan vastknopen....

Verder kan jij je blijkbaar wel vinden in de woorden en ziektes die KRUNK hier afgelopen zondag heeft gebruikt...als dat zo is is dat helaas ook tekenend voor jou, maar ik neem aan dat je de werkelijk absurde berichten van deze jongen niet hebt gezien....als dat wel zo is hoor ik graag van je...
kan namelijk niewt helemaal wijs uit deze zin van je "dat krunk nou its te ver gaat vindt ik ook.." dus wellicht dat je iets anders bedoelt dan ik veronderstel...graag even uitleg ajb...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door Patrick Buisman --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 05 mei 2009 - 20:22   quote  deeplink  
owww ik zie het volgens mij bedoel je "dat krunk nou iets te ver gaat vindt ik ook"....nou als je dat bedoelt zijn we het met elkaar eens....bannen dus die vent!!!
freakie
 freakie - dinsdag 05 mei 2009 - 20:27   quote  deeplink  
beste patrick! dat wat jullie over krunk zegge ben ik het op dit moment over eens.. dat zegt ik.. en die woorden heb ik wel gezien en daar heb ik ook op gereageerd! weet niet maar heb niks tegen jou.. maar uit jou reactie's te lezen kan je er nog steeds niet over uit dat we menings verschil hebbe?.. dat wat ik schreef was op dat wat nummer10 schreef lees dat miss snap je mijn bericht dan wel?..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door freakie --
freakie
 freakie - dinsdag 05 mei 2009 - 20:28   quote  deeplink  
haha oo je lees het!:P
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 05 mei 2009 - 20:39   quote  deeplink  
gezien freakie...bedankt voor de uitleg...voorkomt misverstanden....nee wij zullen het inderdaad over de keeperskeuze niet eens worden maar dat hoeft ook niet...ieder zijn voorkeur...ben overigens wel van mening dat dat afstandschot werd aangeraakt en daarom niet zorgvuldig genoeg door Kenneth werd verwerkt, maar dat is slechts een detail....
freakie
 freakie - dinsdag 05 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=fCiqz-usIOw zou je kunnen kijken.. daar zie ik dat hij niet van richting verandert..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 05 mei 2009 - 21:08   quote  deeplink  
ik heb dat beeld inderdaad ook vele malen bekeken....ik kan het je zeker niet met zekerheid zeggen maar voor mijn gevoel veranderd de bal van richting via de schoen van de verdediger....maar het kan natuurlijk ook "valse hoop" zijn....
freakie
 freakie - dinsdag 05 mei 2009 - 22:25   quote  deeplink  
tsja ag inderdaad t feit is dat we allebij het beste willen voor ajax dus daar scheelt het niet aan en natuurlijk vindt ik de keuze niet geheel verkeert want steek is vrijwel zeker weg en kenneth moet hem vervangen dus dat is natuurlijk wel ooit handig om hem ervaring op te laten doen.. En uiteraard is dit genoeg ervaring..
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 05 mei 2009 - 23:09   quote  deeplink  
kan iemand mij uitleggen wat vermeer uberhaupt in de goal moet??
zimbabwaan
 zimbabwaan - woensdag 06 mei 2009 - 01:18   quote  deeplink  
team 2009/2010:

keep: vermeer

coach: McClaren/Been/De boer/hans van der tochy/als het maar geen mvb is*.

lb: vd wiel
cvl: (nieuwe aankoop, wielaert is niks) cvr: cvr: presas (beste verdediger van het seizoen, is ook een leider in de kleedkamer, moet leiding nemen in de verdedigingslinie)

rb: Vertonghen (was daar stukken beter dan vermaelen het daar doet, heeft een zeer goede lange bal als wapen, kan goed de centrale verdedigers helpen bij defensief spel en bij aanvallend spel doorschuiven naar het middenveld)

verd mid: enoh (kan heel goed ballen afpakken, moet meteen afgeven aan gabri)

mid: gabri (ervaring, kan samen met aissati spelmaker zijn op het middenveld)

mid: aissati (heeft bewezen spel te kunnen maken, kan nog beter worden, 100% teaminzet)

vleugel L: Urby, in mijn ogen beste en meest constante speler van het seizoen. moet meer vertrouwen van coach krijgen.

spits: dario (is heel bewegelijk waardoor hij de verdediging altijd nerveus maakt, moet nog wel stappen maken)

rvleugel: suarez, moet wel meer in teambelang denken.

coach: McClaren/Been/De boer/als het maar geen mvb is*. ik heb vanaf begin van het seizoen gezegd dat van basten een slappe ei is, autistisch en koud met zijn spelers omgaat. weet geen teamgevoel te creeëren, durft suarez niet op de bank te zetten, is echt de grootste ei ooit)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 06 mei 2009 - 08:03   quote  deeplink  
ik snap niet zo goed waarom Suarez op de bank zou moeten....deze speler is aantoonbaar de meest productieve buitenlandse speler (als je de goals en assist rekent) ooit bij Ajax....lijkt me dus dat je zo een jongen er niet zomaar naast zet....kan me voorstellen dat het gedrag (soms) irritatie of ergernis oproept maar blijft vaststaan dat ie over bovengemiddelde capaciteiten beschikt....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 06 mei 2009 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 23:09 schreef johan mansveld het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Kenneth op belangrijke momenten op de juiste plek heeft gestaan....deze jongen is in vele opzichten (in mijn beleving) een betere keeper dan Maarten....meevoetballend, lange bal, reflexen op de lijn, 1 op 1...) mist uiteraard alleen de ervaring om op bepaalde momenten nog koelbloediger te zijn maar ervaring is bij jonge jongens nou eenmaal niet te koop...
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 06 mei 2009 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 08:05 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat Kenneth op belangrijke momenten op de juiste plek heeft gestaan....deze jongen is in vele opzichten (in mijn beleving) een betere keeper dan Maarten....meevoetballend, lange bal, reflexen op de lijn, 1 op 1...) mist uiteraard alleen de ervaring om op bepaalde momenten nog koelbloediger te zijn maar ervaring is bij jonge jongens nou eenmaal niet te koop...
Och ja natuurlijk, kapitaalvernietiging is bij jullie de normaalste zaak van de wereld.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 mei 2009 - 13:27   quote  deeplink  
freakie voet van vdwiel veranderde hem van richting.. beter kijken.. :) daarbij deze beelden zijn slecht.. maar geloof me werd echt van richting veranderd.. maar goed maakt ook verder niet uit want is niet terug tedraaien..

zimbabwaan waarom zou je suarez op de bank zetten ?

en coach: McClaren/Been

mclaren draait op het succes van Rutte..
Been gaat het ook niet redden bij Feynooit..

enige optie wat bij mij over blijft MOCHT MvB weg gaan (wat ik niet hoop) is Rijkaard of Koeman..
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:
freakie voet van vdwiel veranderde hem van richting.. beter kijken.. :) daarbij deze beelden zijn slecht.. maar geloof me werd echt van richting veranderd.. maar goed maakt ook verder niet uit want is niet terug tedraaien..

enige optie wat bij mij over blijft MOCHT MvB weg gaan (wat ik niet hoop) is Rijkaard of Koeman..
hij is al weg
maar de beide die jij opnoemt vind ik beide nog geen optie
koeman heefd geluk gehad dat adriaanse alles al had neergezet
dus had even succes tot dat hij het zelf moest doen
ook zijn latere verichtingen vind ik nog geen bewijs
ook rijkaard degradeerde eerst
en bij barcelona had hij hulp van de ervaren ten cate
die mekaar goed aanvulden
bij vertrek ten cate liep het daar ook niet meer
persoonlijk zie ik liever adriaanse als die haalbaar is
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:03 schreef freakie het volgende:
nummer 10 en patrick..
ik denk dat jullie er toch bijna de enige zijn die kenneth op doel zien! (En dat goed vinden)
ze hadden het nu bij 2 voetbal programma's over dat kenneth gewoon het nivo nog niet aankan..
Je zegt dat steek tegen groningen en hereveen de punten heeft gekost nou dat moet je toch egt je ogen gebruiken daar waren voledige afdwalingen van de scheitsrechters of speler(emanuelson)..
Daar bij de eerste 2 goals kon hij WEL wat aan doen..
heb je steek gezien tegen fiorentina? daar was bijna de zelfde kans..
Vermeer die had die bal gewoon moeten tegen houden!
En dat afstandsshot gaat uit zijn had maar zorg ervoor dat die bal over de achterlijn heen gaat!! En hij wordt helemaal niet aangeraaakt man waar heb je het over!?
Dan nog over hereveen als je goed hebt gezien had daar pranjic niet eens op doel kunnen schieten!!
dat krunk nou its te ver gaat vindt ik ook..
wat bully zegt is niet dat hij het eens is over vermeer en steek..
Hij zegt dat hij het eens is over dat je ongeloof waardig over komt..
En dat vindt ik nu ook want je heb helemaal niks duidelijk gemaakt de laatste 20 posts
niemand ziet vermeer graag in het doel staan.
elke bal die richting doel op gaat doet mij bibberen thuis! en menig anderen ook.
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:27 schreef freakie het volgende:
beste patrick! dat wat jullie over krunk zegge ben ik het op dit moment over eens.. dat zegt ik.. en die woorden heb ik wel gezien en daar heb ik ook op gereageerd! weet niet maar heb niks tegen jou.. maar uit jou reactie's te lezen kan je er nog steeds niet over uit dat we menings verschil hebbe?.. dat wat ik schreef was op dat wat nummer10 schreef lees dat miss snap je mijn bericht dan wel?..
vind je het gek dat ik overspannen was die dag.
maar bepaalde mensen hier hoeven die dag niet telkens aan te halen hoor.
want verder schelden zei er dagelijk op los op dit forum.
ook in prive berichten naar elkaar toe.
dus verwijt de een het andere weer wat. hahah.
daarna heb ik weer gewoon gereageerd.
ik weet dat hij op veel posts gewoon geen antwoord klaar heeft staan.
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 23:09 schreef johan mansveld het volgende:
geen idee. waardeloze doelman
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 12:13 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Och ja natuurlijk, kapitaalvernietiging is bij jullie de normaalste zaak van de wereld.
idd.hierdoor is steek kapot gegaan!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Zo nu is t feest compleet , Marco gaat weg en laat een en al narigheid achter , kijk mijn stukjes van aug/sept/okt 2008 erop na : EXACT zoals ik voorspelt heb! zo en wie heeft er nu kijk op???????????????????????
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 06 mei 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 12:13 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

yep....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 06 mei 2009 - 16:27   quote  deeplink  
pffff......tja...als zelfs de trainer al geen ruggengraad meer toont....
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 15:27 schreef jantje 1974 het volgende:
Zo nu is t feest compleet , Marco gaat weg en laat een en al narigheid achter , kijk mijn stukjes van aug/sept/okt 2008 erop na : EXACT zoals ik voorspelt heb! zo en wie heeft er nu kijk op???????????????????????
niet naast je schoenen gaan lopen he jantje
er waren er veel meer die twijfels hadden
maar om te zeggen dat die allemaal er meer kijk op hadden vind ik tever gaan
ook ik had mijn twijfels maar heb hem in begin het voordeel van de twijfel gegeven
wat ik toen ook aangaf
alleen had ik nooit verwacht dat hij uit zich zelf zou weg gaan
en geloofde ook niet dat ajax hem zou ontslaan omdat ze nu nieuwe weg ingingen[wat ook niet is gebeurd]
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 15:25 schreef Krunk het volgende:

[..]

idd.hierdoor is steek kapot gegaan!
door jou idool San Marco dus!
en nü? trainer weg en keeper wil ook weg , lekker gedaan Marco selectie overhoop gehaald , spelers teleurgesteld en door al je wisselingen al het vertrouwen eruit gehaald en nu wegrennen! Wat vinden jouw vrienden binnen de club hiervan? Ik heb van insiders gehoord dat bij 75% de hoop al was dat ie weg zou gaan want hij heeft zoveel onduidelijkheid geschept dat er niet 2 maar wel 10 groejes zijn ontstaan!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 17:12 schreef bully het volgende:

[..]

niet naast je schoenen gaan lopen he jantje
er waren er veel meer die twijfels hadden
maar om te zeggen dat die allemaal er meer kijk op hadden vind ik tever gaan
ook ik had mijn twijfels maar heb hem in begin het voordeel van de twijfel gegeven
wat ik toen ook aangaf
alleen had ik nooit verwacht dat hij uit zich zelf zou weg gaan
en geloofde ook niet dat ajax hem zou ontslaan omdat ze nu nieuwe weg ingingen[wat ook niet is gebeurd]
Wat ik direct als onbegrijpelijk heb gevonden is t feit dat je een wispelturig groentje (dat bleek al uit zijn selectie beleid bij t Ned11tal) alle technische zeggenschap geeft , hij heeft spelers weggestuurd , andere weer afgeschreven en sommige toch weer opgeroepen en de hemel ingeprezen om ze daarna weer af te slachten, zo ga je niet met mensen om ! Kijk s wat ie bijv. met Emanuelson,Vertonghen,Gabri,Cvitanich,Lindgren,Bakircuglu,Sulejmani heeft gedaan : erin,eruit,erin,eruit en dat ook nog s op elke keer weer andere posities en dan na 33 wedstrijden gek vinden dat je geen vooruitgang boekt??? ECHT een flapdrol , Marco denkt dat hij 16 v Bastentjes in zijn selectie heeft die alles snappen en alles zelf kunnen en daar ligt zijn manco: hij kan zich niet in anderen inleven! AMEN
zimbabwaan
 zimbabwaan - woensdag 06 mei 2009 - 18:43   quote  deeplink  
suarez had af en toe op de bank gezet moeten worden omdat hij veel te veel opgehemeld is. iedereen kijkt naar zijn statistieken, maar statistieken kunnen liegen.

hij heeft zo vaak kansen helemaal verprutst, zo vaak had hij moeten afgeven voor en zekere goal.. maar gaat hi jvoor eigen belang en probeert hij een onmogelijk goal.

panenka's op cruciale momenten, thuis tegen feyenoord als t nog lang niet belsist is niet afgeven op urby maar zelf op moeilijke manier proberen en falen.

die man is goed maar moet af en toe op zijn plaats gezet. nu wordt hij teveel boven het team geplaatst. sowieso door onze ex-coach. maar ook door ons. en door de media. 'de enige goede speler bij ajax".

het ligt ook aan hem dat we het kampioenschap niet halen. een team kan je pas creeëren als ook hij zich bij het team voelt en niet erboven.

daarom moet hij af en toe op de bank
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 16:27 schreef Patrick Buisman het volgende:
pffff......tja...als zelfs de trainer al geen ruggengraad meer toont....
alsof die hopeloze selectie dat wel heeft gedaan
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 17:57 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Wat ik direct als onbegrijpelijk heb gevonden is t feit dat je een wispelturig groentje (dat bleek al uit zijn selectie beleid bij t Ned11tal) alle technische zeggenschap geeft , hij heeft spelers weggestuurd , andere weer afgeschreven en sommige toch weer opgeroepen en de hemel ingeprezen om ze daarna weer af te slachten, zo ga je niet met mensen om ! Kijk s wat ie bijv. met Emanuelson,Vertonghen,Gabri,Cvitanich,Lindgren,Bakircuglu,Sulejmani heeft gedaan : erin,eruit,erin,eruit en dat ook nog s op elke keer weer andere posities en dan na 33 wedstrijden gek vinden dat je geen vooruitgang boekt??? ECHT een flapdrol , Marco denkt dat hij 16 v Bastentjes in zijn selectie heeft die alles snappen en alles zelf kunnen en daar ligt zijn manco: hij kan zich niet in anderen inleven! AMEN
1 van Basten is al meer dan die gehele klote selectie waard! knoop dat goed in je oren jochie. wat San Marco al heeft bereikt als voetballer heeft nog niemand binnen ajax als feyenoord op dit moment gehaald, en zal ook nooit lukken met deze klote instelling!
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 18:43 schreef zimbabwaan het volgende:
suarez had af en toe op de bank gezet moeten worden omdat hij veel te veel opgehemeld is. iedereen kijkt naar zijn statistieken, maar statistieken kunnen liegen.

hij heeft zo vaak kansen helemaal verprutst, zo vaak had hij moeten afgeven voor en zekere goal.. maar gaat hi jvoor eigen belang en probeert hij een onmogelijk goal.

panenka's op cruciale momenten, thuis tegen feyenoord als t nog lang niet belsist is niet afgeven op urby maar zelf op moeilijke manier proberen en falen.

die man is goed maar moet af en toe op zijn plaats gezet. nu wordt hij teveel boven het team geplaatst. sowieso door onze ex-coach. maar ook door ons. en door de media. 'de enige goede speler bij ajax".

het ligt ook aan hem dat we het kampioenschap niet halen. een team kan je pas creeëren als ook hij zich bij het team voelt en niet erboven.

daarom moet hij af en toe op de bank
idd al vaak gezegd.
hij is te nonchalant.
met die panenka enzo.
door het missen van deze penalty hebben wij de 2e plaats niet meer! anders was het nog haalbaar geweest.
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 17:57 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ik zou het anders verwoorden
maar kan me daar wel in vinden
ook ik heb de aanstelling en het gejuich van meeste supporters toen hij werd aangenomen niet begrepen
maar heb hem daarom wel het voordeel van de twijfel gegeven
heb marco als voetballer nog steeds zeer hoog zitten
maar als trainer is hij nog geen top
en je weet natuurlijk nog niet of hij dat wel kan worden
dan zal hij nog veel moeten leren
kan hem ook geen verwijt maken hij dacht dat hij het kon en heefd gefaald
dat hij die kunde niet heefd kan je hem niet kwalijk nemen
ik denk ook weleens dat ik meer kan
freakie
 freakie - donderdag 07 mei 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:

Als die bal trouwens van richting wordt verandert dan is het toch op het begin? nou dan kan die keeper die bal gewoon zien aankomen(niet dat ik die tegen had gehouden) er is dus geen raar shot vindt ik en vermeer moet alsnog die bal over een lijn zien te krijgen..
Krunk
 Krunk - donderdag 07 mei 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 17:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Als die bal trouwens van richting wordt verandert dan is het toch op het begin? nou dan kan die keeper die bal gewoon zien aankomen(niet dat ik die tegen had gehouden) er is dus geen raar shot vindt ik en vermeer moet alsnog die bal over een lijn zien te krijgen..
die man is een en al drama. slechte doelman.
echt op DIT moment niet geschikt voor ajax2.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 07 mei 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 21:10 schreef Krunk het volgende:

[..]

1 van Basten is al meer dan die gehele klote selectie waard! knoop dat goed in je oren jochie. wat San Marco al heeft bereikt als voetballer heeft nog niemand binnen ajax als feyenoord op dit moment gehaald, en zal ook nooit lukken met deze klote instelling!

Logisch dat niemand dat binnen die clubs bereikt heeft want de prijzen haal je pas in t buitenland!
en denk dat Seedorf en van der Sar wel wat meer prijzen hebben dan Marco hoor!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 07 mei 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 18:31 schreef Krunk het volgende:

[..]

die man is een en al drama. slechte doelman.
echt op DIT moment niet geschikt voor ajax2.
dat kan dus dat houd weer in dat Marco er helemaal niets van snapt! Je zet jezelf dus weer voor schut met in elk stukje een totaal andere mening!
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:58   quote  deeplink  
met steek liep het lekker tegen liverpool en twente enzo.
rustig, weer in vorm.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 14 mei 2009 - 20:32   quote  deeplink  
euh...ja in 1983 liep het ook lekker met Piet Schrijvers........
Krunk
 Krunk - woensdag 20 mei 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 18:43 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Logisch dat niemand dat binnen die clubs bereikt heeft want de prijzen haal je pas in t buitenland!
en denk dat Seedorf en van der Sar wel wat meer prijzen hebben dan Marco hoor!
het is ook zijn naam he. soort van charisma
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 21:58 schreef Krunk het volgende:
met steek liep het lekker tegen liverpool en twente enzo.
rustig, weer in vorm.
volgend seizoen gewoon 1 e keeper. don't worry

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX 2009/10

0.0104959