BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Volendam 2-1 Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:21   quote  deeplink  
Hoe krijg je het voor elkaal ?????

mag je nog van geluk spreken dat zowel utrecht als nec punten verspelen maar kom op dit is echt een schande
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 16:22   quote  deeplink  
hoe laat spreken we af bij het maasgebouw????HAHAHAHA
maart
 maart - zondag 05 april 2009 - 16:22   quote  deeplink  
er was al een topic over volendam feyenoord opletten!!
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:24   quote  deeplink  
toen ik hem starte niet
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 16:24   quote  deeplink  
moet je toch wat beter kijken.......
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:24   quote  deeplink  
o die maar ik heb het over het geheel en niet over de wedstrijd
R()b
 R()b - zondag 05 april 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Fucking dikke schande.
Om na de 1-0 zo in te zakken GVD!!
Juist nu waren 3 punten hard nodig , tegen gvd een garnalen club.
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:25   quote  deeplink  
en ook nog iets het word nu wel erg gevaarlijk voor sparta
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 16:25   quote  deeplink  
maarja......zo is dat zooitje nu eenmaal.......
fey21
 fey21 - zondag 05 april 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 16:25 schreef qwerto het volgende:
en ook nog iets het word nu wel erg gevaarlijk voor sparta
fuck sparta

die moet zn eigen boontjes maar kunnen doppen, anders hebben ze niets te zoeken in de eredivisie.
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:29   quote  deeplink  
daarom juist dat vind ik wel grappig omdat 2 leeraren van mijn school voor sparta zijn en mijn overbuur ook
Roodwithart
 Roodwithart - zondag 05 april 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Heerlijk weer om in Volendam weg te dromen......Stelletje amateurs !!!!!
fey21
 fey21 - zondag 05 april 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 16:29 schreef qwerto het volgende:
daarom juist dat vind ik wel grappig omdat 2 leeraren van mijn school voor sparta zijn en mijn overbuur ook
ah, welke school?

ken namelijk ook een sparta-docent
danny010
 danny010 - zondag 05 april 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Ik heb het precies 10 minuten volgehouden om te kijken, ik weet niet met welke instelling deze heren het veld op gaan, maar als ik met diezelfde instelling naar mijn werk ga, loop ik volgende week bij de WW.
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:39   quote  deeplink  
groen van prinsterer (Vlaardingen)
fey21
 fey21 - zondag 05 april 2009 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 16:39 schreef qwerto het volgende:
groen van prinsterer (Vlaardingen)
oh, nou ik had het over calvijn.
dichtbij de kuip.
Ronneke
 Ronneke - zondag 05 april 2009 - 17:32   quote  deeplink  
Wat een stelletje rukkers zijn dat zeg. Linker rijtje in zicht en voetballen als bejaarden. Dit zegt alles over de instelling. Ik dacht dat we nu over een paar makkelijke wedstrijden kregen. Blijkbaar is volendam nu alweer te moeilijk
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 18:11   quote  deeplink  
elk nadeel heeft zijn voordeel.......................nu is het wel zo dat Sparta ook in de rechtsstreekse degradatie zone komt en dan worden we de enige rotterdamse club in de eredivisie als het mee zit.

En europees voetbal daar geloof ik al een half jaar niet meer in, dus die nederlaag, daar zit ik niet zo mee in me maag. Wel met enkele spelers zoals: Bruins,Slory,Landzaat en je die fout van Gio die kan ik hem wel vergeven
puffin
 puffin - zondag 05 april 2009 - 18:13   quote  deeplink  
net de video met reactie Vlemmings gehoord, niet te geloven!! Wil team niet afvallen, geen namen noemen en kon nog net zeggen 'teleurgesteld' maar woede, ho maar. Tjonge, wat een ultrasaai en behoudend figuur is dat. Daar win je echt geen plek bij de play offs mee, want het valt allemaal wel mee... HUMMMMM, daar denken wij als supporters denk ik wel anders over
ariefr
 ariefr - zondag 05 april 2009 - 18:19   quote  deeplink  
ik vind dit een collectief falen, maak niet uit of er iemand eren fout maakt, het komt omdat het collectief inzakte na de 1-0 en de (volgens mij genoeg) kansen die worden gemist ,dan roep je het weer over je zelf af. Gelukkig geen winst van nec of utrecht, maar de instelling was weer 0,0..
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Tomasson wordt node gemist, als ze na die 1-0 ff gas hadden gegeven hadden ze eerste helft het karwei af kunnen maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Ik schijt op deze selectie, bestuur en eigenlijk gewoon heel Feyenoord op het moment. (inclusief investeerders die gouden bergen beloven maar niets waar maken)
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Ben er weer eens goed ziek van, veel te weinig of geen beleving. 1-0 voor komen en dan gaan afwachten terwijl er voldoende mogelijkheden waren om de voorsprong uit te bouwen. Kan iemand mij uitleggen waarom dit weer gebeurt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 19:10   quote  deeplink  
omdat het een stelletje prutsers is?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Omdat hun zakken toch wel maximaal gevuld worden en dat ze voor het grootste gedeelte geen clubliefde hebben!!!
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:
omdat het een stelletje prutsers is?
Mij een beetje te makkelijk
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 20:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Omdat hun zakken toch wel maximaal gevuld worden en dat ze voor het grootste gedeelte geen clubliefde hebben!!!
Nog meer nieuws?
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 20:59   quote  deeplink  
En Vlemmings had er wel een beetje op mogen kletsen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 21:02   quote  deeplink  
ik heb echt geen idee wat er bij die gasten door het hoofd speelt, als je in het veld staat wil je toch gewoon winnen. Waarom heb ik vaak het idee dat het die gasten niet boeit? het kan natuurlijk is zijn dat je een off-dag hebt, maar dan kan je toch nog wel je stinkende weg gaan doen. Haalt Bahia in de laatste minuten een gele kaart, dat had ie beter kunnen doen bij de 2-1, had die die gozer gewoon de graftering moeten schoppen. Ik weet het niet meer.
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
Tomasson wordt node gemist, als ze na die 1-0 ff gas hadden gegeven hadden ze eerste helft het karwei af kunnen maken.
Exact! Maar het gebeurde gvd weer eens niet!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Jij vroeg om uitleg!!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 06 april 2009 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik schijt op deze selectie, bestuur en eigenlijk gewoon heel Feyenoord op het moment. (inclusief investeerders die gouden bergen beloven maar niets waar maken)
En ik schijt op alles wat met feyenoord heeft te maken op dit moment, mijn seizoenskaart had ik al in de prullenbak gegooid en al mijn attributen zijn er nu ook al uit gevlogen.
Alles wat mij met Feyenoord bind gaat naar de stort, zo teleurgesteld ben ik in dit hele klote Feyenoord. En voordat er een suikeroompje komt zien ze mij never en nooit meer terug in de kuip................GvD
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 06 april 2009 - 08:40   quote  deeplink  
heeft me verdomme ook nog eens 110 euro gekost......50 euro bij Unibet (stond 1.90 bij winst Feyenoord) en 60 euro bij Bwin, die mijn 60 euro verdubbelden tot 120 (aktie) ..dacht dus ff binnen te lopen (voor mijn doen dan)dus NOT! ben altijd al heel ziek van een verlies....nu dus nog meer!!
Voortaan wed ik maar tegen Feyenoord......ik hoop dat ik dan altijd mijn geld kwijt ben omdat Feyenoord wint en maar pak bij verlies dan toch nog wat mee.......
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2009 - 09:27   quote  deeplink  
pff... hoe triest...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 09:52   quote  deeplink  
heel triest.............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Hij heeft wel gelijk!!! is een win-win situatie!!! Verliest Feyenoord wint hij geld dus is hij toch nog een beetje gelukkig!!! Wint Feyenoord verliest hij geld maar is hij toch ook weer gelukkig!!! Hahahahaha!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 09:55   quote  deeplink  
das een goeie!!!!!HAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 07:01 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

En ik schijt op alles wat met feyenoord heeft te maken op dit moment, mijn seizoenskaart had ik al in de prullenbak gegooid en al mijn attributen zijn er nu ook al uit gevlogen.
Alles wat mij met Feyenoord bind gaat naar de stort, zo teleurgesteld ben ik in dit hele klote Feyenoord. En voordat er een suikeroompje komt zien ze mij never en nooit meer terug in de kuip................GvD
Bereik je niets mee Antonio!!! Kan je beter gewoon gaan en dan naar het maasgebouw met zijn allen om ons ongenoegen te laten blijken!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 10:12   quote  deeplink  
nee dat helpt lekker............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 10:38   quote  deeplink  
beter dan weg blijven!!! presteren ze tenminste helemaal niets meer!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 06 april 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 09:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Bereik je niets mee Antonio!!! Kan je beter gewoon gaan en dan naar het maasgebouw met zijn allen om ons ongenoegen te laten blijken!!!
Ja ik weet het maar ik heb het helemaal gehad met deze klootzakken , als ze nu eens een goed moraal tonen door ieder een bedrag naar ratio van jaarinkomen eens 10% in de pot willen stoppen om Feyenoord financieel te steunen!!

Maar dat zal wel niet gaan gebeuren met deze geldwolven en wanprestatie vertolkers.

Verraders zijn het deze voetballers en dan doel ik meer op de oudere en middel oudere voetballers!! De jonkies neem ik niks kwalijk die doen hun stinkende best................
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 06 april 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 07:01 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

En ik schijt op alles wat met feyenoord heeft te maken op dit moment, mijn seizoenskaart had ik al in de prullenbak gegooid en al mijn attributen zijn er nu ook al uit gevlogen.
Alles wat mij met Feyenoord bind gaat naar de stort, zo teleurgesteld ben ik in dit hele klote Feyenoord. En voordat er een suikeroompje komt zien ze mij never en nooit meer terug in de kuip................GvD
hahaha , kom op man stel je niet zo aan , dan had je beter met de kerst al weg kunnen blijven , gister was de 1e slechte prestatie in 6 wedstrijden dus t valt wel mee hoor , wat dachten we dan dat we er alweer bovenop waren?

ik geloof ook niet dat je echt je kaart en al je spullen heb weggegooid toontje , jij was toch een ECHTE supporter ???? haha kom op man laat je niet kennen , zondag weer een klinkende 3-0 en we dansen weer in de Kuip! haha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 19:48   quote  deeplink  
vooral dat van het ECHTE supporterverhaal laat hij nu inderdaad afweten!!! Is inderdaad wel een feit dat al die NAMAAKsupporters zoals hij ze noemde er gewoon nog zitten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 22:38   quote  deeplink  
ik ben een nagemaakte!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Volendam 2-1 Feyenoord









0.0060360