BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Te koop ; Luigi bruins liefst door campingelftal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 05 april 2009 - 16:31   quote  deeplink  
luigi is geen voetballer voor feyenoord hij mist een belangrijk ding en dat is MENTALITEIT-GIF-WILSKRACHT. oh zijn 3 dingen........ mensen die nu nog zeggen van ;ja maar........ in potentie goede voetballer maar hij mist bovenstaande elementen...... daaaag luigi daaag........
R()b
 R()b - zondag 05 april 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 16:31 schreef ronnie 70 het volgende:
luigi is geen voetballer voor feyenoord hij mist een belangrijk ding en dat is MENTALITEIT-GIF-WILSKRACHT. oh zijn 3 dingen........ mensen die nu nog zeggen van ;ja maar........ in potentie goede voetballer maar hij mist bovenstaande elementen...... daaaag luigi daaag........
Wat een fucking bullshit.
Hele team was stront!
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:33   quote  deeplink  
ik geef je er een kniker voor ----- o nee toch niet dat is ie niet waard
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Ja maarrrrrrrrrrrrrr....
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 05 april 2009 - 16:42   quote  deeplink  
he luister nou tuurlijk was het hele team kut maar als jij zo graag op 10 wil spelen en jou directe concurent is er niet bij dan moet je het wel laten zien maar wat doet hij hebben jullie het gezien dan??? verschrikkelijk hoe hij naar de bal toe komt.... beleving niente..... ga maar weer lekker naar woudestein kan je er weer boven uit steken ..... ik zie voor hem geen toekomst bij onze club.....
King Yvo
 King Yvo - zondag 05 april 2009 - 16:45   quote  deeplink  
weg met bruins verschrikkelijk drama
qwerto
 qwerto - zondag 05 april 2009 - 16:47   quote  deeplink  
waarom hebben we ook al weer in godsnaam Hofs verhuurt ?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door qwerto --
maart
 maart - zondag 05 april 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 16:47 schreef qwerto het volgende:
waarom hebben we ook al weer in godsnaam Hofs verhuurt ?????
ja dat vraag ik me ook steeds af is tenminste een lekkere PITTBUL op het middenveld!! die missen we echt het zijn nu allemaal tamme
fey21
 fey21 - zondag 05 april 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 16:32 schreef R()b het volgende:

[..]

Wat een fucking bullshit.
Hele team was stront!
Maar bruins was toch zeker wel een hele grote keutel hoor
Ronneke
 Ronneke - zondag 05 april 2009 - 17:35   quote  deeplink  
1-0 voor en lekker achter over leunen. Klote instelling en wanprestatie van het hele team.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 18:16   quote  deeplink  
campingelftal is nog te veel voor hem , een pupillen elftal daar kan ie misschien in mee................................
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 17:35 schreef Ronneke het volgende:
1-0 voor en lekker achter over leunen. Klote instelling en wanprestatie van het hele team.
Zo is dat, en niet anders!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 19:17   quote  deeplink  
ik hoop dat Mario hem weer aan het voetballen krijgt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 19:18   quote  deeplink  
Hoop dat ze hem per direct verkopen!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 19:25   quote  deeplink  
als ze geld hadden om wat goeds te halen was ik het met je eens geweest, helaas ben ik bang dat je niet beter er voor terug haalt. Ik begin volgend seizoen met een schone lei wat betreft mijn visie op het team heb echt al mn hoop op Mario gevestigd. Alleen lamzaad mag van mij direct ophoeren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Zet gewoon een compleet jeugdteam erin!!!! Die leren nog van hun fouten!! kan je proberen met de rest van de selectie nog iets te verdienen. Op de spelers onder de 21 na dan.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 06 april 2009 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 20:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zet gewoon een compleet jeugdteam erin!!!! Die leren nog van hun fouten!! kan je proberen met de rest van de selectie nog iets te verdienen. Op de spelers onder de 21 na dan.
Dat is eindelijk een heel goed idee!! Inderdaad zijn deze spelers wel leergierig en hebben niet van die vedette neigingen
peertje93
 peertje93 - maandag 06 april 2009 - 08:01   quote  deeplink  
Laat die jongen spelers eens! Eerst iedereen zeuren dat ze een aantal jaren geleden veel mensen veel te vroeg hebben afgeschreven, van persie,engelaar,loovens enz. maar wat gebeurt er nu zelf! geef bruins gewoon zijn tijd vorig seizoen heeft hij laten zien gewoon een meerwaarde te zijn en been krijgt hem wel weer aan het voetballen
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2009 - 09:27   quote  deeplink  
ik snap niet waarom Bruins niet gewisseld werd...
Coentje70
 Coentje70 - maandag 06 april 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Met Makaay en Bruins samen in je team win je van niemand , lopen geen meter en doen alles uit stilstand.Bij het kleinste duwtje vallen ze om, Zijn hele seizoen al Feyenoord onwaardig en hadden gisteren nooit begin en eind vd wedstrijd mogen halen.Timmer trouwens ook niet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 09:55   quote  deeplink  
ik vond timmer nog wel meevallen gisteren............(voor zijn doen)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 08:01 schreef peertje93 het volgende:
Laat die jongen spelers eens! Eerst iedereen zeuren dat ze een aantal jaren geleden veel mensen veel te vroeg hebben afgeschreven, van persie,engelaar,loovens enz. maar wat gebeurt er nu zelf! geef bruins gewoon zijn tijd vorig seizoen heeft hij laten zien gewoon een meerwaarde te zijn en been krijgt hem wel weer aan het voetballen
Bruins is nou net de speler die een van de lamste van allemaal is!!!! Is absoluut geen Feyenoordvoetballer!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 10:13   quote  deeplink  
klopt.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 10:37   quote  deeplink  
als een bus!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 11:00   quote  deeplink  
ik heb nog wel vertrouwen in hem en denk dat het wel goed gaat komen met hem onder Mario.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 11:07   quote  deeplink  
wat een optimist ben jij!!!!!!HAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 11:11   quote  deeplink  
ja joh, had je dat nog niet gemerkt aan mn posts dan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 11:12   quote  deeplink  
jewel, maar dit gaat wel heeeeeeél ver.............
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 11:18   quote  deeplink  
ach bieseswar is nu toch ook opeens een wereld voetballer.
R()b
 R()b - maandag 06 april 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
ik snap niet waarom Bruins niet gewisseld werd...
Zeker naar een wedstrijd van vorig jaar gekeken :D
Hij werd zeker wel gewisseld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2009 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 11:22 schreef R()b het volgende:

[..]

Zeker naar een wedstrijd van vorig jaar gekeken :D
Hij werd zeker wel gewisseld.
niet meteen bedoelde ik :) ipv pas in de 82e minuut...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 11:18 schreef hotjumper het volgende:
ach bieseswar is nu toch ook opeens een wereld voetballer.
minstens................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Biseswar is onze hoop in bange dagen!!!! Hahahahaha!! Is gewoon triest dat zo'n middelmatige speler er boven uit springt!!
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 06 april 2009 - 14:58   quote  deeplink  
wat een zever eerste klas hier..
het hele team was een drama en liggen jullie luigi af te zeiken.
die gast is gewoon een goeden voetballer en is nog jong.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Klopt maar een jonge speler als Luigi moet toch meer activiteit uitstralen. Kijk naar Wijnaldum, Fer, Leerdam, Nieveld, Biseswar!!! Maken allemaal nog wel eens of nog wat vaker een fout maar spelen wel met inzet!!!! Inzet is bij Bruins ver te zoeken en maakt ook genoeg fouten dus dag dag Luigi!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 15:07   quote  deeplink  
wat ben jij opeens pro biseswar????HAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 15:43   quote  deeplink  
absoluut niet maar is wel beter dan Bruins!!! Biseswar zie je tenminste lopen!!! Vind het nog steeds een middlmatige speler dus kan je nagaan wat ik van Bruins vind!! (luie dodo) Hahahaha!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 16:46   quote  deeplink  
HAHAHA........ik ben het over alles wat je hier schrijft 110% eens!!!!!!!!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 06 april 2009 - 17:05   quote  deeplink  
en daar was tie weer!

Luigi was 2 jaar geleden een SUPERtalent echt 1 in catogorie vPersie , helaas heeft hij dit vorig jaar te weinig en dit jaar helemaal NIET laten zien , het zal echt te maken hebben met vertrouwen en vorm maar t belangrijkste wat ik mis zijn 2 dingen : mentaliteit en spelplezier , die jongen gaat niet t veld met met de instelling van : zo we gaan vandaag weer s een lekker potje voetballen , nee hij loopt erbij alsof ie helemaal geen zin heeft , dat is misschien zijn houding maar daar zal ie dan flink aan moeten werken. Toch zou ik hem nog houden , verdiend heeft hij t niet maar ik denk echt dat ie t kan en zou t verschrikkelijk vinden als ie nu weggaat en dan ergens anders wel gaat voetballen zoals ie kan.

Maar ik snap wel dat veel mensen hem zat zijn , hopen dat hij dat ook s gaat snappen...........
danny four
 danny four - maandag 06 april 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 17:05 schreef jantje 1974 het volgende:
en daar was tie weer!

Luigi was 2 jaar geleden een SUPERtalent echt 1 in catogorie vPersie , helaas heeft hij dit vorig jaar te weinig en dit jaar helemaal NIET laten zien , het zal echt te maken hebben met vertrouwen en vorm maar t belangrijkste wat ik mis zijn 2 dingen : mentaliteit en spelplezier , die jongen gaat niet t veld met met de instelling van : zo we gaan vandaag weer s een lekker potje voetballen , nee hij loopt erbij alsof ie helemaal geen zin heeft , dat is misschien zijn houding maar daar zal ie dan flink aan moeten werken. Toch zou ik hem nog houden , verdiend heeft hij t niet maar ik denk echt dat ie t kan en zou t verschrikkelijk vinden als ie nu weggaat en dan ergens anders wel gaat voetballen zoals ie kan.

Maar ik snap wel dat veel mensen hem zat zijn , hopen dat hij dat ook s gaat snappen...........
Mooi dat je der weer ben jantje.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 17:05 schreef jantje 1974 het volgende:
en daar was tie weer!

Luigi was 2 jaar geleden een SUPERtalent echt 1 in catogorie vPersie , helaas heeft hij dit vorig jaar te weinig en dit jaar helemaal NIET laten zien , het zal echt te maken hebben met vertrouwen en vorm maar t belangrijkste wat ik mis zijn 2 dingen : mentaliteit en spelplezier , die jongen gaat niet t veld met met de instelling van : zo we gaan vandaag weer s een lekker potje voetballen , nee hij loopt erbij alsof ie helemaal geen zin heeft , dat is misschien zijn houding maar daar zal ie dan flink aan moeten werken. Toch zou ik hem nog houden , verdiend heeft hij t niet maar ik denk echt dat ie t kan en zou t verschrikkelijk vinden als ie nu weggaat en dan ergens anders wel gaat voetballen zoals ie kan.

Maar ik snap wel dat veel mensen hem zat zijn , hopen dat hij dat ook s gaat snappen...........
vooral dat je bang ben dat hij ergens anders weer de sterren van de hemel voetbalt kan ik begrijpen. dat gebeurt vaak als spelers weg gaan bij Feyenoord omdat ze toch niet brachten wat er van verwacht werd. Misschien weer een gevalletje Kuipvrees???
Jeli
 Jeli - maandag 06 april 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 16:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
HAHAHA........ik ben het over alles wat je hier schrijft 110% eens!!!!!!!!!!!!
Nounou, niet overdrijven hé? Om ervoor te zorgen dat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen, wil ik opmerken dat ik het maar in 10% van de gevallen met hem eens ben. Het enige waar ik in mee wil gaan is dat Hofs waarschijnlijk meer op zijn plaats was geweest in dit Feyenoord dan Bruins. Wat trouwens niet wil zeggen dat ik Hofs een betere voetballer vind. Bruins heeft gewoon een heel slecht seizoen (net als spelers als Makaay, Slory, de Cler en El Ahmadi, maar die hoeven allemaal nog niet afgeschreven te worden).

En nu ik toch kritisch bezig ben: De uitdrukking is; het klopt als een zwerende vinger of het sluit als een bus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door Jeli --
MarkFR
 MarkFR - maandag 06 april 2009 - 21:37   quote  deeplink  
http://www.spreekwoord.nl/ zegt:
Dat klopt als een bus.
-Dat is helemaal correct.
-Tamamen doðru(turks).

ALS JE IETS DOET, DOE HET DAN WEL GOED!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door MarkFR --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:18 schreef Jeli het volgende:

[..]

Nounou, niet overdrijven hé? Om ervoor te zorgen dat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen, wil ik opmerken dat ik het maar in 10% van de gevallen met hem eens ben. Het enige waar ik in mee wil gaan is dat Hofs waarschijnlijk meer op zijn plaats was geweest in dit Feyenoord dan Bruins. Wat trouwens niet wil zeggen dat ik Hofs een betere voetballer vind. Bruins heeft gewoon een heel slecht seizoen (net als spelers als Makaay, Slory, de Cler en El Ahmadi, maar die hoeven allemaal nog niet afgeschreven te worden).

En nu ik toch kritisch bezig ben: De uitdrukking is; het klopt als een zwerende vinger of het sluit als een bus...
Zou Bruins misschien de ziekte van pfeifer hebben???
Of hij eet teveel itser ....
Je weet wel kopkaas van een Zwitser hahaha
Jeli
 Jeli - maandag 06 april 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:37 schreef MarkFR het volgende:
http://www.spreekwoord.nl/ zegt:
Dat klopt als een bus.
-Dat is helemaal correct.
-Tamamen doðru(turks).

ALS JE IETS DOET, DOE HET DAN WEL GOED!
Wel eens van contaminaties gehoord? Voor de overige lezers; sorry dat ik hierover begon.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 06 april 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 11:00 schreef hotjumper het volgende:
ik heb nog wel vertrouwen in hem en denk dat het wel goed gaat komen met hem onder Mario.
Waarmee? Mime, daar zou die wel goed tussen passen.................
Jeli
 Jeli - maandag 06 april 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zou Bruins misschien de ziekte van pfeifer hebben???
Nou, de uiterlijke kenmerken van deze ziekte zijn; snel moe en onverschilligheid! Dat zijn precies de kenmerken van Bruins dit seizoen. Geen gekke diagnose Dr Leon! Misschien kunnen ze er wat mee bij Feyenoord.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:18 schreef Jeli het volgende:

[..]

Nounou, niet overdrijven hé? Om ervoor te zorgen dat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen, wil ik opmerken dat ik het maar in 10% van de gevallen met hem eens ben. Het enige waar ik in mee wil gaan is dat Hofs waarschijnlijk meer op zijn plaats was geweest in dit Feyenoord dan Bruins. Wat trouwens niet wil zeggen dat ik Hofs een betere voetballer vind. Bruins heeft gewoon een heel slecht seizoen (net als spelers als Makaay, Slory, de Cler en El Ahmadi, maar die hoeven allemaal nog niet afgeschreven te worden).

En nu ik toch kritisch bezig ben: De uitdrukking is; het klopt als een zwerende vinger of het sluit als een bus...
bedoelde alleen het bovenstaande waar ik op reageerde;)
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 22:17 schreef Jeli het volgende:

[..]

Nou, de uiterlijke kenmerken van deze ziekte zijn; snel moe en onverschilligheid! Dat zijn precies de kenmerken van Bruins dit seizoen. Geen gekke diagnose Dr Leon! Misschien kunnen ze er wat mee bij Feyenoord.
Ja moeten ze de bronbesmetting zoeken en die Gudde fliebert
mij teveel die steekt ze aan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 10:12   quote  deeplink  
zou goed kunnen idd.........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Te koop ; Luigi bruins liefst door campingelftal









0.0080218