BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De oudjes,bruins en slory aub gratis weggeven

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 18:04   quote  deeplink  
Wat een drama tegen volendam zeg!! Nu is het echt tijd om duidelijkheid te verschaffen aan de supporters welke spelers er mogen vertrekken
Mijn voorstel is om de oudejes , bruins en slory weg te geven. Timmer,Lucius en Greene zijn al bekend nu de rest nog ..........

Wat een debacle in palingdorp
moa
 moa - zondag 05 april 2009 - 18:21   quote  deeplink  
Inderdaad weer een rampzalige wedstrijd, al denk ik niet dat we Bruins en Slory weg moeten sturen.
Bruins moet aan zn instelling gaan werken, en Slory een tijdje fit blijven, dan zijn het bruikbare spelers met veel potentie.

Welke oudjes wil je wegsturen?
Peer
 Peer - zondag 05 april 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Bruins gaat maar lekker ergens anders aan zijn mentaliteit werken. Erger mij telkens weer aan hem. Geen power, altijd te laat. Veel balverlies. Je speelt gewoon met een man minder. Laat hij maar gaan schoonzwemmen of zo.
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:21 schreef moa het volgende:
Inderdaad weer een rampzalige wedstrijd, al denk ik niet dat we Bruins en Slory weg moeten sturen.
Bruins moet aan zn instelling gaan werken, en Slory een tijdje fit blijven, dan zijn het bruikbare spelers met veel potentie.

Welke oudjes wil je wegsturen?
lamzaad.
Slory speelde te kort om er iets zinnigs over te zeggen, Hoop echt dat Mario bruins weer aan het voetballen krijgt, was echt een collectief falen, wat een prutsers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:48   quote  deeplink  
Eens met Peer!!! Wat de ouwertjes betreft zeg ik iedereen eruit behalve Gio!! Liever dat de jeugd het eventueel slecht doet dan een stel verwende ouwertjes die denken dat ze nog topper zijn!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De oudjes,bruins en slory aub gratis weggeven









0.0053021