BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio ook jij kan in de verkoop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 05 april 2009 - 18:04   quote  deeplink  
Go wat speelde je vanmiddag weer Fantastisch.
Weer mooi zo uitverdedigen. Je speelt niet hoofdklasse.
Willen jullie met zijn allen wel europees voetbal proberen te halen.
Jullie moeten je diep schamen.
En ook nog salaris durven vragen ook nog gatver
schiedam
 schiedam - zondag 05 april 2009 - 18:08   quote  deeplink  
hey sukkel ga je lekker op het ajakes forum lullen kom niet aan gio !!!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 05 april 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Gio vergeven we heel wat maar hij had gewoon op het middenveld moeten spelen met Landzaat en Fer en die lulhannes van een Bruins had de bank warm moeten houden en de Cler had er gewoon in moeten staan . Gewoon een blunder van Vlemmings hoor....................
dennis
 dennis - zondag 05 april 2009 - 18:26   quote  deeplink  
Gio verkopen ben je nou helemaal betoeterd:(
Deze jongen doet het nog wel het best van de "oudjes" hoor!

omdat hij vandaag in palingdorp een mindere wedstrijd speelde,dan maar gelijk verkopen?

NEE!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 18:43   quote  deeplink  
GEK!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:04 schreef Shinjinr1 het volgende:
Go wat speelde je vanmiddag weer Fantastisch.
Weer mooi zo uitverdedigen. Je speelt niet hoofdklasse.
Willen jullie met zijn allen wel europees voetbal proberen te halen.
Jullie moeten je diep schamen.
En ook nog salaris durven vragen ook nog gatver
Jij bent een neus dat kan niet anders!!!
fr2
 fr2 - zondag 05 april 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Ik snap ook niet dat hierover een topic is gemaakt, je moet je echt schamen !
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:49   quote  deeplink  
SHINJINR1 is gewoon een NEUS!!!!!
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 05 april 2009 - 18:53   quote  deeplink  
ben geen neus heb mij vanmiddag zitten te verbijten in het stadion.
ok ben misschien wat te voorbarig. Maar zo'n team niet kunnen verslaan. Schande schande schande. Zo uit verdedigen. lekker laconiek.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:53   quote  deeplink  
nu word het ineens een ander verhaal.
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:26 schreef dennis het volgende:
Gio verkopen ben je nou helemaal betoeterd:(
Deze jongen doet het nog wel het best van de "oudjes" hoor!

omdat hij vandaag in palingdorp een mindere wedstrijd speelde,dan maar gelijk verkopen?

NEE!!
Precies, een fout maken kan gebeuren. In dit geval dus een fout met gevolgen. Feyenoord had gewoon door moeten jagen op de 2-0 dan was de wedstrijd gespeeld geweest. Maar helaas, het hele team heeft dus (weer) gefaald!
R()b
 R()b - zondag 05 april 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:53 schreef Shinjinr1 het volgende:
ben geen neus heb mij vanmiddag zitten te verbijten in het stadion.
ok ben misschien wat te voorbarig. Maar zo'n team niet kunnen verslaan. Schande schande schande. Zo uit verdedigen. lekker laconiek.
Het was gewoon een fucking drama.
Maar gast als het weer 5 wedstrijden goed gaat,dan horen we je niet.
Maar zodra we dan weer verliezen , gelijk weer posten dat er bepaalde spelers weg moeten.
Hoe fucking zielig kun je zijn!?!
Gaan we dat volgend jaar onder Mario Been ook krijgen?
Bij elke verliespunt een post?
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 18:57   quote  deeplink  
bah het griemeld hier van de nozems de laatste tijd...
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 18:57   quote  deeplink  
is gewoon tekenend hoe ze deze wedstrijd hebben op genomen, te triest voor woorden, weet geen één speler die een beetje niveau haalde. bah.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Het was gewoon een fucking drama.
Maar gast als het weer 5 wedstrijden goed gaat,dan horen we je niet.
Maar zodra we dan weer verliezen , gelijk weer posten dat er bepaalde spelers weg moeten.
Hoe fucking zielig kun je zijn!?!
Gaan we dat volgend jaar onder Mario Been ook krijgen?
Bij elke verliespunt een post?
geef je gedeeltelijk gelijk maar dit is gewoon schaamteloos!!! Is gewoon onderschatting terwijl jezelf godverdomme op de tiende plaats staat!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 19:19   quote  deeplink  
is al een paar seizoenen aan de gang hoor, spelen ze 1x goed, denkt iederéén dat het lek boven is, stort het daarna gewoon weer in.
F.L.E
 F.L.E - zondag 05 april 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Om te zeggen dat je Gio gelijk moet verkopen gaat me te ver, maar om met zijn ervaring zo uit te verdedigen is echt een drama. En dat zou Gio ook wel eens mogen horen.
Maar ja zo als gewoonlijk, eeen paar aardige wedstrijdjes en ze denken het weer op halve kracht te kunnen doen.
Het blijft gewoon ongelofelijk hoe ze denken ophalve kracht te kunnen winnen van een ploeg die voor lijfsbehoud speelt.
Een rechelrechte afgang.
ariefr
 ariefr - zondag 05 april 2009 - 19:34   quote  deeplink  
wtf lul je hotjumper , seizoen koeman ging t slecht maar daarvoor zkr niet en vorig jaar prijs. Dit seizoen is slecht door de 1e seizoenshelft, alleen dit is iid wel blamerend. Gio maakt dn het foutje, ik zie een collectief falen vandaag , het missen van de kansen en volendam in de kaart spelen, maar hier moet je van leren en ik denk wel dat ze begrijpen dat het volgende week anders MOET!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Kuyt en Kalou wisten nog een hoop te verbloemen, daarna hebben ze geen constant seizoen meer gedraait, altijd werd het weg gegeven in dit soort wedstrijden. De beker was natuurlijk mooi, maar ook daar wisten ze altijd overtuigend te winnen. op de finale na.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 19:34 schreef ariefr het volgende:
wtf lul je hotjumper , seizoen koeman ging t slecht maar daarvoor zkr niet en vorig jaar prijs. Dit seizoen is slecht door de 1e seizoenshelft, alleen dit is iid wel blamerend. Gio maakt dn het foutje, ik zie een collectief falen vandaag , het missen van de kansen en volendam in de kaart spelen, maar hier moet je van leren en ik denk wel dat ze begrijpen dat het volgende week anders MOET!
Wie lult er nou!! Onder Gullit was het echt goed???? Onder v. Marwijk ook??? (op de Uefa cup na dan!!!) Kom op zeg. Na Beenhakker is het gewoon drama!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 20:04   quote  deeplink  
van Marwijk is een Beker-trainer, dat geeft dan wel hoop voor oranje. (voor wie daar interesse in heeft)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Zal me een rot zorg zijn wat voor trainer!!! Ik wil de Coolsingel op en niet een enkele keer!!!! Een club als Feyenoord hoort prijzen te pakken en daar hoort het kampioenschap zeker bij!!!
walnoot
 walnoot - zondag 05 april 2009 - 20:15   quote  deeplink  
het is een grote rotzooi de hele selectie kan wat mij betreft oprotten, en dan ook nog geld vragen voor deze bende, ik ben pistoff ik snap ook niet waar voor volgend seizoen die 26.000 seizoenskaarten vandaan komen ik ga voorlopig niet meer
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:15   quote  deeplink  
Ik blijf altijd gaan!!! ook al is het maar om mijn gal te spuwen!!
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 20:19   quote  deeplink  
En die timmer weet ook altijd via de achterdeur stiekum weer in het doel te glijden he,en ook zo attent weer hoe hij Gio even waarschuwt..en vlemmings weet na de wedstrijd zeker dat het slapjes was...hij had er een raam uit moeten slaan gatvrrr
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Ja waar is die furieusheid van de trainer!! hij moet niet praten maar de hele kleedkamer verbouwen met zo'n instelling en resultaat!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Feyenoord till i die --
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 20:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ja waar is die furiesheid van de trainer!! hij moet niet praten maar de hele kleedkamer verbouwen met zo'n instelling en resultaat!!
Ja daar erger ik me ook dood aan gatvrrr hij had de deuren en ramen uit dat palinghok moeten trappen om die slappe nazomerse hangkwasten met het rood in de ogen het veld in te sturen zeg....maar nee...na 20 minuten snoezelde het hele zootje weg in het slappe volendamse zonnetje...bah.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Niet bah maar BAH BAH BAH en nog eens BAH!!!
Nop
 Nop - zondag 05 april 2009 - 20:34   quote  deeplink  
enige wat ik weer miste dat niemand in het veld een vuist kan maken!
ben (achter de tv) dood gegaan gvd niet vooruit te branden, lopen, rennen, STRIJD drama en vooral pijn zo pijn voor de 3e keer dit seizoen dat ik zo enorme kater heb, hoop dat ik zondag as. weer kan lachen om iets, schandelig was het en dan zit ook alles tegen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2009 door Nop --
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 20:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niet bah maar BAH BAH BAH en nog eens BAH!!!
Het was een hele grote BAH.idd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Ik mis een trainer die ze helemaal de huid vol scheld. Een trainer die ze straftraining geeft waar GjV een duimpje aan kon zuigen. (hij was alleen van mening dat het altijd tijd was voor straftraining) Morgen gewoon de marathon laten na lopen!!! Iedereen die het niet vol houd of niet wil per direct verkopen!!!!
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 05 april 2009 - 20:51   quote  deeplink  
Nee R()b ben gewoon zo teleurgesteld het ging zo goed en alleen voor de club blijven hopen dat we de play offs halen. Dit seizoen hebben we al teveel geleden.
Tuurlijk blijf ik mijn cluppie allerlei manieren financieel en anders steunen. Maar mag ik niet een beetje teleurgesteld zijn. tuurlijk Gio blijft een echte Feyenoorder heb de beelden net terug gezien bij de 2e goal had Bahia gewoon die speler met bal en al weg moeten trappen.
Gio is een van de constante spelers dit seizoen geweest dus
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Timmer had hem ook even moeten aansturen he...die was ook weer zo attent bah.
sevillana
 sevillana - zondag 05 april 2009 - 21:04   quote  deeplink  
Misschien moet Makaay eens een keer gewisseld worden voor Mols of een andere (jonge) speler. Okay, hij scoorde vanmiddag weer eens een keer maar verder heb ik veel te weinig dreiging van hem gezien. Feyenoord had het eerste gedeelte van de wedstrijd de mogelijkheid om de score uit te bouwen maar meer dan een paar ballen op de paal heb ik eigenlijk niet gezien. Het is allemaal een beetje te voorspelbaar wat Feyenoord laat zien. Weinig of geen verrassing in het spel en veel te mak. Een tegenstander als Volendam, die voor lijfsbehoud speelt, blijft wel knokken en krijgt uiteindelijk dan ook loon naar werken. Het is mij veel te makkelijk om Gio nu de schuld van deze nederlaag te geven, het hele team heeft (weer) gefaald.
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 21:05   quote  deeplink  
ach ze zullen wel gedacht hebben, de concurentie verspeeld punten, kunnen we rustig aan doen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
gaat het bijna wel op lijken!!!
danny four
 danny four - zondag 05 april 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Mario zou vandaag een top dag hebben gehad,die had vierkant met de snoezelkonten afgewerkt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 21:18   quote  deeplink  
Die had ze met vuur uit hun reet de kleedkamer uitgestuurd in de rust!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 21:56   quote  deeplink  
is anders ook weinig meer van te zien de laatste tijd bij nec..........
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 april 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 21:56 schreef Jappie_FEY het volgende:
is anders ook weinig meer van te zien de laatste tijd bij nec..........
hij doet wel z'n best zodat Feyenoord 9de wordt, maarja tegen onze selectie kan je zelfs als nec niet tegenop blijven verliezen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 21:56 schreef Jappie_FEY het volgende:
is anders ook weinig meer van te zien de laatste tijd bij nec..........
staan nog wel steeds boven ons met op papier een veel slechtere selectie!!! Hij zal dan vast wel iets goed doen!!! Plus het feit dat het al bekend is dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen. Heeft altijd een slecht effect op een selectie!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 april 2009 - 22:05   quote  deeplink  
nee das ook weer zo. anders valt het wel heel erg op!!!HAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 april 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Bedoel maar!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 07 april 2009 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 21:56 schreef Jappie_FEY het volgende:
is anders ook weinig meer van te zien de laatste tijd bij nec..........
dan heb jij NEC-Tente 2e helft niet gezien!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 07 april 2009 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 20:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik mis een trainer die ze helemaal de huid vol scheld. Een trainer die ze straftraining geeft waar GjV een duimpje aan kon zuigen. (hij was alleen van mening dat het altijd tijd was voor straftraining) Morgen gewoon de marathon laten na lopen!!! Iedereen die het niet vol houd of niet wil per direct verkopen!!!!
dan blijft er niks over want een voetballer kan geen marathon lopen , een voetballer zijn max ligt tussen de 10 en 20 km dus wordt een stille boel!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 16:46 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dan heb jij NEC-Tente 2e helft niet gezien!
je pakt ook meteen de enige helft dat er behoorlijk werd gespeeld de afgelopen pak hem 6/7 wedstrijden.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 april 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 16:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dan blijft er niks over want een voetballer kan geen marathon lopen , een voetballer zijn max ligt tussen de 10 en 20 km dus wordt een stille boel!
Was ook cynisch bedoeld!!! bedoelde te zeggen dat de zweep er flink over moet als ze zo'n inzet als zondag tonen!!!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 08 april 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 18:04 schreef Shinjinr1 het volgende:
Go wat speelde je vanmiddag weer Fantastisch.
Weer mooi zo uitverdedigen. Je speelt niet hoofdklasse.
Willen jullie met zijn allen wel europees voetbal proberen te halen.
Jullie moeten je diep schamen.
En ook nog salaris durven vragen ook nog gatver
Als hij dat iedere week doet mag je dit schrijven, was niet hoogstaand maar ook niet om te overdrijven. Collectief falen van het team moet je niet op één persoon afschuiven.
sevillana
 sevillana - woensdag 08 april 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 14:47 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Als hij dat iedere week doet mag je dit schrijven, was niet hoogstaand maar ook niet om te overdrijven. Collectief falen van het team moet je niet op één persoon afschuiven.
Eens! zie ook voorgaande reactie;
sevillana - zondag 05 april 2009 - 21:04 edit quote deeplink

Misschien moet Makaay eens een keer gewisseld worden voor Mols of een andere (jonge) speler. Okay, hij scoorde vanmiddag weer eens een keer maar verder heb ik veel te weinig dreiging van hem gezien. Feyenoord had het eerste gedeelte van de wedstrijd de mogelijkheid om de score uit te bouwen maar meer dan een paar ballen op de paal heb ik eigenlijk niet gezien. Het is allemaal een beetje te voorspelbaar wat Feyenoord laat zien. Weinig of geen verrassing in het spel en veel te mak. Een tegenstander als Volendam, die voor lijfsbehoud speelt, blijft wel knokken en krijgt uiteindelijk dan ook loon naar werken. Het is mij veel te makkelijk om Gio nu de schuld van deze nederlaag te geven, het hele team heeft (weer) gefaald.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 08 april 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 14:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

Eens! zie ook voorgaande reactie;
sevillana - zondag 05 april 2009 - 21:04 edit quote deeplink

Misschien moet Makaay eens een keer gewisseld worden voor Mols of een andere (jonge) speler. Okay, hij scoorde vanmiddag weer eens een keer maar verder heb ik veel te weinig dreiging van hem gezien. Feyenoord had het eerste gedeelte van de wedstrijd de mogelijkheid om de score uit te bouwen maar meer dan een paar ballen op de paal heb ik eigenlijk niet gezien. Het is allemaal een beetje te voorspelbaar wat Feyenoord laat zien. Weinig of geen verrassing in het spel en veel te mak. Een tegenstander als Volendam, die voor lijfsbehoud speelt, blijft wel knokken en krijgt uiteindelijk dan ook loon naar werken. Het is mij veel te makkelijk om Gio nu de schuld van deze nederlaag te geven, het hele team heeft (weer) gefaald.
Geen woord aan toe te voegen................ amen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio ook jij kan in de verkoop









0.0069220