BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is het verschil met vorig jaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - maandag 06 april 2009 - 09:01   quote  deeplink  
vorig jaar wonnen we de beker, maar de laatste wedstrijden waren ook niet best, maar ik dacht dat feyenoord weer beter ging voetballen. komt het door vertrek van sahiin blessure de guzman, (verhuurde Hofs), verder is het team constant gebleven. of speelt de leeftijd nu een grote rol???
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 10:05   quote  deeplink  
Te weinig spelers die de rest op scherp zetten!!! (Hofs) Een trainer die ze niet op scherp krijgt!! Een lange lijst met blessures waar geen einde aan komt!!! Denk dat de hoofd redenen zijn. Ook tegen een Volendam moet een trainer ze scherp krijgen. misschien wel juist. Tegen hoog geklasseerden zijn ze dat vaak vanzelf al.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 06 april 2009 - 18:16   quote  deeplink  
vorig jaar hadden we Sahin , Guzman , topvorm verkerende Cler , en minder blessures verder was de band tussen spelers en trainer goed dus kon de focus 100% op voetbal en zo deden ze t iets beter dan nu al was t na de winter ook niet best , dit jaar is het vanaf t begin onrustig geweest en kwam je in een negatieve spiraal en dan wordt t moeilijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Moeilijk oke!!! Dat verklaart niet waarom er vaak geen inzet is.
fey21
 fey21 - maandag 06 april 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:
vorig jaar hadden we Sahin , Guzman , topvorm verkerende Cler , en minder blessures verder was de band tussen spelers en trainer goed dus kon de focus 100% op voetbal en zo deden ze t iets beter dan nu al was t na de winter ook niet best , dit jaar is het vanaf t begin onrustig geweest en kwam je in een negatieve spiraal en dan wordt t moeilijk.
eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Heel wat punten is het verschil!!! En daar hadden we er vorig jaar ook al niet al te veel van!
sevillana
 sevillana - maandag 06 april 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 20:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Heel wat punten is het verschil!!! En daar hadden we er vorig jaar ook al niet al te veel van!
kortom, in principe tot nog toe eigenlijk zeer weinig! Of was het vorig jaar iets minder slecht?
sevillana
 sevillana - maandag 06 april 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:
vorig jaar hadden we Sahin , Guzman , topvorm verkerende Cler , en minder blessures verder was de band tussen spelers en trainer goed dus kon de focus 100% op voetbal en zo deden ze t iets beter dan nu al was t na de winter ook niet best , dit jaar is het vanaf t begin onrustig geweest en kwam je in een negatieve spiraal en dan wordt t moeilijk.
he, Jantje is terug van weg geweest!
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 06 april 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Een team vol verdetten hoeft per definitie niet goed te presteren en een team vol middagmatige spelers kunnen complementair zijn aan elkaar. Neem nou Davids en Sibum, dat zijn lopers en vegers die het vuile werk van schone opknappen, als een van de twee hun taak niet doet, dan valt het als een kaartenhuis in elkaar. Dit zie ik het hele jaar al bij Feyenoord. Ze lopen niet voor elkaar, ze nemen niet over wanneer dat moet, ze hebben veel pech (toch ook weer gister drie maal de paal) en dan kom je in een negatieve spiraal, ook wel de wet van Murphy genoemd. Dit kun je wel doorbreken, maar dan moet meneer Been volgend jaar in die koppies krijgen dat ze hele goeie voetballers zijn maar er voor moeten vechten als leeuwen, omdat dat de basis is voor elk succes. Als de spelers dat begrijpen en ook doen en willen dan kan zelfs een slory een redelijk tot goeie rechtsvoor zijn, als ze maar vertrouwen in elkaar en zichtzelf hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door johan mansveld --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 20:50 schreef johan mansveld het volgende:
Een team vol verdetten hoeft per definitie niet goed te presteren en een team vol middagmatige spelers kunnen complementair zijn aan elkaar. Neem nou Davids en Sibum, dat zijn lopers en vegers die het vuile werk van schone opknappen, als een van de twee hun taak niet doet, dan valt het als een kaartenhuis in elkaar. Dit zie ik het hele jaar al bij Feyenoord. Ze lopen niet voor elkaar, ze nemen niet over wanneer dat moet, ze hebben veel pech (toch ook weer gister drie maal de paal) en dan kom je in een negatieve spiraal, ook wel de wet van Murphy genoemd. Dit kun je wel doorbreken, maar dan moet meneer Been volgend jaar in die koppies krijgen dat ze hele goeie voetballers zijn maar er voor moeten vechten als leeuwen, omdat dat de basis is voor elk succes. Als de spelers dat begrijpen en ook doen en willen dan kan zelfs een slory een redelijk tot goeie rechtsvoor zijn, als ze maar vertrouwen in elkaar en zichtzelf hebben.

Ja goeie column maar toch zou ik dat laatste zinnetje via de EDIT verwijderen.Wordt je niet populair Johan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door Leon FR1908 --
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 06 april 2009 - 21:02   quote  deeplink  
zo beter??
sevillana
 sevillana - maandag 06 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:02 schreef johan mansveld het volgende:
zo beter??
Nu Leon nog
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:02 schreef johan mansveld het volgende:
zo beter??
Ja beter zo Johan ,het kwam een beetje lullig over misschien maar ik denk dat ik jou een dienst heb bewezen.Ik kan sommige wat langer dan vandaag hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 21:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

Nu Leon nog
Ik heb je raad opgevolgd Sevillana:-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Vorig jaar was het ook kut, het enige was dat we geluk hadden met de loting voor de beker. Probleem is dat er teveel hetzelfde type speler rondlopen. Zo was lamzaad een totaal overbodige aanschaf, waarmee bosz (waar van ik ook nog even wil zeggen dat het een lul is) zijn brevet van onvermogen heeft afgegeven. Het team bestaat dus niet aan spelers die elkaar aanvullen en er zitten teveel brood voetballers bij die zich niet kunnen verplaatsen in de club cultuur. Je merkt dat ook aan de afnemende interactie met het legioen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 08:47   quote  deeplink  
helemaal mee eens!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is het verschil met vorig jaar









0.0156230