BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofs wilt deze maand duidelijkheid

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 06 april 2009 - 10:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Hofs wilt deze maand duidelijkheid (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 06 april 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Hofs wilt deze maand duidelijkheid

Vitesse wil met hem door, maar huurling Nicky Hofs weet nog niet wat zijn eigenlijke werkgever Feyenoord met hem van plan is. De middenvelder wil dat de club uit Rotterdam nog voor het eind van de maand duidelijkheid verschaft. Zelf weet hij in ieder geval niet waar hij komend seizoen speelt: Feyenoord, Vitesse of het buitenland.

"Ik heb maar twee clubs in Nederland waar ik wil spelen", vertelt de Arnhemmer maandag in de Gelderlander. "Dat weet iedereen. Feyenoord bepaalt. Daar heb ik weinig invloed op, omdat ik nog een jaar onder contract sta. Als Feyenoord me wil verkopen, dan is deze zomer het goede moment. Volgend jaar ben ik immers transfervrij. Maar ik kan er pas echt iets over zeggen als ik weet wat Feyenoord wil."

"Ik wil snel weten waar ik aan toe ben", benadrukt Hofs. "Ik wil het voor het einde van deze maand weten." Zaakwaarnemer Louis Laros heeft al vergeefs getracht een antwoord te krijgen van Feyenoord. "Hij heeft om duidelijkheid gevraagd, maar die konden ze hem nog niet geven", besluit Hofs. "Ik wil zelf ook graag duidelijkheid. Je weet namelijk dat we dit jaar in Nederland een korte zomerstop zullen hebben."

Mede door slepende knieblessures werd Hofs bij Feyenoord nooit een vaste waarde, maar hij maakte in vier jaar tijd wel 21 doelpunten in 68 competitieduels. De sportieve toekomst van Hofs hangt af van de plannen die de nieuwe Feyenoord-trainer Mario Been en de nieuwe technisch adviseur Leo Beenhakker hebben.

Bron: AD

Moet Feyenoord hem terughalen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 10:17   quote  deeplink  
doe maar...........
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
doe maar... verkopen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Terug halen!!! alleen voor zijn mentaliteit is hij al hard nodig bij dit Feyenoord!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 april 2009 - 10:40   quote  deeplink  
ik antwoord op zijn vraag, dus terughalen.........
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Ik laat t aan Mario over ;-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 10:57   quote  deeplink  
qua mentaliteit wordt ie node gemist.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Dat klopt, maar een jaartje houden en dan gratis weg laten lopen is geen optie.
Dan moet je m dus bij laten tekenen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 15:00   quote  deeplink  
terug halen en kijken hoe het met de blessures loopt. Heeft hij na een half seizoen 80% van de wedstrijden gespeeld moet je hem met 2 jaar verlengen.
RuudN
 RuudN - maandag 06 april 2009 - 15:08   quote  deeplink  
beter als BRUINS!!!!
bjorn
 bjorn - maandag 06 april 2009 - 15:14   quote  deeplink  
ik vind hem beter als bruins,landzaat en el amhadi9(IN DEZE VORM)DUS TERUG HALEN.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 06 april 2009 - 18:02   quote  deeplink  
ik mis Hofs echt niet , ja op dit nivo was hij achteraf gezien misschien bruikbaar geweest maar nu we (weer) aan een nieuw Feyenoord gaan bouwen weet ik niet of Hofs onze echte nieuwe nr10 moet zijn en dat moet de insteek zijn als je m terughaalt en anders verkopen en de centjes in t potje voor ECHTE versterking.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 april 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Had je niet weg kunnen blijven???? Hahahaha!!! Wat een onzin!! enkelt zijn beleving is al van grote waarde!! is zelf misschien geen topper maar is wel iemand die anderen op scherp krijgt. Alhoewel hij toch ook zat vaak goede potten speelt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 19:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Had je niet weg kunnen blijven???? Hahahaha!!! Wat een onzin!! enkelt zijn beleving is al van grote waarde!! is zelf misschien geen topper maar is wel iemand die anderen op scherp krijgt. Alhoewel hij toch ook zat vaak goede potten speelt.
Ik geef niet snel een Duitser gelijk maar in dit geval hahaha
sevillana
 sevillana - maandag 06 april 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik laat t aan Mario over ;-)
Denk dat de club dat ook doet maar dat Mario er misschien nog niet helemaal uit is, ja of nee dus.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 april 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik geef niet snel een Duitser gelijk maar in dit geval hahaha
Pas op he wannabee ....!!! hahahaha!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 april 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Pas op he wannabee ....!!! hahahaha!!!
Wannabee hahaha ....
Sjerrie
 Sjerrie - woensdag 08 april 2009 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 18:02 schreef jantje 1974 het volgende:
ik mis Hofs echt niet , ja op dit nivo was hij achteraf gezien misschien bruikbaar geweest maar nu we (weer) aan een nieuw Feyenoord gaan bouwen weet ik niet of Hofs onze echte nieuwe nr10 moet zijn en dat moet de insteek zijn als je m terughaalt en anders verkopen en de centjes in t potje voor ECHTE versterking.
100% eens
danny four
 danny four - woensdag 08 april 2009 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 18:02 schreef jantje 1974 het volgende:
ik mis Hofs echt niet , ja op dit nivo was hij achteraf gezien misschien bruikbaar geweest maar nu we (weer) aan een nieuw Feyenoord gaan bouwen weet ik niet of Hofs onze echte nieuwe nr10 moet zijn en dat moet de insteek zijn als je m terughaalt en anders verkopen en de centjes in t potje voor ECHTE versterking.
Nee ik denk ook dat hofs de slag gaat missen als we een stap om hoog willen maken,dan moeten we echt de lat hoger zien te krijgen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 april 2009 - 08:07   quote  deeplink  
De financiële situatie van de club in aanmerking genomen verwacht ik niet dat we op korte termijn de lat hoger kunnen leggen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 april 2009 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 19:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Had je niet weg kunnen blijven???? Hahahaha!!! Wat een onzin!! enkelt zijn beleving is al van grote waarde!! is zelf misschien geen topper maar is wel iemand die anderen op scherp krijgt. Alhoewel hij toch ook zat vaak goede potten speelt.
dus jij vindt Hofs echt onze nr10 vd toekomst??? haha dan ziet die toekomst er niet echt rooskleurig uit , haha
ben echt met je eens dat hij dit jaar best waardevol had kunnen zijn maar zie in hem niet DE nr10 vd toekomst , dus verkopen of MaLeo moet t anders zien en bijv. Guzman,Bruins en Wijnaldum weg willen doen dan heb je Nicky wel hard nodig om samen om en om met Jon dahl op 10 te spelen , moeten ze wel de blessures beetje op elkaar afstemmen, hahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 april 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 08:07 schreef hotjumper het volgende:
De financiële situatie van de club in aanmerking genomen verwacht ik niet dat we op korte termijn de lat hoger kunnen leggen.
dan moeten we net niet spelers juist verkopen om beetje centjes binnen te halen en toch de betere (Guzman,Wijnaldum) te behouden voor die positie.
danny four
 danny four - woensdag 08 april 2009 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 08:07 schreef hotjumper het volgende:
De financiële situatie van de club in aanmerking genomen verwacht ik niet dat we op korte termijn de lat hoger kunnen leggen.
De situatie maakt wel dat je nu toch meer ruimte moet maken voor eigen jeugdspelers en dat kan nog wel eens heel verrassend worden,want zo als het de afgelopen jaren ging was zonder perspectief en boven eigen stand leven en werd iedereen zoet gehouden met oudere spelers met dikke langdurige contracten.
Ik heb in deze veranderende situatie wel vertrouwen,en indien er weer een gezonde visie en lijn in het bestuurlijk gedeelte zit word de sfeer beter binnen de club en
komen de betere resultaten ook wel Jumper maar of dat heel snel gaat weet ik niet.
danny four
 danny four - woensdag 08 april 2009 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 08:44 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dan moeten we net niet spelers juist verkopen om beetje centjes binnen te halen en toch de betere (Guzman,Wijnaldum) te behouden voor die positie.
Ja zo denk ik ook op het moment, deze jongens vast houden want die geven toch meer toekomst dan hofs en dan kan je ook eens het volle pond vangen indien je zou verkopen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 08 april 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Pas op he wannabee ....!!! hahahaha!!!
heeeee!!!!!! das op de man, mag nie hé!!!!!!!!HAHAHAHA
G-child
 G-child - woensdag 08 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Hofs bedankt voor je inzet... Top instelling enkel daarmee ga je het niet redden... Vitesse niveau gaat je goed af.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 april 2009 - 10:54   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord ipv af te gaan op "namen" er voor moet zorgen dat ze een team bij elkaar krijgen dat voor elkaar door vuur gaat. Met een sterk collectief in het veld ben je in ieder geval niet meer afhankelijk van (uitblijvende)bevliegingen van individuele spelers.
moa
 moa - woensdag 08 april 2009 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 10:23 schreef G-child het volgende:
Hofs bedankt voor je inzet... Top instelling enkel daarmee ga je het niet redden... Vitesse niveau gaat je goed af.
No offence, maar wij staan 10e, Vitesse 12e.. :(
Volgens mij kunnen we Hofs best goed gebruiken komend jaar, ook al is het alleen maar om de boel wakker te houden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 april 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 10:56 schreef moa het volgende:

[..]

No offence, maar wij staan 10e, Vitesse 12e.. :(
Volgens mij kunnen we Hofs best goed gebruiken komend jaar, ook al is het alleen maar om de boel wakker te houden.
eens
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 08 april 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:
Denk dat Feyenoord ipv af te gaan op "namen" er voor moet zorgen dat ze een team bij elkaar krijgen dat voor elkaar door vuur gaat. Met een sterk collectief in het veld ben je in ieder geval niet meer afhankelijk van (uitblijvende)bevliegingen van individuele spelers.
is dit nu een open sollicitatie of zie ik dat verkeerd???..........HAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 april 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Nee dan had ik moeten zeggen dat ze het huidige beleid moeten doorvoeren, zit meer in mijn leeftijdscategorie.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 april 2009 - 12:37   quote  deeplink  
welk beleid?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 08 april 2009 - 12:42   quote  deeplink  
geen beleid....anders hadden ze hotjumper 10 jaar geleden al vast gelegd!!!!HAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 april 2009 - 12:44   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha daarom kan ik nu ook zeggen dat bosz een lul is, anders had ik hem te vriend gehouden en had ik zeker een baan bij de technische staf gekregen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 08 april 2009 - 12:51   quote  deeplink  
op zijn minst..........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 april 2009 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 10:56 schreef moa het volgende:

[..]

No offence, maar wij staan 10e, Vitesse 12e.. :(
Volgens mij kunnen we Hofs best goed gebruiken komend jaar, ook al is het alleen maar om de boel wakker te houden.
Niet vaak met je eens maar nu 100%!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2009 - 10:06   quote  deeplink  
Duidelijkheid.. geregeld. Meneer wordt verkocht. Nog meer wensen? ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Ja dat hij blijft en De Guzman verkocht word. je maakt meer verlies als De guzman volgend jaar transfervrij weg loopt dan dat hofs dat doet. Hofs is een speler met een goede pass en de rest van ons middenveld zijn allemaal actievoetballers. Op Bruins na maar die weet dan ook niet wat actie is en is al moe voor dat hij een bal geraakt heeft.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 10:18   quote  deeplink  
laat mn mattie Bruins er nou eens buiten gaat hier over Hofs ja. Schop die lamzaad maar weg en verleng het contact met Nicky die wil tenminste nog wel eens lekker door het lint gaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 10:18 schreef hotjumper het volgende:
laat mn mattie Bruins er nou eens buiten gaat hier over Hofs ja. Schop die lamzaad maar weg en verleng het contact met Nicky die wil tenminste nog wel eens lekker door het lint gaan.
Jou matti Bruins moet wat aan zijn instelling gaan doen!!! Voetballen kan hij echt wel. Als hij leert werken kan hij echt nog wel belangrijk worden. Hoop dat Been hem op de goede plek weet te raken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 april 2009 - 10:31   quote  deeplink  
denk het wel.......lukte hem ook bij excelsior........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Zonder hoop geen toekomst zeg ik dan maar!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 april 2009 - 10:34   quote  deeplink  
anders waren we allang dood........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 10:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zonder hoop geen toekomst zeg ik dan maar!!!
gesproken als een ware Feyenoorder.

Bruins zit duidelijk niet goed in z'n vel, je ziet dat hij er geen plezier in heeft, wat wel belangrijk is voor creatieve spelers
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Till i die he!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofs wilt deze maand duidelijkheid









0.0061571