BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker vroeg Biseswar voor Trinidad & Tobago

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 06 april 2009 - 21:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Beenhakker vroeg Biseswar voor Trinidad & Tobago (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 06 april 2009 - 21:04   quote  deeplink  


Beenhakker vroeg Biseswar voor Trinidad & Tobago

In de rubriek Onder Oranje wordt een speler of speelster van een nationaal team uitgelicht. In deze aflevering: Diego Biseswar (21), uitkomend voor Feyenoord en Nederland B.

,,Binnenkort ga ik Leo Beenhakker eens vragen hoe hij er toch bij kwam om mij te scouten voor Trinidad & Tobago. Hij was bondscoach van dat land en zij gingen naar het WK 2006. Tijdens een wedstrijd van Feyenoord zat hij toen op de tribune voor mij. Meneer Beenhakker wordt nu adviseur bij Feyenoord en als hij langskomt in Rotterdam, kunnen we wel even babbelen. Ik was verbaasd toen, iedereen vroeg me wat ik met dat land had. Ik weet nog dat ik het aan mijn vader vroeg, die wist ook niets van Trinidad & Tobago. Hij zei me dat we honderd procent Surinaams zijn. Ik ga voor mijn kansen bij het Nederlands elftal.”

,,Het is goed om bij Nederland B te horen. Ik heb inmiddels alle vertegenwoordigende elftallen doorlopen en het is altijd een eer om een uitnodiging te krijgen. Ik ben wel blij hoor met Nederland B, je speelt er met goede spelers uit de Eredivisie en de tegenstanders zijn sterk. Tegen Jong Italië speel je bijvoorbeeld toch tegen een paar grote jongens. Balotelli van Inter bijvoorbeeld. Santon speelt daar ook. Giovinco van Juventus ken ik ook. Natuurlijk weet ik wie die spelers zijn, ik ben een voetballiefhebber. Toch heb ik meer met de Spaanse competitie dan met de Italiaanse. Barcelona speelt tegenwoordig weer fantastisch voetbal. Ik houd van de korte combinaties. Zo’n Iniesta is heel klein, maar hem krijg je echt niet van de bal.”

Handelsmerk

,,Ik heb bij de vertegenwoordigende elftallen nog niet vaak van grote afstand kunnen scoren. Dat is een beetje mijn handelsmerk geworden in de Eredivisie dit seizoen. Naar binnen komen vanaf de zijkant en dan die bal in de kruising. Ik heb er wel de ruimte voor, dus dat zal er vast weer een keer van komen. Met mij gaat het dit seizoen goed bij Feyenoord, met de prestaties van de club wat minder. Dat ik een basisplaats zou veroveren is misschien verrassend. Voorafgaand aan het seizoen zag dat er nog niet zo uit. Ik mocht weg en trainde zelfs mee met Sheffield United. Uiteindelijk ben ik blij dat ik dat Feyenoord en Sheffield niet tot een akkoord zijn gekomen over een overgang. Ook al omdat zij van dat echte Engelse voetbal speelden. Kick and rush is niets voor mij.”

,,Dan train ik liever mee met Nederland B. Veel jongens van dat elftal ken ik al heel lang. Met Elia, Emanuelson, Poepon en Vermeer speel ik al samen sinds de jongste jeugdelftallen. Het voelt vertrouwd. Dennis Bergkamp deed tijdens de training mee aan een partij. Dat was een geweldige ervaring. Het is heel goed voor ons dat hij assistent-trainer is. Aan alles kon je tijdens dat partijtje zien dat hij een speler is geweest die op het hoogste niveau heeft geacteerd. Ik zag hoe hij zich telkens slim vrijliep. Zijn balaannames zijn ook nog steeds van een heel hoog niveau.”

Bron: OnsOranje

Die Beenhakker is ook echt stapelgek!
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 06 april 2009 - 21:06   quote  deeplink  
Blackout? Hij zal wel denken een nep braziliaan bij polen dan moet me dit toch ook lukken hahaha
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 06 april 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Om voor Trinidad uit te mogen komen is het voldoende om allochtone roots te hebben, waar ook ter wereld.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 22:34   quote  deeplink  
duidelijk gevalletje van oude koeien in de sloot pleuren. 2006 man pffffft.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 08:49   quote  deeplink  
gaat echt weer helemaal nergens over................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker vroeg Biseswar voor Trinidad & Tobago









0.0062820