BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal Insite

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ariefr
 ariefr - maandag 06 april 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Ik word gek van dat programma, ze lopen alleen maar feyenoord af te zeiken ik word er helemaal ziek van:S:SS:S
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2009 - 22:32   quote  deeplink  
doe als ik, kijk niet!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 06 april 2009 - 22:33   quote  deeplink  
dat doen wij zelf toch ook op dit forum!
Jeli
 Jeli - maandag 06 april 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Ik heb het niet gezien, maar ik vind het pas echt vervelend als men medelijden met Feyenoord gaat krijgen. Van die reacties dat het beter voor het NL-voetbal zou zijn als Feyenoord wat beter gaat presteren. Daar kan ik niet tegen. Dan worden we niet meer serieus genomen en dat is pas vervelend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2009 door Jeli --
thewin
 thewin - maandag 06 april 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Het is voetbal international. ja jullie hebben wel gelijk maar het is wel de realiteit feyenoord moet het gewoon weer goed opbouwen en dan zullen er van die woordjes vallen, het leven is hart maar wanneer komen die inversteerders dan of kunnen ze het beste makaay de cler en landzaat verkopen daar zit nu ngo gelld in
ariefr
 ariefr - maandag 06 april 2009 - 23:24   quote  deeplink  
ja maar feyenoord gaat slecht, maar er staan 8 ploegen onder ons die het nog slechter doen, en alleen maar feyenoord feyenoord feyenoord, en dan maar zeggen het is geen topclub meer maar wel een ramp van maken en alle spelers afkraken als het tegen zit dat bedoel ik, dat snap ik dus echt niet.Trek dan gelijk een 020-shirt aan en noem het neuzen-insite ofzo...
fey21
 fey21 - maandag 06 april 2009 - 23:43   quote  deeplink  
AZ deed vorig seizoen niet eens meer mee voor europees voetbal.
en toch krijg ik het gevoel dat de media er veel meer aandacht aan besteed als feyenoord het linkerrijtje wil halen
R()b
 R()b - dinsdag 07 april 2009 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 22:31 schreef ariefr het volgende:
Ik word gek van dat programma, ze lopen alleen maar feyenoord af te zeiken ik word er helemaal ziek van:S:SS:S
Bekijk het ook ff neutraal kom op zeg.
Feyenoord is dit seizoen gewoon bar en bar slecht.
Als je dan ook nog tegen Volendam verliest tjah dan krijg je kritiek.
En als je goed speelt krijg je een dikke veer in je reet.
Zo simpel is het gewoon.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2009 - 23:24 schreef ariefr het volgende:
ja maar feyenoord gaat slecht, maar er staan 8 ploegen onder ons die het nog slechter doen, en alleen maar feyenoord feyenoord feyenoord, en dan maar zeggen het is geen topclub meer maar wel een ramp van maken en alle spelers afkraken als het tegen zit dat bedoel ik, dat snap ik dus echt niet.Trek dan gelijk een 020-shirt aan en noem het neuzen-insite ofzo...
misschien omdat de begrotingen van die clubs onder ons een kwart van feyenoord zijn............

Daarom wil het nog niet zeggen dat die clubs het slecht doen ofzo......maar als je met de 3de begroting 10 staat doe je het slecht........klaar
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 08:55 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

misschien omdat de begrotingen van die clubs onder ons een kwart van feyenoord zijn............

Daarom wil het nog niet zeggen dat die clubs het slecht doen ofzo......maar als je met de 3de begroting 10 staat doe je het slecht........klaar
Hahaha en dan! komt derks om ons dat allemaal te vertellen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 09:08   quote  deeplink  
ging meer om het feit dat ie zegt dat de clubs die onder feyenoord staan het slecht doen.......en das onzin.
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 09:08 schreef Jappie_FEY het volgende:
ging meer om het feit dat ie zegt dat de clubs die onder feyenoord staan het slecht doen.......en das onzin.
Met die griezelige verhalen en gebotoxte wangetjes gaat die derks steeds meer op chuckie lijken,moet je niet bij kinderen laten jappie..die slapen nooit weer he.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 09:35   quote  deeplink  
misschien moeten ze hem effe bij de jeugd rond laten lopen, gaan de spelertjes direct harder lopen!!!!!.........
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 09:44   quote  deeplink  
wahahha...die schieten al roepen wat heb jij grote orenen veel haar op je neus,meteen de bosje in he.haha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 10:14   quote  deeplink  
WHAHAHAHA........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal Insite









0.0054650