BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst droomt van landstitel met Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Adri
 Adri - dinsdag 07 april 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst hoopt ooit nog eens met Feyenoord de landstitel te veroveren. De 34-jarige international ziet dat als het ultieme doel, alvorens hij zijn kicksen aan de wilgen hangt.

"Mijn grootste doel is om nog een keer landskampioen te worden met Feyenoord", aldus 'Gio' op de officiële website van de FIFA.

Nu begrijp ik waarom de oudere aangetrokken spelers zo slecht presteren. Zij lopen allemaal te dromen in het veld.......
R()b
 R()b - dinsdag 07 april 2009 - 12:12   quote  deeplink  
Ik droom er ook over :D
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 12:15   quote  deeplink  
wie niet...........
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Ja wonderlijk weer met zijn salaris moeten we oppassen anders zal ea gerealiseerd moeten worden met vrijwillergsvoetbal.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 12:32   quote  deeplink  
belachelijk eigenlijk dat 5% van je begroting naar 1 speler gaat!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 april 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 12:32 schreef Jappie_FEY het volgende:
belachelijk eigenlijk dat 5% van je begroting naar 1 speler gaat!!!!!!!
Waarom?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 13:01   quote  deeplink  
aan 1 speler!!!!!!!!!!!!!!! als je nagaat dat een selectie uit ongeveer 25 man bestaat....................echt niet normaal
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 07 april 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Nou Gio ik hou je d'r aan of al moeten we nog 10 jaar wachten, door zetten kerel.
Milo
 Milo - dinsdag 07 april 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Als hij blunders blijft maken zoals tegen volendam, worden we nooit meer kampioen!
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 april 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:25 schreef Milo het volgende:
Als hij blunders blijft maken zoals tegen volendam, worden we nooit meer kampioen!
beetje erg makkelijk, dit!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 april 2009 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 12:32 schreef Jappie_FEY het volgende:
belachelijk eigenlijk dat 5% van je begroting naar 1 speler gaat!!!!!!!
liever naar Gio dan naar één van die joden.

Maar voorlopig is Gio dus nog wel bij ons in dienst.
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 12:32 schreef Jappie_FEY het volgende:
belachelijk eigenlijk dat 5% van je begroting naar 1 speler gaat!!!!!!!
Ja ik vind dat ook wel heel wat met een dergelijke financiele
situatie van de club en voor dat geld moet je dan juist niet voor eigen doel omgaan priegelen in zo,n belangrijke fase van de competitie tegen volendam.
Al had die slappe kwast van een timmer hem daar helemaal verrot moeten schelden dat hij die bal een peer geeft he..dat
wijf hangt daar ook een partijtje te gapen en maar wat aan zijn fluit lopen friemelen bah..ben der nog wonderlijk van
Milo
 Milo - dinsdag 07 april 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Maar het is wel zo! als een ander een blunder had gemaakt, had diegene een strontemmer over zich heen gekregen! we hadden nu negende kunnen staan.
met 1 punt achterstand op utrecht.
Niemand hoor ik over gio met een jaarsalaris van miljoenen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

liever naar Gio dan naar één van die joden.

Maar voorlopig is Gio dus nog wel bij ons in dienst.
huh??? één jood??
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:33 schreef Milo het volgende:
Maar het is wel zo! als een ander een blunder had gemaakt, had diegene een strontemmer over zich heen gekregen! we hadden nu negende kunnen staan.
met 1 punt achterstand op utrecht.
Niemand hoor ik over gio met een jaarsalaris van miljoenen.
Ja ik vind ook dat dergelijke ervaren spelers het verschil kunnen maken,maar ja met dat slappe gedoe van timmer en vlemmings gaat de boel ook insnoezelen he..gvrrr die beiden
hadden de hele boel het rood in de ogen moeten schreeuwen.
We missen gewoon een allemachtige grote dweil op het veld die
alles over de kling jaagt in zo,n wedstrijd,dan maar een bats kaarten voor de kont..winnen!!! verddd e
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 13:50   quote  deeplink  
jep.......maarja tis feyenoord hé......
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:50 schreef Jappie_FEY het volgende:
jep.......maarja tis feyenoord hé......
Ja is ook zo,al die drukte voelt nu alweer als net ontdekken dat je al een heel jaar lang met de zelfde hondedrol onder de zolen door je eigen kamer loopt te prakken.bah
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 april 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:47 schreef danny four het volgende:

[..]

Ja ik vind ook dat dergelijke ervaren spelers het verschil kunnen maken,maar ja met dat slappe gedoe van timmer en vlemmings gaat de boel ook insnoezelen he..gvrrr die beiden
hadden de hele boel het rood in de ogen moeten schreeuwen.
We missen gewoon een allemachtige grote dweil op het veld die alles over de kling jaagt in zo,n wedstrijd,dan maar een bats kaarten voor de kont..winnen!!! verddd e
bedoel je soms een "De Zeeuw"?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:55 schreef danny four het volgende:

[..]

Ja is ook zo,al die drukte voelt nu alweer als net ontdekken dat je al een heel jaar lang met de zelfde hondedrol onder de zolen door je eigen kamer loopt te prakken.bah
WHAHAHAHAHA............
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

bedoel je soms een "De Zeeuw"?
is wel zo iemand, die hadden ze beter ipv el ahmadi kunnen halen............
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

bedoel je soms een "De Zeeuw"?
Nee...maar nu begrijp ik het!!..het kwartje valt..we hadden hem gvrrr en nu is hij weg...verbeek!!!
jammer te laat..pffffffff
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 14:43   quote  deeplink  
je heb natuurlijk ook altijd de overtreffende trap........
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Het leven is wonderlijk geworden sinds de vondst van voetbal jappie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 april 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 14:03 schreef danny four het volgende:

[..]

Nee...maar nu begrijp ik het!!..het kwartje valt..we hadden hem gvrrr en nu is hij weg...verbeek!!!
jammer te laat..pffffffff
hou toch eens op over die Verbeek!!! Onder die lullo stonden we tegen de degradatiezone!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 april 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 17:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

hou toch eens op over die Verbeek!!! Onder die lullo stonden we tegen de degradatiezone!!!
Precies! Gewoon (opnieuw) hopen op het volgende seizoen, misschien dat het met een enkele versterking en de nu weer opgedane ervaring door een aantal jongere spelers toch wel beter gaat worden. Eerlijk gezegd, met wat meer stabiliteit in het team kan het toch niet slechter worden?
fr2
 fr2 - dinsdag 07 april 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Vind het zo jammer dat er zo vaak negatief gepraat wordt over Giovanni. Hij heeft bij Barcelona in zijn contract laten opnemen dat als Feyenoord zich meld voor hem en hij wil overgaan, hij ondanks een doorlopend contract transfervrij naar Feyenoord kan. Ook op een moment dat niemand meer hoop zag, Co Adriaanse nee gezegd had, wij het met middelmatig spelers moeten doen. Hij nam het voortouw en had wat andere spelers getriggerd, wat tot een bekerfinale met beker heeft geleid. Helaas dit seizoen is het minder, maar alle hoop voor volgend seizoen.

Hij is een echte Feyenoorder en clubmens, zo zijn er heel, maar dan ook heel weinig van te vinden.
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 april 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 19:12 schreef fr2 het volgende:
Vind het zo jammer dat er zo vaak negatief gepraat wordt over Giovanni. Hij heeft bij Barcelona in zijn contract laten opnemen dat als Feyenoord zich meld voor hem en hij wil overgaan, hij ondanks een doorlopend contract transfervrij naar Feyenoord kan. Ook op een moment dat niemand meer hoop zag, Co Adriaanse nee gezegd had, wij het met middelmatig spelers moeten doen. Hij nam het voortouw en had wat andere spelers getriggerd, wat tot een bekerfinale met beker heeft geleid. Helaas dit seizoen is het minder, maar alle hoop voor volgend seizoen.

Hij is een echte Feyenoorder en clubmens, zo zijn er heel, maar dan ook heel weinig van te vinden.
VOLLEDIG MEE EENS! HELEMAAL NIETS AAN TOE TE VOEGEN!
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 17:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

hou toch eens op over die Verbeek!!! Onder die lullo stonden we tegen de degradatiezone!!!
Ik heb die ouwe trutte topic niet weer opgewarmd he..
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 07 april 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 20:03 schreef danny four het volgende:

[..]

Ik heb die ouwe trutte topic niet weer opgewarmd he..
Nee hoor die is diep begraven, heel diep.
En met z'n gezicht naar beneden zodat wanneer ie gaat graven mooi de verkeerde kant op gaat.

On topic

Als Mario straks aan het roer staat is er alleen nog plaats voor spelers die trots zijn op het Feyenoord shirt. En dan is Gio zeker van de partij.
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 20:25   quote  deeplink  
hahaha
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 april 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 20:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

On topic

Als Mario straks aan het roer staat is er alleen nog plaats voor spelers die trots zijn op het Feyenoord shirt. En dan is Gio zeker van de partij.
Lijkt mij ook!
El
 El - dinsdag 07 april 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 19:12 schreef fr2 het volgende:
Vind het zo jammer dat er zo vaak negatief gepraat wordt over Giovanni. Hij heeft bij Barcelona in zijn contract laten opnemen dat als Feyenoord zich meld voor hem en hij wil overgaan, hij ondanks een doorlopend contract transfervrij naar Feyenoord kan. Ook op een moment dat niemand meer hoop zag, Co Adriaanse nee gezegd had, wij het met middelmatig spelers moeten doen. Hij nam het voortouw en had wat andere spelers getriggerd, wat tot een bekerfinale met beker heeft geleid. Helaas dit seizoen is het minder, maar alle hoop voor volgend seizoen.

Hij is een echte Feyenoorder en clubmens, zo zijn er heel, maar dan ook heel weinig van te vinden.
Zeker waar, en volgens mij zijn de meeste Feyenoordsupporters het hier ook wel mee eens, hoor!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 april 2009 - 21:36   quote  deeplink  
Gio for president!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 april 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 19:12 schreef fr2 het volgende:
Vind het zo jammer dat er zo vaak negatief gepraat wordt over Giovanni. Hij heeft bij Barcelona in zijn contract laten opnemen dat als Feyenoord zich meld voor hem en hij wil overgaan, hij ondanks een doorlopend contract transfervrij naar Feyenoord kan. Ook op een moment dat niemand meer hoop zag, Co Adriaanse nee gezegd had, wij het met middelmatig spelers moeten doen. Hij nam het voortouw en had wat andere spelers getriggerd, wat tot een bekerfinale met beker heeft geleid. Helaas dit seizoen is het minder, maar alle hoop voor volgend seizoen.

Hij is een echte Feyenoorder en clubmens, zo zijn er heel, maar dan ook heel weinig van te vinden.
Zo is het idd.
danny four
 danny four - woensdag 08 april 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 19:12 schreef fr2 het volgende:
Vind het zo jammer dat er zo vaak negatief gepraat wordt over Giovanni. Hij heeft bij Barcelona in zijn contract laten opnemen dat als Feyenoord zich meld voor hem en hij wil overgaan, hij ondanks een doorlopend contract transfervrij naar Feyenoord kan. Ook op een moment dat niemand meer hoop zag, Co Adriaanse nee gezegd had, wij het met middelmatig spelers moeten doen. Hij nam het voortouw en had wat andere spelers getriggerd, wat tot een bekerfinale met beker heeft geleid. Helaas dit seizoen is het minder, maar alle hoop voor volgend seizoen.

Hij is een echte Feyenoorder en clubmens, zo zijn er heel, maar dan ook heel weinig van te vinden.
Nou dat van zondag was ook niet helemaal zijn schuld..
dan kom ik uit bij timmer want die ziet het voor zich en
had ff kunnen roepen.. gio hem een peertje!!!
Maar nee timmer denkt dat gio de pitten van achter aan de
snoet heeft hangen dus die bleef weer heerlijk naief staan te gapen...Het is triest dat zo,n goede speler dan zo voor schut gaat,dat reken ik timmer meer aan..
Gio is een klasse speler en die mag wat mij betreft heel lang blijven.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 april 2009 - 16:55   quote  deeplink  
timmer is sowieso de schuld van alles. en als hij niet meedeed is het gewoon de schuld van Lucius, Green, de Cler, Tiendalli of Lamzaad. Per definitie nóóit de schuld van GIO!
El
 El - woensdag 08 april 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 21:36 schreef hotjumper het volgende:
Gio for president!!!!
Misschien sla je nu een heeeeel klein beetje door????!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 april 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 16:55 schreef hotjumper het volgende:
timmer is sowieso de schuld van alles. en als hij niet meedeed is het gewoon de schuld van Lucius, Green, de Cler, Tiendalli of Lamzaad. Per definitie nóóit de schuld van GIO!
100% eens!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst droomt van landstitel met Feyenoord









0.0089671