|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Christoph Saurer ontkent dat hij heeft ingestemd met een stage bij Feyenoord, maar staat niet afkerend tegenover een avontuur bij de Rotterdammers. De middenvelder heeft een aflopend contract bij LASK Linz en staat in de belangstelling van de top van het Oostenrijkse voetbal. Ook enkele middenmoters uit de Serie A worden genoemd.
serieus te noemen of niet???? denk het niet............ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja daar vandaan jah.......ook nooit van gehoord, en ik acht de scouts van feyenoord daar ook niet toe in staat!!!!!! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ik ken deze speler zo ook niet maar zal eens op goochelen gaan zoeken,het kan maar zo een top kieper zijn he |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2009 - 15:01 schreef danny four het volgende:Ik ken deze speler zo ook niet maar zal eens op goochelen gaan zoeken,het kan maar zo een top kieper zijn he Waar heb je het over? Het is een middenvelder.! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja..
maar t had wel zo kunnen zijn! of een slager uit innsbruck. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
of een kinderverkrachter......of worden we nu weer te grof??? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Je plakt zelf die link in het forum. Ik mag dan aannemen dat je hem zelf ook leest? Waar duidelijk in staat dat het een Middenvelder is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja..
en R()b snapt t niet meer.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wat ik wel snap is dat het kinderachtige prietpraat is. Zoals wel vaker bij sommige hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op [url=/topic-11590/#135387]dinsdag 07 april 2009 - 15:33 schreef Stylzz het volgende: Dat is waar R()b maar zo houden we t lekker los...
Ja dat zal ook wel , en dat kan ook heel goed. Als het nog ergens over gaat :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zo kansloos..........
Maakte jij ook niet die vergelijking tussen het-legioen en iets anders wat kansloos is???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Word tijd voor nieuws waar we wat mee kunnen want het niveau daalt met de dag op dit forum!! we zeiken mekaar haast alleen nog maar af!! krijg je als er niets te bepraten valt behalve wat voor drama het met heel Feyenoord is op het moment! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote: Ja dat maakt verder niks uit he,hij zal altijd beter kunnen springen dan timmer. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2009 - 17:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:Word tijd voor nieuws waar we wat mee kunnen want het niveau daalt met de dag op dit forum!! we zeiken mekaar haast alleen nog maar af!! krijg je als er niets te bepraten valt behalve wat voor drama het met heel Feyenoord is op het moment! worden we beetje chagrijnig van hé.............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat moet jij nou? ga jij een beetje lopen bepalen waar wij chagrijnig van worden?
hahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hier wordt ik pas chagrijnig van!!!!HAHAHAHA |
|
|
|
|
Richard
|
|
|
Als Feyenoord slim is moeten ze even bij Roda shoppen een Marcel Meeuwis is wel een leuke speler en een buil kan je er niet over vallen.Ze moeten een beetje actie tonen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hotjumper en jappie wat motten jullie dan joh!!!! ik ben hier de enige die chagrijnig mag worden!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
excuses... had gehoopt dat je het niet zou lezen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kijk, deze nederigheid maakt me dan weer vrolijk!! hahahaha!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er wordt mij weer een hoop duidelijk! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik had al een beeld van KKL en nu weet ik t zeker. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik kan hem echt niet volgen.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Lijkt mij wel een aardige gozer. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Dank je.
Jij lijkt mij ook wel een geschikte gast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik kan je vaak niet helemaal volgen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Wat is een kutzooi???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja...idd niet te volgen................ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heeft hij vaker last van!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ben je nu al bezig het huidige seizoen te verdringen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik al bijna een heel seizoen maar het lukt niet!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoord maakt op het moment meer kapot dan alcohol goed kan maken!!! Hahahaha!!! |
|
|
|