BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spits Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 08 augustus 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Voor Vitesse niet goed genoeg, voor Feyenoord dus ook niet goed genoeg.
MelvinFR
 MelvinFR - woensdag 08 augustus 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Vitesse heeft 4 goede spitsen, wij ...
King - 010
 King - 010 - woensdag 08 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Alleen het halen van een jonge spits met potentie heeft nut. Dus wellicht;

Jan Chramosta (1,3 milj - eind 2013)
Vanaf 2009 in de competitie 28 goals in 88 wedstrijden
Als international 23 goals in 17 wedstrijden.

Jordan Rhodes (3,5 milj - eind 2015)
Vanaf 2009 in de competitie 71 goals in 122 wedstrijden
Als international 8 goals in 8 wedstrijden.
dr love
 dr love - woensdag 08 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
Nu hoeft het niet meer om een spits te huren of kopen, ik zou maar beter zorgen dat de selectie nog beter is ingespeeld en de huidige spitsen nog sterker en voetbal technisch laten trainen, en nu snel vergeten de championsleage en je helemáál richten op de eredivisie landskampioen want als je zo kan spelen tegen Kiev dan ben ik ook ervan overtuigd dat je de titel wint deze Feyenoord is zoveel klasse beter echt boven verwachting, tja ook moet je wat geluk mee hebben als net niet dat extra hebt die ndie het verschil kan maken zoals die dure spits van kiev, een beetje de Makaay in z,n fitte tijd je ziet hem bijna de hele wedstrijd niet en slaat hij onverwachts toe.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 08 augustus 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Nou he.
De Pater
 De Pater - woensdag 08 augustus 2012 - 14:32   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/48893-feyenoord-blijft-hoop-koesteren-op-terugkeer-guidetti/

Dan is het te laat, kan je niet meer naar een andere spits zoeken daarna..vreemde opmerking van van Geel. Denk dat er meer speelt..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 14:42   quote  deeplink  
Wat moet je met een gebleseerde speler? Is nog maar de vraag of hij ubberhauptt fit word. En als hij fit is, is het nog maar de vraag, dat het er niet weer inschiet.
Ik vind het heel tricky wat van Geel aan het doen is
King - 010
 King - 010 - woensdag 08 augustus 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 14:15 schreef dr love het volgende:
Nu hoeft het niet meer om een spits te huren of kopen, ik zou maar beter zorgen dat de selectie nog beter is ingespeeld en de huidige spitsen nog sterker en voetbal technisch laten trainen, en nu snel vergeten de championsleage en je helemáál richten op de eredivisie landskampioen want als je zo kan spelen tegen Kiev dan ben ik ook ervan overtuigd dat je de titel wint deze Feyenoord is zoveel klasse beter echt boven verwachting, tja ook moet je wat geluk mee hebben als net niet dat extra hebt die ndie het verschil kan maken zoals die dure spits van kiev, een beetje de Makaay in z,n fitte tijd je ziet hem bijna de hele wedstrijd niet en slaat hij onverwachts toe.
Tuurlijk, ze moeten beter op elkaar inspelen.
- Sneller in de omschakeling
- Eerder druk zetten tijdens opbouw tegenstanders
- Meer voetballend oplossen ipv lange halen, snel thuis.

Maar zoals je gisteren zag, is een effectieve, trefzekere spits noodzaak.
Als in de competitie een ploeg met 10 man gaat ingraven dan komen we er niet.
Met spits die in de kleine ruimte elke kleine kans kan benutten, wordt het makkelijker.
Feyenoord heeft klasse laten zien maar geen effectiviteit.
dr love
 dr love - woensdag 08 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
King je zal het niet geloven maar de top spits hebben we in huis alleen ik begrijp niet dat hij geen volledig kans krijgt dan heb ik het over achabar die jongen let maar op mijn woord krijgt hij geen kans dan zal z,n zaak waarnemers hem stallen bij een buitenlands topclub daar gaat je ruwe diamant die je verpatst voor een lachwekkend bedrag.
Sorry ik had r.koeman echt hoogzitten maar begin mij toch langzaamaan zorgen te maken Tuurlijk heeft hij ook wel gelijk er moet een spits komen met toegevoegde waarde voor deze selectie, hij weet ook dat Feyenoord geen 30 a 50 miljoenen heeft om een spits als hulk, Pierson, dzeko bijv. Te betalen, dus zoals van geel en Gudde keihard werkt, moet r.koeman ook daarmee creatief denken naar z,n spelersgroep.
King - 010
 King - 010 - woensdag 08 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Wie weet, misschien wordt dit seizoen wel het seizoen voor Achahbar.
In de eerste wedstrijd kan hij al gebruikt worden ipv Fernandez.
Hopelijk dat er meerdere spelers zullen opstaan om zich te bewijzen.
De overige topclubs zijn er niet beter op geworden, behalve PSV.
Nu is het seizoen om de goede lijn van vorig seizoen door te trekken.
Ondanks het verlies van de sterkhouders staat er nog steeds een degelijke ploeg.
Hopelijk zijn ze snel aan elkaar gewend en op elkaar ingespeeld.
Ik weet zeker dat wanneer er al een aantal competitiewedstrijden gespeeld waren, Feyenoord Kiev eruit had geknikkerd.

Maar ondanks dat we talenten in huis hebben, zie ik toch graag Guidetti terugkomen.
Al is het maar voor 1 seizoen en langzaam aan het eind afbouwen.
Dan kunnen de talenten het langzaamaan overnemen.
Chico
 Chico - woensdag 08 augustus 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Is Thomas Sørum iets voor Feyenoord? Leeftijd 29 jaar, 1.86 lang, Noorse Speler (passen zich makkelijk aan) en heeft een transfersom staan van € 1 miljoen.
Heeft er vandaag ook weer 3 gescoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door Chico --
van geil
 van geil - woensdag 08 augustus 2012 - 21:10   quote  deeplink  
n spits erbij lost t probleem niet op....

immers voor bakkal ...is n werker voor kwaliteit...
vormer,,,is zwaar overschat door de meeste...gewoon n stofzuigertje..clasie is veel beter..
geen scorende verdedigers,,,middenvelders....
dan hangt alles af van de spitsen,,,dat is gewoon te broos...
al heb je n spits die er 25 inramt....wie maakt dan de andere 55 doelpunten???
het wordt gewoon n lastig seizoen...
hopen dat immers vormer etc groeien........
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 21:10 schreef van geil het volgende:
n spits erbij lost t probleem niet op....

immers voor bakkal ...is n werker voor kwaliteit...
vormer,,,is zwaar overschat door de meeste...gewoon n stofzuigertje..clasie is veel beter..
geen scorende verdedigers,,,middenvelders....
dan hangt alles af van de spitsen,,,dat is gewoon te broos...
al heb je n spits die er 25 inramt....wie maakt dan de andere 55 doelpunten???
het wordt gewoon n lastig seizoen...
hopen dat immers vormer etc groeien........
Daarom denk ik ook dat singh het snel gaat overnemen van Vormer.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 08 augustus 2012 - 21:22   quote  deeplink  
We hebben geen spits nodig, ze moeten bij de smid de poten recht laten zetten, zo moeilijk kan het niet zijn.
rvas
 rvas - woensdag 08 augustus 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Ja, Chico Thomas Sørum lijkt mij inderdaad wel een goeie spits voor Feyenoord, kopsterk en snel aan de bal, kan makkelijk een man passeren en maakt makkelijk doelpunten. Maar omdat hij bij Helsingborg speelt, waar feyenoord een samenwerkingsverband mee heeft, moet deze spits toch de scouting zijn opgevallen zou je denken?
dr love
 dr love - woensdag 08 augustus 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Las net de Feyenoord nieuws en r.koeman is niet te vrede overde doelman en verdediging laat hij nou maar es zelf kijken wat voor een blunder hij heeft veroorzaakt door cisse weer op te stellen ik vindt dit echt een goedkoop tering reden om je selectie zo af te snauwen dit had ik niet verwacht van r.koeman wees dan een kerel en zeg dan eerlijk ik kan er niet meer uit halen in deze selectie en ik wil weg naar een rijke club meer salaris meer mogelijkheden qua spelers
Echt jammer maar ja dat is voetbalwereld !.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 augustus 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 21:45 schreef dr love het volgende:
Las net de Feyenoord nieuws en r.koeman is niet te vrede overde doelman en verdediging laat hij nou maar es zelf kijken wat voor een blunder hij heeft veroorzaakt door cisse weer op te stellen ik vindt dit echt een goedkoop tering reden om je selectie zo af te snauwen dit had ik niet verwacht van r.koeman wees dan een kerel en zeg dan eerlijk ik kan er niet meer uit halen in deze selectie en ik wil weg naar een rijke club meer salaris meer mogelijkheden qua spelers
Echt jammer maar ja dat is voetbalwereld !.
Minder drinken, meer slapen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 augustus 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Heeft iemand Bellamy nog gezien in het Olympische team ?
Ik niet wie wel ?
en aanwinst ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door piet de paler --
Chico
 Chico - woensdag 08 augustus 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 21:33 schreef rvas het volgende:
Ja, Chico Thomas Sørum lijkt mij inderdaad wel een goeie spits voor Feyenoord, kopsterk en snel aan de bal, kan makkelijk een man passeren en maakt makkelijk doelpunten. Maar omdat hij bij Helsingborg speelt, waar feyenoord een samenwerkingsverband mee heeft, moet deze spits toch de scouting zijn opgevallen zou je denken?
Lijkt mij inderdaad een logisch verhaal, maar misschien iets voor eind augustus??
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 augustus 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 21:45 schreef dr love het volgende:
Las net de Feyenoord nieuws en r.koeman is niet te vrede overde doelman en verdediging laat hij nou maar es zelf kijken wat voor een blunder hij heeft veroorzaakt door cisse weer op te stellen ik vindt dit echt een goedkoop tering reden om je selectie zo af te snauwen dit had ik niet verwacht van r.koeman wees dan een kerel en zeg dan eerlijk ik kan er niet meer uit halen in deze selectie en ik wil weg naar een rijke club meer salaris meer mogelijkheden qua spelers
Echt jammer maar ja dat is voetbalwereld !.
Lekkere opmerkingen! Wat Ronald Koeman nu zegt tegen Mulder en de verdedigers roep ik al jaren. Dat heeft met 'uitstraling' te maken van een keeper en dat is nu net wat er bij Erwin Mulder ontbreekt! Dus om nu al de zwarte piet aan Ronald Koeman toe te spelen is wel een vorm van het ontbreken van ene kennis aan jou kant! Ronald Koeman wil omhoog met Feyenoord en daar zullen spelers stappen in moeten gaan maken en anders val je gewoon buiten de boot. Dus reken maar dat ik dit met grote interesse gaat volgen .............
En je opmerking over Cissé , daar ben ik het helemaal mee eens. Ook ik had hem er allang eraf gehaald!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door lijdensweg --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 augustus 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 22:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekkere opmerkingen! Wat Ronald Koeman nu zegt tegen Mulder en de verdedigers roep ik al jaren. Dat heeft met 'uitstraling' te maken van een keeper en dat is nu net wat er bij Erwin Mulder ontbreekt! Dus om nu al de zwarte piet aan Ronald Koeman toe te spelen is wel een vorm van het ontbreken van ene kennis aan jou kant! Ronald Koeman wil omhoog met Feyenoord en daar zullen spelers stappen in moeten gaan maken en anders val je gewoon buiten de boot. Dus reken maar dat ik dit met grote interesse gaat volgen .............
En je opmerking over Cissé , daar ben ik het helemaal mee eens. Ook ik had hem er allang eraf gehaald!!
[/qu
trainer worden niets voor jou ?
Maximus
 Maximus - woensdag 08 augustus 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 22:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekkere opmerkingen! Wat Ronald Koeman nu zegt tegen Mulder en de verdedigers roep ik al jaren. Dat heeft met 'uitstraling' te maken van een keeper en dat is nu net wat er bij Erwin Mulder ontbreekt! Dus om nu al de zwarte piet aan Ronald Koeman toe te spelen is wel een vorm van het ontbreken van ene kennis aan jou kant! Ronald Koeman wil omhoog met Feyenoord en daar zullen spelers stappen in moeten gaan maken en anders val je gewoon buiten de boot. Dus reken maar dat ik dit met grote interesse gaat volgen .............
En je opmerking over Cissé , daar ben ik het helemaal mee eens. Ook ik had hem er allang eraf gehaald!!
Ben jij dr ook weer van de stichting "open deuren intrappen"? Wanneer mogen we bij jou in de skybox een borrel halen?
dr love
 dr love - woensdag 08 augustus 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Nou dat kan je vergeten want de scouts gaan eerst genieten van de centen van Feyenoord en daarna nemen ze nog oogkleppen mee kunnen ze ongemerkt effe pitten zo kun je wel door gaan
Martin schop die scouting gasten er uit heb je helemáál niks aan,
Kijk maar es hoe groningen, heerenveen, Roda, PSV, VVV, meeste geval het wel zien.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 22:21 schreef dr love het volgende:
Nou dat kan je vergeten want de scouts gaan eerst genieten van de centen van Feyenoord en daarna nemen ze nog oogkleppen mee kunnen ze ongemerkt effe pitten zo kun je wel door gaan
Martin schop die scouting gasten er uit heb je helemáál niks aan,
Kijk maar es hoe groningen, heerenveen, Roda, PSV, VVV, meeste geval het wel zien.
En de voorzitter van de Vereniging van Azijnpissers is er ok weer.....
dr love
 dr love - woensdag 08 augustus 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Het is wel stil rondom Feyenoord is martin toch bezig om Guidetti, begrijp mij niet verkeerd, Tuurlijk is het een goeie knul met veel potentie en motivator maar dat heb je al in huis en dat is/wordt lex immers, en wat ik ook niet begrijp is hebben jullie wel es afgevraagd of Guidetti ook wel weer heel graag naar Feyenoord wilt, hij was toch duidelijk geweest dat hij wil knokken voor de hoogst positie in de basis en topclub en hij is mondig genoeg toch om aan te geven als ik niet de kans krijgt bij manchester city dan wil ik graag terug bij Feyenoord om mij verder te ontwikkelen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
ROYSTONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnn

Royston halen, en cissee in de spits.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
Royston had ze gister gemaakt
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 augustus 2012 - 01:07   quote  deeplink  
Ik ook, zeker 1..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 augustus 2012 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 22:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekkere opmerkingen! Wat Ronald Koeman nu zegt tegen Mulder en de verdedigers roep ik al jaren.. is wel een vorm van het ontbreken van ene kennis aan jou kant!
paardelul..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 augustus 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Dr love heeft zojuist Elmander gezien in de stad?
Zou dat de nieuwe spits worden?
joboo35
 joboo35 - donderdag 09 augustus 2012 - 12:58   quote  deeplink  
hahaha zal wel look a like zijn geweest ;-)
dr love
 dr love - donderdag 09 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Hahahahaha ja en z,n zaakwaarnemer ook look a like, ik was toch echt nuchter heb alleen koffie met melk op.
dr love
 dr love - donderdag 09 augustus 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Heeft vroeger es gezegd " als o.kindvall, h.Larsson petterson is geslaagd dan zal ik vroeg of laat ook slagen bij Feyenoord, want Zweedse spelers doen het toch goed in de kuip met z,n fantastisch aanhangers.
King - 010
 King - 010 - donderdag 09 augustus 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 21:45 schreef dr love het volgende:
Las net de Feyenoord nieuws en r.koeman is niet te vrede overde doelman en verdediging laat hij nou maar es zelf kijken wat voor een blunder hij heeft veroorzaakt door cisse weer op te stellen ik vindt dit echt een goedkoop tering reden om je selectie zo af te snauwen dit had ik niet verwacht van r.koeman wees dan een kerel en zeg dan eerlijk ik kan er niet meer uit halen in deze selectie en ik wil weg naar een rijke club meer salaris meer mogelijkheden qua spelers
Echt jammer maar ja dat is voetbalwereld !.
Ik vermoed dat Koeman hetzelfde tactische en psychologische spelletje speelt als vorig seizoen. Door in de media aan te geven dat Feyenoord de 2de plek niet kan prolongeren, legt hij de druk bij de anderen. Datzelfde geldt natuurlijk ook voor bovenstaande. Het is een manier om extra te motiveren; Je bent goed maar het kan beter!!!
Mulder kan liever proberen om een bal klemvast te pakken ipv onzeker wegstompen.
Ben sowieso al geen voorstander dat keepers een bal wegstompen.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 09 augustus 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 13:08 schreef dr love het volgende:
Heeft vroeger es gezegd " als o.kindvall, h.Larsson petterson is geslaagd dan zal ik vroeg of laat ook slagen bij Feyenoord, want Zweedse spelers doen het toch goed in de kuip met z,n fantastisch aanhangers.
De naam Jotte Knurrebrud gonst door mijn hoofd
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 22:17 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ben jij dr ook weer van de stichting "open deuren intrappen"? Wanneer mogen we bij jou in de skybox een borrel halen?
Niet dus! Geen borrel voor jou ..... Mensen met zo weinig kennis over spelers capaciteiten zijn gewoon niet welkom!
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 09 augustus 2012 - 17:10   quote  deeplink  
We hadden Bulykin moeten halen, kom maar op met al je gezeur over dat het een neus is, maar hij maakt er minstens 20 in een seizoen, en met snelheid op de flanken maakt hij ze zeker.

Eventueel in counterwedstrijden Fernandez in de spits.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:10 schreef ViezeFurr het volgende:
We hadden Bulykin moeten halen, kom maar op met al je gezeur over dat het een neus is, maar hij maakt er minstens 20 in een seizoen, en met snelheid op de flanken maakt hij ze zeker.

Eventueel in counterwedstrijden Fernandez in de spits.
ja je heb helaas te maken met supporters met zulke vooroordelen ..... die denken niet in het belang van Feyenoord. Hun eigen ego is veel belangrijker, net zoals die gekken die aanstekers op het veld gooien, mafkezen zijn het .........
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:10 schreef ViezeFurr het volgende:
We hadden Bulykin moeten halen, kom maar op met al je gezeur over dat het een neus is, maar hij maakt er minstens 20 in een seizoen, en met snelheid op de flanken maakt hij ze zeker.

Eventueel in counterwedstrijden Fernandez in de spits.
Het heeft geen zin om daar nu over te gaan janken... Hij speelt bij twente klaar en niet bij ons, hoort hier niet thuis op dit forum.!
JanM
 JanM - donderdag 09 augustus 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:10 schreef ViezeFurr het volgende:
We hadden Bulykin moeten halen, kom maar op met al je gezeur over dat het een neus is, maar hij maakt er minstens 20 in een seizoen, en met snelheid op de flanken maakt hij ze zeker.

Eventueel in counterwedstrijden Fernandez in de spits.
Die snelheid op de flanken zou moeten resulteren in veel meer bruikbare voorzetten, de Fernandez of Immers er vervolgens in kunnen koppen i.p.v. telkens maar naar binnen komn en voor eigen succes gaan! Iedere spits is grotendeels afhankelijk van de aanvoer die hij krijgt en daar valt nog heel veel aan te verbeteren!
dr love
 dr love - donderdag 09 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Joh laten we nu kappen over ons selectie gezeik zo slecht zijn we niet sterker nog deze selectie is vele malen beter dan alle jaren ervoor heb je wel es opgelet hoeveel geld Kiev heeft ingevesteerd in de selectie en Feyenoord speelde tweede helft helemaal van de mat ze hadden echt een gouden engel in de doel en Feyenoord had omzettend pech het was van immers en schaken gewoon ontzettend sneu, maar CISSE neem heel kwalijk hij had hem moeten afleggen aan schaken dan waren we er door oké je kan het niet meer terugdraaien r.Koeman gewoonweg positief vooruitgang denken.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 19:06   quote  deeplink  
Zeuren over gezeik op de spelers, om aan het einde van je post (weer) te gaan zeiken over Cissé. Crackhoofd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:06 schreef Bosifyable het volgende:
Zeuren over gezeik op de spelers, om aan het einde van je post (weer) te gaan zeiken over Cissé. Crackhoofd.
Die gast is echt manisch
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 09 augustus 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Kan iemand hem de Noordzee in jagen?
Maximus
 Maximus - donderdag 09 augustus 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 13:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet dus! Geen borrel voor jou ..... Mensen met zo weinig kennis over spelers capaciteiten zijn gewoon niet welkom!
Je bent gewoon een kletsnek eerste klas! Met je investeringen en je contacten. vraag me serieus af, of je de 16 al gepasseerd bent.
bode
 bode - donderdag 09 augustus 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Ik vind het nog altijd jammer dat Feyenoord Bulykin
niet gehaald heeft, let op wat hij doet bij De Tukkers
hij was gratis te krijgen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 20:18 schreef bode het volgende:
Ik vind het nog altijd jammer dat Feyenoord Bulykin
niet gehaald heeft, let op wat hij doet bij De Tukkers
hij was gratis te krijgen!
Alleen zijn salaris was onbetaalbaar.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Tja ik vind het ook zo jammer dat Etoo en meerdere spitsen niet gehaald kunnen worden
ik kan ook(nog) geen Ferari kopen maar lopend kom ik er ook.
Net als Feyenoord zonder hele goeie spits en de 0 houden komen we er ook
neenee
 neenee - donderdag 09 augustus 2012 - 21:02   quote  deeplink  
er loopt in de deense competitie bij aalborg een zekere Nicklas Helenius rond, daar zouden ze eens naar moeten gaan kijken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 augustus 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Jaja?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spits Feyenoord









0.0073778