BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kan Giovanni nu ook zijn mond houden net als Henk T. Speelronde 30

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 09 april 2009 - 11:02   quote  deeplink  
Het kan verkeren in de sport. Waar Bayern Sporting Lissabon vernederde in de vorige ronde werden de ´Duitsers´ nu weggetikt door Barcelona. Waar Hiddink zijn gouden pik weer laat werken is het met de instelling van de routiniers van Feyenoord weer helemaal mis.

Het wordt pijnlijk duidelijk dat de Raad van Commissarissen van Feyenoord onverantwoord heeft gehandeld de directie opdracht te geven de ´omwentelings-´ trainer de laan uit te sturen in plaats van de spelers disciplinair te schorsen wegens werkweigering en sabotage. Wat men afgelopen week liet zien in Volendam was qua instelling schandalig. Zonder van Bronckhorst bleef de club zonder veel problemen op de been in Alkmaar maar in Volendam ging het weer hopeloos mis. Van Bronckhorst en Makaay mogen wat mij betreft ook weg, net als Hofland en de Cler. Het lijkt nergens op. Verlies tegen Heracles thuis drukt Feyenoord wellicht nog naar promotie/degradatie wedstrijden waarin ze kansloos zijn met een dergelijke instelling.

We zullen de pasen moeten afwachten om te zien welke clubs er uit de voetbaldood herrijzen.

Hier maar de voorbeschouwingen op hoop en gevoel.

Speelronde 30
Tussen haakjes de de bookmakers odds winstthuis/gelijk/winstuit op moment van publikatie (bron: www.betfair.com zijn dus ook andere goksites etc).

NAC - AZ 3-1 (5/3,95/1,79)
Het is leuker om thuis kampioen te worden.

De Graafschap - NEC 3-1 (2,9/3,35/2,68)
Voorin kunnen de mannen van Mario geen vuist maken en achterin ontbreekt El Akchaoui. Dus dat wordt leuk voor de superboeren.

ADO Den Haag - Sparta Rotterdam 4-2 (2,14/3,6/3,7)
Hier kan en zal ADO de punten pakken. Spartanen zijn al bezig met nieuwe werkgevers.

PSV - FC Utrecht (1,35/5,3/11,5)
Gelukkig voor FC Utrecht komt Feyenoord nog op bezoek. In Eindhoven valt niets te halen. Waar is de kromme..

Twente - Roda 4-1 (1,37/5,4/10,5)
Tenzij het niet doorgaan van Sporting Limburg de spelers van Roda vleugels geeft wordt dit een feestje voor Nkufo.

Feyenoord - Heracles 3-2 (1,46/4,6-7,4)
Na Timmer zou ook van Bronckhorst er goed aan doen zijn mond te houden met dat geleuter over een kampioenschap voor Feyenoord. Sta niet gek te kijken als Heracles gewoon wint in de Kuip als die van Zuid met dezelfde instelling spelen als aan de Dijk.

Groningen - Vitesse 3-1(1,63/3,65/5,8)
Het Theo Bos effect is allang weer uitgewerkt. Fantasie- en risicoloos voetbal. Geef mij maar Westerhof.

Heerenveen - Volendam 4-1(1,37/5,1/9,8)
Ik gun het Volendam in de eredivisie te blijven maar punten pakken in Heerenveen lijkt teveel gevraagd zeker nu ze daar gewaarschuwd zijn.

Ajax-Willem II 3-0 (1,21/6,2/15)
Het wordt nog lastig de 2e plaats te halen voor de Amsterdammers maar winst tegen de Tilburgers is zeker.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):
Bookmakers (142 uit 252)
Sportdwaas (123 uit 252, 14 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Je doet je naam weer eer aan, Dwaas!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 april 2009 - 11:21   quote  deeplink  
behoorlijk.........
danny four
 danny four - donderdag 09 april 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Wat weer een grote onzin zeg.wonderlijk kwast dat je bent bah.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Ik vind deze stukjes altijd wel grappig...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 12:03   quote  deeplink  
maar hij heeft het nu wel over Gio
Kadaver
 Kadaver - donderdag 09 april 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind deze stukjes altijd wel grappig...
Ik ook, totdat hij mijn irritatiegrens had bereikt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 12:23 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Ik ook, totdat hij mijn irritatiegrens had bereikt.
mja.. maar das al snel.
KKL
 KKL - donderdag 09 april 2009 - 12:58   quote  deeplink  
El Ahmadi speelt de laatste wedstrijden niet zo goed. Hij is niet de enige. De laatste 3 wedstrijden tegen goede teams gaan telkens met 1-0 verloren. De ploeg mist vertrouwen en scherpte. Ik vind het goed dat ze niet zijn afgegaan vandaag. Als supporters moeten we de spelers juist nu steunen en niet bij elke foute bal of tegenslag gaan roepen dat iemand niet deugt. Dat helpt nu niet.

En we kunnen zien hoe het volgende week loopt zonder El Ahmadi, Bahia en Bruins want die zijn geschorst.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Ben blij dat je ook op topics kan reageren die nog wel in leven zijn!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 april 2009 - 13:07   quote  deeplink  
das wel bijzonder inderdaad..............
Milo
 Milo - donderdag 09 april 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ik vind gio zwaar tegenvallen dit seizoen, hij lijkt af en toe wel een f pupil.
Is druistig, maakt domme overtredingen, is niet scherp, kijk maar naar volendam.
Hij neemt geen duidelijk standpunt in bij bepaalde situaties. het is allemaal net niet.
terwijl ik wel had verwacht met zijn imago en voetbalkwaliteiten dat hij de ploeg wel opsleeptouw zou nemen.
Laat een ding duidelijk zijn, ik ben een groot fan van hem en hij is voor mij altijd mister feyenoord geweest maar ik vind hem echt tegenvallen en dan kunnen we wel zeggen dat de hele ploeg tegen valt maar dat is niet zo!
biseswar, wijnaldum, leerdam, bahia vallen positief op dit seizoen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Iedereen draait wel eens een minder seizoen!!! Heb Gio in het eerste gedeelte van het seizoen toch regelmatig het goede voorbeeld zien geven!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Milo, Gio probeert juist de boel een beetje op scherp te zetten door er af en toe een tackle in te gooien, het is gewoon de rest die niet begrijpt dat je af en toe er eens in moet vliegen als het voetballend niet loopt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 15:38   quote  deeplink  
Precies!!
Milo
 Milo - donderdag 09 april 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Ik had gehoopt dat hij die jongens zou neerzetten en op sommige momenten de huid vol scheld en de mouwen opstroopt, maar dat doet hij niet en dat doet pijn. Hij blijft een waterdrager hij steekt er niet boven uit, helaas maar waar. alle diepe respect voor gio hoor laat dat duidelijk zijn. ik hoop voor iedereen dat dit snel over is, want, oooohh wat doet dit zeer
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Als je een type Paul Bosveld of John de Wolf had verwacht dan heb je Giovanni zeker nooit meer gevolgd nadat ie bij Feyenoord weg ging. Is gewoon een heel ander type. Jon-Dahl is daar veel geschikter voor, het is dan ook jammer dat we daar dit seizoen zo weinig plezier van hebben gehad.
R()b
 R()b - donderdag 09 april 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Wat een kneuzerig verhaal , waar niemand iets mee kan.
Zoals Hotjumper al zei : Je doet je naam zeker eer aan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Hij is ook al fan van Richard Lagrouw!!! hahahaaha!!!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 09 april 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Figuren die menen dat oppergod Verbeek had moeten blijven neem ik zowiezo niet serieus.
En Gio afzeiken is lekker makkelijk. Had maar een van die ballen erin geschoten was er niets aan de hand geweest.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Is allemaal wel leuk maar qua doelpunten voor hebben we het helemaal niet zo slecht gedaan. Maar moet je maar eens gaan kijken hoeveel doelpunten we tegen hebben!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 19:46   quote  deeplink  
We hebben tenslotte ook heel vaak de nul gehouden......

voorin.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 20:04   quote  deeplink  
klopt wel maar zo'n slecht doelsaldo voor hebben we niet eens!!! het zijn de tegendoelpunten die je de das om doen!!
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 09 april 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Sportdwaas moet zeeën van tijd over hebben om al deze onzin te bedenken en op deze site te zetten. Van Bronkhorst gaat er tenminste voor en verschuilt zich niet. Als je je niet verschuilt loop je het risico fouten te maken en dat was helaas in deze wedstrijd het geval. Volgend jaar doet hij het weer maar dan nadat het kampioenschap binnen is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 april 2009 - 20:08   quote  deeplink  
ik heb andere spelers meer fouten zien maken en die staan er ook gewoon nog in!!
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 09 april 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Is erg makkelijk om achteraf iemand te veroordelen. Heb wel meer grote voetballers fouten zien maken of een mindere periode zien hebben. Maar ga dan niet gelijk Gio afzeiken!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 april 2009 - 21:42   quote  deeplink  
precies!!!!!........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 21:54   quote  deeplink  
........
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 09 april 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:
........
???
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 april 2009 - 22:04   quote  deeplink  
x100 ofzo
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 09 april 2009 - 22:15   quote  deeplink  
!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 april 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:
x100 ofzo
oei.....gevaarlijk!!!!!HAHAHAHA
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 09 april 2009 - 22:23   quote  deeplink  
Als Boudewijn fluit in de geest van de wedstrijd geeft hij hier geen geel voor. Hahaha!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 10 april 2009 - 08:39   quote  deeplink  
nee....direct rood:(
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 10 april 2009 - 17:28   quote  deeplink  
Kijk ik vind Gio best een aardige voetballer maar als je 2 miljoen per jaar wordt betaald mag je meer laten zien binnen het veld voor Feyenoord. Op zijn inzet is weinig aan te merken maar voor dat geld verwacht ik een speler die een leider is en niet een jochie dat vlak voor de kerst komt zeggen dat de pers alles over een conflict verzint tussen de trainer en spelers en dan na de nieuwjaarsreceptie zegt dat de gehele (wat ook gelogen bleek) spelersgroep het niet meer zag zitten in Verbeek. Als dan later blijkt dat een groot deel van de routiniers sinds het begin van de trainingen bewust heeft tegengewerkt dan denk ik dat je als aanvoerder en grootverdiener Feyenoord en de supporters een oor aannaait. Ook al heet je Giovanni van Bronckhorst en kom je uit de Feyenoord jeugd
El
 El - vrijdag 10 april 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Sportdwaas, rond het gedoe met die trainer is binnen de kleedkamer afgesproken unaniem naar buiten te treden. Dat sommige collega's zich daar achteraf niet aan gehouden hebben zegt meer over hen dan over Gio. En of hij nou 2 of 10 miljoen verdiend, hij blijft hetzelfde karakter houden. Voor mij is het een prima aanvoerder. Goede voetballer en een mega-Feyenoordhart!
danny four
 danny four - vrijdag 10 april 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 18:06 schreef El het volgende:
Sportdwaas, rond het gedoe met die trainer is binnen de kleedkamer afgesproken unaniem naar buiten te treden. Dat sommige collega's zich daar achteraf niet aan gehouden hebben zegt meer over hen dan over Gio. En of hij nou 2 of 10 miljoen verdiend, hij blijft hetzelfde karakter houden. Voor mij is het een prima aanvoerder. Goede voetballer en een mega-Feyenoordhart!
Bedankt EI helemaal mee eens.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 10 april 2009 - 19:44   quote  deeplink  
ik ook!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 10 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2009 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:
x100 ofzo
Oneens want deze topic was niet dood!!! Hahahaahaha!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 april 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 17:28 schreef sportdwaas het volgende:
Kijk ik vind Gio best een aardige voetballer maar als je 2 miljoen per jaar wordt betaald mag je meer laten zien binnen het veld voor Feyenoord. Op zijn inzet is weinig aan te merken maar voor dat geld verwacht ik een speler die een leider is en niet een jochie dat vlak voor de kerst komt zeggen dat de pers alles over een conflict verzint tussen de trainer en spelers en dan na de nieuwjaarsreceptie zegt dat de gehele (wat ook gelogen bleek) spelersgroep het niet meer zag zitten in Verbeek. Als dan later blijkt dat een groot deel van de routiniers sinds het begin van de trainingen bewust heeft tegengewerkt dan denk ik dat je als aanvoerder en grootverdiener Feyenoord en de supporters een oor aannaait. Ook al heet je Giovanni van Bronckhorst en kom je uit de Feyenoord jeugd
Pleurt toch op joh jij met je 2 miljoen per jaar>je moet die Parool niet lezen man ga je raar vanuit je nek l8llen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Pleurt toch op joh jij met je 2 miljoen per jaar>je moet die Parool niet lezen man ga je raar vanuit je nek l8llen.
Ik wil niet lullig doen
Maar hij heeft wel gelijk
Gio krijgt 2,1 miljoen per jaar

Wat wel gezegd moet worden
Gio ontvangt geen winstpremie
Dit heeft hij zelf besloten om de club te helpen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2009 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 00:05 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen
Maar hij heeft wel gelijk
Gio krijgt 2,1 miljoen per jaar

Wat wel gezegd moet worden
Gio ontvangt geen winstpremie
Dit heeft hij zelf besloten om de club te helpen
Voor mij is het niet lullig,voor Gio wel als er niet meer dan 55.000 euro bijgeschreven wordt op je rekening per maand.
Als de media dingen uit hun verband rukken lopen wij er als schapen achteraan.Ik ook totdat het tegendeel is bewezen.Gio verdient geen 2 miljoen maar een goed halfmiljoen per jaar.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 09:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voor mij is het niet lullig,voor Gio wel als er niet meer dan 55.000 euro bijgeschreven wordt op je rekening per maand.
Als de media dingen uit hun verband rukken lopen wij er als schapen achteraan.Ik ook totdat het tegendeel is bewezen.Gio verdient geen 2 miljoen maar een goed halfmiljoen per jaar.
Kun jij dan vertellen hoe jij dat weet van die 55000?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 12 april 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 09:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voor mij is het niet lullig,voor Gio wel als er niet meer dan 55.000 euro bijgeschreven wordt op je rekening per maand.
Als de media dingen uit hun verband rukken lopen wij er als schapen achteraan.Ik ook totdat het tegendeel is bewezen.Gio verdient geen 2 miljoen maar een goed halfmiljoen per jaar.
dus jij wil zeggen dat een lucius, timmer, de guzman etc...meer verdiene als gio???

Ik had je toch wel wat hoger in geschat..........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 12 april 2009 - 10:54   quote  deeplink  
niemand bij Feyenoord VERDIENT 2milj. per jaar maar sommige krijgen t wel , hahahahaahahahah
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 11:04   quote  deeplink  
inderdaad, spelers als Gio verdienen veel meer!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 12 april 2009 - 11:28   quote  deeplink  
HAHAHAHA
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 10:00 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Kun jij dan vertellen hoe jij dat weet van die 55000?
Mijn beste maatje werkt bij de socialeverzekeringsbank op Zuid.Een collega van hem vond het leuk om de salarissen te bekijken van de spelers van Feyenoord.Hij heeft Makaay v. Marwijk en Gio eruit geplukt.Uiteindelijk is deze collega ontslagen vanwegen deze illegaal verkregen informatie.De enige die boven de 1 miljoen zat was van Marwijk Makaay zat net onder de Miljoen en Gio heeft een ruime 5 ton.Ik heb dit wel eens vaker gemeld maar niemand geloof mij toch .Dat intresseerd mij voor de rest weinig maar als iemand onterecht geschaalt wordt op 2 miljoen in zijn nadeel zal ik hem verdedigen.Doe ik touwens voor iedereen waarvan ik vind dat het onrechtmatig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2009 door Leon FR1908 --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mijn beste maatje werkt bij de socialeverzekeringsbank op Zuid.Een collega van hem vond het leuk om de salarissen te bekijken van de spelers van Feyenoord.Hij heeft Makaay v. Marwijk en Gio eruit geplukt.Uiteindelijk is deze collega ontslagen vanwegen deze illegaal verkregen informatie.De enige die boven de 1 miljoen zat was van Marwijk Makaay zat net onder de Miljoen en Gio heeft een ruime 5 ton.Ik heb dit wel eens vaker gemeld maar niemand geloof mij toch .Dat intresseerd mij voor de rest weinig maar als iemand onterecht geschaalt wordt op 2 miljoen in zijn nadeel zal ik hem verdedigen.Doe ik touwens voor iedereen waarvan ik vind dat het onrechtmatig is.
Ik wil je best geloven
Maar weetje nog die lijst met de top salarissen in Nederland?
Daar stonden deze bedragen op
En de club heeft erkent dat die lijst klopte

Waarom zouden ze dat doen?
Met dit financiele wanbeleid zou de club alle reden hebben om juist de salarissen omlaag te liegen
Niet omhoog
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Wat denk je van Gio zelf dan, leg maar eens uit aan je vrouw dat er maar 5 ton wordt overgemaakt terwijl er in de krant staat dat je 2 miljoen verdient.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kan Giovanni nu ook zijn mond houden net als Henk T. Speelronde 30









0.0080759