|
|
jantje 1974
|
|
|
ik zie allerlei verouderde topics weer de kop op steken , reageer ik en bedenk ik me ineens dat ik al gereageerd heb op dit onderwerp, vandaar hier een nieuwe:
superweertje he! tijd voor een kouwe fles en lekker aan t lange weekend beginnen , hopen dat zondag ook zo is dan zit ik met me muil pal in t zonnetje op vakkie W ! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuk interview van Dirk Kuyt online :) Kan je ook kijken hehehe. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Rustig daggie op het werk.
Af en toe internetten en dan weer naar buiten ff een puikie doen.
Dit is een goede vrijdag!!??
Had ik maar vrij mheewwww |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je heb een hoop gemist jantje!!!!.......... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Dat plaats 10 op de ranglijst van de eredivisie recht geeft op champions league voetbal. wist je dat niet dan?! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: FTID is effe gebanned geweest....omdat ie iets te vaak ''.....'' in getoets heeft bij fossiele topics die door een paar mensen omhoog waren gelult!!!!!!HAHAHAHA
Echt te gek voor woorden......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat ie zo snel weer terug was bedoel je toch? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nieuw-Vennep halfbewolkt 22 graden zuidweste wind kracht 2 Best weertje om een peukie te roken in de tuin met een klein biertje sterren tellen.In 3 seconden zie ik meer sterren als in de KUIP.Vreemd eigenlijk vind je ook niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hier onweert het ondertussen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan wel kloppen ik zie alle ellende rechts aan mij voorbij gaan hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Is een kwestie van van mensenkennis van Boudewijn!!! anders stort het hele forum in met die rampzalige posts van jullie!!! Hahahahaha!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als boudewijn mensenkennis had gehad had ie je er niet eens af getrapt, maar dan had ie de starters van die ouwe topics eraf getrapt!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: meteen al weer praatjes |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2009 - 16:38 schreef Jappie_FEY het volgende:als boudewijn mensenkennis had gehad had ie je er niet eens af getrapt, maar dan had ie de starters van die ouwe topics eraf getrapt!!!! ik neem aan dat jij ook wel snapt dat honderden lege berichtjes niet gewenst is!
en (nieuwe) mensen komen via zoekmachines binnen op oude topics en reageren dan, daar kunnen ze ook niet altijd iets aan doen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2009 - 19:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik neem aan dat jij ook wel snapt dat honderden lege berichtjes niet gewenst is! en (nieuwe) mensen komen via zoekmachines binnen op oude topics en reageren dan, daar kunnen ze ook niet altijd iets aan doen... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
mooi weertje? hier schijnt geen zon, erg vaag is zelfs donker buiten ??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hier nog steeds zonnig, mn cluppie heeft gewonnen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Na regen komt ooit eens zonneschijn!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
quote: Hier schijnt nu ook de zon, snapte er al niks van :) zaterdagavond zou een sfeeractie wel welkom zijn, wat had die xfactor babe trouwens een dikke poten zeg! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2009 - 15:35 schreef Nop het volgende:[..] Hier schijnt nu ook de zon, snapte er al niks van :) zaterdagavond zou een sfeeractie wel welkom zijn, wat had die xfactor babe trouwens een dikke poten zeg! Inderdaad zeg! Nogal wiedes dat de wedstrijd later begon, ze hadden 12 man nodig om haar van het veld af te rollen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
En dan de tekst van ons mooie lied niet eens kennen...Je bent niet door! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: En daarna nog een beetje ar-ie-es-pie-ie-sie-tie eisen! Pleurt op! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hebben ze zoiets ook niet een keer bij sparta gedaan? Dat dat hele stadion HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! aan het zingen was.
hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2009 - 07:05 schreef hotjumper het volgende:hebben ze zoiets ook niet een keer bij sparta gedaan? Dat dat hele stadion HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! aan het zingen was. hahahahahahahahaha Inderdaad hahahah Dat was zo lachen toen....de hele wedstrijd liedjes zingen met overal het woord Hoer in verwerkt hahaha Zelfs Hazes liedjes werden er gezongen
'Hield ik je daarom uit de goot...uit de goot HOER!!!'
hahahaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2009 door KKL -- |
|
|
|