|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Dat gaat niet goed komen.............
Is nieveld geblesserd ofzo??? anders lijkt me dat toch een logischere keuze...... |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
daar gaan de punten G*DVERD*MME |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
valt nog te bezien eigenlijk, heracles mist iets van 6 spelers door blessures en schorsingen....dus die treden met een veredeld B elftal aan, schat ik zo in...... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gewoon logische vervanger , hij is na Hofland,Vlaar,Lucius,Bahia gewoon de volgende centrumverdediger , dat hij geen superster is en niet populair is wat anders maar om nu te zeggen: daar gaan de punten............
Nieveld is nou ook niet gelukkig geweest getuige zijn domme rode kaart........... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2009 - 14:42 schreef jantje 1974 het volgende:Nieveld is nou ook niet gelukkig geweest getuige zijn domme rode kaart........... Nee nah jah jeugdige zonde. Had gewoon kunnen spelen. Ik vindt daar veel potentie inzitten. Maar jah das mijn mening. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nieveld is je toekomst...ga je er toch geen speler neerzetten die toch weg gaat.... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
wat een drama ..............wordt vervolgd |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
De staf werk er alle dagen mee, als zij denken dat het kan, dan moet het gewoon, anders kunnen die ook wel de poort uit. Ik vind een beetje vertrouwen moet er zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je moet/kunt niet iemand veroordelen voor dat z'n schuld bewezen is, toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je kunt hem wel verdenken!!!!HAHAHAHA |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: bij Greene wel... uitzondering bevestigt de regel... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kunnen we hem niet in hechtenis zetten???............ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: we gaan het beleven komende zondag |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2009 - 15:01 schreef Jappie_FEY het volgende:nieveld is je toekomst...ga je er toch geen speler neerzetten die toch weg gaat.... het gaat nu even niet om de toekomst , t enige dat telt is NU , als Vlemmings op de training meent te zien dat Greene op dit moment scherper is dan Nieveld dan vertrouw ik daarop , slaat natuurlijk nergens op om geen spelers op te stellen die toch weggaan. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
mmmmm.......ik moet het nog maar zien..... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja ik ook , voordeel van supp. is dat je lekker na de wedstrijd kan oordelen! haha |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Met Greene in het team hebben wij dit jaar nog geen punt gehaald. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hij heeft ook maar nauwelijks gespeeld, zonder hem (helaas) dus ook niet al te veel! |
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
Pleurt op met die sukkel van een Greene die kneus kost alleen maar punten hij kan beter voor paashaas gaan spelen. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
hij speelde vandaag tegen een soort Euromast Dost en jawel, we hebben er op gelet, geen duel in de lucht gewonnen. Bij de tegengoal kon Dost vrij doorkoppen en er waren nog diverse mogelijkheden voor Heracles die voortkwamen uit zijn 'op afstand verdedigen'. Nee, een vrijbrief voor deze overschatte man richting premier league waar alleen maar euromasten, eifeltorens en andere hoogbouwvoetballers rondlopen. Sleep well! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
duidelijk 1 van de zwakke schakels, geen voetballer voor Feyenoord. misschien moet ie een keer in luxemburg gaan kijken. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
ik hoop dat hij zijn talen spreekt... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
etzella ettelbruck lijkt me de ideale club voor hem |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
puffin
|
|
|
dat is dit het einde van zijn wonderschone tackles en slidings die hij in De Kuip etaleerde. We gaan het missen... |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
door hem kwam de 2-1!!!!.. hij liep niet met zn man mee !! leer je in de f'jes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
In de f'jes leer je ook wie je man is maar dat kan Greene niet onthouden. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
wedstrijd 5-1 gewonnen , Bahia is er volg. week weer bij dus waar zeuren we nog over , is toch gewoon einde discussie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door hotjumper -- |
|
|
|