BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sjerjill MacDonald

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 11 april 2009 - 07:52   quote  deeplink  
Deze speler moet Feyenoord gauw halen als nieuwe spits! Ik hem gisteren weer bezig gezien tegen Genk!! Om van te genieten , dus Leo Beenhakker gauw naar Roeselare en haal hem snel binnen voordat ie weer voor onze neus voorbij vliegt
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 11 april 2009 - 08:09   quote  deeplink  
denkt dat ie gewoon wegvliegt, Don Leo heeft geen gouden kooitje om hem in te lokken
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 11 april 2009 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 - 08:09 schreef hotjumper het volgende:
denkt dat ie gewoon wegvliegt, Don Leo heeft geen gouden kooitje om hem in te lokken
ja hotjumper dat denk ik ook , als er ooit een overeenkomst komt met de investeerders dan zullen alle vogels gevlogen zijn...............

Maar ik heb gisteren heerlijk genoten bij Roeselare-Genk en nu zondag nog bij Feyenoord-Heracles Almelo dat we mooi 3 punten kunnen pakken dan i smijn weekend weer helemaal tof
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 11 april 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Daar komt bij dat hij bij Celtic onder contract staat
Ik denk niet dat wij hem kunnen verleiden
Dan moet je weer een mega salaris gaan betalen
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 11 april 2009 - 10:14   quote  deeplink  
1) hij staat onder contract bij WBA maar heeft GEEN megasalaris hoor , is daar gehaald als speler voor 2e elftal dus salaris zal rond de 250.000 tot max 450.000 liggen

2) speler heeft al vele (matige) clubs gehad en nooit echt ergens wat laten zien , nu doet ie t aardig maar is wel nivo Roeselare en dat is gelijk aan Volendam/Sparta

3) dat iemand toevallig gister zijn beste wedstrijd heeft gezien betekent niet dat hij gelijk DE spits is voor Feyenoord! er zijn zoveel spitsen die weleens een goede periode hebben : Cecilio Lopes is zo een voorbeeld

ik zeg niet dat t niks is maar jullie lopen wel erg hard van stapel en dat is natuurlijk geen beleidvoeren!, en geloof me Leo en Mario hebben echt alle spitsen die in Belgie spelen wel in hun systeem hoor!
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 11 april 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 - 10:14 schreef jantje 1974 het volgende:
1) hij staat onder contract bij WBA maar heeft GEEN megasalaris hoor , is daar gehaald als speler voor 2e elftal dus salaris zal rond de 250.000 tot max 450.000 liggen

2) speler heeft al vele (matige) clubs gehad en nooit echt ergens wat laten zien , nu doet ie t aardig maar is wel nivo Roeselare en dat is gelijk aan Volendam/Sparta

3) dat iemand toevallig gister zijn beste wedstrijd heeft gezien betekent niet dat hij gelijk DE spits is voor Feyenoord! er zijn zoveel spitsen die weleens een goede periode hebben : Cecilio Lopes is zo een voorbeeld

ik zeg niet dat t niks is maar jullie lopen wel erg hard van stapel en dat is natuurlijk geen beleidvoeren!, en geloof me Leo en Mario hebben echt alle spitsen die in Belgie spelen wel in hun systeem hoor!
Hij is geloof ik 24 jaar en heeft 8 clubs gehad, een mens met een echt voorkeur voor clubliefde dus.....
bjorn
 bjorn - zaterdag 11 april 2009 - 10:56   quote  deeplink  
sinds hij bij roeselare is pakt roeselare wel meer punten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 april 2009 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 - 10:55 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Hij is geloof ik 24 jaar en heeft 8 clubs gehad, een mens met een echt voorkeur voor clubliefde dus.....
clubliefde bestaat alleen nog maar bij de supporters. En hier en daar een uitzondering.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 april 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Gio!!!!! Mario!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 april 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sjerjill MacDonald









0.0055830